Jump to content

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza


Recommended Posts

Am o instalatie marca BRC cu cumutator BRC ELEGANT 51.

 

Va rog frumos sa ma ajutati cu modalitatea de reglaj astfel incat sa consume mai putin fara a-mi afecta performantele.

 

La inceput imi consuma 8% GPL, acum 10 % , dupa ce a fost reglata la revizia de 1000KM. Au trecut 5000km iar consumul a ramas 10%

 

As vrea sa incerc reglarea acesteia singur, fara sa mai apelez la firma montatoare.

Link to comment

-la BRC cu stag 100 nu-mi indica nivelu gazului in comutator (gasoline-gpl selector switch),am facut plinul la butelie dar nu indica nivelul gazului din butelie pe leduri trebuie sa deschid portbagajul sa vad cat gaz mai am in butelie.

-se poate sa nu fi activat din soft o functie pentru comutator,in rest comutatorul imi indica daca functioneaza pe benzina sau gaz

post-9403-1207306734.jpg

Link to comment
bujiile la 15k km.

 

Nu vreau sa ma bag in polemici cu tine, dar daca producatorii spun 20.000...tu de ce zici 15.000?

Link to comment

Eu spun ce recomanda producatorii de instalatii gpl .Recomandarea asta exista si la daewoo cu instalatia gpl lovato din fabrica.

Nu te obliga nimeni sa le schimbi insa perfomantele si consumul nu se mai incadreaza in cele specificate.

Link to comment
Filtrul de aer se schimba la 10k

Voi chiar aveti "tupeul" sa lasati filtrul 10k km ?

M-am uitat la el la 3000 si m-am ingrozit, la 5000 il schimb mereu.

Tre' sa vb cu Satori sa facem ceva cu praful ca sa il schimb si eu la 10 mii.

MI se pare ca la cat de plin de mazga e la 5000 de aici in sus consumul in + de benzina ( NEverificat cu cifre ) este mai mare dect pretul unui alt filtru.

Link to comment

Dupa ce am fost la un service pentru instalatii GPL, masina merge urat de tot. Mi-au schimbat membrana de la vaporizator si m-am ales cu trepidatii serioase pe benzina, pe gaz nu mai trece (adica trece, dar face ca toti dracii), relanti variabil intre 600 si 900 rpm, putere nema, un zgomot ca de diesel. Vreo idee, ceva?

 

Un coleg zice ca 'imi merge in trei' (cilindri). Ma rog, in patru, ca are cinci cu totul.

Iertat sa fiu, problema nu e la Espero, ci la Lancia. Dar sunt chiar stresat de idee.

Edited by airwave88
Link to comment

Sunt un incult, stiu, da' cum se face reglajul asta?

Ce ma intriga pe mine e de ce afecteaza si mersul pe benzina o operatiune legata esentialmente de instalatia GPL. Sa-mi fi miscat aia vreun fir pe-acolo?

Edited by airwave88
Link to comment

A reaparut problema cu instalatia de gpl de asta data s`a blocat in mers (a refuzat sa se mai alimenteze cu gpl iar indicatorul de gpl ramanea cuplat indiferent daca aveam pus sau nu contactul) si a refuzat si sa se comute pe benzina, problema s`a rezolvat foarte usor prin verificarea sigurantelor pe fiecare in parte. inca nu am descoperit care este siguranta care raspunde de instalatia de gpl ca sa o pot insemna pentru eventualele blocaje.

Link to comment

Salutare,

 

 

Sa imi prezint si eu noua mea achizitie. Instalatie Tomasetto Secventiala. Pareri ceva pro si contra ... avand in vedere montajul ? Sunt pozitionate corect ? etc...

post-11852-1208543083_thumb.jpg

post-11852-1208543096_thumb.jpg

post-11852-1208543107_thumb.jpg

post-11852-1208543118_thumb.jpg

post-11852-1208543131_thumb.jpg

Link to comment

Pai eu zic ca se comporta bine, mai putin 2-3 variatii ale relanti-ului sper sa nu mai faca. Nu am apucat sa merg prea mult ca la 16 incepeam munca... am mers cam 20km. Nu au dat jos galeria, au dat gauri cu ea montata. Mi-a placut cum au lucrat... a dat gaura cu bormasina si spre final cand sa patruna acolo ... au dat la mana usor usor. I-am luat nr de telefon al lui Andrei .. tipu ala care se ocupa de soft :compupunch: ... sa il stresez :rambo:

Edited by TBirdi
Link to comment

Butelia cum au montat-o? Lucratura pare ingrijita. Oscilatiile la relanti le poti avea si de la vreo bujie/fisa bagaboanta, pe gaz problemele pe aprindere se simt al dracu de repede si mult mai clar decat pe benzina.

Link to comment

Butelia cat se poate mai spre puntea spate. Mie unul nu prea imi plac arici aia cu care a prins rampa de injectoare... in rest nu am ce sa le zic. Si pt 30RON mi-a pus si releu sa opreasca pompa de benzina cand merg pe gaz. <:-P

Link to comment

--aceasi masina detin si eu ca tine numai ca eu am instalatie BRC AT90 cu stag 100 de la serviceul unde am instalat-o mi-a spus sa am benzina in permanenta in rezervor ( sa nu scada sub linia rosie ) pompa de benzina se raceste cu benzina ,iar din cand sa mergi pe benzina altfel injectoarele se infunda cu depuneri , anuleaza releul ala ,la-sa pompa sa circule benzina in rampa de injectoare.

Link to comment

Asa este cel mai bine,au spus-o multi dintre moderatori! Asa am lasat si eu. La mine consumul este beton,260 km extraurban cu 13,5 l gpl,in conditii de mers preponderent cu 90 km/ora,cu varfuri(imi vine sa rad!) de 100 km/h,cu 2 persoane la bord si ceva bagaje,plin benzina,plin gaz,deci aveam un pic de greutate.Sfatul dat de Ovi despre vaporizatorul Landi Renzo a fost nemaipomenit!Merge super,nici o problema pana in prezent,dupa 2000 km.Mentionez ca masina are peste 260 000 km parcursi,asa ca am un motor destul de "obosit".

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...