Jump to content

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza


Recommended Posts

Pune BRC.

 

 

15 milioane brc la autogaz este diferenta de 3,5 mil intre marini si brc insa daca spuneti ca merita banii o sa pun brc,sper ca am ales bine brc la autogaz,multumesc pentru sfaturi

Link to comment

Salut,ieri am reusit si eu sa imi montez pe Nubira mea.Instalatia se numeste Tomasso, a costat 2700 lei inclusiv montajul si rezervorul tiroidal.Mi se pare totusi ca consuma cam mult gaz(in jur de 12% in exterior) este normal?Multumesc

Link to comment

Tomasetti sau Tomasso?

Iar rezervorul e toroidal nu tiroidal smilies56.gif

La banii astia banui ca e secventiala iar consumul ar trebui sa fie pina in 9-10 dar asta la forja . La mers normal max 7-8. Asta extraurban. In oras 11-12 e consum acceptabil chiar bun :)

Edited by lascarica
Link to comment

In fine...snt cum zici tu,chiar nu m-au prea interesat denumirile sau firma!E secventiala,cu rampa de injectoare.Am dat ceva forja la masina(110 constant)...Se poate ca tipul de la service s-o fi reglat sa consume mai mult?

Link to comment

Ai avut noroc si ai pus o instalatoie buna pe masina. Mie, la Leganza, imi ia MAXIM 10 la exterior, si asta la motor de 2.0. Tie, la 1.6, n-ar trebui sa iti ia mai mult de 9. Deci, e reglata prost. Bate-i la cap pana ti-o fac bine daca pe benzina aveai consum bun.

Link to comment

Sal Ovi_jer,

In decursul a 4 seri am reusit sa parcurg cele 140 de pag alocate pt GPL. Sunt posesor de nubira 2( dec 2004 fab). Sunt in dubii in privinta alegerii unei instal. GPL: BRC AT90 STAG100 sau Tomasetto stag 200???? Diferenta este sesizabila si anume de 700 RON. Personal inclin spre BRC. Am vb cu adi gaz valcea si pretul de montaj este de 1700 ron. Ce ma sfatuiesti? si daca alegerea montajului este OK? ( realizarea unui montaj coresp insemnand mult).Sunt din pitesti si qs prefera valcea in detrimentul celor de la agrom dat distantei atat la montaj, apoi la revizii. Multumesc de parere.

 

Apelez si la posesorii de nubira 2 care au montat brc at90 stag 100 si imi pot impartasi pareri( functionare instalatie cat si loc montaj). Va multumesc.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Salut tututror,,

Referitor la topic nu am gasit nimic concret despre ce intalatie gpl se poate folosi la espero 1.8 fara lambda si catalizator ( cu calibrare manuala STAG2L sau Stag 100/200) si toate informatiile pe care le am sunt confuze (unii producaturi recomanda calibrarea manuala Stag2l iar altii (agrom) stag 100). Pentru cei ce au montate intalatii gpl pe 1.8, va rog respectuos sa-mi dati un raspuns bine informat (din propria dvs experienta).

Cu respect

Link to comment

Pune STAG2L. La STAG100 acel surub mecanic este controlat de un ECU, dar in practica n-am vazut mai pe nimeni multumit de reglaje si mai toti apelau la final tot la reglajul manual folosind un surub mecanic.

Link to comment

Pune STAG2L. La STAG100 acel surub mecanic este controlat de un ECU, dar in practica n-am vazut mai pe nimeni multumit de reglaje si mai toti apelau la final tot la reglajul manual folosind un surub mecanic.

 

 

--la STAG 100 dozajul de carburan este controlat electronic de catre sonda lambda ,trecerea de pe benzina pe gpl se face automat la turatie (tinand cont si de temp reductorului) si are si indicator de nivel cu 5 led-uri pe cand STAG 2L are trecerea doar in functie de turatie, dozajul este controlat in proportie de 50% electronic (de catre modulul gpl) si nu are indicator de nivel (doar un led pt rezerva)

 

--daca espero nu are sonda poti alege sa montezi o sonda lambda pe galeria de evacuare si atunci poti sa montezi STAG 100 sau STAG 2L ( pt ca amandoua lucreaza in functie de semnalul de la sonda lambda) iar in caz contrar nu ramane decat sa montezi o instalatie pt inj fara sonda lambda --la care dozajul este reglat mecanic (ca la dacia carburatie)

Link to comment

Pentru mine GPL este foarte util,dar am unele probleme cu el si nu stiu nici un service unde sa-l pot regla la parametrii lui normali.Cateodata se opreste motorul dintr-o data si da semne ca nu ar mai avea combustibil,o pornesc pe benzina si e ok.Dupa ce opresc motorul si incerc sa o pornesc pe gpl cateodata porneste cateodata nu.Aveti idee ce ar putea fi?

 

Imi cer scuze daca am postat gresit :)

Link to comment

Salut, 

 

M-a innebunit, sare tot timpul gpl-benzina / benzina-gpl / ...

 

Cineva mi-a zis ca poate fi stricat chiar butonul ala dinauntru de unde schimb gpl-benzina si invers (de fapt sunt 2 butoane digitale).

 

In mod normal masina porneste pe benzina iar la vreo 2000 turatii sare pe gpl insa eu am avut o probl cu benzina si am cam pornit-o o vreme pe gaz... de-asta sa fi innebunit? sau o fi vreun senzor...

 

A mai avut careva problema ...?

 

A, si i-am schimbat de curand electrovalva (cred ca asa se numeste ... chestia aia unde e si filtrul de gaz)

 

E espero 1.5 

 

 

Link to comment

Buna ziua tuturor . Sunt nou pe aici si as avea o intrebare . Sunt posesorul unui Cielo euro 3 cu GPL din montat din fabrica . Cine are o schema originala de conexiuni intre calculatorul central de la masina si acest calculator de gaz ? Calculatorul de gaz este Lovato 4EU si este format din trei module : centrala cu buton Lovato 4EU, Emulator OBD II si inca un modul . Va rog ajutati-ma.Am avut-o si la Craiova cand a fost in garantie.Defectul este relantiu variabil si se aprinde becul Check in mers nu cand masina sta pe loc la relantiu.Va multumesc anticipat .Sunt din Navodari Judet Constanta.

Link to comment

Salut tututror,,

Referitor la topic nu am gasit nimic concret despre ce intalatie gpl se poate folosi la espero 1.8 fara lambda si catalizator ( cu calibrare manuala STAG2L sau Stag 100/200) si toate informatiile pe care le am sunt confuze (unii producaturi recomanda calibrarea manuala Stag2l iar altii (agrom) stag 100). Pentru cei ce au montate intalatii gpl pe 1.8, va rog respectuos sa-mi dati un raspuns bine informat (din propria dvs experienta).

Cu respect

Link to comment

Salutare , am si eu o intrebare, se poate schimba o butelie de gaz cu alta fara sa se umble la instalatie???

M-i s-a raspuns ca nu, si trebuie schimbata cu tot cu instalatie!!!???!!!

Merci

Link to comment

Eu vreau una pentru roata de rezerva ,ca aia de 60 de litrii e prea mare si nu incape nimic in portbagaj, si tinand cont ca e si hatchback,va dati seama...

 

Edit Moderator: Despre consumuri se discută în alt topic. Foloseşte funcţia .

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!
Link to comment

Se poate dar dai iar banu la RAR pt omologare. Sau cind faci ITP-ul pui butelia veche in portbagaj sau dai "dreptul". La mine parca nu s-a uitat in portbagaj dupa ea cind am facut ITP-ul.

 

Adica ce vrei sa zici ca daca rugineste/gaureste/sparge/crapa butelia tre' sa schimbi toata instalatia? In cazul asta tot la RAR ajungi.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...