bella Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 (edited) bella@Nu montez instalatii gpl.Decit repar si reglez @Assus...Asa ca "poarta-te frumos cu Ovi" si daca citesti tot, asa cum a zis, ai sa vezi ca multi de pe forum au preferat sa bata drumul pama la Rm Valcea si s-au declarat foarte multumiti de diagnosticarea/reglajul facut. Bafta si ia aminte la ce iti spune.(chiar daca la prima vedere raspunsurile date de Ovi pot parea prea la subiect). Edited June 6, 2006 by bella Link to comment
Assus Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 (edited) Toata noaptea am citit ce scrie in acest topic. Din pacate nu am retinut pe cineva care sa fie multumit de manopera... Oricum, eu cautam o recomandare pt cineva care a mai lucrat la cineva dintre noi "o secventiala " pe Nubira. Incerc sa evit postura de COBAI. Ps. Daca undeva in acest topic se fac referiri la ce ma intereseaza, mea culpa Cand mi-am pus GPL pe OLCIT am facut o gramada de drumuri si pana la urma ca motorul sa traga am ramas cu un consum urban de 16-17l. Cand m-am apucat de treaba, meseriasu' imi zicea 12-13 cel mult. Nu vreau sa mai repet experienta respectiva. Orice investitie e bine s-o faci dupa ce te sfatuiesti cu cei in masura. Pe baza a ce a ce iti spun, iti faci calcule si vezi daca te tine sa te bagi ! Daca socotelile nu au o baza corecta de date (realitatea), mai mult ca sigur ca n-o sa mai amorsezi cheltuielile in timpul estimat + inconvenientele care apar inevitabil. Deci, sunt neincrezator in vorbe si nu ma mai bag decat daca am garantii serioase ca treaba o sa iasa bine. Edited June 6, 2006 by Assus Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 1.Cea mai ieftina secventiala adica mistral nu merge pe nubira,ti-am scris mai sus asta. 2.Secventiala fata de una buna electronica face diferenta la normele de poluare nu si la consum.Secventiala este obligatorie la motoarele cu galerie admisie din plastic si euro 3-4 dar si la acestea daca au galerie de admisie din aluminiu merge una electronica dar cu montaj suplimentar de al doilea modul lambda control sistem(unul ieftin de carburatie euro 2) pentru simularea sondei de oxigen nr 2 .Deci nu obtii performante sau consum mai bun cu secventiala pe linga faptul ca pretul este dublu. Link to comment
mr_ Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Dar la injectie directa de GPL lichid? (LPI)? Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Nu discutam despre asta aici.E o instalatie noua,foarte scumpa,foarte complicata si care se vrea a fi sistem mono-fuel. Link to comment
mr_ Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 In Belgia, la Chevrolet e 2350€ cu tot cu montaj, adica MAI IEFTINA decat una GSI, pe Kalos. A mea cu mixer a fost in anul 2000 2200€. http://www.nl.chevrolet.be/images/info/cus...los_2005_PR.pdf Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 A ta nu este cu mixer.Si oricum pretul instalatie nu este mai mult de 500e.Serviciile celor care isi tocesc coatele pe geam sant scumpe. Link to comment
mr_ Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 (edited) A mea nu-i nici secventiala... "injectoarele" sunt niste simple duze, nu sunt comandate. Singurul control e la motorasul pas cu pas. LPI-ul costa la fel si la Hyundai, si la ei se pare ca intr-adevar e monofuel. Din cate deduc la Kalos e in continuare bi-fuel, insa nu mi-e clar... Chevy lucreaza cu instalatii LPI Vialle, am vazut la ei la service si reclama, si una instalata pe Tacuma, si manualul cu care surubarea mecanicul . Probabil sunt mai ieftine pentru ca sunt italiene, spre deosebire de cele GSI care sunt olandeze (teleflex gsi). Edited June 6, 2006 by mr_ Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Instalatia ta e foarte buna si potrivita pe motorul acela insa partea proasta ca nu ai cu ce o regla. Link to comment
mr_ Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 (edited) Da, n-am spus ca-i proasta. Are ECM propriu, probabil in generatia ei era ultimul racnet. Sufera probabil din acelasi motiv pentru care sufera si cele din Ro, si anume lipsa meseriasilor adevarati. Sper sa gasesc totusi unul. Deocamdata nu sufera destul de tare sa ma motiveze sa fac eforturi sa-i gasesc... un consum de 9-10 pe autostrada si 12-13 in oras nu ma sacaie intr-atat incat sa ma duc sa ma cert cu ei. Insa de atunci, au mai aparut inca doua generatii de instalatii. Chiar daca ar avea acelasi consum sau performante, simplul fapt ca sunt mai usor de intretinut sau de reglat ar fi un pas inainte. Edited June 6, 2006 by mr_ Link to comment
ovi_jer Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Sant la fel de usor de reglat atita timp cat te pricepi. Link to comment
mr_ Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 ... si daca ai sculele necesare Eram curios daca LPI-ul ofera ceva in plus. Acum in Belgia e promotie la Kalos cu LPI, 3800€. Consistenta bine... si chevy s-a oferit sa-mi preia si Nubira la acelasi pret cu care am luat-o si eu... Link to comment
drmarius82 Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 am un cielo exe din 2003. saptamana asta mi-am luat o instalatie gpl bigas. am o problema prin faptul ca trecerea pe de pe benzina pe gpl se face la vreo 3000 rpm. in carte scrie ca se face la 1800-2500 rpm. cielo rules Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 drmarius82@Despre instalatii gpl se discuta aici nu pe tot forumul unde iti sare primul topic in cale. Da mai multe informatii.Ai cumparat-o si montat-o tu sau ai facut treaba asta la un service autorizat? Pe intrerupator in spate sau in lateral trebuie sa ai un reglaj pentru pragul de turatie.Cel mai bine ar fi sa mergi la cei care au montat instalatia si sa ceri modificare pragului de turatie/trecere. Link to comment
mr_ Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Care e motivul pentru care trecerea se face la unele masini doar la peste o anumita turatie? Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Asa e normal sa se faca.Exista diferenta de ardere,durata de pauza a emulatorului la inchidere a inejctoarelor la trecerea benzina-gpl sau de deschidere la trecerea gpl-benzina si trebuie un prag de turatie mai mare pentru a nu detona,a nu da rateuri in admisie si pentru a nu muri motorulu in final.Pragul de turatie este configurabil la fiecare tip de instalatie. Link to comment
mr_ Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 (edited) Am intrebat pentru ca am vazut multi discutand despre subiectul asta. La mine trece si la relenti, iar in afara ca aud clicaitul electrovalvei nu are si alte simptome gen detonatii, murit si asa mai departe. DAca n-ar clicai dracovenia aia nici nu mi-as da seama ca a trecut pe gaz, indiferent ca se face la relenti sau in sarcina. Algoritmul de functionare pe care l-am gasit pe undeva pe net descrie detaliat cum se face trecerea, se pare ca e o rutina speciala dedicata operatiei si nu o simpla comutare taiat benzina-dat drumul la gaz. De fapt, se aud doua clicaituri, se pare ca undeva mai e un releu sau o electrovalva, iar intre ele trec secunde sau zeci de secunde. Probabil etapa tranzitorie nu e chiar instantanee. Edited June 7, 2006 by mr_ Link to comment
mr_ Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Daca motorul e cald, primul clicait poate sa apara inca dinainte sa pornesc, cand pun contactul (insa fara sa pornesc motorul). Al doilea si trecerea pe gaz apare la cateva secunde dupa pornire. Link to comment
ovi_jer Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Asta pentru ca e dereglata si singurul lucru care mai conteaza este temperatura apei. Link to comment
mr_ Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Asa a mers dintotdeauna. Suna a "asa face toate" Daca face primul clic nu inseamna ca intra musai pe gaz, ci doar ca va intra in curand. Pe gaz nu porneste. Daca omor motorul accidental ramane pe gaz, si daca dau la demaror nu porneste fara sa scot intai contactul. Trebuie sa scot contactul, apoi cand il pun din nou se aude clicul de rigoare, dau cheie, porneste pe benzina, si dupa cateva secunde se aude al doilea clic si intra pe gaz. Link to comment
drmarius82 Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 (edited) scuze! service nord din craiova mi-a instalat-o. o sa merg acolo sa vad care e problema. acum mi-a trecut pe benzina si nu mai trece deloc pe gaz nici la 3000 rpm. Foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie Edited June 8, 2006 by Mircea Link to comment
ovi_jer Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Mergi la ei pentru rezolvarea problemelor.Se vorbea pe aici ca ar fi cei mai specialisti din craiova. Link to comment
Gee01 Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 (edited) Cati km faceti cei care avetzi GPL cu o butelie full si cat faceatzi cu rezervorul de benzina full??? La Cielo ma refer. Thx Renunta la limbajul IRC! Edited June 11, 2006 by Mircea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now