Jump to content

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza


Recommended Posts

Cred ca e normala... adica e o butelie toroidala. Din cate imi dau seama butelia insasi nu se poate monta decat intr-un singur fel, fiind prea multe suruburi care trebuie sa se potriveasca.

Am pus poza la totul despre masina mea. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...mp;#entry195610

Valvele si un manometru sunt in cutia de aluminiu din spate. Asta habar n-am cum se monteaza pe butelie, nu am vazut cand a facut operatia.

Link to comment

Credeam ca exista si unele mai anormale decat toroidale :) )

O las asa, am grija sa nu bag gaz prea mult si gata. Nu am chef sa ma duc inapoi la hotul ala si nici la umblu la o chestie pe care nu o mai pot verifica apoi daca e etansa.

Link to comment

Riscul e destul de mic pentru ca pot aparea cresteri mari de nivel si presiune numai la diferente de +30 grade fata de temperatura la care s-a alimentat.Eu am butelie de 42l si alimentez 36l :D fara probleme.

Link to comment

Salut

 

Vreau sa stiu cum pot verifica motorasul pas cu pas de pe furtunul cu gaz. Eu i-am scos mufa aia cu motorul oprit, am pornit pe benzina dupa care am dat pe gaz si surpriza motorul mergea la fel nu avea nimik schimbat, am accelerat-o dar mergea bine am facut o tura cu ea, tot la fel. Oare sa nu functioneze acel motoras deloc???

Link to comment
  vlivius1 said:
Salut

Am aflat cam tarziu dupa ce mi-am pus instalatia Bigaz pe masina.Avand sonda lambda vreau sa stiu daca pot adauga la instalatie un ECM pentru gaz asa cum scrie pe forum si daca merita. Cat ar costa?

Bigaz :D

Link to comment

Batrinetea :)

vlivius1 @ Motorasul se poate detasa de T ?Daca da atunci da-l jos si cu motorul pornit pe gaz si cu accelerari peste 3000 rot/min vezi daca motorasul misca ceva.Daca nu se poate detasa si este corp comun atunci trebuie sa pui o teava de acelasi diametru in locul T-ului ca sa poti porni pe gaz si a face testul.

Link to comment

Am si robinet de reglaj. Pragul acela de turatii pot sa-l reglez eu?

Mi se pare ca in una din cutiile acelea de la gaz am o rezistenta variabila, oare aia sa fie cea care da turatiile?

Edited by vlivius1
Link to comment

Nu.El trebuie sa deschida la turatia de 3000 rot/min.

Consumul sau perfomantele vin de la reglajul mecanic.

Deasta cele cu motoras liniar dau randament mai mare atit ca performante cat si consum.

Link to comment

Am verificat si surprizaaa, nu deschide; erau aia prosti sa o regleze bine :spumelagura: am turat-o pana la 3800 si tot nimic. Am desfacut cutia aia neagra de la care vine cablul motorasului si am reglat de acolo. Acum misca ceva motorasul dar este cam curios, in momentul in care ii dau sprit la acceleratie motorasul inchide cateva ture dupa care deschide mai mult. Oare nu trebui sa faca invers ? Asta este singura miscare pe care am constatat-o la el iar la 3000 rot/min tot nu misca nimic.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...