Cosdany Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Smv,instalatia e un Lovato RGE 92. Chiar daca incerc sa-i setez acel prag de 2500rpm,atunci cand o pornesc trece singura pe gpl Porneste benzina,se tureaza singura pana pe la 1500rpm si apoi trece pe gpl Porneste benzina,se tureaza singura pana pe la 1500rpm si apoi trece pe gpl Link to comment
smv Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Nu exista instalatie Lovato RGE92. Asa au trecut prostii nostri in carte. Denumirea aceasta reprezinta modelul plamanului care poate sa faca parte si dintr-o instalatie GPL clasica (ex. vechea Dacia 1300 care nu are treaba cu electronica). Partea electronica, "creierul", este acel modul ELC (electronic lambda controller) care poate fi de 3 feluri, functie de anul fabricatiei (denumirile mentionate de mine anterior). Este importanta identificarea intrucat procedurile de resetare si "autoinvatare" sunt diferite. Daca ai documentatia a ceea ce exista pe masina foloseste-o. Daca nu, trebuie cautat ce trebuie. De aceea am spus ca este mai simplu sa scanezi cu o interfata RS232 si un PC, fiindca ai posibilitatea sa vizualizezi totul si sa schimbi ceea ce nu este bine setat. Personal, asa am procedat intotdeauna. 1 Link to comment
AlbertAG Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 (edited) Salut baieti! Am o Nubira II euro 3 si vreau sa-i pun o instalatie GPL, care este cea mai buna, nu conteaza pretul, si unde pot sa o montez? Sunt din Pitesti! Multumesc! Edited January 29, 2017 by AlbertAG Link to comment
calinjack Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 Du-te la Vernesti daca vrei sa-ti mearga perfect masina.am auzit numai de bine despre ei.ii stie o tara intreaga! Link to comment
AlbertAG Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 La Vernesti, Buzau?? Pai eu sunt din Pitesti, ceva mai local nu gasim?? Link to comment
cornel_balan Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Va salut, as avea nevoie si eu de cateva lamuriri. Pe un Cielo am o instalatie Romano la care de curand s-a defectat vaporizatorul (s-a uzat peretele despartitor care separa gazul de lichidul de racire si introducea lichid de racire in cilindrii). Intrebarea mea este daca se poate monta un alt tip de vaporizator pt. ca acelasi tip nu cred ca mai gasesc. Exista anumite compatibilitati intre elementele instalatiei GPL, sau pur si simplu se poate monta un alt vaporizator. Va multumesc. Link to comment
smv Posted February 22, 2017 Share Posted February 22, 2017 Se poate monta orice tip de vaporizator. Singura problema este ca, la ITP, sa nu ai probleme ca ai schimbat brandul si tipul instalatiei (in CIV este sunt mentionate rezervorul si vaporizatorul). Daca il schimbi, recomand BRC AT90. Link to comment
tunning4life Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Poti merge la rar sa treci noul vaporizator in acte, dar cred ca te vor verifica de noxe Link to comment
Viktor Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Amicu' meu google spune ca inca se gasesc vaporizatoare romano, iar de adevar graieste, nu-si au rostul complicatiile pe urma carora sa rezulte ca-i mai scump borsu' decit carnea din el. Da' ma rog, ii o parere doar ... Link to comment
Cosdany Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Salut. Ma puteti ajuta si pe mine cu o nelamurire?! Care este ordinea fabricatiei buteliei gpl? Am inteles ca trebuie schimbata la 10 ani...la mine scrie 05\08 Link to comment
mike.omega Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Inseamna ca e fabricata in luna mai 2008 si ca trebuie sa o schimbi pana in mai 2018 sau primul ITP de dupa data asta. Schimbare inseamna inlocuirea propriu-zisa a rezevorului si inlocuirea conductelor pana la motor. Iar apoi trebuie mers la RAR ptr a trece in cartea masinii seria noua a rezervorului. Link to comment
Sasu Vick Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Întrebare: Dețin un Cielo 2006 cu instalație de gaz Lovato și am următoarea problema: Când o scot pe liber mi se oprește motorul nu mereu dar cam în 50% din cazuri se întâmplă, specific doar când este pe gaz, pe benzina merge ok. Ma puteți ajuta cu ceva sugestii și răspunsuri. Multumesc Link to comment
4di Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Verifica, după părerea mea de nespecialist , mai întâi senzorul pedalei de accelerația , de regula dacă ăla se strica sunt momente, când dacă nu vine mai turata spre relanti , când ajunge pe la 900-800 moare. Apoi dacă ai un computer leaga-l la instalație și vezi harta pe plaja de valori 800-1000. Eu mi-am modificat valorile cu vreo 20% mai mici, consum mai mic dar și putere mai mică . Era vorba de un Ford ka cu Gpl, acum am nubira II. Link to comment
Sasu Vick Posted May 27, 2017 Share Posted May 27, 2017 Dacă este accelerația pe cablu are senzor? 😕 Link to comment
florinellll Posted May 28, 2017 Share Posted May 28, 2017 Poti merge la rar sa treci noul vaporizator in acte, dar cred ca te vor verifica de noxe Noul vaporizator trebuie sa fie montat in cadrul unui atelier specializat care de asemenea (atelierul,montatorul)trebuie sa aiba licenta pentru respectivul vaporizator In esenta vei primi acte cum ca s-a montat de catre o firma autorizata cu care (acte )vei merge la RAR(cu programare desigur)unde vei plati o taxa ,se vor verifica noxele si montajul corect Bafta Link to comment
alfredo Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Buna Seara ! sunt nou pe aici si am mare nevoie de ajutorul dvs a celor mai experimentati. am un cielo an fabricatie 2002 cu instalatie gpl bigas ,am avut comutator autronic cu 2 pozizii benzina si gaz cu indicator care sa defectat. trecea pe gaz daca o acceleram la 2000 rpm pe minut. am incercat sa o fac sa treaca pe gaz pe direct dupa ce am lasat motorul sa se incalzeasca dar tot nu merge. moare motorul pe gaz la relanti. intrebarea mea este daca poate functiona fara acel comutator sau nu ? multumesc anticipat celor care m ati putea ajuta. Link to comment
Mbgnn Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Salut, Am un Cielo 2006, GPL Lovato RGE 92 cu Rezervor Stako de 60L si am o problema. Masina porneste foarte bine pe benzina, insa problema apare cand trece pe gaz -> Moare motorul instant, indiferent de ce as face. Daca incerc pornirea directa pe gaz, nici asa nu merge, invarte degeaba. Mentionez ca la trecerea pe gaz se aud supapele cum se deschid, doar ca arata ca si cum nu ar baga gazul in motor. Ceva idei de la ce ar putea fi? Multumesc! Link to comment
4di Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 @Mbgnn, refa harta de injectie in primul rand , sa stii ca nu tine de soft, apoi te duci pe partea de hard ... a mai mers pana acum ? Baga computerul pe lovato si dai autosetare, va copia si multiplica timpii de pe benzina si apoi daca nu ai erori acolo ar trebuii sa mearga f bine dupa , daca insa ai erori e mai usor de diagnosticat decat prin ghicite... descarci softul gratuit de pe net Link to comment
Mbgnn Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 @4di, Da, a mai facut figuri de genul acesta, dar de obicei dupa o noapte isi revenea. Link to comment
4di Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 Caută un cablu care se cheamă interfața Gpl, găsești pe olx multe , e ieftin ... problema e de la Gpl, Descarcă softul pt lovaato, conectează la computer și vezi ce erori ai ... Cielo 2006 are obd2 parca dar nu te ajuta pt ca folosește un protocol se comunicație ciudat ... cea mai sigura și la fix soluție e diagnosticarea electronica... in funcție de codul de eroare vedem ce se poate face ... am avut și eu lovato ...f bune ... Link to comment
titidinconstanta Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 (edited) Aceeasi problema o am si eu cu Cielo 2006. Motorasul pas cu pas si bobinele electrovalvelor sunt ok. Pe benzina merge bine, cand trece pe gaz moare motorul imediat iar ledurile de sus de pe comutator, rosu si galben, clipesc intermitent. Cum s-a rezolvat problema? Stiti un meseriasi in Constanta sau zona? Edited June 4, 2017 by titidinconstanta Link to comment
4di Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Eu nu știu de ce nu cumpărați un cablu de 20 lei, care face legătura între laptop și instalația gpl... softul e gratis. partea buna e ca instalația are senzori care pot spune exact unde e buba ... altfel mergeți pe bâjbâite... Link to comment
titidinconstanta Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Cabluri sunt multe, nu stiu ce e bun pentru Lovato. Un link sau mai multe informatii despre cablu nu ar strica. Am softul si laptop, lipseste cablul. Asi incerca sa umblu la valve sa le curat dar am gaz in rezervor si nu stiu cum sa fac. Se poate inchide gazul in butelie independent de electrovalva de pe rezervor? Sa pun 12 v pe electrovalve sa vad care deschide? La fosta reprezentanta Daewoo din Constanta nu le merge softul iar pe unde am intrebat am primit niste raspunsuri de nepriceputi (ca Lovato nu se regleaza din calculator). Link to comment
4di Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 (edited) Acesta este cablul, softurile le găsiți aici , http://www.lpgshop.co.uk/lpg-autogas-diagnostic-software/ Erorile le găsiți in configure-F6 diagnosys. Plămânul de lovato la instalație clasica ca și orice instalstie clasica nu se poate regla prin computer ci doar prin Lambda sau prin analizator de gaze sau după ureche , relanti și putere. Instalațiile secvențiale sunt computerizate și se reglează prin soft și manual, ... cei de la service sunt convins ca aveau altceva in agenda de au spus ca nu se poate regla ... Eu am avut un lovato secvențial pe un Ford ka , eram cu laptopul pe el cred ca de câteva ori pe sapt din dorința de a învață ceva nou ... reducerea consumului și a puterii se face din harta de injecție .inainte de intervenție asupra hârtii se face un backup ... Edited June 5, 2017 by 4di 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now