ovi_jer Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Niciun service din oras nu are? Link to comment
uskt2005 Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Nu Nici in focsani si nici in galati nu au Dar dupa tine cam ce ar putea fi? Link to comment
ovi_jer Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Parametrii dereglati,pierderea memoriei pozitiei motorasului,arderea modulului de comanda motoras. Link to comment
uskt2005 Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Sa inteleg ca ar fi calculatorul de gaz dus? Sa ma duc la service sa ii pun sa imi puna altul nou sa vedem atunci cum functioneaza? Ce as putea sa le spun sa imi impun punctul de vedere, ca sa nu imi zica ca nu e de la ala si GATA ei au incheiat discutia ? Link to comment
ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Niciuna dintre variante nu merge.Pina nu se regleaza/verifica instalatia de gaz pe laptop nu ai vreo solutie. Link to comment
uskt2005 Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Si unde crezi ca as putea gasi un asemenea laptop pt reglaj? Focsani si Galati nu au Link to comment
ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 E departe ) I-a legatura cu wolfman sau andreib. Link to comment
bella Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Daca ai timp(nu ca mine ), merita 100 Km in plus pentru o parere competenta. Parerea mea. Link to comment
ak47apache Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 salutare! am o intrebare in legatura cu trecerea de pe gaz pe benzina, si anume: de vreo trei zile tot merg pe rosu cu gazul (cielo std/ac/lpg 2006) si sunt curios cat ma mai tine.... ...cam cati litri mai am in rezervor de cand se face rosu becul si cum se va manifesta masina cand gazul se va termina? se va opri motorul ca si pe benzina? sau va trece automat pe benzina fara sa sesizez. va multumesc Link to comment
uskt2005 Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 La mine cand se aprinde becul rosu mai am in jur de 10 l Ai sa iti dai seama cand se termina gazul ca masina va incepe sa dea in nas si nu va trece de turatii mai mari de 2000-3000 si atunci neaparat trebuie sa apesi butonul si sa o treci pe benzina(nu o chinui pana storci de tot butelia) "> Link to comment
ak47apache Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 merci mult pt raspuns! si eu ma gandeam tot cam pe la 10 litrii dar nu eram sigur. in cartea tehnica nu scrie nimic de genul asta. Link to comment
uskt2005 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) Cine stie un service autorizat Daewoo in Bucuresti care are posibilitatea sa testeze instalatia de gaz (partea electrica) pe calculator, rog sa-mi spuna cum se numeste service-ul , adresa, si eventual un numar de telefon de acolo Va multumesc Edited March 22, 2007 by uskt2005 Link to comment
ovi_jer Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 -Nume societate: GRAND GARAGE AUTO SRL Adresa: BUCURESTI, STR. VALEA CASCADELOR, NR. 3-5, S6 Telefon: 4934450 -Nume societate: RADACINI LEASING SRL Adresa: BUCURESTI, CALEA VITAN, NR.122, S3 Telefon: 3231670 Link to comment
Esperatul Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 Ieri am inceput sa am probleme cu instalatia. Dupa un drum de 200km, unde a mers fara probleme, la un interval de vreo 4 ore am avut alt drum de facut si atunci am inregistrat problema. Masina parca merge in 3 pe GPL, pe benzina merge f bine. Vaporizatorul frige, am scos filtrul de la GPL si tot la fel face. In sarcina peste 2500rpm nu trece. Am verificat bujiile si sunt ok. Am incercat sa scot cate o fisa si merge aprox identic orice fisa as scoate. Ce ar putea fi, vreo electrovalva sau vaporizatorul? Link to comment
Esperatul Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 (edited) Merci. Am incercat sa-i mai dau drumul un pic dar tot asa face. Cred ca nu m-am exprimat bine, deci daca apa are aproximativ 60 de grade, si masina e pe loc scoasa din viteza, cu acceleratia la blana nu trece de 2500rpm si face ca toti dracii, plus fum engros. Daca nu o tin accelerata serios se opreste imediat. Sa vad cum ajung pe la un service ca sunt in Bacau si aici nu prea sunt . Edited March 24, 2007 by Esperatul Link to comment
Wolfman Posted March 24, 2007 Share Posted March 24, 2007 In Bacau te trimit eu luni la un service meserias care i-a montat si lui andreib instalatia, PM si-l sun luni dimineata. Link to comment
Esperatul Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Multumesc @Wolfman. Intre timp am incercat sa o rezolv singur si cred ca i-am dat de cap: Am verificat ambele electrovalve dinainte si de la vaporizator si ambele lucrau, nu stiu cat de corect dar mergeau. Am desfacut vaporizatorul care avea o tona de mizerie in el si l-am curatat, tot nu a mers nici asa. Apoi am scos mufele de la electrovalva care intra in vaporizator pentru a masura daca vine curent si surpriza, fara ea cuplata merge, desi pe ea vine curent. Respectiva electrovalva functioneaza direct la baterie. Foarte ciudat. Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Explica mai detaliat.Merge motorul chiar si cu electrovalva decuplata de la tensiune(firele scoase)? Link to comment
Esperatul Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 (edited) Sunt 2 electrovalve la gaz. Una e langa vaporizator si una se infileteaza in vaporizator. Prima e alimentata si are functia de a da drumul la gazul de la rezervor. A doua nu am nici o idee ce rol are. In momentul in care o alimentez se opreste motorul. Daca scot alimentarea merge perfect. Stii cumva a electrovalva asta ce rol are? Inca o intrebare, cand strangi surubul ala de reglat scade sau creste consumul, ca m-am zapacit . Edit: Cum e in poza merge, daca pun mufele nu mai merge. Edited March 25, 2007 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Toate electrovalvele au acelasi rol si sunt obligatorii 3 : -Pe rezervor. -Pe traseu pina in vaporizator cu elementru filtrare -Pe vaporizator. Se aude tacanind cand o alimentezi? Pot si mai multe cauze : Este montat incorect pistonasul de etansare. Nu inchide bine si ti se alimenteaza si cu ea off dar cu debit mic si cand o alimentezi debitul se mareste si din cauza amestecului incorect se ineaca motorul. P.S. Stringe surubul acela de pe vaporizator bine in care sunt strinsi papucii de masa.Surubul de reglaj relanti este cel de la mijloc cu cap hexagonal , nu cel cu cap rotund. Link to comment
Esperatul Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Ok, merci. Nu se aude tacanind dar l-am desfacut si l-am pus la baterie si retrage pistonasul cand fac asta, doar ca nu face zgomot ca celalalt albastru. Link to comment
Esperatul Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Intre timp cred ca am inteles problema. Daca scot mufele la electrovalva aia pe indicatorul interior imi indica mers pe gpl, dar defapt ea merge pe benzen. Problema se pare ca e de la un injector care nu inchide calumea. Daca scot alimentarea la pompa de benzina instalatia merge perfect ( cu mufele bagate). Acum nu stiu cum sa dibui exact injectorul si daca e de la el sau de la contactele emulatorului. Link to comment
ovi_jer Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Cu motorul pornit pe gaz si pompa de benzina ON incepi sa scoti pe rand mufele la injectoare ca sa verifici daca emulatorul face probleme. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now