alexinno Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 (edited) Se justifica o Tomasseto cu stag 200 pe un Cielo noneuro prin raportarea la consum si performante fata de o instalatie clasica?Ce fel de sonda lambda mi-ar trebui in acest caz?Multumesc! Edited December 18, 2007 by alexinno Link to comment
ovi_jer Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Nu se merita.O instalatie clasica cu vaporizator de calitate si mixer de firma pentru cielo duce la randament maxim. Link to comment
ignatius Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 am citit forumurile astea de multe ori si tot nelamurit sunt: 1.Nubira 2 euro3 are galeria de admisie din Plastic? 2.ce instalatie se recomanda pe nubira 2 euro 3? Thomaseto cu stag 200? 3.dpdv al functionarii cea mai indicata este cea mentionata de mine? 4.dar din punct de vedere al consumului? 5.brc cu stag 100 se preteaza la nubira eur 3? 6. daca vrem un consum mic pe o masina care instalatie e cea mai potrivita pt nubira 2 euro 3? va multumesc Link to comment
Mircea Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 1. Salta capota si uita-te. 2. De preferat da. 3. Nu neaparat. Are cel mai bun raport calitate/pret. 4. Da 5. Da. 6. Depinde de multi factori. Link to comment
adyady Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Salut.Am si eu o mica problema vreau sa imi montez GPL pe masina am un cielo din 97 si vreau sa ii fac mai intii segmentarea ca are 162.000 de km se merita cu GPL sau sa o las pe benzina ? Link to comment
mgrigo2000 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Merita. Daca ai instalatia reglata bine, poti sa reduci cheltuiala din prezent cu carburantul cu 35-40 %, sau mergi cu aceiasi bani cu pana la 40 % mai mult. Mai citeste pe forum, sau intra pe gplclub.ro si vezi mai multe detalii. Link to comment
drops_ro2004 Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Salut, Sunt membru nou pe forum si incep prin a va saluta pe toti si sper sa imi raspundeti si mie la unele intrebari. Am un Espero 1.5 , 16 valve si am si instalatie Gpl. Acum pe frigul asta mi-a inghetat plamanul de la gaz si am uitat sa o trec pe benzina si am dat la cheie pana am omorat bateria. Dupa ce a inceput sa miroasa ingrozitor a gaz in jurul meu am mutat pe benzina si am incercat sa o pornesc dar nu mai porneste ... ce sa ii fac ... Sper sa ma ajutati si sa imi raspundeti cat mai curand. Va multumesc anticipat. Si inca o intrebare ... La ce service mergeti cu masina cand aveti probleme cine lucreaza mai bine si mai ieftin ... Multumesc inca odata Link to comment
ovi_jer Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Incearca sa pornesti cu pedala de acceleratie apasata la maxim daca nici asa nu vrea atunci scoate bujiile si vezi in ce stare sunt. Link to comment
ignatius Posted December 20, 2007 Share Posted December 20, 2007 Prin ce difera BRC sequent 24 care se instaleaza pe Nubira 2 din fabrica fata de Thomaseto stag 200 ? Pe langa diferenta de pret de aproximativ 100 de euro? care a fost ratiunea celor de la daewoo cand au ales sa instaleze BRC sequent 24? Va multumesc Link to comment
Adi_Iacob Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 (edited) @ignatius Ratiunea pentru care au ales BRC este una pur comerciala, cred eu, BRC e un nume in instalatiile GPL, Tomasetto e mai nou. Despre Tomasetto cu STAG 200 informatii privind functionarea pe o Nubira (Euro 2) obtii trimitand un mesaj pe privat userului mike_omega, care detine de cateva luni pe masina din dotare instalatia cu pricina. Probabil ca masina ta e Euro3 (judecand dupa an) deci se cam impune o secventiala, desi galeria de admisie tot metalica este in continuare. Daca nu, un BRC cu electronica STAG 100 e numai bun, si e si nitel mai ieftin. Numai bine. Edited December 21, 2007 by Adi_Iacob Link to comment
aramis1 Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Cielo STD GPL febr. 2005. La 7000 km nu se mai schimba de pe benzina pe gaz. Mi-au schimbat unul dintre modulele de sub bord (in ghid au notat "calculator GPL", nu avea decat un mic rezistor parlit ca doar nu eram prost sa nu ma uit) dar cred ca au uitat sa-mi fixeze turatia prag de comutare benzina-gaz asa ca de atunci trebuie sa fiu atent mai ales cand e foarte frig sa nu-mi treaca imediat pe GPL (la prima scadere de turatie care poate sa fie si de la 1000 rot/min). Asa ca o comut manual dupa ce consider ca s-a incalzit suficient vaporizatorul. Mi-ar conveni sa se schimbe la 2300-2400 cum e normal, mai ales acum iarna, m-ar ajuta, pt. ca sa ma scuteasca pe mine de atentie, oricum nu fortez motorul la peste 2000 cat timp il simt rece. Cum pot sa modific turatia prag? Numai pe calculator, prin soft? Multumesc pentru raspuns... Link to comment
ignatius Posted December 21, 2007 Share Posted December 21, 2007 Adi_Iacob iti multumesc ca ai fost amabil, chiar daca raspunsul tau nu e ceea ce asteptam oto iti multumesc. Stiu si eu ca imi trebuie una secventiala, cat despre alegerea Brc ca fiind una comerciala este pur speculativa parerea ta, nu e una sigura sau argumentata dpdv tehnic, pe mine asta ma intereseaza o argumentatie tehnica. , asa ca intrebarea ramane: Cu ce diferea BRC sequent 24(Nubira 2 euro 3 din fabrica) fata de Thomaseto stag 200, cam care ar fi criteriile pentru care a fost aleasa BRC in dauna celei Thomasseto. Va multumesc Link to comment
bitzi Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 am si eu o problema dak ma poate ajuta cineva.. am un cielo 2005 instalatie gpl pe el din fabrica... knd sunt pe gaz.. knd bag pedala la fund si da sa se inece... imi pocneste ceva la inst de gaz.. si nu stiu ce... ma poate ajuta cineva.. ?! mentionez... knd sunt pe benzina... dak fac acelasi lucru nu se intampla nimic.. Link to comment
VAXXi Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Bun venit. In primul rand, renunta te rugam la abrevierile IRC tip "dak" si "knd", si scrie corect romaneste. In al doilea rand, "pocniturile" alea sunt rateuri, iar cauzele pot fi multiple, dupa cum am gasit aici. Link to comment
bitzi Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 multumesc... o sa am grija sa scriu romaneste de acum si.. imi cer scuze.. a fost din obisnuinta.. Link to comment
aramis1 Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 Scurt si la obiect. Aceeasi masina din 2005, aceeasi problema. S-a rezolvat pt. ca sunt fisele de bujii. Link to comment
Adi_Iacob Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 @ignatius Ca sa il citez pe ovi_jer, toate instalatiile gpl sunt bune, dar montate corect, reglate corect si pentru clasa de putere pentru care au fost proiectate. O sa incerc sa caut documentatie despre BRC sequent 24 sa fac o comparatie cu Tomasetto, despre care am gasit ceva. Ovi recomanda Tomasetto pentru Nubira Euro 3 datorita greutatii de amplasare a unui vaporizator clasic in compartimentul motor al masinii (e destul de inghesuit pe-acolo, recunosc), iar la Tomasetto vaporizatorul e de o forma speciala, mult mai usor de gasit locul pentru el. Si raman la parerea ca alegerea BRC a fost comerciala, probabil s-a ales pe criteriul unei licitatii (mai mult sau mai putin) publice la care BRC a intrunit toate cerintele caietului de sarcini. Si nu cred ca toti producatorii de instalatii GPL au participat la licitatie, asa ca... Ce ma supara oarecum pe mine e gaurile care se dau in galeria de admisie pentru secventiala, de aceea alegerea mea va fi un BRC cu Stag100, masina mea fiind euro 2. In rest numai bine. Link to comment
scorillo Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 GPL injectie multipunt rullzzz. dai un ban dar stai in fatza.consumul e identic ca pe benzina puterea e insesizabila la turatii mici iar la turatii mari se simte peste 4000 de ture pe leganza ( scade puterea cam 5-10 %) Link to comment
alin.giga Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Salut . Eu am un espero 1.8 din 98 am instalatie pe ea de 2 ani si nici o problema .Consum pe GPL in oras 14%(echivalentul la 6.5 % pe benzica ca bani vorbesc) doar ca eu conduc sportiv. la vechiul proprietar consuma 10% GPL. In ceea ce priveste demarajul nu este prea mare diferenta adevarata diferenta este in buzunarul meu. HAVE A NICE DAY !!!! Link to comment
adnan Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 salutare aveti idee de la ce se tureaza asa de tare la pornire ca sare de pe benzina pe gaz imediat la pornire dupa care incepe sa-si revina se duce peste 2300-2500 de rotatii masina este un espero motor 16v 1,5 doch astept o explicatie daca se poate merci Link to comment
Mircea Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Ai decuplat bateria recent? Curata IAC-ul si fa un reset de ECM si Idle learn. Gasesti pe forum procedura. Link to comment
raskala Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 (edited) Espero '96, 1500 cm3, 16V. GPL BRC AT 90, Stag 100. Problema este urmatoarea: indiferent de treapta in care sunt, daca am peste 3000 de ture si scot pe liber + calc si frana, se opreste motorul si nu mai porneste nici pe benzina, nici pe gaz. Singura varianta este sa-i dau "plus" cu un fir la electrovalva de gaz si sa dau la automat vreo 1-2 minute pana porneste. Ceva sfaturi? Acum problema este ca nici cu celebrul fir nu mai porneste, tocmai am omorat bateria. Am reusit sa o pornesc impinsa (vreo 100 de metrii) ca doar deh...nu era sa o las acolo. Stie cineva in Constanta pe unde as putea regla instalatia pentru ca cei care au montat-o (la Macul Rosu) nu prea au nimerit-o ... Edited January 24, 2008 by raskala Link to comment
ovi_jer Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Se aud tacanind electrovalvele cand pui tensiune direct la ele?Vine gaz pe furtunul de la mixer cand electrovalvele se deschid? Scoate cablurile de la emulator-injectoare si punele pe cele ale masinii direct la injectoare. Mergi 1-2 zile pe benzina si vezi cum se comporta. Link to comment
feryci Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Am fost ieri vineri la Grand Garage la revizia de 6 luni corespunzatoare celei de 20.000km. Trebuia sa schimb filtrul de gaz numai ca filtrul pe care au vrut sa il puna in locul celui vechi nu se potrivea. Eu am luat masina din fabrica cu instalatie GPL Lovato. S-a mai lovit cineva de problema asta??? Trebuia sa schimb filtrul si datorita faptului ca mi s-a aprins becul de la Check Engine (din ce mi-au spus ei) plus ca atunci cand am facut un drum la Sibiu la coborare de pe Dealul Negru in momentul in care apasam frana si ambreajul mi se oprea motorul si asta nu o data!!! Acelasi lucru mi se intampla cateodata si in oras, credeti ca e de la filtru??? Gaz am bagat de la statia GPL de pe Iuliu Maniu, cum te duci de la Lujerului spre Apaca, pe partea dreapta unde e si spalatoria de masini. Link to comment
raskala Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Da, electrovalvele cupleaza si am si debit la gaz. Daca ii dau + direct electrovalvei, dupa cateva invarteli serioase porneste... mai innecat, mai timid dar in cateva secunde se stabilizeaza pe la 1200 de ture. Problema este ca nu face mereu ci doar la 5 minute de la pornire (si mers in sarcina), mai exact atunci cand incepe relantiul sa coboare. S-a mai intamplat si cu motorul cald, adica dupa 30-40 km. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now