Banderas_232003 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Am o instalatie marca BRC cu cumutator BRC ELEGANT 51. Va rog frumos sa ma ajutati cu modalitatea de reglaj astfel incat sa consume mai putin fara a-mi afecta performantele. La inceput imi consuma 8% GPL, acum 10 % , dupa ce a fost reglata la revizia de 1000KM. Au trecut 5000km iar consumul a ramas 10% As vrea sa incerc reglarea acesteia singur, fara sa mai apelez la firma montatoare. Link to comment
ovi_jer Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Bujii si filtrul de aer cati km au? Link to comment
ionutz17 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 -la BRC cu stag 100 nu-mi indica nivelu gazului in comutator (gasoline-gpl selector switch),am facut plinul la butelie dar nu indica nivelul gazului din butelie pe leduri trebuie sa deschid portbagajul sa vad cat gaz mai am in butelie. -se poate sa nu fi activat din soft o functie pentru comutator,in rest comutatorul imi indica daca functioneaza pe benzina sau gaz Link to comment
ovi_jer Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 -Senzor multivalva ars sau nelegat la instalatie. -Setare gresita in soft. Link to comment
Banderas_232003 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 buji + filtru aer au 21 k km - nu am probleme de pornire, nu "fura" fisele curent filtru aer suflat acum 6 k km, este curat momentan Link to comment
ovi_jer Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Filtrul de aer se schimba la 10k km si bujiile la 15k km. Nu mai cauta alte probleme cand le ai pe cele existente in fata Link to comment
Banderas_232003 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 ok, merci mult. Vroiam sa mai "trag" de ele, romania style stii cum zice omu' de rand "daca merge de ce naiba sa le schimb" Link to comment
uskt2005 Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 bujiile la 15k km. Nu vreau sa ma bag in polemici cu tine, dar daca producatorii spun 20.000...tu de ce zici 15.000? Link to comment
ovi_jer Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Eu spun ce recomanda producatorii de instalatii gpl .Recomandarea asta exista si la daewoo cu instalatia gpl lovato din fabrica. Nu te obliga nimeni sa le schimbi insa perfomantele si consumul nu se mai incadreaza in cele specificate. Link to comment
Cumnatu Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Filtrul de aer se schimba la 10k Voi chiar aveti "tupeul" sa lasati filtrul 10k km ? M-am uitat la el la 3000 si m-am ingrozit, la 5000 il schimb mereu. Tre' sa vb cu Satori sa facem ceva cu praful ca sa il schimb si eu la 10 mii. MI se pare ca la cat de plin de mazga e la 5000 de aici in sus consumul in + de benzina ( NEverificat cu cifre ) este mai mare dect pretul unui alt filtru. Link to comment
czandrew Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 (edited) Dupa ce am fost la un service pentru instalatii GPL, masina merge urat de tot. Mi-au schimbat membrana de la vaporizator si m-am ales cu trepidatii serioase pe benzina, pe gaz nu mai trece (adica trece, dar face ca toti dracii), relanti variabil intre 600 si 900 rpm, putere nema, un zgomot ca de diesel. Vreo idee, ceva? Un coleg zice ca 'imi merge in trei' (cilindri). Ma rog, in patru, ca are cinci cu totul. Iertat sa fiu, problema nu e la Espero, ci la Lancia. Dar sunt chiar stresat de idee. Edited April 10, 2008 by airwave88 Link to comment
ovi_jer Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Nu in toate cazurile schimbarea membranei este o reusita.Mai raspunde la reglajul de relanti vaporizatorul? Link to comment
czandrew Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 (edited) Sunt un incult, stiu, da' cum se face reglajul asta? Ce ma intriga pe mine e de ce afecteaza si mersul pe benzina o operatiune legata esentialmente de instalatia GPL. Sa-mi fi miscat aia vreun fir pe-acolo? Edited April 10, 2008 by airwave88 Link to comment
czandrew Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Problema rezolvata tragand un pic de fisele bujiilor. Probabil am una intrerupta pe undeva sau un contact prost. Link to comment
elprypas Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 A reaparut problema cu instalatia de gpl de asta data s`a blocat in mers (a refuzat sa se mai alimenteze cu gpl iar indicatorul de gpl ramanea cuplat indiferent daca aveam pus sau nu contactul) si a refuzat si sa se comute pe benzina, problema s`a rezolvat foarte usor prin verificarea sigurantelor pe fiecare in parte. inca nu am descoperit care este siguranta care raspunde de instalatia de gpl ca sa o pot insemna pentru eventualele blocaje. Link to comment
TBird Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Salutare, Sa imi prezint si eu noua mea achizitie. Instalatie Tomasetto Secventiala. Pareri ceva pro si contra ... avand in vedere montajul ? Sunt pozitionate corect ? etc... Link to comment
mike.omega Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Cum se comporta?! A fost cum am zis eu?! Ti-au dat gauri in galerie?! Au mai dat jos galeria? Link to comment
TBird Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 (edited) Pai eu zic ca se comporta bine, mai putin 2-3 variatii ale relanti-ului sper sa nu mai faca. Nu am apucat sa merg prea mult ca la 16 incepeam munca... am mers cam 20km. Nu au dat jos galeria, au dat gauri cu ea montata. Mi-a placut cum au lucrat... a dat gaura cu bormasina si spre final cand sa patruna acolo ... au dat la mana usor usor. I-am luat nr de telefon al lui Andrei .. tipu ala care se ocupa de soft ... sa il stresez Edited April 18, 2008 by TBirdi Link to comment
Mircea Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Butelia cum au montat-o? Lucratura pare ingrijita. Oscilatiile la relanti le poti avea si de la vreo bujie/fisa bagaboanta, pe gaz problemele pe aprindere se simt al dracu de repede si mult mai clar decat pe benzina. Link to comment
TBird Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Butelia cat se poate mai spre puntea spate. Mie unul nu prea imi plac arici aia cu care a prins rampa de injectoare... in rest nu am ce sa le zic. Si pt 30RON mi-a pus si releu sa opreasca pompa de benzina cand merg pe gaz. Link to comment
Mircea Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Foarte rau ai facut. Nu ai motiv sa faci asta atat timp cat injectoarele functioneaza bine. Link to comment
TBird Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 M-ai bagat in ceata ... toata lumea a zis ca asa se face.. ca cica se arde pompa de benzina. Link to comment
ionutz17 Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 --aceasi masina detin si eu ca tine numai ca eu am instalatie BRC AT90 cu stag 100 de la serviceul unde am instalat-o mi-a spus sa am benzina in permanenta in rezervor ( sa nu scada sub linia rosie ) pompa de benzina se raceste cu benzina ,iar din cand sa mergi pe benzina altfel injectoarele se infunda cu depuneri , anuleaza releul ala ,la-sa pompa sa circule benzina in rampa de injectoare. Link to comment
alexinno Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Asa este cel mai bine,au spus-o multi dintre moderatori! Asa am lasat si eu. La mine consumul este beton,260 km extraurban cu 13,5 l gpl,in conditii de mers preponderent cu 90 km/ora,cu varfuri(imi vine sa rad!) de 100 km/h,cu 2 persoane la bord si ceva bagaje,plin benzina,plin gaz,deci aveam un pic de greutate.Sfatul dat de Ovi despre vaporizatorul Landi Renzo a fost nemaipomenit!Merge super,nici o problema pana in prezent,dupa 2000 km.Mentionez ca masina are peste 260 000 km parcursi,asa ca am un motor destul de "obosit". Link to comment
Mircea Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 T man, ti-au raspuns colegii mai sus Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now