mirciulik Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Furtunele de alimentare se trag pe sub masina? O instalatie de gpl pt cielo cu rezervor toroidal cam la cat ajunge? pretul final? 350Euro... Pt Galati stie cineva? Link to comment
bella Posted August 29, 2006 Share Posted August 29, 2006 Da, teava de alimentare se trage pe sub masina. In legatura cu pretul, conteaza ce tip de motor are Cielo(Euro/nonEuro). Pentru recomandari in Galati ii las pe altii sa dea detalii. Link to comment
mr_ Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 (edited) Cum spuneam si pe alt topic, am probleme uneori cu incalzirea vaporizatorului... acum am patit-o si datorita faptului ca pierdeam antigel, si era rece gheata incat nu mai intra GPL-ul. Am incercat sa-l desfund/aerisesc, insa fara prea mare succes. Faza e ca e montat cam la misto... si turul si returul se inteapa in aceeasi conducta care duce la calorifer, in acelasi loc si canci circulatie. Ca sa-l desfund/aerisesc am facut o inginerie... am scos unul din furtune si in locul lui am bagat furtunul care aduce apa in vasul de expansiune... iar furtunul scos de pe vaporizator l-am tinut in vas. Super solutia S-a desfundat/aerisit instant... apoi le-am pus inapoi si se pare ca s-a rezolvat. Insa tot nu mi se pare ca se incalzeste destul (e cald, insa pot tine mana pe el cateva secunde). In plus, daca scot capacul de la vasul de expasiune, se incalzeste mai repede si mai tare, se pare ca presiunea din circuit il impiedica sa circule apa cum trebuie prin el. Oare pot sa schimb permanent intre ele unul din furtunele de la vaporizator cu cel care "sufla" in vasul de expansiune? Ala care ajunge in vas, de unde vine? Edited September 8, 2006 by mr_ Link to comment
ovi_jer Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Exact asa trebuie legat : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=166123 Link to comment
mr_ Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 E clar ca nu e in paralel, ci e doar o derivatie a caloriferului. Asa ca, de unde circulatie... Insa daca infund T-ul ala dublu intre cele doua furtune (total sau macar partial) atunci vaporizatorul devine legat in serie cu caloriferul si ar trebui sa aiba un debit serios (adica toata apa care trece prin calorifer sa treaca prin vaporizator). Exista probleme daca debitul sau presiunea sunt prea mari? Link to comment
pavcostel Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Si cand mergi cu caldura oprita cu plamanul in serie?!? Cu stima, Costel Link to comment
ovi_jer Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Se leaga in paralel.Oprirea caldurii nu inseamna ca apa nu mai circula prin calorifer.Reglajul aer cald-rece se face prin inchiderea unui volet pe traseul de aer si mutarea pe alt circuit. Link to comment
pavcostel Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Merci de precizare. Chiar am uitat de asta... Deh, obisnuinta cu harburile da aberatii. Cu stima, Costel Link to comment
corcotoi26 Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Salutare sunt proaspat propietar de Cielo. Am cumparat acum vreo 10 zile un Cielo96 GLE - cu instalatie de gaz. Problema care ma sperie pe mine este urmatoarea: In primele 5 zile sarea pe gaz doar dupa ce o aceleram cateva secunde bune sau imediat ce sarea de 2500 rotatii/minut, iar acum in ultimile 5 zile imi sare aproape instantaneu pe gaz in maxim 5 secunde, fie ca motorul este rece sau cald. Credeti ca este vreo problema, de ce ar face asa si care este solutia problemei mele. P.S Comutatorul de gaz are 2 faze, benzina sau gaz (porneste pe benzina si sare automat pe gaz). Link to comment
ovi_jer Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 In primul rand foloseste functia pe forum.Dupa cum vezi se discuta aici despre instalatii gpl.La instalatia ta motorul trebuie sa treaca pe gaz la o anumita turatie indiferent de temperatura motorului sau alti factori. Link to comment
corcotoi26 Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 (edited) Am cautat pe forum dar nu am gasit ce imi trebuia mie. Ideea e ca pana acum imi sarea pe gaz cand trecea de 2500 rotatii/minut (daca nu o turam peste 2500 nu sarea deloc) insa acum imi sare aproape instantaneu undeva la maxim 1500 rot/min. E normal? Nu mai cita mesajul anterior ! Edited September 18, 2006 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted September 18, 2006 Share Posted September 18, 2006 Nu e normal.Ce fel de instalatie ai?Ce scrie pe intrerupator? Link to comment
corcotoi26 Posted September 19, 2006 Share Posted September 19, 2006 Pe intrerupator si pe celalalte componente ale instaltiei scrie AUTOTRONIC. Link to comment
ovi_jer Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Este model cu sonda lambda?Verifica daca este infasurat bine firul care i-a semnal de pe fisa centrala si daca ai reglaj de turatie trecere pe intrerupator. Link to comment
corcotoi26 Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Nu are sonda lambda si am reglaj pe intrerupator. Firul este bine infasurat dar nu are banda de izolier. Azi dimineata mi-a pornit din nou ca inainte (pana nu am acelerato la peste 2500rot/min) nu a vrut sa sara pe gaz. Link to comment
Mircea Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Firul nu trebuie sa aiba izolier. Trebuie doar sa fie bine bobinat pe fisa. Butonul de reglaj al turatiei e slab cumva? Se poate roti liber la miscari ale caroseriei (gropi, santuri, sleauri-adica ce gasesti pe strazile din ro)? Link to comment
ovi_jer Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Firul trebuie infasurat de 6-7 ori pe fisa centrala si dat cu banda pentru a nu se desface.Verifica si daca mufa este bagata bine in intrerupator. Link to comment
Juliaen Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Am fost astazi la revizia de 10.000 km cu Nubira 2 SX GPL (BRC secventiala). Acolo mesterul imi spune ca trebuie curatat filtrul de gaz. OK! Numai ca pe drum am simtit un miros puternic de gaz in habitaclu. Am oprit si am observat ca filtrul scapa gaz. M-am intors la service si s-a constatat ca filtrul nu fusese montat bine si avea scapari (destul de mari, am dat drumul la AC si intra numai miros de gaz inauntru). Nu va spun ce senzatie ciudata am avut pe drumul pana la service, simteam ca sunt kamikaze, cu bomba pe roti. Intrebarea mea e ce se poate face in cazul in care la drum voi simti din nou scapari de gaz? (sper sa nu, dar acum stau pe ganduri). E suficient daca se inchide robinetul de la butelie? Si inca una, in legatura cu filtrul de gaz. Cam care e perioada de inlocuire a acestuia? Intreb aici deoarece incompetenta in service-urile Daewoo e in floare (nimeni nu a putut da un raspuns) iar in cartea masinii nu se precizeaza nimic despre instalatia de gaz din dotare. Personal sunt satul de afirmatii de genul "e ceva nou pentru noi"; am fost in 3 service-uri Daewoo si nicaieri nu am gasit soft pt. diagnoza gpl Nubira 2 (inca nu a fost distribuit); atunci oare de ce le vand daca nu pot asigura service? Dar asta e cu totul alta problema. Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Pe butelie este o electrovalva care deschide numai daca motorul merge pe gpl.O sa miroase cateva minute pina iese tot gazul de pe conducta in cazul in care sant scapari mici.Deci daca mergi pe benzina gazul este off.Filtrul decantor se curata la 20-30k km si tot atunci se face si o purjare a vaporizatorului pentru a elimina mizeria acumulata. Link to comment
Juliaen Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 @ovi_jer: scaparile se manifestau si dupa 2 ore. Cu motorul oprit scapa gaz (se auzea cum sfaraie si mirosea). Dupa 2 ore m-am intors la service, dar inainte am ridicat capota: sfaraitul era prezent, e adevarat ca nu la aceeasi intensitate. Gandesc ca in decurs de 2 ore s-a scurs mult mai mult gaz decat ce aveam pe conducte. Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Nu ar trebui.Posibil sa nu inchida valva de pe butelie bine sau pierderea era foarte mica si a durat mult. Link to comment
corcotoi26 Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 (edited) - Am sa ma uit maine la acel buton de reglaj sa vad cum este. Astazi am fost la R.A.R si vreau sa va spun ca imediat cum am plecat a inceput sa miroasa infernal a gaz si miroase si acum la compartimentul motor. Nu stiu de ce face asa ..dar miroase ingrozitor...Mi-or fi umblat meseriasi de la R.A.R pe la ceva...? Edited September 21, 2006 by corcotoi26 Link to comment
eessppeerroo Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Salutare! Sunt nou pe aici, deci va rog sa-mi scuzati stangaciile inerente unui inceput. Am un espero 1.8CD din'98 si din cand in cand am rateuri in filtrul de aer. Ultima data am gasit desprinse clemele si am observat ca filtrul nu era prins pe caroserie decat in doua suruburi, iar tubul de plastic de la admisia de aer era scos din contra aripa. Intrebarea mea este: ce influenta are admisia aceea de plasic si cu ce anume face legatura in jos? (o ramura pleaca direct in contraaripa si o ramura pleaca in jos) Link to comment
Wolfman Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Amestec sarac >>rateuri in admisie; carcasa filtrului de aer trebuie sa fie prinsa in toate clemele, altfel bagi praf in motor. Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Nu numai amestecul sarac duce la rateuri in admisie.Apar si in cazul unor fise care dau intreruperi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now