dick Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 am un cielo st euro3 2004 si mi se pare cam lenes atât la demaraje cât si cu incarcatura(4 persoane). Exista reglaje in sensul acesta? Mi se pare cam greoi pentru 80cp. Motorul are 5000km. Link to comment
ovi_jer Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Dupa primul schimb de ulei la 10k km poti vorbi de performante.Pina atunci mergi usor si cu rabdare. Link to comment
dick Posted May 31, 2005 Author Share Posted May 31, 2005 parca se aude si o bataie surda,sa fie de la benzina? folosesc benzina euro. Link to comment
ovi_jer Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Daca crezi ca e ceva in neregula mergi in service la o diagnosticare, doar masina e in garantie. Link to comment
BogdanG Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 @dick ,cu ce ai comparat si ai ajuns la concluzia ca e puturoasa? Link to comment
dick Posted June 1, 2005 Author Share Posted June 1, 2005 am comparat cu dacia 1400. mi se parea mai iute la demaraje(fara incarcatura). asta nu inseamna ca fac reclama la dacii. altfel sunt foarte multumit de cielo. Link to comment
CT_ZDB Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 de ce vrei sa fie sprintena, incearca o benzina mai de soi: OMV 100, Rompetrol 98+, Petrom 99+ ... si sa vezi atunci cum fuge. Parerea mea e sa mai ai putintica rabdare... e noua inca, si la orice masina noua, in primii 10 ca km ai demaraj mai greu, consum mai mare... Link to comment
sorin77 Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 am comparat cu dacia 1400. mi se parea mai iute la demaraje... <{POST_SNAPBACK}> Parere: la Dacie, pe langa zgomotul motorului turat, cand accelerezi vibreaza toate si iti amplifica senzatia de viteza mare. La Cielo, nu ai zgomote si nici vibratii comparabile cu cele de Dacie, eu cred ca e posibil ca nemultumirea ta sa tina mai mult de autosugestie decat de realitate. Oricum da si tu masinii, ragaz sa iasa din rodaj si pe urma mai vorbim. Link to comment
Alezz Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Asta nu inseamna ca daca motoru' si cutia sunt bine etajate si acceleratia este foarte bine echilibrata=demaraj puturos...la dacie din cate stiu eu dupa ce ii dai pedala cat de repede accelereaza atat de repede se si termina si tre sa ii dai alta treapta de viteza...la al meu cielo m-am dus cu a2a de la 20km/h pana la 90km/h si asta ca a intrat limitarea . Link to comment
BogdanG Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Mai fa tu raliu cu cielo alezz ca o sa ramai cu rotzile . > Link to comment
NINI Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Pun aici un sfat pt. toti posesori de Cielo E III. Folositi motorul intodeauna la peste 2200-2300 rot/min. Daca vreti sa demarati brusc si mot. are turatia sub 2200 retrogradati pt. ca altfel masina nu v-a demara decit f. greu si in plus din partea dr. fata(fitru de aer) se va auzi un sunet ciudat de freg. joasa iar atunci cind veti lasa acceleratia veti vedea ca motorul tinde sa prinda putere. Toate astea se intimpla pt ca la acc. bruste cu turatia mot. mica Ecm reduce avansul la aprindere, aparind avans negativ, pt a se reduce temperatura de ardere in cilindri si implicit sa se reduca NOx (monooxid de azot) care este cu mult mai toxic decit CO si care, la masinile care respecta norma E III si mai sus, trebuie sa nu depaseasca limitele impuse.Fata de mot. de pe cielo vechi care trage f. bine si la 1500-1700 rot/min acesta de E III , o spun inca o data, trebuie folosit turat (si turatia de cuplu maxim este cu circa 1000 rot/ min mai mare decit la cel vechi).Folosind motorul subturat demarajele sint jalnice si consumul de carburant creste. Link to comment
cdorob Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Subscriu la ce zice NINI Acelasi comportament este si la Kalos, ca sa nu existe discutii. Cristian Link to comment
steph Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 daca vrei demaraj sa stii ca nu e o masina sport sa fuga de sub tine incepand de la turatii joase... da-i pedala si sa vezi cum fuge si daca te plangi de demaraj sa vezi cum demarezi cu aeru` pornit ) la matiz nu mai vorbesc Link to comment
Senna Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Avans negativ adica scanteia se da dupa ce pistonul ajunge la PMI si incepe sa coboare? Temperatura de ardere din cilindri scade daca arderea se prelungeste pe timpul de evacuare? Acest comportament al ECM se regaseste si la motoarele euro II? Ca daca nu atunci se explica de ce Supernova/Solentza "trag" mai bine decat masini similare cu motoare ceva mai puternice dar euro III-IV NO este monoxid. NOx inseamna toti oxizii de azot Link to comment
Alezz Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Mama lui de avans negativ ca de la -10 cat aveam am reusit sa il aduc la un -2...asta dupa ce s-a chinuit tipul de la service vreo ora cu masina... Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 (edited) Motorul Euro III de pe Cielo pare mai lenes decat ar trebui sa fie un motor de 80CP. Dar cei 80CP se obtin la 5600 rot/min deci daca vrei putere trebuie sa-i dai ture... e logic! Am condus un eurotrei al unui amic si l-am comparat cu eurodoiul meu, si e intradevar mai lenes daca mergi in aceeasi plaja de turatii 2000-3000 , dar daca mergi intre 2500-3500 eu zic ca se comporta cam la fel... Deci si sfatul meu e daca vrei sa traga: Mergi putin mai turat decat esti obisnuit si obisnuieste-te asa Edited June 15, 2005 by Nu_stiu_totul Link to comment
BogdanG Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Mama lui de avans negativ ca de la -10 cat aveam am reusit sa il aduc la un -2...asta dupa ce s-a chinuit tipul de la service vreo ora cu masina... <{POST_SNAPBACK}> Si s-a intimplat ceva dupa modificarea avansului ? sau ai ramas tot la consumul ala miraculos ? Link to comment
ovi_jer Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Si cum ti-a modificat avansul? Link to comment
Alezz Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Peiiiiiiii, a umblat la ea cu testeru' ala vreo 20 min dupa aia mi-a schimbat bujiile (care pan la urma sa ovedit ca nu aveau nici pe draq ) si mi-a scos borna de la baterie iar dupa resetare a aduso inapoi la setarile de "fabrica" cu toate ca inainte tot pe alea de "fabrica" le aveam . Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Pai vezi... nu-i mai cauta atata in coarne ca ajungi de unde ai plecat! Apasa pedala aia (de acceleratie) ca n-a fost facuta sa fie apasata numai pana la jumatate ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now