ovi_jer Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Esperatul@ Teoretic si practic se monteaza instalatii de carburatie si emulator de injectoare dar nu poti avea un consum bun si performante la fel de bune.Cea mai buna solutie este o instalatie electronica cu reglaj din soft pentru motoare cu sonda lambda. mr_@Cei de la koltec vand si instalatii foarte scumpe si softul de diagnoza pentru instalatiiloe valoreaza cat o instalatie medie la care softul este free ) Link to comment
Esperatul Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 (edited) Se potriveste cea pentru sonda lambda? Se monteaza un senzor lambda aditional pentru instalatie? Daca da, de unde il gasesc? Se pricep prin service(majore) sa faca asa ceva? Multumesc pentru info. Edited July 30, 2006 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Nu este necesara montarea sondei lambda. Hijack_3000 de pe forum a schimbat electronica la instalatia lui de pe nubira pentru ca era una la care nu se puteau face reglaje din soft si a pus o electronica STAG 100 pe instalatie BRC pe care o avea montata. Din ce spune el baietii de aici se pricep la montaje si reglaje electronice. Instalatia recomandata este BRC cu electronica STAG 100. Link to comment
Esperatul Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 (edited) Multumesc pentru adresa. Am sunat si a raspuns un tip foarte amabil care mi-a spus ca se poate pune Stag 100 si ca terbuie sa-mi puna sonda lambda. Pretul pentru asa ceva si mixer e pe la 7 mil. Nu am intrebat probabil cu tot cu reductor ajunge pe la 10 mil. Instalatia completa ajunge la 18 mil cu rezervor normal si 20 cu toroidal. Edited July 31, 2006 by Esperatul Link to comment
sorin77 Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Am observat ca la coborare in frana de motor cu viteza II-a, la cca 3000 de rot/minut incep sa aud niste usoare rateuri pe roba de evacuare -Cielo96,noneuro. Fenomenul apare numai la mers pe GPL si nu se manifesta decat dupa ce turatia sare de 2800-2900 rot/minut, in frana de motor. Acest fenomen nu apare la accelerare in nici o viteza sau turatie la care am testat. Intrebare: Aveti vreo explicatie? E normal? Asa face toate? ) sau o fi un pic dereglat avansul? Daca da in ce directie sa il misc? Link to comment
ovi_jer Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Esperatul@Destul de mari preturile.O instalatie gpl cu stag 100 nu sare de 1600 lei + maxim 100 lei rezervorul toroidal.De sonda nu e nevoie dar daca chiar nu se descurca sa o regleze fara poti tu monta una sh inainte de a merge la ei. sorin77@Mai toate fac asa in special cele cu evacuare sport sau cele cu sitele in tobe duse. Link to comment
bella Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Am si eu o intrebare pertinenta sper... Atunci cand masina functioneaza pe GPL, daca deschid capota motorului se aude un zgomot ca de injectoare dar ca si intensitate este comparabil cu cazul in care "doar un injector ar mai functiona". Mai poate fi comparat cu un zgomot ca atunci cand fisele fura curent in mod grosolan. Ce credeti ca ar putea fi? Asta daca este vreo problema. Multumesc frumos. Link to comment
ovi_jer Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Si nu ai localizat de unde se aude? Link to comment
bella Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Nu prea am idei cum sa localizez... .Oricum in partea de sus a motorului in zona galeriei de admisie. Vreo idee cum sa-l localizez? Merci. Link to comment
bella Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Nu te contrazic insa...zgomot de tachet nu cred ca este deoarece la Subaru am tot tacheti hidraulici si este alt zgomot. Mentionez ca acesta este destul de ascutit/metalic, exact ca cel al injectoarelor numai ca la o intensitate mai mica... In alta ordine de idei, cum pot afla sigur daca este de la supapa sau tachet? Multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Incearca sa pornesti motorul fara cureaua de la accesorii. Link to comment
bella Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Prin asta sa inteleg AC si alternator? Link to comment
ovi_jer Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Da,e posibil sa fie zgomotul si de la alternator. Link to comment
bella Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Multumesc... O sa incerc asta saptamana viitoare cand schimb distributia si celelalte curele. Link to comment
Marian Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Eu am o Tacuma si am montat-o la o firma despre care nu vreau sa-mi amintesc. Dupa montaj am constatat ca am platit instalatie de Daewoo Tacuma si mi s-a montat o instalatie de Dacie cu carburator. Becurile din bord fac ca o orga de lumini, iar pe benzina masina merge ca o caruta in sensul ca porneste greu si nu tragea deloc. Link to comment
Mircea Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 De OPC n-ai auzit? Pornirea grea si nasoala pe benzina se datoreaza infundarii injectoarelor din cauza mersului numai sau majoritar pe GPL. Am experimentat-o si o experimentez si eu. PS Da numele firmei, sa nu se mai arda si altii. Link to comment
Marian Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Eu am un Cielo din 1999 Euro 2 si o Tacuma din 2003. La Cielo am montat instalatie la aceeasi firma unde ai montat-o si tu si are aceleasi probleme, in plus eu am rezervor din Turcia si am auzit ca sunt adevarate bombe. Link to comment
mr_ Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Am fost la smecherul ala de gpl-ist monopolist sa fac reomologarea instalatie de gaz... trebuia facuta dupa 6 ani, iar urmatoare o voi face peste 8 ani Se scoate rezervorul si se trimite la un laborator de testare din Bruxelles, si se inlocuiesc toate furtunele din cauciuc. Problema e ca acum, dupa ce mi-a montat-o la loc, limitatorul de umplere al rezervorului pare dereglat. Rezervorul are 57l, si in mod normal ar trebui sa poata fi umplu doar 45. Inainte de manevra puteam baga cam 46-47L. Acum insa am reusit sa bag 50... Cat e de periculoasa figura? Risc sa-mi sara supapa de eliberare rapida? Daca nu pune asemenea probleme, nu m-ar deranja prea tare. E atat de grav daca in loc de 80% se umple 88%? Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Evita sa alimentezi plinul daca nu pleci imediat la un drum la care sa consumi cei 8% in plus imediat Link to comment
mr_ Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 La asta m-am gandit si eu. Totusi, ma temeam sa nu depasesc cantitatea de gaz involuntar, pentru ca mi-e greu sa apreciez cat mai am in rezervor. Cand acul ajunge in pozitia cea mai de jos, pot avea oricat intre 0 si 6-7L (mai merg in general 50-70km). Cred insa ca asa voi face... in oras bag doar vreo 40L, iar plin fac doar cand plec la drum lung. Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 In mod normal pe corpul multivalva exista o supapa de suprapesiune care deschide daca presiunea e mare si atinge un prag de nesiguranta. Link to comment
mr_ Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 (edited) Stiu, e valva de eliberare rapida. Teoretic trebuie sa dea gazul afara atat de repede incat nici sa nu se poata aprinde chiar daca masina e in flacari. Am vazut o demonstratie la TV. E obligatorie la toate masinile incepand din 2000 sau 2001, chiar daca instalatia e mai veche. De asta ma temeam sa nu sara, daca bag mai mult de 80%. Edited August 2, 2006 by mr_ Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Ai butelie normala?Sa nu fie montata gresit pe suport,adica corpul multivalva in alt unghi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now