Esperatul Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Deci filtru de gaz de origine GM, da? Link to comment
remusthag Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 A incercat cineva sa cupleze un filtru de aer sport si sa mearga pe gpl?? Intreb din curiozitate, caci eu am un Espero 1,8 MPI si cand accelerez brusc pe gpl, parca nu are aer de-ajuns. Nu sunt expert in domeniu, doar sunt curios. Link to comment
ovi_jer Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Ai o problema la instalatia gpl(reglaj incorect) si vrei sa rezolvi prin tuning? Link to comment
exode Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Pai ai specificat galerie.Daca rateurile sunt pe evacuare : amestec bogat sau supape de evacuare arse.Incearca sa mergi pe benzina cateva sute de km sa vezi daca mai face si fa un reglaj al instalatiei. Am mers cam 600-700 km pe benzina si tot face. In schimb am fost la electrician si se pare ca am o problema la o fisa. Sper sa fie de la asta; o sa le schimb pe toate si scriu aici. Link to comment
ovi_jer Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Schimba bujiile si fisele si ar fi bine sa faci si un test de compresie. Link to comment
Silvica Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Salutare ... sunt la prima postare pe acest forum ... desi citesc la el de cateva zile bune ... deci multumesc de "bun venit" Deasemenea ... de ieri sunt posesor de Nubira II, 05.2004, 23.300 km, 7000Euro. ... deci multumesc pentru "s-o stapanesti sanatos" , "f. buna alegere" ... astept si alte comentarii ... Problema mea este: masinuta desi are precatalizator, desi in acte (certificat, carte, factura)nu specifica nimic de Euro 2 sau 3, desi motorul este E-TEC, am inteles in final ca ar fi Euro 2 (tocmai pentru faptul ca nu specifica nimic in acte ... ciudat rau) Si acum intrebarea: daca instalatia de gaz secventiala se preteaza pe Euro 2 (dar chiar merge?), se merita sa pun secventiala sau pot sa pun si altceva ? Stiti o firma serioasa in Craiova sau imprejurimi la care sa merg cu incredere? Multumesc mult pentru urari si mai ales pentru sfaturi. Link to comment
cpop Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Nubira 2 este Euro 3 din Martie 2005, deci a ta este Euro2. http://www.daewoo.ro/comunicat/c57.php http://www.daewoo.ro/comunicat/c54.php http://www.daewoo.ro/comunicat/c50.php Multi km fara probleme! Link to comment
ovi_jer Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Silvica pune o poza cu precatalizatorul si corpul clapetei de acceleratie. Link to comment
Silvica Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Mi-e clar si mie acum ca e Euro 2 ... am verificat dupa V.I.N. la fabrica. Acum ramane intrebarea: care-i cea mai potrivita instalatie pt asa ceva ? ? Inca odata multumiri Link to comment
Mircea Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Instalatie GPL cu mixer cu electronica stag100. Recomand BRC. Link to comment
andreib Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Sau, de ce nu, un tomasetto cu stag 200/300 ca tot sunt la oferta si ofera alte performante . Link to comment
Banderas_232003 Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 salut ce instalatie mi-ati recomanda pentru Cielo GLE/AC '95 107.000 km? va rog sa imi spuneti eventual si o recomandare de firma care o comercializeaza + montaj in bucuresti Am vazut aici ca ar fi buna BIGAS pentru sohc-ul meu... alte variante la fel de bune mai sunt? multumesc Link to comment
sorin_balan Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 daca mi-as pune instalatie gpl in locul rotii de rezerva la un espero 1.8 automata ar putea sa-mi pun deasupra subwoofer sau s-ar defecta ceva pe la rezervor din cauza vibratiilor? Link to comment
Silvica Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Imi vine sa urlu de draci si de nervi ... E normal ca la instalarea si reglarea unei secventiale sa nu fie nevoie de un PC, laptop ceva ? ? ? E normal sa-ti spuna "baietii de la montaj" ca toate instalatiile secventiale sunt identice si la fel ... numai pretul difera ? Si ca intre Milano si Tomasetto nu exista nici o diferenta ... E normal sa nu aiba idee ca pe o aripa (sau orice alta tabla) gaurita e bine sa aplici o pensulica de apret ca sa nu o expui coroziunii ? ? ? E normal sa-ti lase tot spanul in portbagaj PE MOCHETA dupa ce ti-au dat gaura pentru gura de umplere fara ca macar sa fi pus o folie, un carton, ceva pe care sa cada spanul ? Asta am vazut eu ieri intr-un atelier "cu vechime si cu pretentii" din Craiova. Sunt eu prea pretentios ? Asa se procedeaza peste tot ? Va rog treziti-ma ! ! ! Link to comment
EM!L Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 E optiunea fiecaruia service-ul ales! Raspunsul meu e NU la intrebari! Link to comment
Lao Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Si despre ce atelier e vorba? Ceva cu Nord poate? Link to comment
adenepenthe Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 A venit şi la mine timpul să montez o instalaţie de gaz pe Cielo. La Rîmnicu Vîlcea BRC cu stag 100 costă 1600 lei, dar domnul de la firmă cu care am discutat mi-a recomandat una secvenţială la 2000 lei. Merită diferenţa de 400 de lei? Ideea este că aici nu sunt mecanici pricepuţi, am dat numai peste cîrpaci, deci mi-ar trebui ceva fiabil, să nu fac 800 km. lunar sau trimestrial pentru un reglaj la instalaţie. Link to comment
ovi_jer Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Cred ca nu ai inteles bine pretul la stag 100 care este 1400lei + 100 rezervorul toroidal. Nu se merita investitia in secventiala pentru motorul tau.La 1000-1500km trebuie sa mergi oricum la revizia gratuita si reglajul vaporizatorului. Link to comment
Assus Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Revin, dupa ceva vreme, nefacand nici acum pasul de a trece pe GPL. inca !!! Va rog sa imi spuneti ce instalatie este cea mai buna acum indiferent de cat costa. Sincer, acum am bani de secventiala, dar ma deranjeaza ca imi gauresc galeria. Insa decat rateuri ... Oricum, din cauza marimii galerie, tipii de la GPL imi ziceau ca doar cu secventiala, imi pot garanta lipsa rateurilor. Daca cineva a fost multumit de vreun meserias, va rog nu ezitati sa ii faceti reclama. Pana la urma merita. Mentionez ca am o Nubira 1 Vagon 1,6/16v care manca si ceva ulei (0.5/1000km) Multumesc Ps. La vechea instalatie GPL montata pe Oltcit, cand erau diferente de temperatura era necesar sa ii modific reglajul din membrana vaporizatorului. Cei drept il incalzeam cu ulei care fireste nu avea o temperatura constanta. Intrebarea era : La cele care le aveti voi instalate (n-ar strica sa imi spuneti si modelul) aveti cumva asemenea probleme ? Link to comment
ovi_jer Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Inainte de montaj e bine sa ai fisele,bujiile si filtrul de aer nou.Merge fara probleme o instalatie electronica cu motoras bypass,exact ce s-a recomandat pe aici pentru orice motor cu sonda lambda-catalizator si galerie admisie metalica. Link to comment
adnan Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 salutare pentru un espero 1,5 dohc glx din 1996 ce instalatie gpl ar fi buna nu stiu daca are sonda lamda merci Link to comment
uskt2005 Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Am schimbat tot ce se putea: calculatorul de gaz, Iacul de gaz, inca o piesa care este pe langa iacul de gaz nu stiu exact cum se cheama si tot nu vrea sa mearga pe gaz, ce sa mai verific? In cele din urma s-a rezolvat si problema mea, calculatorul care il mentionasem mai sus de fapt era emulatorul de gaz, care era bun , bulit era intradevar calculatorul (ecu - parca scrie pe el) pe care dupa ce l-am schimbat (pe garantie si acesta) s-au rezolvat problemele mele Dar acum va fac si o intrebare credeti ca acum ar trebui sa fac din nou reglajele la gaz? - cu toate ca masina trage binisor si consumul este in limite acceptabile 10 % mediu Link to comment
ovi_jer Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Daca merge si bine si consumul este acceptabil poti sa il lasi asa. Link to comment
bella Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Salut, Am o instalatie GPL, marca BRC cu electronica STAG100. De vreo luna am o problema cu indicatorul de nivel(nu ca ar fi mers de la inceput bine dar era relativ aproape de realitate). Mai exact, sa zicem ca raman fara GPL. Ma duc si alimentez cu 20L, caz in care doar primul LED este aprins. Dupa vreo 100-150 Km si pana in momentul in care se termina GPL-ul toate LED-urile de nivel sunt aprinse. Este o problema a sondei de nivel, a comutatorului sau acest lucru indica vreun cod de eroare . Multumesc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now