ovi_jer Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Cielo de l-am avut eu nu l-am folosit aproape 2 ani pe benzina.Pornea la a 2-3 cheie la temperaturi de -20 grade pe gpl dar pornea.Dupa 2 ani de gpl pompa de benzina a fost dezamorsata si 2 injectoare blocate.In 2 ore a fost rezolvata treaba in spatele blocului adica pompa amorsata si injectoarele deblocate cu presiune de aer la 8-9 bari cu o pompa de umflat.Sa va mai dau si un sfat : anual injectoarele de benzina din capete sa fie inversate in rampa adica cel de la capatul de tur cu cel din retur.Ultimul de la retur este predispus mereu la blocare datrita presiunii mai mici acolo. Link to comment
expero 16V Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Daca injectoarele nu functioneaza bine atunci s-ar putea sa nu mai poti sa o pornesti pe benzina. Esti un fericit daca pleaca la prima cheie chiar si atunci cand temperatura este de -20grade. Totusi cred ca trebuie ceva mai mult, pentru a "decolmata" injectoarele, decat mersul pana termini "plinul de benzina". As fi fericit sa fie asa. <{POST_SNAPBACK}> Banuiesc ca ar5e influenta mare faptul ca pornesc si opresc masina numai pe benzina.Am citit eu pe undeva pe aici faptul ca asa scrie in cartea tehnica de la Cielo LPG.Oricum n-am avut pana acu' probleme cu injectoarele si sper sa nu am. Link to comment
ADI. Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Salut! Sunt nou pe aici. Am citit cu atentie fiecare discutie. Si eu am montat gpl pe ea acum 4 luni si sunt foarte multumit. Instalatia este BRC, tot din Italia, si am dat 440 E. Am butelie toroidala montata in locul rotii de rezerva(o iau doar la drum lung cu mine).Despre consum, a crescut cu 2 %. La drum lung de la 7% la 9% iar in oras de la 11% la 13%. Acum imi ia 14% din cauza frigului/ si pe benzina ajungea iarna pe la 12-13% in oras( prin centru). Pornesc pe benzina, dimineata astept sa se incalzeasca putin motorul si trec pe gaz la 2000 rpm, iar in restul zilei pornesc pe benzina ii dau un sprit si trec pe gaz. Link to comment
van den plas Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Instalatia este BRC, tot din Italia, si am dat 440 E. Am butelie toroidala montata in locul rotii de rezerva(o iau doar la drum lung cu mine).Despre consum, a crescut cu 2 %. Si eu procedez la fel cu roata de rezerva, nu o car cu mine prin oras, desi loc ar fi destul. Acelasi pret l-am dat si eu pt. Bigasul meu cu rezervor toroidal. Despre BRC stiu ca sunt numarul unu in Italia, deci ar trebui sa fie cel putin la fel de buna ca Bigasul. Consumul mi se pare normal, la fel mi-au spus si mie , ca-mi va consuma cu doi litri in plus fata de consumul pe benzina. Link to comment
ADI. Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 O singură problemă am. Componenta (actuator+conector) care se afla intre capacul de la filtru de aer si capacul de la blocul motor, de la trepidaţii,se atinge de acestea si se pileşte. I-am pus un berete dar nu a rezistat. La voi cum este, cei care au motor dohc ? Link to comment
savimbi Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 FRATILOR AM NEVOIE DE UN SFAT Recapitulez: - masina Cielo din 99 motor SOHC ( ianuarie ) - de o saptamina instalatie de gaz BIGAS - intr-o saptamina de functionare ( aproximativ 100 km rulati ) s-a defectat comutatorul de benzina/gaz chiar a doua zi dupa montarea instalatiei si acum iarasi m-a lasat masina. Mers trepidat pe gaz, fara sa se mai accelereze, nu mai trage, in concluzie instalatie de gaz nefunctionala. Mentionez ca pe benzina functioneaza normal. NU STIU CE SA MAI FAC CARE POT FI MOTIVELE DEFECTARII INSTALATIEI CHIAR ASA DE REPEDE? Miine ( 25.01 ) merge sotia cu ea in service ca eu sunt in Irak. Cum sa procedeze mai departe? Poate sunt un pic incoerent dar sunt peste masura de nervos mai ales ca nu sunt acasa ca sa pot umbla eu la service. Imi vine sa ma teleportez si sa le dau foc la service. Link to comment
tyranus Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Singura solutie : Protectia Consumatorului. Si eu sunt pe cale sa recurg la ac. sol. deoarece m-am saturat de scurgerile de lichid de racire datorate inserarii instalatiei de GPL. Link to comment
savimbi Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Dupa cum am precizat partea cea mai proasta este ca nu sunt eu acasa sa le dau in cap celor de la service. Au spus ca nu imi monteaza Lovato ca este predispusa mai des la defectari si i-au recomandat sotiei BIGAS ca este foarte buna, si concluzia... nu s-a lasat mult timp asteptata. Este posibil sa am motor cu sonda lambda dar fara catalizator? Ma refer la faptul ca am citit ca sunt doua tipuri de inst: pt. sonda si fara sonda. Poate am sonda lambda si inst. sa fie pt. cea fara sonda si din acest motiv sa-mi faca inst. figuri? Nu stiu ce sa mai cred. Link to comment
ovi_jer Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Concluzia ebitmetrul de pe furtunul de gaz sau cel din plaman prost reglate sau gunoaie acumulate in acestea sau pe traseul acestora. Mai este si un alt aspect :daca instalatia a fost reglata pe o perioada zilelor calduroase si acum temperaturile au scazut mult trebuie refacut reglajul. Link to comment
van den plas Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Este posibil sa am motor cu sonda lambda dar fara catalizator? Ma refer la faptul ca am citit ca sunt doua tipuri de inst: pt. sonda si fara sonda. Poate am sonda lambda si inst. sa fie pt. cea fara sonda si din acest motiv sa-mi faca inst. figuri? Eu am sonda lambda, fara sa am si catalizator. In consecinta, mi-au montat instalatia mai scumpa ,la care debitul si amestecul sunt reglate de calculator. Instalatiile Bigas sunt considerate a fi printre cele mai bune, dar ce folos daca ti le monteaza niste nepriceputi . Link to comment
savimbi Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Pt. tyranus - la mine la Bistrita instalatia a costat 15.700.000 lei La service, azi,mecanicul a spus ca a fost reglat foarte prost debitul de gaz. Pare ca s-a rezolvat problema. Sa vedem cit o sa tina. Link to comment
savimbi Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Ca orice minune, nu a tinut mult. Dupa aproximativ 20 km, iarasi a cazut instalatia. De data asta cei de la service au spus ca e vaporizatorul. Au facut comanda la Bucuresti si miine spera sa-l monteaze. Astept rezultate. Link to comment
ovi_jer Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Aceasi parere : reglaj incorect al debitmetrelor sau gunoaie in instalatia gpl. Pana la urma are sonda lambda masina? Stai linsitit si nu dispera pentru ca nu e o problema grava pana la urma se va rezolva.Instalatiile bigas sau remarcat printr-o simplitate si o fiabilitate maxima fata de altele. Link to comment
savimbi Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Astazi 27.01.2005, schimbat vaporizator. Cel care imi conduca masina ( cumnatul meu ) sustine ca aceasta merge mult mai bine ca inainte. Este mult mai nervoasa. Eu sper ca nu au marit debitul de gaz. Vom vedea cit consuma si cit o sa tina. O zi calduroasa la toti! Link to comment
mcrusu Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 merita satzi pui instalatie gpl neomologata? Link to comment
ovi_jer Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 In nici un caz.Raspunzi cu capul in fata legii la un control sau daca doamne fereste se intampla vreo nenorocire. Link to comment
mcrusu Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 mi-am gasit in cj instalatie gpl pt cieloul meu(an 99 fara sonda si catalizator) la12.5 bulioane cu tot cu montaj,garantia 18 luni sau 50000km.e bun pretul.? Link to comment
ovi_jer Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Certificat de omologare la ea???Ce marca? Link to comment
mcrusu Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 marcile sunt 2:marini si stefanelli.au omologare rar.stie cineva ceva despre ele? Link to comment
expero 16V Posted February 14, 2005 Author Share Posted February 14, 2005 De Marini n-am auzit..o fi ceva cu vapoare cine stie Stefanelli am auzit sapt.trecuta.Un priten cu Cielo fara sonda lambda,fara catalizator si acu' e nervos pt.consumul mare care-l are cu instalatia susnumita.Ce se intampla intreaba-i daca plamanul are doua suruburi de reglaj sau numai unul.daca are unul cauta in alta parte daca are doua pune-o pe masina. Daca cauti altceva vezi de un bigas pt.ca asta are doua suruburi. Am inteles de la meseriasi ca astea cu un singur surub consuma mult si n-ai ce sa le faci. Link to comment
mcrusu Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 ce-i aia plaman(la instalatie evident)?ii intreb pe meseriasii de acolo cate suruburi are plamanu' sau are si o denumire mai tehnica? Link to comment
expero 16V Posted February 16, 2005 Author Share Posted February 16, 2005 Plamanul e ala importantul de la instalatie.N-are denumire tehnica si stiu meseriasii Link to comment
mcrusu Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 cat ii consuma la prietenul tau cu instalatoie cu un surub pe plaman? Link to comment
expero 16V Posted February 16, 2005 Author Share Posted February 16, 2005 Aproape 7 in afara si 11 in oras.Mers la 110 asa. Link to comment
cata73 Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Si e mult atat?! Vrei sa consume la fel ca pe benzina?! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now