Mircea Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Am constatat ca daca comut ventilatia pe dezaburire, picioare, mixt etc, ea tot arunca aer prin aeratoarele frontale. Aveti idee de ce? Si parca si butonul merge mai greu? Cumva comanda servovacuumatica? Cum ajung la ea? Link to comment
ovi_jer Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Verifica intai conductele de la rezervorul de vacum catre habitaclu si catre motor. Poate cand ai schimbat filtrul de polen le-ai deranjat pe acolo. Link to comment
nicolaev Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Si la mine se intampla ca atunci cand cuplez ventiatorul pe diferite pozitii totusi sa mai intre aer si pe la aeratoarele frontale dar cantitatea cea mai mare de aer se duce prin orificiile la care e pozitionat ventilatorul. Daca vrei sa nu mai intre prin fata incearca si inchide aeratoarele frontale si vezi daca-ti baga pe unde ai facut selectia. Link to comment
Mircea Posted June 3, 2005 Author Share Posted June 3, 2005 Verifica intai conductele de la rezervorul de vacum catre habitaclu si catre motor.Poate cand ai schimbat filtrul de polen le-ai deranjat pe acolo. Inca o data ai avut dreptate! Cred ca deschidem o lada de BRRC in credit si punem acolo cate 2 beri pentru fiecare sfat bun pe care mi-l dai Una bucata furtunas de vacuum smuls de la locul lui, probabil de mecanicul care a desfacut capacul filtrului de polen Link to comment
cristeck Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Salutare. De cateva zile nu mai pot folosi normal distributia aerului in interior (picioare, fata, parbriz). Se aude un suierat, asemenea unui furtun care trage aer fals. Clapetele de distributie a aerului nu se mai misca bine (de ex, cand pozitionez selectorul pentru parbriz debitul de aer spre fata ramane foarte mare). Dupa cate stiu eu actionarea acestui sistem de clapete este cu vacuum de la motor. Banuiesc ca s-a spart sau a iesit furtunul de vacuum. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi si o schema de acces la acel furtun? Multumes anticipat. Link to comment
bella Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 (edited) Salut, Ia arunca un ochi aici. Citat din manualul de service: "Liniile de vacum Liniile de vacuum sunt strânse într-un conector cuplat la comutatorul de control al vacuumului de la tabloul de bord. În caz de scãpãri sau ruperi de furtune nu e necesar sã se înlocuiascã întreg ansamblul de legãturi. înlocuirea se face prin tãierea furtunului ºi inserarea unui conector de plastic.Dacã trebuie înlocuit un furtun în întregime se taie toate furtunele de la conector ºi se ataºeazã direct la comutatorul de vacuum din tabloul de bord." Edited July 12, 2006 by bella Link to comment
cristeck Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Multumesc, Bella. Am suspectat si eu ruperea sau slabirea unui furtun, insa doream sa aflu cum ajung la acel furtun, unde e pozitionat, ce trebuie sa desfac. Link-ul care mi l-ai dat se refera la Nubira. Ori eu am Cielo. Multumesc inca odata. Link to comment
ovi_jer Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 In ce zona se aude pierderea de vacuum? Link to comment
dino Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 (edited) Simptomele prezentate in primele posturi se manifesta si la al meu Cielo. Ca rezolvare ce propuneti?-cea specificata de "bella"? Va multumesc pentru raspuns. Edited July 12, 2006 by dino Link to comment
Mircea Posted July 12, 2006 Author Share Posted July 12, 2006 Link-ul care mi l-ai dat se refera la Nubira. Ori eu am Cielo. Wrong! Se refera la probleme ventilatie! Faptul ca primul post e de la mine, adica de la o nubira nu prezinta importanta. Nici macar n-ai observat ca l-am mutat Link to comment
dino Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Aici m-ati pierdut. Eu spuneam ca si la mine se manifesta aceleasi probleme cu introducerea aerului pe toate grilele netinand cont de selectia comutatorului si intrebam care ar fi solutia de rezolvare (eventual legata de liniile si comutatorul de vacuum- daca acestea exista si la Cielo)? Va multumesc pentru intelegere. Link to comment
cristeck Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 In ce zona se aude pierderea de vacuum? Se aude in spatele aeratoarelor centrale (gaurile de ventilare centrale). Se aude destul de puternic, zgomotul nefiind acoperit decat daca dau ventilatorul pe treapta maxima. Link to comment
ovi_jer Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Da jos panoul de comanda de la climatizare si verifica furtunasele de vacuum daca sant la locul lor sau eventual daca e vreunul fisurat. Link to comment
underground Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Cum se da jos panoul de comanda de la climatizare ? Multumesc. Link to comment
_romulus_ Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Gasesti raspunsul pe la tuning CNEL, pe la tuning bord cu leduri sau fara leduri, nu mai stiu exact. Link to comment
bella Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 @underground: Mai exact aici gasesti modul in care se demonteaza panoul. Link to comment
Lolek Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 (edited) Salut! Nu am mai scris de mult pe aici deoarece nu am avut niciodata probleme cu masina (Cielo EIII), dar astazi am umblat la radio sa-i fac una alta, si la remontare am impins un pic de "tabloul" de comanda a ventilatiei ca mi se parea ca partea de jos este iesita putin mai inafara. Ei, si de aici au inceput problemele. Dupa cite tin minte comanda voletilor (pentru dirijarea aerului) se putea face si cu motorul oprit. Se auzea un mic fisit si se schimba sensul de circulatie a aerului. Acum nimic. Pornesc motorul, functioneaza. Ma joc citeva secunde, schimb "cursul" aerului spre picioare, apoi spre parbriz, dau apoi picioare si aerisitoarele centrale si intepeneste, nu mai merge. Apas pe butonul de recirculare, nici o miscare, cu toate ca se aprinde becul. Opresc motorul si apoi repornesc. Incepe sa functioneze iarasi. Ma joc iarasi vre-o 5 secunde (poate zece) si iar nu mai merge. Am citit tot ce s-a scris mai sus, am deschis capota, toate tuburile de vacum sunt la locul lor si "ochiometric" nu prezinta fisuri. Desfac tabloul de comanda. Tuburile din spatele lui sunt OK. Montez la loc, pornesc motorul totul functioneaza, inclusiv recircularea. Bucuros opresc motorul si intru in casa. Peste o ora plec prin oras si dau sa vad daca mai functioneaza chestia. Ei bine ioc, nimic. Trag pe dreapta, opresc motorul, repornesc, functioneaza ... Totul de la o simpla impingere a tabloului comenzilor de "aer". AC-ul si ventilatia functioneaza indiferent daca comanda pentru circulatia aerului functioneaza sau nu. Am concluzionat ca la orice repornire a motorului "instalatia" mege cit merge si apoi cade. Din cinci reporniri ale motorului de patru ori a mers si s-a oprit dupa un timp si o data nu. Cam asta e... Voi ce ziceti? Edited April 30, 2007 by Lolek Link to comment
ovi_jer Posted April 30, 2007 Share Posted April 30, 2007 Probleme la vreo supapa de sens a rezervorului de vacuum. Link to comment
stefanivlad Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Probleme la distributia aerului am si eu la nubira. ordinea lor este parbriz, parbriz+picioare si mai departe nu mai stiu. Se manifesta in felul urmator: daca dau pe parbriz fasaie continuu, daca dau pe parbriz+picioare merge numai pe parbriz si asa mai departe (este decalat fata de indicatie ). In spatele comenzii m-am uitat, dar problema este ca nu se poate pune "rotit" manunchiul acela de furtunase, pentru ca nu intra altfel. Unde sa ma mai uit? unde este capatul celalalt al furtunaselor si se poate "roti" acolo? Link to comment
Lolek Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 Probleme la vreo supapa de sens a rezervorului de vacuum. Multumesc. Probabil ca rezervorul acesta se afla pe undeva sub aripa din sanga. Am vazut ca intra acolo doua tuburi (unul albastru si unul negru, parca...). Oricum coincidnta stranie sa se strice o supapa exact cand am impins de tabloul de comanda a aerului. Multumesc inca o data si o sa ma duc la un service sa o schimbe sau sa vad ce-i cu ea. Link to comment
ovi_jer Posted May 1, 2007 Share Posted May 1, 2007 stefanivlad@ Localizeaza unde este pierderea de vacuum.Poate fi de la comutator sau la cilindrulul voletului care actioneaza clapeta pe directia parbriz. Lolek@Acolo sub aripa este canistra de carbon.Rezervorul de vacuum este in zona clapetei de recirculare la baza parbrizului. Link to comment
wsc Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Ma gandesc cum se poate face ca si la cielo sa bage caldura in acelasi timp si pe la luneta si pe la picioare.La cielo lipseste aceasta comanda. In loc de picioare simplu sa fie si luneta.Am vazut ca in spatele comutatorului sunt niste furtune subtiri de cauciuc.Poate daca le schimb intre ele.Sau poate stiti voi, n-as vrea sa o iau pe bajbaite daca nu cunosc problema. Multumesc. Link to comment
Mircea Posted October 13, 2007 Author Share Posted October 13, 2007 La luneta chiar n-ai cum. Poate pe parbriz, e o mica diferenta... Nu cred ca ai cum, pentru ca e vorba de niste voleti care comanda unde se duce aerul, nu de furtunasele de vacum care deplaseaza acesti voleti. Link to comment
wsc Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Da, corect,spre parbriz vroiam sa zic.Inteleg ca nu se poate face doar pentru ca nu a fost gandit sistemul sa faca asa ceva. Link to comment
Mircea Posted October 13, 2007 Author Share Posted October 13, 2007 Exact, voletul are doar 3 pozitii, nu 4 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now