Jump to content

Recommended Posts

Strict la compensarea uzurilor ! Oricum, pe mine ma ucide usurinta cu care se sare intre specificatii ...

Ai probleme la rece, inteleg sa treci de la 5w30 la 10w30.

Ai probleme la cald, consum in sarcina ... inteleg sa sari de la 5w40. Dupa aia mai analizezi, vezi ce si cum. 

Dar sa sari direct de la 5w30 la 10w40 imi indica o abordare pe care nu vreau sa o calific. Mai ales cata vreme NU a fost ideintificata cauza pentru care se face o astfel de recomandare.

 

Edited by Salex
Link to comment
14 hours ago, rich1974 said:

din contra, daca ai probleme la rece, as trece la 0w30.

Eu as fi mai rezervat ! Daca ai uzura la segmenti si iti papa ulei, pui un ulei mai putin vascos ? La cum suna Opelul din film e vorba de avarii serioase, deci faptul ca uleiul ajunge mai rapid in rampa nu cred ca va inlatura zgomotul la pornire.

@Vali 62 aditivul ala ar trebui sa fie cam 30-40 lei. Poti sa il pui linistit, nu e mare investitie. Raman insa la parerea ca, macar la problemele tehnice, trebuie sa atacam cauza, nu sa "dregem" efectul 😏

Link to comment
6 hours ago, Salex said:

Eu as fi mai rezervat ! Daca ai uzura la segmenti si iti papa ulei, pui un ulei mai putin vascos ? La cum suna Opelul din film e vorba de avarii serioase, deci faptul ca uleiul ajunge mai rapid in rampa nu cred ca va inlatura zgomotul la pornire.

Absolut de-acord !

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...