Esperatul Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Asta tocmai am facut si aparatul de masura citeste voltaj pe injectoare si cand e pe gaz . E emulatorul dus sau o electrovalva nu transmite inapoi semnal ca a deschis? Am cum sa verific asta? Link to comment
ovi_jer Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Electrovalvele sunt alimentate in paralel cu emulatorul.Daca iti merge dual ai probleme cu emulatorul.Incearca sa faci o proba cu altul. Link to comment
Esperatul Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Merci. Se potrivesc emulatoarele de la un tip de instalatie la altul? Problema mea mare e ca pentru modelul asta de instalatie s-a retras licenta de comercializare cu mult timp in urma de catre RAR si nu gasesc pe nimeni sa aiba piesele specifice. Link to comment
ovi_jer Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Cate fire iti pleaca din mufa si ce culori au? Link to comment
Esperatul Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Cam asa arata. cele 2 din dreapta vin de la electrovalva. Link to comment
ovi_jer Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Ai 2 variante : 1.Cauti in punga 150 lei si schimbi emulatorul 2.Desfintezi emulatorul si pui releu decuplare alimentare injectoare.La tipul tau de ecm nu trebuie decit intrerupte injectoarele, nu si simulate. Link to comment
Esperatul Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Am sanse sa gasesc emulator daca ma duc la firmele de montat GPL de pe aici sau e mai special? Multe multumiri Link to comment
ovi_jer Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Merge orice fel de emulator pentru 4 injectoare.Se inlocuieste cu tot cu cablaj.Sincer e mai ieftin cu releul si nici nu e complicat. Link to comment
uskt2005 Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Revin cu problema mea Am schimbat tot ce se putea: calculatorul de gaz, Iacul de gaz, inca o piesa care este pe langa iacul de gaz nu stiu exact cum se cheama si tot nu vrea sa mearga pe gaz, ce sa mai verific? Multumesc Link to comment
andreib Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Eu zic sa schibi service-ul si metoda de abordare a problemei in primul rand. CU schibatul asta nu o sa ajungi foarte departe. Degeaba ai schimbat LCS-ul daca nu a facut nimeni configurare la cel nou. Instalatiile astea nu sunt chiar plug and play. Link to comment
uskt2005 Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Am schimbat 2 service-uri pana acum, a vb chiar si sefu de service de la galati cu oameni de la craiova, nici aia nu prea stiu ce e de facut, cred ca pana la urma am sa renunt la iacul de gaz si am sa il inlocuiesc cu un surub reglabil cum au instalatiile clasice. Este vre-o problema daca fac aceasta schimbare oare? multumesc Link to comment
andreib Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Eu nu inteleg, dupa toata tevatura asta nu ai incercat sa conectezi LCS-ul la calculator? Ceea ce vrei tu sa faci este aiurea, vei avea MIL aprins, ai sanse maxime sa-ti afecteze si mersul pe benzina si este stiut ca instalatiile cu surub sunt cele mai simple dar si cele mai ineficiente in pastrarea unui amestec stoechiometric. Link to comment
naylui Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 (edited) Ceea ce vrei tu sa faci este aiurea, vei avea MIL aprins, ai sanse maxime sa-ti afecteze si mersul pe benzina ce legatura are? ...si este stiut ca instalatiile cu surub sunt cele mai simple dar si cele mai ineficiente in pastrarea unui amestec stoechiometric. DA dar functioneaza totusi , chiar destul de bine Edited March 28, 2007 by naylui Link to comment
ovi_jer Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Domnilor nu confundati instatiile intre ele si mai ales modelele de cielo. uskt2005 treaba cu robinetul trebuie sa fie una provizorie pina gasesti unde sa faci reglajul soft la calculator. Asa cum ti-a zis andrei pina nu faci reglajul nu are cum sa-ti mearga. Link to comment
uskt2005 Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Eu nu inteleg, dupa toata tevatura asta nu ai incercat sa conectezi LCS-ul la calculator? Vreau sa-l conectez dar nu am unde ("> , wolfman nu are cum sa o testeze pe a mea Cred ca in cele din urma va trebui sa fac un drum la Valcea Link to comment
bella Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 Eu ti-am spus, decat sa pierzi NERVI si TIMP cu niste incompetenti, mai bine "pierzi" benzina pana la Valcea. >- Oricum iti doresc mult succes in rezolvarea problemei. Link to comment
sorin77 Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 (edited) Merci. Se potrivesc emulatoarele de la un tip de instalatie la altul?Problema mea mare e ca pentru modelul asta de instalatie s-a retras licenta de comercializare cu mult timp in urma de catre RAR si nu gasesc pe nimeni sa aiba piesele specifice. @Esperatul, si eu am emulator tot ca al tau, montat pe masina (in Timisoara). Sunt direct interesat sa aflu cum ai rezolvat problema -desi nu am avut niciodata vreo problema cu instalatia de gaz pana in prezent, doar vreau sa stiu La momentul cand eu mi-am pus instalatia tin minte ca mi-a povestit ca mufele alea de la injectoare cateodata mai fac probleme. Daca nu cumva spun vreo prostie eu am inteles ca atunci cand este cuplat pe gpl, mufele respective de fapt izoleaza injectoarele sa mai primeasca curent (actioneaza ca un contact, comandat de emulator) In sfarsit daca vrei pot sa il sun pe mesteru la care mi-am pus instalatia si sa il intreb de unde a cumparat acest model de emulator si/sau daca iti poate face rost de unul identic ca sa nu mai trebuiasca sa modifici firele. Ori poti sa il suni chiar tu si sa vorbesti cu el poate iti spune cum sa faci o diagnoza mai precisa. Poate sunt numai mufele alea problematice si nu tot emulatoru defect. Cel mult cheltui pe un telefon dat in plus. Informatii cum dai de el gasesti aici ori iti dau un PM. Edited March 29, 2007 by sorin77 Link to comment
ovi_jer Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 La cat a costat instalatia ta montata la ei nu cred ca vrea nimeni piese de la ei ) Si dupa cum ai vazut nu sunt probleme la mufele injectoarelor.Pe benzina ii merge bine numai ca pe gaz se alimenteaza si cu benzina. Link to comment
Satori Posted March 29, 2007 Share Posted March 29, 2007 "Conul" de la IAC-ul de gaz este de fapt un cilindru ... Conul de la IAC este, de fapt, un con, la benzina si un cilindru la gaz. Link to comment
M3K Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Am si eu o problema cu GPL-ul. Spun cu GPL-ul, pentru ca pe benzina functioneaza totul OK si nu am aceasta neplacere. De ceva vreme imi moare motorul la semafor daca las acceleratia (nu tot timpul, dar se intampla de 1-2-3 ori pe zi), si in general am variatii de turatie la relantiv. Ideea e ca mi-am schimbat distributia in urma cu vreo 6 luni, dupa aprox 3 luni de la schimbare imi era slabita cureaua de la alternator (scotea scartzaitul ala specific), si atunci imi amintesc ca aveam la fel aceasta problema. Am mers si mi-a mai intins-o un pic (chiar la inceputul acestui an) si relantivul si-a revenit la normal. Dar acuma iar au inceput acele variatii de turatie si ceea ce ma derajneaza mai tare, uneori cand las acceleratia de la 3000 rpm, in loc sa revina la 800, scade pana la 3-400, sau uneori moare de tot. O fi iar slabita cureaua de la alternator? Tzaraitul ala nu mai apare. Tind sa cred ca e cureaua de la alternator pt ca pe masura ce pornesc consumatori electrici, se simt variatii de turatie. Mai mult, daca las pornite faruri, proiectoare, incalzire oglinzi, stergatoare, relantivul mi-e mai jos cu aprox 50 rpm decat atunci cand am consumatorii astia opriti. Link to comment
ovi_jer Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Trebuie reglata instalatia (vaporizatorul).Legatura cu consumatorii este de la sarcina pe relanti . Link to comment
M3K Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Am fost la verificare in urma cu vreo 2-3 luni, si mi-au zis aia ca mambrana vaporizatorului e intarita rau, practic e ca un celofan. Au curatat-o cat au putut, dar de schimbat nu putea fi vorba pt ca am un tip de vaporizator nemaivazut de ei, si nu se potrivea nici o membrana din ce aveau ei pe acolo. Cica singura solutie ar fi sa imi schimb vaporizatorul cu totul. Stiti cam cat costa unu nou? Link to comment
Esperatul Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Problema e cum faci omologarea la un vaporizator diferit de cel initial. Link to comment
M3K Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Da' cine o sa isi dea seama ca e altul, si nu cel initial? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now