vlivius1 Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 OK asta este sper sa mearga bine sa nu am probleme cu ea Link to comment
bella Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Salutare, In septembrie o sa plec cu masina in Grecia. Imi poate spune cineva daca, in conditiile in care nu mai merge masina pe benzina(ipotetic vorbind) am vreo sansa sa o pornesc direct pe gaz in conditiile in care instalatia mea (BRC, STAG 100)nu permite implicit acest lucru. Merci. Link to comment
ovi_jer Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Inainte de a porni apesi de 2 ori butonul pina ramane ledul verde aprins. Asa porneste pe gaz Link to comment
bella Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 (edited) Super tare . Merci frumos. L.E. Stupid me...n-am stiut dar nici cei ce mi-au instalat-o nu mi-au spus Edited August 22, 2006 by bella Link to comment
ovi_jer Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 E chiar indicat sa pornesti motorul cald direct pe gaz. Cu placere Link to comment
Marian Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Mircea, am montat la un turc firma se numea Majore. Acum nici nu mai exista sediul firmei acolo. Am citit pe forum si vreau sa-i multumesc lui Ovi deoarece mi-am reparat masina la cei de la Autogaz Romania. Mi-au schimbat mixerul, plamanul si mi-au montat o electrica cu calculator Stag100. Sunt meseriasi baietii de acolo, moteaza orice tip de automobil dupa spusele lor. Sunt organizati si nu am vazut oameni nemultumiti. java script:emoticon(' ', 'smid_16') Link to comment
Mircea Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Pai vezi? Eu mi-am montat-o pe a mea (BRC Blitz) la Turom Autogaz. Tu atunci ai zis ca ai montat-o unde am montat-o si eu. La mine singura gogoasa a fost modul in care au facut alimentarea electrica, printr-un papuc infipt in cutia cu sigurante din interior. Link to comment
Marian Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 M-am uitat pe plaman si scrie tot brc. Acum suynt multumit. Eram pe picior de a vinde masina Link to comment
Esperatul Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Am schimbat IAC-ul si s-au rezolvat atat problemele pe gpl cat si pe benzina cu opritul motorului. Cred ca de la rateurile care le-a dat s-a zapacit IAC-ul. Acum am o intrebare, daca stie cineva, unde as putea schimba rezervorul intr-unul toroidal la un pret decent. Am sunat la Majore si mi-au zis ca nu ma pot ajuta cu omologarea, am sunat la altii si au zis ca e ok cu omologarea dar m-au omorat cu pretul. Si inca o intrebare. Din momentul cand montezi instalatia si pana o omologhezi, cat timp ai la dispozitie? Link to comment
exode Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Parca 30 de zile, dar s-ar putea sa aberez. Asa mi-au zis mie aia care mi-au montat instalatia: ca pot merge fara omologare timp de 30 de zile. Link to comment
mr_ Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Pe mine ma sacaie in continuare panarama aia de limitator de umplere. Acum a dat in extrema ailalta, nu mai pot baga peste 43L. Merge la misto, pana acum am mers pana la gol complet ca sa vad cat intra si mi-a intrat intre 43 si 52L (adica intre 76% si 93% din volumul rezervorului) Inainte sa umble meseriasul lu' peste, marele gpl-ist wallon autorizat si agreat, intra intre 47 si 48l de fiecare data... Link to comment
wsc Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 (edited) Eu am o problema cu consumul de gaz.In oras (Bucuresti) imi ia 17 gaz,in conditiile in care vara trecuta nu trecea de 13 cu aer cu tot.In afara ia 12.Pe benzina nu i-am mai facut consumul.Vreau sa stiu daca potentiometrul CO poate sa influenteze si consumul gazului.De cand a inceput vara ma tot chinui cu ea pt. ca are un relanti variabil.Am schimbat tot inclusiv Iac-ul.In cele din urma am umblat eu la avans si am cam rezolvat-o,dar acum ma omoara consumul.Ofer "recompensa" celui care imi face masina sa consume decent greenguy.gif Edited August 27, 2006 by wsc Link to comment
ovi_jer Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Reglaj instalatie GPL : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=193996 Nu are treaba reglajul potentiometrului CO cu reglajul instalatiei GPL Link to comment
bella Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Inainte de a porni apesi de 2 ori butonul pina ramane ledul verde aprins. Este normal ca urmand procedura de mai sus sa trebuiasca "ajutat" motorul cu acceleratia pentru a porni? Cand ma refer la ajutat, vreau sa spun apasarea acceleratiei cativa milimetrii. Multumesc. Link to comment
Mircea Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Nu cred. Da-i cheie direct, fara sa mai astepti nici macar o secunda. Link to comment
bella Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Presupun ca vrei sa spui sa nu mai astept acele 3-5 sec. pana amorseaza pompa... Link to comment
Hijack_3000 Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Nea Mircea la STAG pornirea nu se face ca la Blitz. Pui contactul si in mod normal ea porneste intotdeauna pe benzina, daca vrei direct GPL tre sa apesi de 2 ori pe boton si apoi pleaca direct gaz. Link to comment
Mircea Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Nea Spargatorule, vezi mai sus ca se poate face si pornirea direct pe gaz, nu te mai lauda ca ai Stag Nu se mai asteapta amorsarea pompei la pornirea direct pe gaz! Link to comment
perfidus Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Am şi eu o problemă în spiritul topicului, la maşina de servici Cielo E3 cu GPL din fabrică. Am păţit-o şi eu şi alţi colegi, se pare că numai pe gaz, e posibil sa fie de la reglajul pe GPL ? Se întâmplă cam atunci când laşi pe liber cutia de viteze când te apropii de stop. Dacă sesizezi mai din timp scăderea de turaţie poţi să o ţii din pedală şi îşi revine. Dar câteodată se întâmplă foarte repede şi moare brusc. Nu e foarte frecvent dar e supărător. Maşina are 7000Km şi doar ce a facut revizia de 6 luni. Cum să procedez să-mi dau seama de unde vin fiţele astea? M-am gândit şi la calitatea gazului dar ştiu că se alimentează de obicei dintr-un singur loc (OMV). Link to comment
Mircea Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Pai n-o mai lasati pe liber in primul rand. Daca moare si in apropierea turatiei de relanti la apasarea pedalei de ambreiaj, e probabil amestecul prea sarac. Ovi, unde esti ca ale mele cunostiinte in domeniu s-au terminat Link to comment
perfidus Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 (edited) Ca sa completez datele problemei: eu în principiu folosesc frâna de motor, adică o trec pe liber numai când sunt foarte apropape de a opri. Chiar prea aproape, căci uneori motorul se turează singur un pic după debreiere. Exact de acolo moare, când scade pe la 800rpm. La amestec sărac ar trebui sa dea rateuri? Edited August 28, 2006 by perfidus Link to comment
ovi_jer Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Discutia s-a mutat aici pentru ca are legatura cu instalatiile gpl. Daca era vorba de o instalatie montata la service-uri de cartier era vorba de pozitionare incorecta a mixerului si la franare se modifica amestecul carburant.Aici este o alta problema si anume ce a spus mircea : amestec sarac sau bogat.Trebuie reglata membrana vaporizatorului pentru regimul relanti dupa valoarea sondei lambda citita pe scaner sau cu un analizor de gaze.La amestec sarac da rateuri dar numai in sarcina. bella@ Pentru a porni usor pe gaz trebuie sa fie activa functia ''leakage'' adica motorasul bypass sa faca pasii de relanti direct de la punerea contactului pe pozitia motor. Link to comment
bella Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 bella@ Pentru a porni usor pe gaz trebuie sa fie activa functia ''leakage'' adica motorasul bypass sa faca pasii de relanti direct de la punerea contactului pe pozitia motor. Presupun ca asta tine de programarea STAG-ului... O sa te las pe tine sa faci asta cand o sa vin sa imi montezi emulatorul. Pana atunci o sa pornesc pe benzina. Merci frumos. Link to comment
mirciulik Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Doresc sa-mi cumpar un cielo fara gpl ca sa i-l pot monta eu. Stiu ca exista butelii toroidale? Din cate am inteles se pot baga in spatiul destinat rotii de rezerva si astfel ramane portbagajul intact... Roata de rezerva va sta aruncata pur si simplu in portbagaj sau se poate fixa pe undeva astfel incat sa nu alunece dintr-o parte in alta la curbe sau la frane mai bruste? Cam ce volum are rezervorul toroidal? Nu mar deranja daca e mic pt ca eu circul mult in oras si pt plecari in afara daca raman fara gaz trec pe benzina... Pe langa faptul ca va ocupa locul rotii de rezerva ...mai ocupa ceva loc pe acolo? adica furtunase si alte prostii ale instalatiei... Niste poze sa-mi fac si eu o parese re poate? Ma intereseaza doar pt cielo Link to comment
bella Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Salut, Eu am butelie toroidala. Cel mai mult am bagat in ea 36 L iar daca nu ma insel, capacitatea totala(nu de umplere) este 42L. Nu este ocupat spatiu suplimentar in portbagaj. In leg cu roata de rezerva, eu o am in portbagaj lasata libera si pana acum nu am gasit-o miscata de la locul ei. Bafta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now