eessppeerroo Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Merci pentru prima parte a intrebarii. Dar cu ce fel de plastice se continua admisia sub contraaripa? Se aud zgomote ciudate... nu metalice, ci zdranganeli. Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 In mod normal este rezonatorul acolo la unele modele. Link to comment
andreib Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Personal sunt satul de afirmatii de genul "e ceva nou pentru noi"; am fost in 3 service-uri Daewoo si nicaieri nu am gasit soft pt. diagnoza gpl Nubira 2 (inca nu a fost distribuit); atunci oare de ce le vand daca nu pot asigura service? Dar asta e cu totul alta problema. Din surse sigure iti spun ca softul si interfata pentru instalatiile de la nubira exista in service-uri, uzina le-a distribuit DAR este f posibil ca sa nu stie sa le foloseasca . Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Nici nu au la ce sa le foloseasca.LCS-ul este unul OBD autoconfigurabil la fel ca un ecm normal. Link to comment
andreib Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Macar pentru vizualizare de parametri. O sa-ti spun spatamana viitoare cand o sa investighez mai mult ,,live'' . Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 La ce sa se uite daca nu pricep nimic?Are rost? Important e sa nu ajungi sa investighezi pe masina ta din reglaje/montaje incorecte Link to comment
jsd Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Eu am montat instalatie Landi pe Cielo de la Virsta Craiova si sunt foarte multumit de ea.A costat relativ putin, adica 110 RON in ianuarie 2005. Sunt multumit de instalatie cu exceptia unei singure mici probleme cu toate ca nu ma incomodeaza prea mult : Beculetele care intrica consumul stau tot timpul aprinse si numai imi inca nici chestia aia din porbagaj. Oricum stiu ce are si nu este o probleme foarte grava,dar am zis ca pentru atata lucru nu are sens sa ma duc cu ea la garantie(ca nu am facut nici o revizie). P.S. Concum de 11 urban si 8 extra-urman vi se pare mult ? Link to comment
VAXXi Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Facut primul plin azi la GPL. 31 litri la ~270 km parcursi aproape in intregime in afara localitatii, rezulta un consum ~11.5 litri gaz la 100 km, in conditiile in care nu mi-am schimbat cu nimic stilul de mers (schimbat la 3500 rpm, 80 in localitati, 140 in afara ei). Beton Link to comment
marcelradian Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Eu mi-am montat instalatie BRC (12.800.000) la Virsta Craiova si merge fara nici o problema, consumul mi-a iesit 7,5 /100 gaz ( calculat la 260 km parcursi, din care 30km in oras), nici nu ma asteptam la asa consum, iar noxele pe gaz au iesit ca la carte. Acum urmeaza RAR-ul ! Stie careva, trebuie programare, ceva, inainte la RAR? Si apropo care e termenul de la montare pana la RAR? Sper ca nu sunt in afara subiectului. Merci. Link to comment
ovi_jer Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 30 de zile de la data montarii.S-a mai discutat de cateva ori pe aici. Link to comment
midnight_racer Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 (edited) Cum curat filtrul decantor al gpl si cum se regleaza turatia de trecere? La mine trecerea se face imediat, la 1000 de ture, ca daca nu o tin din acceleratie moare imediat. (Am spira d-aia infasurata pe fisa principala). Edited September 26, 2006 by midnight_racer Link to comment
vlivius1 Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Sal Pentru reglarea treceri benzina-gaz unele instalatii au in spatele comutatorului un surubel de reglaj, verificata daca este asa si incearca sa reglezi turatia de acolo. Succes Link to comment
VAXXi Posted September 26, 2006 Share Posted September 26, 2006 Facut si consum urban, tot cu plin-plin. 240 km exclusiv urban cu 29 litri, rezulta consum gaz 12,08 litri / 100 km. Beton Link to comment
daniel21 Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 (edited) Salutare Sunt si eu proaspat posesor CIELO si am o problema care ma sperie. De cateva zile a inceput sa miroasa dastul de puternic a gaz...nu miroase in interior, nici in portbagaj nici la motor si sub ea...in special cand bag nasul la rotile din fata. Am fost la un service s-au uitat 2 pampalai cu tigarea in gura au dat cu clabuc si nimic...mi-au zis ca mi se pare mie, dar ea miroase foarte puternic mi-au spus chiar si vecinii. Ce credeti ca poate fi..daca nu rasufal pe nicaeri, conductele si celalalte componente ale instalatie par in regula. Instalatia aeste Autotronic (ceva de genul asta) Va multumesc frumos Edited September 27, 2006 by ovi_jer Link to comment
andreib Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Am comis-o: Landi Renzo Omegas. Am montat instalatia in Bacau la BDD, foarte multumit de felul in care au lucrat . Instalatia este secventiala, cu injectie pe gaz, butelie toroidala de 40l, buson ascuns (la usita de la benzina). Cost total 3000 RON. Am facut deja 200km pe gaz, merge foarte bine, inca nu am reusit sa simt diferenta gaz/benzina. Trecerea se face in accelerare la 1600rpm, temperatura a apei peste 40 grade si dupa 15 sec de la pornire. Comutarea se face fara cea mai mica diferenta, nu simti cand trece (doar auzi un click de la electrovalva de gaz). Ramane sa vad consumul, sper sa fie OK. Ce este interesant la instalaiile secventiale este ca pe tester isi invata tabelul de inejctie pe benzina si il converteste in tabel pe gaz, astfel masina merge la fel pe gaz/benzina . Link to comment
ovi_jer Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 daniel21@Verifica conducta de gaz de sub masina. andreib@ Cam tarziu dar esti bine venit si acum pe aici ) Link to comment
daniel21 Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 ovi_jer@crezi ca poate fi cumva de la galeria de evacuare (esapament)? Am mers cu ea pe benzina o zi intreaga si surpriza nu mai miroasea a gaz, dupa ce am mers cu ea pe gpl iar miroase si mirosul persista de seara pana dimineata adica vreo 12 ore. Cum se indreapta vremea si gasesc o rampa am sa verific personal si conductele. Link to comment
Juliaen Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Am avut azi dimineata intalnire la service cu un reprezentant de la Craiova, in legatura cu scaparile de gaz de la Nubira. Ce am aflat de la dansul e faptul ca, pentru masinile cu GPL, pentru a nu pierde garantia, trebuie schimbat la 10.000km filtrul de gaz, a carui pret e undeva la 150-200RON. Mie mi se va schimba acum pe garantie. Problema e ca pentru Nubira nu exista filtre pe stoc la service-uri (pentru Cielo nu exista problema aceasta), deoarece sunt destul de putine Nubira cu GPL in tara. Asa ca, inainte de a merge la revizie, sunati inainte la service si faceti o comanda de filtru. Link to comment
andreib Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Este inca o prevedere absolut abuziva. Filtrul decantor (de gaz, ma rog) nu trebuie schimbat atat de des... Plus ca nu vad ce legatura au scaparile de gaz cu filtrul... Filtrul de exemplu ma mine este intre vaporizator si rampa de injectoare (electrovalve). PS: Trebuie cautat ca tare cred eu ca se gasesc filtre de gaz mult mai ieftine de 150ron. Link to comment
sorin77 Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 (edited) ovi_jer@crezi ca poate fi cumva de la galeria de evacuare (esapament)? E clar ai pierderi de GPL pe undeva. Ai mers pe benzina si gazul s-a scurs din conductele de dupa butelie . Nici vorba de esapament cu iz de gaz Substanta odorizanta care este combinata cu GPL ca sa ii simti prezenta , persista destul de mult timp. Daca a trecut ceva vreme de cand ai instalatia pe masina si s-a mai depus praful pea ea, atunci poate fi usor sa detectezi pe unde ai pierderi. Inspectezi vizual traseul conductelor de gaz, zona unde conductele intra in filtru de gaz, vaporizator etc precum si marginea vaporizatorului. Daca sunt pierderi ar trebui sa vezi o depunere uleioasa, inchisa la culoare si praf lipit peste ea. Asta ar fi o indicatie ca acolo ai pierderi. La varianta de detectie a pierderilor cu pensula imbibata in apa cu sapun de multe ori succesul operatiei de depinde de compozitia solutiei de apa cu sapun. Cei mai multi mesteri cred ca orice sapun e bun. Se insala. Recomand in schimb sa se utilizeze solutie gata facuta, gen pt facut baloane pt copii -gasiti la magazine si este ieftina. Are calitati garantate in poducerea de baloane umplute cu GPL sau aer Edited September 28, 2006 by sorin77 Link to comment
Juliaen Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 (edited) @andreib: De acord cu tine. ovi_jer spunea ca la 20-30k se schimba si am mai mare incredere in el decat in cei din service. In privinta pretului, cel de la Craiova mi-a comunicat pretul de distributie de la fabrica. Alta chestie destul de ciudata a fost faptul ca DWAR recomanda, pentru masinile GPL, mersul pe benzina minim 25%. Uitasem sa spun de problema saritului de pe gaz pe benzina: sonda de nivel, ovi_jer , mare pacat ca nu esti autorizat Daewoo. Edited September 28, 2006 by Juliaen Link to comment
ovi_jer Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Mda, este posibil la secventiale sa trebuiasca schimbat mai devreme find unul cartus de 80 microni.Incearca sa gasesti pe la reprezentati sau montatori filtru mai ieftin. Link to comment
JAN_1980 Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Montat vineri 29.09 pe Leganza mea instalatie BRC cu stag100. Dupa primele impresii puterea motorului a scazut doar in oras (nu mai am demaraje atat de puternice) , dar la drum intins chiar ca nu se simte (am mers cu 130km/h lejer). Acum problemele : - indicatorul din bord zici ca e licurici de Dacie. Cand se aprind toate led-urile cand mai ramane unu. Am fost la baieti si mi-au zis ca e multivalva defecta , senzoru de la butelie (toroidala) nu functioneaza. - acum ar fi problema consumului. Am facut plinul (42 l !!!!!??????) si am mers cam 120 km si in bord imi indica numai un led aprins (bine ca se mai aprind si 3 cateodata). - cand fac o plecare din rampa se opreste motorul "Baietzii" de la service mi-au zis "Domne , asta nu porneste pe gaz ca astea cu injectie au protectie". Ideea e ca eu stiu forumul pe de rost si am apasat pe buton de 3 ori si a pornit din prima pe gaz. Ce mi-au mai montat si nu am citit pe aici sunt 2 clapete , una pe carcasa filtrului de aer si una pe rezonator , care in caz de detonare se deschid si scapi cu fata curata. Intrebarea e : poate multivalva asta defecta sa-mi dea un astfel de consum ???? Link to comment
Hijack_3000 Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Parea mea e ca nu ai nici o elctrovalva defecta, pentru ca la STAG 100 nivelul de gaz se regleaza tot din laptop iar "meseriasii" de acolo nu prea se pricep la asa ceva. Cat priveste consumul oricum nu e prea relevant in primii 1000km. Asa ca du-te la cineva care stie sa regleze STAGU ca lumea si mai vezi dupa aia ce si cum. Numai bine Link to comment
JAN_1980 Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 (edited) Totusi de ce nu indica nivelul gazului senzoru montat pe butelie ? Au montat si altul si aceeasi situatie. Alta problema ar fi ca din cand in cand se aud la rezervor niste zgomote ca si cum ai bate cu unghia in ea. Si acum cand pornesc pe benzina se scutura putin (lucru care nu era inainte) ceea ce pe gaz nu se intampla Edited October 3, 2006 by JAN_1980 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now