amabilu Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Pune BRC. 15 milioane brc la autogaz este diferenta de 3,5 mil intre marini si brc insa daca spuneti ca merita banii o sa pun brc,sper ca am ales bine brc la autogaz,multumesc pentru sfaturi Link to comment
nfscgc Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Salutare! Stie cineva unde as putea gasi o instalatie secventiala la mana a doua? Vreau sa o montez pe un matiz euro 2.Pe langa Cluj ar fi cel mai bine. Link to comment
Danutz1987 Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Salut,ieri am reusit si eu sa imi montez pe Nubira mea.Instalatia se numeste Tomasso, a costat 2700 lei inclusiv montajul si rezervorul tiroidal.Mi se pare totusi ca consuma cam mult gaz(in jur de 12% in exterior) este normal?Multumesc Link to comment
lascarica Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 (edited) Tomasetti sau Tomasso? Iar rezervorul e toroidal nu tiroidal La banii astia banui ca e secventiala iar consumul ar trebui sa fie pina in 9-10 dar asta la forja . La mers normal max 7-8. Asta extraurban. In oras 11-12 e consum acceptabil chiar bun Edited February 5, 2010 by lascarica Link to comment
Danutz1987 Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 In fine...snt cum zici tu,chiar nu m-au prea interesat denumirile sau firma!E secventiala,cu rampa de injectoare.Am dat ceva forja la masina(110 constant)...Se poate ca tipul de la service s-o fi reglat sa consume mai mult? Link to comment
smailmiami Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Ai avut noroc si ai pus o instalatoie buna pe masina. Mie, la Leganza, imi ia MAXIM 10 la exterior, si asta la motor de 2.0. Tie, la 1.6, n-ar trebui sa iti ia mai mult de 9. Deci, e reglata prost. Bate-i la cap pana ti-o fac bine daca pe benzina aveai consum bun. Link to comment
Danutz1987 Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Mai fac odata plinu sh incerc sa fac drumuri mixte,sa vad cat scot consumul si a 2'a oara...Daca e tot mare ma duc si fac scandal Link to comment
smailmiami Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 Adica de ce sa faci drumuri mixte ? Ori faci consum la exterior cand prinzi drum undeva, ori il faci in oras si stii o treaba sigura. Link to comment
tolin Posted February 5, 2010 Share Posted February 5, 2010 ... Am dat ceva forja la masina(110 constant)... Erai in treapta a III-a ? Link to comment
Danutz1987 Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 Erai in treapta a III-a ? Nu,a 3'a o foloseam doar la depasiri cand nu aveam timp sa le fac cu a 4'a Link to comment
cosmin25 Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 Sal Ovi_jer, In decursul a 4 seri am reusit sa parcurg cele 140 de pag alocate pt GPL. Sunt posesor de nubira 2( dec 2004 fab). Sunt in dubii in privinta alegerii unei instal. GPL: BRC AT90 STAG100 sau Tomasetto stag 200???? Diferenta este sesizabila si anume de 700 RON. Personal inclin spre BRC. Am vb cu adi gaz valcea si pretul de montaj este de 1700 ron. Ce ma sfatuiesti? si daca alegerea montajului este OK? ( realizarea unui montaj coresp insemnand mult).Sunt din pitesti si qs prefera valcea in detrimentul celor de la agrom dat distantei atat la montaj, apoi la revizii. Multumesc de parere. Apelez si la posesorii de nubira 2 care au montat brc at90 stag 100 si imi pot impartasi pareri( functionare instalatie cat si loc montaj). Va multumesc. Link to comment
Karagabi Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 Salut tututror,, Referitor la topic nu am gasit nimic concret despre ce intalatie gpl se poate folosi la espero 1.8 fara lambda si catalizator ( cu calibrare manuala STAG2L sau Stag 100/200) si toate informatiile pe care le am sunt confuze (unii producaturi recomanda calibrarea manuala Stag2l iar altii (agrom) stag 100). Pentru cei ce au montate intalatii gpl pe 1.8, va rog respectuos sa-mi dati un raspuns bine informat (din propria dvs experienta). Cu respect Link to comment
smailmiami Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 Pune STAG2L. La STAG100 acel surub mecanic este controlat de un ECU, dar in practica n-am vazut mai pe nimeni multumit de reglaje si mai toti apelau la final tot la reglajul manual folosind un surub mecanic. Link to comment
bye Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Pune STAG2L. La STAG100 acel surub mecanic este controlat de un ECU, dar in practica n-am vazut mai pe nimeni multumit de reglaje si mai toti apelau la final tot la reglajul manual folosind un surub mecanic. --la STAG 100 dozajul de carburan este controlat electronic de catre sonda lambda ,trecerea de pe benzina pe gpl se face automat la turatie (tinand cont si de temp reductorului) si are si indicator de nivel cu 5 led-uri pe cand STAG 2L are trecerea doar in functie de turatie, dozajul este controlat in proportie de 50% electronic (de catre modulul gpl) si nu are indicator de nivel (doar un led pt rezerva) --daca espero nu are sonda poti alege sa montezi o sonda lambda pe galeria de evacuare si atunci poti sa montezi STAG 100 sau STAG 2L ( pt ca amandoua lucreaza in functie de semnalul de la sonda lambda) iar in caz contrar nu ramane decat sa montezi o instalatie pt inj fara sonda lambda --la care dozajul este reglat mecanic (ca la dacia carburatie) Link to comment
rrazwy Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Pentru mine GPL este foarte util,dar am unele probleme cu el si nu stiu nici un service unde sa-l pot regla la parametrii lui normali.Cateodata se opreste motorul dintr-o data si da semne ca nu ar mai avea combustibil,o pornesc pe benzina si e ok.Dupa ce opresc motorul si incerc sa o pornesc pe gpl cateodata porneste cateodata nu.Aveti idee ce ar putea fi? Imi cer scuze daca am postat gresit Link to comment
ktn91land Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Salut, M-a innebunit, sare tot timpul gpl-benzina / benzina-gpl / ... Cineva mi-a zis ca poate fi stricat chiar butonul ala dinauntru de unde schimb gpl-benzina si invers (de fapt sunt 2 butoane digitale). In mod normal masina porneste pe benzina iar la vreo 2000 turatii sare pe gpl insa eu am avut o probl cu benzina si am cam pornit-o o vreme pe gaz... de-asta sa fi innebunit? sau o fi vreun senzor... A mai avut careva problema ...? A, si i-am schimbat de curand electrovalva (cred ca asa se numeste ... chestia aia unde e si filtrul de gaz) E espero 1.5 Link to comment
bye Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 -ar trebui sa ajungi pe la un service gpl si sa puna testerul la instalatia gpl , pt ca pot mai multe motive pentru care trece de pe gpl pe benzina Link to comment
Go4itGo4it Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Buna ziua tuturor . Sunt nou pe aici si as avea o intrebare . Sunt posesorul unui Cielo euro 3 cu GPL din montat din fabrica . Cine are o schema originala de conexiuni intre calculatorul central de la masina si acest calculator de gaz ? Calculatorul de gaz este Lovato 4EU si este format din trei module : centrala cu buton Lovato 4EU, Emulator OBD II si inca un modul . Va rog ajutati-ma.Am avut-o si la Craiova cand a fost in garantie.Defectul este relantiu variabil si se aprinde becul Check in mers nu cand masina sta pe loc la relantiu.Va multumesc anticipat .Sunt din Navodari Judet Constanta. Link to comment
Covidiu Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Salut tututror,, Referitor la topic nu am gasit nimic concret despre ce intalatie gpl se poate folosi la espero 1.8 fara lambda si catalizator ( cu calibrare manuala STAG2L sau Stag 100/200) si toate informatiile pe care le am sunt confuze (unii producaturi recomanda calibrarea manuala Stag2l iar altii (agrom) stag 100). Pentru cei ce au montate intalatii gpl pe 1.8, va rog respectuos sa-mi dati un raspuns bine informat (din propria dvs experienta). Cu respect Link to comment
smailmiami Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 (edited) Merge STAG2L si e cu vreo 3,4 sute de lei mai ieftina decat STAG100. Edited March 13, 2010 by smailmiami Link to comment
Vicentiu Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Salutare , am si eu o intrebare, se poate schimba o butelie de gaz cu alta fara sa se umble la instalatie??? M-i s-a raspuns ca nu, si trebuie schimbata cu tot cu instalatie!!!???!!! Merci Link to comment
lascarica Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Se poate schimba dar cred ca trebuie sa te duci iar la RAR. Nu sint sigur, dar parca asa mi-au spus cind am intrebat de o toroidala. 1 Link to comment
Vicentiu Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 (edited) Eu vreau una pentru roata de rezerva ,ca aia de 60 de litrii e prea mare si nu incape nimic in portbagaj, si tinand cont ca e si hatchback,va dati seama... Edit Moderator: Despre consumuri se discută în alt topic. Foloseşte funcţia . Edited March 17, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
smailmiami Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Nu se poate schimba doar butelia si sa fie totul in regula. Iti poti pune tu de capul tau una toroidala, dar trebuie sa te descurci la ITP-uri, o data la 2 ani. Link to comment
lascarica Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Se poate dar dai iar banu la RAR pt omologare. Sau cind faci ITP-ul pui butelia veche in portbagaj sau dai "dreptul". La mine parca nu s-a uitat in portbagaj dupa ea cind am facut ITP-ul. Adica ce vrei sa zici ca daca rugineste/gaureste/sparge/crapa butelia tre' sa schimbi toata instalatia? In cazul asta tot la RAR ajungi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now