Wolfman Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Asa-i, eu am fost la o societate (care cica-i cea mai veche din BC in domeniul asta) si nu auzisera decat de Bigas... La asta la care pun eu am dat de un patron mai destupat care mi-a trimis poze pe mail cu dispozitivele de alimentare si cu care se poate discuta... Insa asta e patronul. baietii care monteaza nu prea-mi inspira incredere. Cica sa las masina la ei dimineata si s-o iau dupa amiaza , le-am ras in nas, ramane s-o montez sambata dimineata. Link to comment
Mad MAX Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 Nici sa nu te gandesti la asa ceva!!! Stai langa ei si trage-i de maneca la fiecare neregula pe care o observi. Aia caer monteaza instalatia pe masini sunt niste fraierici. Sa stii ca si la Majore se pricepea unu pe acolo, dar ce folos ca se pricepea el daca ii punea pe aia sa puna instalatia? Link to comment
van den plas Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Obligatoriu, RAR-ul nu mai omologheaza cu instalatii cu disp. de alimentare in interior sau in praguri, ci montat doar in tabla. pe aripa spate. <{POST_SNAPBACK}> De cand e reglementarea asta ? Mie mi-au montat alimentarea (anul trecut in noiembrie) sub bara din spate, in asa fel incat nu se vede decat daca te apleci. La RAR au omologat-o fara probleme. Link to comment
Wolfman Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Nu stiu de cand e, dar cert este ca acum vor sa fie pusa doar pe tabla... Link to comment
Mad MAX Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Tu ai avut ceva probleme la RAR Wolfman? Papagalii aia de la Majore ziceau ca o sa am probleme la RAR daca pun busonul acolo. Link to comment
Wolfman Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 Am vorbit la RAR si sper sa nu am probleme! Cat priveste montatul instalatiei, azi am pierdut 6 ore montand o BRC ca sa-mi spuna la urma ca disp. de alimentare Landi-Renzo care voiam sa-l pun nu este omologat decat cu instalatie Landi-Renzo... Drept urmare i-am pus sa dea jos BRC-ul si sa aduca maine Landi . Maine urmeaza episodul doi pe post de cobai (aia n-au mai montat la nici-o Leganza) si tre' sa stau pe capul lor sa nu strice ceva... Fantastic, din patru firme ce monteaza LPG credeam ca am nimerit-o pe cea mai tare (celelalte ori nu monteaza decat pe dacii, ori monteata doar Bigas) dar mai mult de nota 5 cu indulgenta nu pot sa le dau pana acum... Daca stiam ce ageamii sunt nici nu ma apucam, insa acum tre' sa termin ce-am inceput. Link to comment
Mad MAX Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Cred ca asa e peste tot ... Mai rar dai de meseriasi. Eu m-am dus la Majore pt ca ziceau baietii de pe forum ca sunt meseriasi, dar de unde ... Link to comment
savimbi Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 X FILE : Fac plinul cu gaz intru-cit aveam de mers la un drum mai lung. Eram bucuros ca am gasit gaz mai ieftin si teoretic de firma, circul in jur de 350 km si in final am ajuns acasa. Dupa citeva ore vreau sa plec, dar masina nu vroia nicicum sa porneasca pe gaz. Verific sigurante, fire electrice, pun pe direct supapa de admisie a gazului si..nimic. Disperat, caut mecanicul care are grija de masina, face si el acele verificari si ...nimic. Toate functionau perfect dar masina nu mergea pe gaz. Intr-un tirziu dupa momente de gindire isi da seama ca a mai patit asa ceva si ma trimite sa fac plinul cu gaz, dar de data asta sa alimentez din alta parte. Am alimentat si surpriza. A pornit la prima cheie. CONCLUZIA LUI: de unde am alimentat prima data cel de la pompa a bagat cu presiune mare si am avut foarte mult aer in butelia masinii si din acest motiv motorul nu a mai pornit pe gaz. Am circulat si azi peste 200 km si nu am mai avut nici o problema. Gazul de la prima pompa purta marca Shell... Link to comment
Wolfman Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Facut azi dimineata plinul la GPL dupa 225 km facuti pe gaz au intrat 20,26 litri (deci 9% pe gaz echivalent 4,5% pe benzina; sunt multumit, tinand cont ca am forjat masina... Link to comment
sp67 Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Mi-am pus si eu GPL Bigas la Majore. Pana acum am fost multumit, totul merge ok. Link to comment
ovi_jer Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Secventiala sau normala cu mixer?Cat a costat? Link to comment
sp67 Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Normala, cu rezervor toroidal de 45l - 420E; au zis ca secventiala (700E) se pune numai pe motoare Euro 3 si 4 cu galerie de admisie din plastic. Link to comment
ovi_jer Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 De 42 l e ala si e de cielo.Nu ai intrebat daca il puteau monta pe cel de dacia papuc de 52l? Link to comment
Wolfman Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Ala de Dacie Papuc e pt. sistemul de prindere exterior (are pozitionata multivalva invers) si nu poate fi montat in interior. Link to comment
Mad MAX Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Mi-am pus si eu GPL Bigas la Majore. Pana acum am fost multumit, totul merge ok. <{POST_SNAPBACK}> Nu stiu ... poate am nimerit eu gresit ... Poate sunt 2 firme diferite Majore. Treaba e ca la mine nu indica cat gaz am, adica indica tot timpul 3 led-uri si mi-au schimbat butonul ala de comutare cu unul vechi si jerpelit care nici el nu merge bine. Asa ca m-am lamurit de cat de meseriasi sunt baietii. Treaba e ca mai era o alfa 75 pe acolo careia ii fiersase motorul pt ca nu pusesera nu stiu ce bine pe acolo ... Mai departe trageti voi concluzia ... Link to comment
ovi_jer Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Pai de ce ai acceptat sa iti puna asa ceva pe masina?Mergi peste ei si nu ii lasi pina nu rezolva. Link to comment
Mad MAX Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 pai nu am acceptat, dar nu aveau pe stoc noi. Treaba e ca eu vin de la craiova si nu pot sa ma duc la ei decat cand am drum in buc. Oricum am fost ieri cu problema la indicator si nu imi declansa supapa la umplere si au schimbat ei flotorul ala din butelie si butonul si tot asa merge. Sunt eu nebun sau astia sunt idioti? Mi-au zis ca nu trebuie neaparat sa faca "tac" sau vreun zgomot cand se umple, daca baga greu pompa aluia e ok. Auzi explicatie. De parca eu m-am nascut ieri. I-am pus si mi-au schimbat corpul ala care intra in butelie in care e intregrata supapa aia si flotorul si vad ca tot asa face. Mai are cineva rezervor toroidal pe cielo? La mine cand au montat rezervorul au scos corpul ala cu flotorul si supapa afara.E normal sa faca asta? Link to comment
ovi_jer Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Reprezentanti majore in craiova : - NORD SERVICE SRL - tel: 0251/153066 str. Bariera Valcii, nr. 213, Craiova - OLTENIA CRAIOVA - tel: 0251/185102 str. Calea Severinului, nr. 34, Craiova - VIRSTA COM S.R.L. - tel: 0251/415929 Str.Prelungirea Caracal, Nr.142BIS, Craiova Poate gasesti vreun oltean mai istet acolo si cu chef de munca. Link to comment
Wolfman Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Facut plinul din nou dupa 265 km (BC-IS si retur si ceva plimbat prin Iasi), forja cat cuprinde (max 190/h, patru pers + AC) intrat 24.02 l deci 9%. Cred ca-mi voi recupera investitia in instalatia de gaz in mai putin de 15.000 km ; practic imi consuma mai mult cu 1l% pe gaz, exact asa cum mi-au spus cei care mi-au montat instalatia. Link to comment
sp67 Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 (edited) De 42 l e ala si e de cielo.Nu ai intrebat daca il puteau monta pe cel de dacia papuc de 52l? <{POST_SNAPBACK}> Aveau si de 42 si de 45 - mi-au pus de 45, Samcelik, turcesc. De papuc nu merge, se monteaza invers pai nu am acceptat, dar nu aveau pe stoc noi. Treaba e ca eu vin de la craiova si nu pot sa ma duc la ei decat cand am drum in buc. Oricum am fost ieri cu problema la indicator si nu imi declansa supapa la umplere si au schimbat ei flotorul ala din butelie si butonul si tot asa merge. Sunt eu nebun sau astia sunt idioti? Mi-au zis ca nu trebuie neaparat sa faca "tac" sau vreun zgomot cand se umple, daca baga greu pompa aluia e ok. Auzi explicatie. De parca eu m-am nascut ieri. I-am pus si mi-au schimbat corpul ala care intra in butelie in care e intregrata supapa aia si flotorul si vad ca tot asa face. Mai are cineva rezervor toroidal pe cielo? La mine cand au montat rezervorul au scos corpul ala cu flotorul si supapa afara.E normal sa faca asta? <{POST_SNAPBACK}> Nici la mine nu indica f. exact, dar merge (sta mult la 4 leduri, dupa care coboara cam repejor pana la rosu, si uneori variaza 1 led inainte-inapoi). Mi-au pus din start buton Autronic, si m-am bucurat, pt. ca am mai citit pe aici ca sunt probleme cu butoanele Bigas. Daca nu merge, bate-i la cap pana rezolva; mie mi s-au parut f. cooperanti si destul de priceputi, dar daca nu mere si nu mere, ameniniti cu OPC etc. Intr-adevar nu caraie supapa aia decat rar, depinde de pompa, de obicei intra din ce in ce mai greu pana se opreste; am intrebat la pompe, si mi-au zis ca e normal. Cat priveste scosul flotorului la montare, te inseli; de fapt rezervorul vine FARA flotor si alte alea, am vazut rezervoarele sigilate, nici unul u avea nimic montat, doar gaura goala. In plus rezervoarele sunt turcesti, instalatiile italiene, deci... Edited August 24, 2005 by ovi_jer Link to comment
Esperatul Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 (edited) Si eu am Rezervor Simcealik de 50 de litri parca (supapa declanseaza la 42 de litri insa). Din experienta care o am cu dacia pe GPL, partea cu supapa care nu declanseaza nu insemna neaparat ca e defecta, stiu ca se regleaza la cat % din rezervor sa declanseze, poate sa fie reclata sa declanseze mai tarziu. Intrebare, la Espero, butelia asta de 50 de litri , dupa modul cum e prinsa mai am loc sub ea cativa centimetri(ceea ce e foarte deranjant, imi intra acolo tot felu de obiecte pe care le scot foarte greu.). Stie ceneva butelia de 90 de litri daca ar incatea bine in portbagajul de Espero? LATER EDIT: Inca o intrebare, am montat o supapa antidetonare pe filtru. Faza e ca azi mi-a dat 2 detonari(dupa mult timp) si de la surubul supapei am primit 2 semne serioase in capota ("> . Stie cineva unde pot gasi clemele alea arcuite care tin filtrul de aer? Please help. Edited August 24, 2005 by Wichedcoder Link to comment
Mad MAX Posted August 25, 2005 Share Posted August 25, 2005 aia de la Nord Service sunt cei mai meseriasi, dar eu vreau sa o faca aia ca oricum am drum prin bucuresti apoape saptamanal. Link to comment
cata73 Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 (edited) eu toata perioada de garantie la GPL am fost numai la Nord Service Craiova. Intradevar sunt cei mai buni dar au si coada mare, stai de-ti vine rau pana ajungi in fata. Mie mi-au schimbat cam tot ce aveam nevoie in garantie fara sa comenteze, si ...am fost de multe ori la ei, i-am cam stresat. Insa tot nu am reusit sa scot consum mai mic de 16% in oras la motorul de 1.800 care...este cel mai gurmand dintre cele de espero. Totusi am vazut si cum il minteau pe unul cu leganza caruia doar ce ii montasera o instalatie. I-au spus ca nu o sa-i consume mai mult de 12-13 in oras...auzi chestie...12-13% la motor de 2000 si caroserie de leganza...inseamna ca aia lua 10% benzina in oras... PS: l-am "linistit" eu pe tip, spunandu-i ca nu o sa-i ia sub 16-18% in oras... Edited August 26, 2005 by cata73 Link to comment
van den plas Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Ai sa razi, dar Daewoo da un consum urban, pt. Leganza, de 10,2 l. )"> Deci tipul de la gaz, i-a comunicat un consum mai mare decat cel teoretic. Link to comment
cata73 Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 sa inteleg ca la leganza in carte este dat un consum urban mai mic decat la cielo/nubira/espero??!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now