racov Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 mi-am pus luni gpl pe cielo. cat de repede tre' sa ma duc la RAR sa-l omologhez? chiar e necesar? Link to comment
bella Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Este necesar . Ideal este sa mergi cat mai repede...pt ca daca te prind de ex cei de la RAR care mai fac in trafic controale...e mai nasol. In alta ordine de idei, eu am mers 1 an si ceva cu masina fara sa fie instalatia in carte si am avut noroc. Link to comment
racov Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 merci. stau prost cu timpul liber. oare rar-ul are prog. si sambata sau duminica? cred ca toata lumea s-ar inghesui... > am o instalatie gpl zavoli. pentru reglaj are (din cate am vazut) un surub metalic pe corpul vaporizatorului si unul de plastic pe conducta care intra in admisie. stie cineva cum se regleaza (batraneste, nu cu viteza luminii, ca la service) consumul de gaz? cat si cum trebuie dat de acele suruburi? Link to comment
ovi_jer Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Cel de pe vaporizator regleaza relanti-ul.Are o singura pozitie unde merge bine exact cum este cel de aer la carburatoare. Cel de pe furtun este de debit si afecteaza consumul si performantele. Se regleaza la turatia de 3000 : se stringe pina incepe sa scada turatia si apoi se deschide inapoi 1/2 sau 1 tura intreaga. Reglajul se face exact dupa 1000 km daca instalatia e noua. Link to comment
vlivius1 Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 (edited) Sal Ovi Am o intrebare: La cielo al meu non-euro cu sonda lambda, pe furtunul de gaz care intra in carburator am surubul acela de care se vorbeste dar mai am si motoras pas cu pas. Eu pot sa ii fac regrajul asa cum ai scrsi mai sus ? Edited July 27, 2006 by vlivius1 Link to comment
ovi_jer Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Da este exact acelasi reglaj. Link to comment
SysOp Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 (edited) Salutare! M-am hotarat sa-mi pun si eu Gpl pe masina, un cielo non-euro din '95, pentru ca e jale cu benzina. Ma intereseaza sa stiu - in comutatorul din masina ar trebui sa fie 3 pozitii: benzina; GPL; benzina-GPL; In pozitia "benzina-GPL" ar trebui sa streaca numai dupa o anumita turatie pe alimentarea cu GPL, respectiv sa revina la benzen sub respectiva turatie insa in pozitia "GPL" ramane alimentata cu gpl pe toata plaja de turatii (800-900 min. pana la 4-5000)? De asemenea pe pozitia "GPL" poate sa si porneasca direct pe GPL (cu motorul incalzit)? si sa ramana pe GPL indiferent de turatie, bineinteles... Multumesc! Edited July 27, 2006 by SysOp Link to comment
bella Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Din cate stiu eu functionarea este urmatoarea: 1.Pozitia benzina, logic merge numai pe benzina 2.Pozitia GPL merge(inclusiv pornirea) numai pe GPL 3.Pozitia benzina-GPL...aici porneste pe benzina si la o turatie aleasa(reglabila) trece automat pe GPL. Deci nu revine cand turatia scade sub acel prag. Cam asta e functionarea din cunostintele mele. Numai bine. Link to comment
vlivius1 Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 (edited) Salut Masina este din 96 cu sonda lamba. Cei care mi-au pus instalatia (Bigaz) mi-a pus motoras pas cu pas pe furtunul de gaz vreau sa stiu daca ceilalti cu masina non-euro cu sonda lambda au acest motoras. Mai vreau sa stiu cine imi comanda acel motoras daca eu nu am ecm la instalatie sau este pus degeaba . Thanks Edited July 27, 2006 by vlivius1 Link to comment
ovi_jer Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 De unde stii ca nu are calculator instalatia? Link to comment
vlivius1 Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 (edited) In actele mele de la instalatie nu scrie nimic la rubrica "modul de comanda electronic". Iar la motor am 2 casetute mici patrate iar pe una din ele scrie emulator (asta sigur este pt sonda) iar pe cealalta nu scrie absolut nimic. P.S In manualul instalatie scrie ca acele cutii sunt: Milano Electronic Lambda control, Milano Emulator ED 401 Edited July 27, 2006 by vlivius1 Link to comment
Moshu Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 Ma intereseaza sa stiu - in comutatorul din masina ar trebui sa fie 3 pozitii: benzina; GPL; benzina-GPL; Pai nu prea ar avea rost 3 pozitii. Normal sunt 2: benzina si GPL. Cand e pe benzina, asta e. Cand e pe GPL, ar trebui sa porneasca pe benzina si apoi sa faca trecerea pe GPL automat, in functie de cativa parametri. Pornirea direct pe GPL se poate face, dar nu este recomandata. La instalatiile obisnuite, cam asa arata. Link to comment
sorinrec Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 La mine sunt 2 pozitii GPL sau benzina.(lovato) Cand e pe gpl porneste pe benzina o turez trece pe gaz si gata. Link to comment
ovi_jer Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 vlivius1@ LCS(Lambda control sistem) este cel care controleaza si comanda motorasul.S-a discutat de cateva ori aici in subiectul acesta ce reprezinta fiecare piesa in parte la instalatiilor gpl si ce rol au. Moshu@Toate instalatiile de ceva timp incoace trebuie sa aiba obligatoriu intrerupator cu 3 trepte adica si pornirea directa pe gpl indiferent ca e intrerupator digital sau mecanic.La inceput a fost pentru pornire de urgenta apoi a devenit o necesitate pentru pornirile cu motorul cald.Nimeni nu recomanda sa nu se porneasca pe gpl. Link to comment
vlivius1 Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 Salut Am aflat cam tarziu dupa ce mi-am pus instalatia Bigaz pe masina.Avand sonda lambda vreau sa stiu daca pot adauga la instalatie un ECM pentru gaz asa cum scrie pe forum si daca merita. Cat ar costa? Link to comment
Mircea Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 Scump, peste 200 Euro. Practic se schimba toata instalatia, mai putin butelia, conductele si mixerul. Link to comment
vlivius1 Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 (edited) Naspa deci am facut-o de oaie. Dar daca pune-am instalatia cu ECM ce avantaje aveam? DOar ECM-ul separat nu se poate monta? Edited July 28, 2006 by vlivius1 Link to comment
Mircea Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 O mult mai buna gestionare a reglajelor efectuate, posibilitatea modificarii setarilor instalatiei, toate facute din laptop. In plus o instalatie moderna si usor de configurat cu un consum mai mic. Astea fiind instalatiile Stag 100. Despre ele iti pot spune muuuult mai multe ovi_jer si wolfman Link to comment
vlivius1 Posted July 28, 2006 Share Posted July 28, 2006 Mirce spune-mi te rog in momentul cand merge motorul in accelerari si decelerari motorasul de pe furtunul de gaz lucreaza si el, sau lucreaza numai la pornirea pe gaz? Link to comment
ovi_jer Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 In mod normal da ,asa trebuie sa lucreze dar am intalnit cazuri la instalatiile astea cand modulul de comanda din LCS se arde si nu mai comanda motorasul. Link to comment
mr_ Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Stie cineva unde poate fi gasit un soft care se cheama Monio - pentru reglajul instalatiilor GPL koltec-necam? Link to comment
ovi_jer Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=168759 Link to comment
Esperatul Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Care e cea mai buna solutie pentru motor fara sonda lambda ca al meu? Link to comment
mr_ Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 @Ovi Am incercat, asa de amorul artei si o tipa amabila de la daewoo mi-a spus sa discut cu teleflex. Iar aia nu mi-au raspuns... nu au raspuns de fapt niciodata pana acum. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now