ovi_jer Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Consumul spune altceva. Link to comment
mr_ Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Recunosc ca nu fac eforturi sa merg economic... si cu si fara 2L la suta in plus tot aia e la buzunar. Insa e ciudat ca pe benzina merg in acelasi stil si totusi consumul e super... undeva pe la 7 pe autostrada. Si eu cred ca ceva scartaie undeva si astia nu stiu sa spuna ce. O sa mai incerc un al 3-lea mecanic, care sa fie si Daewoo si gpl-ist. Cand oi avea timp... O sa schimb toate filtrele, inclusiv cel de gaz, membrana si va trebui sa faca si reglajul. Probabil in aprilie voi reincepe sa fac naveta (200km/zi) si atunci o sa fiu poate mai motivat. Link to comment
Devourer Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Salutare tuturor, sunt un nou posesor al unui Espero 1.8 si doresc sa il trec pe gaz.As dori sa stiu ce preturi mai sunt prin Bucuresti si pe unde se poate efectua.(imi cer scuze daca s-a mai discutat de curand despre costuri si motare GPL pt Espero). Link to comment
djespero_costel Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 (edited) salut .va rog ajutatima cu un sfat. dupa ce o opresc pe gpl cand o repornesc la un minut doua porneste foarte greu. imi vine un miros de gpl ("> din filtru de aer dupa ce o opresc si porneste ca si cum ar fi innecata. daca as oprio tot timpul pe benz nu mai am probleme numai pe gpl se intampla. am un espero 1,8 euro2 instalatia e romano. si sincer vine un miros de gas dupa ce o pornesc de e cam naspa .de unde ar fi defectu ?am demontat plamanul si lam curatat si tot asa e. iar la cald se cam balbaie sta cam subturat tre sa o tot reglez din debit cand dau mai mult gas cand ii iau nu prea stiu ce sai mai fac va rog help me... costel din piatra neamt ("> Cand te adresezi unor oameni pentru ajutor, cel mai inteligent ar fi sa te adresezi pe limba lor ! Edited March 5, 2007 by tolin Link to comment
ovi_jer Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Mergi la un service gpl sa-ti verifice electrovalvele de gaz daca inchid bine. Link to comment
Mircea Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Iar cand pornesti, nu astepta daca pornesti direct pe gaz, invarte cheia direct. Link to comment
djespero_costel Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 sigur e de la supape dar spumetimi garniturile alea mici se potrivesc si de la alte electrovalve? nu porneste pe gpl .pornirea e numai pe benzina si trece pe gas la 1700 ture.multumesc Link to comment
ovi_jer Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Nu se potrivesc si nici nu se fac improvizatii la instalatiile gpl. Link to comment
Mircea Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Sigur e de la supape dar spuneti-mi garniturile alea mici se potrivesc si de la alte electrovalve?Nu porneste pe gpl. Pornirea e numai pe benzina si trece pe gas la 1700 ture. Multumesc In proportie de 90% orice instalatie poate fi pornita direct pe gaz. Cauta pe forum, s-a mai discutat. Referitor la improvizatii, vrei sa vezi ce frumos sare in aer o masina? Stai cuminte! Acum la oile noastre... in citat ti-am editat eu postul cam cum ar fi trebuit sa arate. Poti sa vezi care din ele iti place mai mult? Link to comment
andreib Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 In proportie de 90% orice instalatie poate fi pornita direct pe gaz. Instalatiile secventiale NU merg pornite pe gaz. Acestea fie nu pornesc deloc, fie pornesc fortat pe gaz numai cu motorul cald/caldut fie pornesc dar merg de vai de mama lor datorita presiunii mici a gazului. Link to comment
Mircea Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 El n-are o secventiala. Toate instalatiile gpl trebuie sa aiba posibilitatea de pornire direct pe gpl, pentru cazuri de urgenta. La unele trebuie sa tii apasat pe buton ca sa porneasca, la altele sa umbli la potentiometrul de reglare a turatiei de trecere etc... Link to comment
mr_ Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Nici a mea nu porneste pe gaz, oricat ar fi motorul de cald. Porneste si trece in cateva secunde, insa pornirea se face intotdeauna pe benzina. Nu am cum s-o fortez sa porneasca pe gaz... cand intorc cheia sau se opreste motorul intra automat benzina indiferent de pozitia butonului. Link to comment
ovi_jer Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Pornirea directa pe gaz este in caz de urgenta si se poate folosii si in mod normal la pornirile la cald. andreib@ Ai incercat sa pornesti tinand butonul de comutare apasat? Link to comment
andreib Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 (edited) Trebuie apasat butonul cca 10sec, becul de gaz sta aprins continuu, apoi dau la cheie. Porneste NUMAI cu motorul cald. Cand e rece incepe sa bipaie (ca atunci cand ramane fara gaz) si imi stocheaza o eroare de low perssure in ECM-ul de gaz. Verificat cu laptopul: da sa porneasca, scade presiunea pe la 0.6-0.7 bar, da eraore de low pressure si porneste pe benzina cu alarma de rigoare. Edited March 8, 2007 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Sunt diferite vaporizatoarele de la secventiale fata de cele cu sistem venturi si nu asigura presiunea necesara la rece. La cald nu porneste bine? Link to comment
uskt2005 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Am o belea Azi m-a mincat undeva sa unblu sa curat iacul de GPL si ce sa vezi...ramane blocat. Se comuta pe gaz dar datorita iacului care ramane blocat ramane fara alimentare de GPL, si implicit motorul se opreste Pe benzina masina merge perfect Ce as putea face sa deblochez iacul? Sau alte solutii? Multumesc Link to comment
ovi_jer Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 I-a borna la baterie apoi scoate iar motorasul afara si extinde-l la maxim apoi pune-l la loc.Dupa asta sa faci initializarea la iac. Daca nu se rezolva trebuie sa mergi la service pentru resetarea valorilor de la calculatorul gazului. Link to comment
andreib Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 La cald nu porneste bine? La cald porneste fara nici un fel de pb, exact ca pe benzina numai cu clinc-ul electrovalvei de gaz. Link to comment
bella Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Chiar daca nu e vorba de WOO, am si eu o problema. Am pe cealalta masina(Subaru) o instalatie Marini pe carburatie. Aveti idee daca are filtru de GPL? Are vreo 30.000 Km si ma gandeam sa il schimb daca are. Multumesc. Link to comment
uskt2005 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 I-a borna la baterie apoi scoate iar motorasul afara si extinde-l la maxim apoi pune-l la loc.Dupa asta sa faci initializarea la iac.Daca nu se rezolva trebuie sa mergi la service pentru resetarea valorilor de la calculatorul gazului. Am facut toate acestea numai ca iacul tot blocat ramane. Pana sa se faca curatare cu WD40 mergea fara probleme... acum Mentionez ca la curatare s-a incercat pe cat posibil sa nu se apese pe el (a fost curatat cu finete si atentie) Daca il desfac si il deblochez, merge putin pana se blocheaza din nou si asa ramane(blocat) Daca il deblochez si ii scot mufa care intra in el (probabil de la comanda electronica) nu se blocheaza, dar probabil ca nu e bine sa o lasa asa nu? Dupa ce ii pun mufa la loc merg max 1 km dupa care se blocheaza iar Mai poate fi salvat IAC-ul sau ...R.I.P... si altul in loc? Multumesc Link to comment
bella Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Daca spui ca ai folosit WD40, poate s-a curatat acea vaselina de culoare alb mat care era pe el. Eu am vazut-o atunci cand mi-au desfacut la service IAC-ul de GPL. Link to comment
uskt2005 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Si oare sa nu mai aiba ungere si din aceasta cauza sa ramana blocat? Link to comment
bella Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 (edited) Eu asa cred. Vezi ce zice si Ovi, oricum daca e cazul, trebuie folosita o vaselina speciala. Edited March 12, 2007 by bella Link to comment
ovi_jer Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Nu stiu cine te-a invatat sa folosesti WD40 pe el dar cred ca te-ai facut cu motoras nou.Nu trebuia decit sa cureti pistonul sau conul de etansare cu o carpa umezita cu WD40.Poate totusi rezolvi ceva pe garantie. Link to comment
iso Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 (edited) Si ce WD 40 nu stie sa faca si ungere ... ?? numa cu vaselina alba merge ?? hai sa fim seriosi ... Este foarte probabil ca IAC-ul sa fi fost blocat din cauza mizeriei in pozitia de mijloc si masina sa fi mers asa dar in timp reductorul si'a uzat melcul si roata melacata , de aici si consumul mare de care te plingeai , el de fapt nu mai regla/ajusta debitul de gaz . Eu am facut operatia de curatare la mine la Cielo EXE cu instalatie tot Lovato si nu au fost probleme de nici un fel ... In alta ordine de idei , ... si IAC-ul de pe benzina a fost curatat tot cu WD40 tot atunci si oare de ce mai merge masina pe benzina daca WD40 este asa "nociv" ??? ... si daca ar fi fost numai un Cielo/Matiz la care am dat cu WD 40 pe IAC si merg fara probleme si acum . Trebuie verificat IAC-ul daca acesta mai lucreaza in ambele sensuri , daca nu lucreaza atunci trebuie schimbat , daca "lucreaza" atunci trebuie reprogramata "centrala" de gaz . Edited March 12, 2007 by iso Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now