ovi_jer Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Sonda lambda este pe teava de evacuare langa galerie nu pe blocul motor. Link to comment
expero 16V Posted August 23, 2004 Author Share Posted August 23, 2004 Ah inseamna ca n-am? Link to comment
ovi_jer Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Da nu ai sonda lambda.Au avut numai cele cu cutie automata pana sa se fabrice cele cu euro 2. Link to comment
iso Posted August 23, 2004 Share Posted August 23, 2004 Stiu ca si tu ai tot un Bigas montat la Majore la fel ca al meu.Eu nu am gasit nici un filtru pe nicaieri si nici nu vred ca are asa ceva.Daca ar fi avut nu as mai fi gasit mizeria aia in plaman. La mine (instalatie Lovato montata in fabrica) este si filtru de gaz montat pe montantul amortizorulul dreapta ! Am cautat sa-l schimb dar nu am gasit ! M-am "multzumit" sa-l curat numai(ce era acolo!!! ) .Apropo reprezentant pentru Romania este tot Majore . Link to comment
expero 16V Posted August 24, 2004 Author Share Posted August 24, 2004 Avem si noi filtru de gaz...mi-a zis scamatorul ala de la service.Dar nu pe dreapta cum ai tu.Altfel mi-ar fi zis ca nu exista nici un filtru. Intrebare: flacaii aia de la service mi-au zis ca ma costa inca 100 de euro sa-mi bage instalatia prin computer.Ar fi mai recomandata chestia asta?Si-ar face masina singura reglajele?N-as mai sta la tester din cand in cand?E ca si cand as avea catalizator si mi-ar fi montat-o asa? Tot flacaii respectivi mi-au zis ca parerea lor este ca nu va fi nici o diferenta daca mi-o leaga la computer...dar daca eu am pitici pe creier...merg si banii mei Link to comment
ovi_jer Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Pai ia sa-i intrebi unde este filtrul acela ca sant tare curios.Pai iti monteaza ei sonda lambda? Link to comment
iso Posted August 24, 2004 Share Posted August 24, 2004 Avem si noi filtru de gaz...mi-a zis scamatorul ala de la service.Dar nu pe dreapta cum ai tu.Altfel mi-ar fi zis ca nu exista nici un filtru.Intrebare: flacaii aia de la service mi-au zis ca ma costa inca 100 de euro sa-mi bage instalatia prin computer.Ar fi mai recomandata chestia asta?Si-ar face masina singura reglajele?N-as mai sta la tester din cand in cand?E ca si cand as avea catalizator si mi-ar fi montat-o asa? Tot flacaii respectivi mi-au zis ca parerea lor este ca nu va fi nici o diferenta daca mi-o leaga la computer...dar daca eu am pitici pe creier...merg si banii mei Pai s-ar putea sa nu fie chiar pitici pe creier . Cel putzin acum vad o diferentza : avansul la aprindere va fi modificat de comp pentru gaz mult mai bine daca-l bagi prin el apoi pozitia la clapeta se modifica la gaz ... si probabil mai sint si altele ... dar cum nu sint mecanic In concluzie cred ca va merge "mai normal" . Cit despre sonda lambda daca nu ai atunci nici nu-ti trebuie , cred ca in acest caz vor fi necesare modificari de soft si banuiesc ca n-ai mers la mecanicii lu' Shumi . Link to comment
expero 16V Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 @iso- Pai atunci n-are nici un rost s-o bag prin computer?Pentru ca trebuie modificat softul???Explica-mi te rog ca ma costa 100 de euro si nu vreau sa dau banii degeaba.. Link to comment
iso Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Are rost s-o bagi prin comp(instalatia de gaz) :!: ca nu trebuie facuta nici o modificare de soft pentru treaba asta . Ideea e ca ca n-ai nevoie de sonda lambda daca nu ai din fabrica . Link to comment
expero 16V Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Concluzie: o bag prin computer si va fi la fel ca la executive( exceptie sonda lambda) - asta inseamna ca nu voi mai avea nevoie de reglaje, nu???? Dar la executive computerul nu e setat si pt. gpl??La mine deci n-ar fi...altfel ma gandesc ca ar incepe sa dea erori, nu? Link to comment
iso Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Ia baga o'ntrebare la fabrica sa vezi ce sfat iti dau ... Link to comment
expero 16V Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Cum dracu' sa bag o intrebare la fabrica...asa ii sun la telefon si-mi spune secretara? Link to comment
ovi_jer Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Senzorii de temperatura ,depresiune in galerie,bypasul de relanti si reglarea avansului lucreaza si pe GPl pe modelele fara sonda lambda. La modele cu sonda lambda mai este montat un calculator care citeste sonda lambda in paralel cu ECM si regleaza debitul de putere al gazului. .Acest lucru afecteaza atit consumul cat si buna functionare a motorului. Link to comment
expero 16V Posted September 16, 2004 Author Share Posted September 16, 2004 Baieti am o problema: Masina nu mai trece pe gaz decat cand vrea muschiul ei.Ori in frana de motor, ori dupa vreo 10 min.in afara de dimineata cand trece normal la 2000 de ture. Sa va explic : este un fir legat de fisa centrala, fir care-si ia un impuls de la ea si masina trece pe gaz.Aia de la gpl mi-au zis sa schimb fisa ca cica nu da impulsuri . Eu nu stau sa-mi cumpar fise la juma de an pt.ca nu mi se pare normal, atat timp cat ele lucreaza bine si n-am nici o problema pe parte electrica cu masina. Firul este in regula, e legat de 8 ori asa cum mi0-au spus, etc. Ce sa fac?? Link to comment
ovi_jer Posted September 16, 2004 Share Posted September 16, 2004 Nu este fisa centrala in nici un caz.Cred ca mai degraba este intrerupatorul de la bord care cand se incalzeste nu mai schimba cand trebuie.Daca cunosti pe cineva cu bigaz ca al tau care sta pe langa tine incearca intrerupatorul lui. Link to comment
expero 16V Posted September 17, 2004 Author Share Posted September 17, 2004 Nu este fisa centrala in nici un caz.Cred ca mai degraba este intrerupatorul de la bord care cand se incalzeste nu mai schimba cand trebuie.Daca cunosti pe cineva cu bigaz ca al tau care sta pe langa tine incearca intrerupatorul lui. Am fost la service si l-am schimbat in garantie.Se decalibrase intrerupatorul.Ov Jer multumesc de sfat. Link to comment
MikeTekRacing Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 As vrea sa imi pun si eu GPL pe Cielo, ca nu prea se mai poate cu pretul benzinei. Eu Cieloul il folosesc aproape exclusiv in oras si consumul ma usuca. Am citit toate paginile topicului, am vazut ca unii aveti Bigas, altii Lovato. Eu as fi vrut sa imi pun tot de aceea folosita si de fabrica (am inteles de aici ca Lovato). As dori ceva pareri despre diferentele intre cele doua. Mentionez ca am Cielo fara catalazitor, deci fara sonda lambda. Link to comment
ovi_jer Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Nu cred ca este vreo diferenta intre cele doua firme sau produse din punct de vedere al calitatii sau preturilor.Daewoo a montat in uzina Lovato pt ca colaboreaza de mult cu aceasta firma de pe vremea cand au fabricat Tico euro 2 care avea injectie monopunct Lovato.Pretul instalatiei GPl pt modelul tau de cielo este 330 euro.Pentru mai multe detalii intra aici :www.majore.ro Link to comment
van den plas Posted October 18, 2004 Share Posted October 18, 2004 Da nu ai sonda lambda.Au avut numai cele cu cutie automata pana sa se fabrice cele cu euro 2. Deci, eu daca am Espero 1.5 DOHC, cu cutie automata, din 1996, inseamna ca am sonda lambda ? Daca da ,ar fi mai bine sa le cer ca debitul de gaz sa fie reglat de calculator ? Ma intereseaza in mod deosebit, deoarece astazi dupa amiaza intentionez sa trec pe la Majore. Link to comment
expero 16V Posted October 18, 2004 Author Share Posted October 18, 2004 Daca ai sonda lambda pretul instalatiei va creste daca nu ma insel cu 40 de euro. Eu daca as mai fi in postura sa-mi mai pun odata gpl pe masina mi-as lua o instalatie de 800 de euro unde gazul intra direct prin injectoare, unde iti monteaza inca un computer pt.gaz dupa ce ti-l citeste pe al masinii ca sa invete valorile. In momentul ala nu e nici o diferenta la consum si nici la demaraj. Link to comment
van den plas Posted October 18, 2004 Share Posted October 18, 2004 mi-as lua o instalatie de 800 de euro unde gazul intra direct prin injectoare, unde iti monteaza inca un computer pt.gaz dupa ce ti-l citeste pe al masinii ca sa invete valorile.In momentul ala nu e nici o diferenta la consum si nici la demaraj. Esti sigur ca nu exista diferente la consum si demaraj, sunt totusi doi combustibili cu caracteristici diferite ? Link to comment
expero 16V Posted October 18, 2004 Author Share Posted October 18, 2004 Pai n-auzi ca mai vine cu un computer care il va pune in paralel cu ala al masinii?Mai intai cu ajutorul unui laptop citeste datele computerului masinii tale.Apoi il instaleaza si pe celalalt descarcand datele din laptop.Adica omul te pune sa mergi cu masina vreo juma de ora si baga totul acolo. Link to comment
cata73 Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 din cate stiu eu...am intrebat la service la GPL, instalatiile cu 800 euro, cele care iti baga gaz prin injectoare (cica altele, nu cele de benzina) nu pot fi montate decat pe masinile cu euro 3, cielo executive de ex. am vrut eu sa o schimb pe a mea ca este clasica, desi inca nu a iesit din garantie, si nu se poate pentru ca nu am euro 3. iar cu consumul, cica ar consuma mai putin ca cele clasice, dar totusi mai mult ca pe benzina. toate astea, repet, le-am aflat de la un inginer de la garantie la GPL, unde trebuie sa mergi pentru stamplila la 10,000 km Link to comment
ovi_jer Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 Injectia secventiala de GPl se pune pe motoarele care nu suporta montarea mixerului de gaz pe tubulatura galeriei de admisie .Exemple pt aceste motoare sant cele vechi cu debitmetru de aer inainte sau dupa filtrul de aer(cu debitmetrul inainte de filtru merge la relanti dat nu trage in sarcina iar cu debitmetrul dupa filtru nu isi tine relantiul dar merge in sarcina) si mai sant motoarele noi cu galeria de admisie din material plastic la care exista riscul ca la un rateu in admisie sa explodeze(gen solenza,logan,etc).La instalatiile cu mixer se pierde din puterea motorului chiar si pe benzina la turatii mari datorita mixerului care optureaza un pic din aer.O instalatie cu mixer dar cu sonda lambda merge la fel de performant ca una cu injectie secventiala datorita faptului ca aceasta are debitmetrul de gaz comandat de sonda lambda iar amestecul gaz-oxigen va fi optim indiferent de turatia motorului,sarcina acestuia sau temperatura de afara fie iarna sau vara. Cat priveste consumul sau puterea GPl-ului niciodata nu va fi ca al benzinei datorita cifrei octanice mai mica fata de benzina. Mai fac o precizare ca debitmetrul de aer al motoarelor vechi este inlocuit de ceva timp de asa zisa supapa IAC. Link to comment
cata73 Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 La instalatiile cu mixer se pierde din puterea motorului chiar si pe benzina la turatii mari datorita mixerului care optureaza un pic din aer.. ...am observat ca dupa montare GPL, nu pre se mai accelereaza peste 150/h, orice ai face, nici pe benz nici pe gpl. Asta sa fie motivul? Se mai pote face ceva? M-am gandit ca o fi de la obturatorul din filtrul de aer... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now