bella Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Mergi suficient si pe benzina?(pentru a nu se infunda injectoarele). Eu am aceleasi simptome atunci cand "uit" sa merg pe benzina. Ideea este ca nu mai tin minte daca face la cald sau la rece Link to comment
petru4you Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 s-ar putea sa ai dreptate..merg mai mult pe gpl , doar cate un drum mai lung pe benzina ( mai rar..) cred ca-i mai ,, place ,, si benzina , nu ? mersi mult... Link to comment
bella Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Cu placere...sper ca asta sa fie probleme. In alta ordine de idei, iti recomand sa citesti acest topic si vei gasi multe sfaturi utile ce te vor scuti de drumuri inutile in service "> Link to comment
adi1973 Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 am un espero luat de curind 1,8 motorul cu gpl ...problema este ca dupa ce se incalzeste motorul merge in suturi la viteza constanta ...doar cind se incalzeste motorul dar la rece nu...am schimbat bujiile,fisele si am reglat masina inclusiv la o statie pt asa ceva dar fara efect . acest simptom nu a disparut si nu stiu ce sa fac ...am facut chiar si o resetare de ecm si acum parca este mai puturoasa ...stie cineva ce ar putea fi? Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 petru4you said: pornirea se face pe benzina, apoi trec eu pe gpl...d-aia ma mir si eu.am schimbat si bujiile , am pus bosh cu 4 e. Din cauza bujiilor iti face asa.Daca ai fi citit pe aici ti-ai fi dat seama ca nu sunt recomandate. Link to comment
petru4you Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 nu te superi , ovi jer , ce bujii recomanzi ? cele mai bune , nu conteaza pretul... Link to comment
bella Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 (edited) Bujii NGK. Vezi ca exista un topic dedicat. Vezi aici prima poza. Bafta. Edited July 4, 2007 by bella Link to comment
karmen Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Am revenit cu noutati despre Nubira mea: a verificat sotul bujiile, sunt ce scrie pe factura. Sambata trecuta a fost cu ea la cei care au montat instalatia de gaz. Au verificat-o, i-au mai taiat putin din debitul de gaz, ei stiu ce au mai facut pe acolo. Acum trebuie sa mai fac odata consumul, dupa reglaje. Ca au spus cei de acolo ca-mi va consuma maxim 13 pe gpl. Sa vedem. Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Pina la urma tot nu ai aflat ce marca si ce cod au bujiile? Link to comment
victoras Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 ovi_jer said: Daca este cu buton digital tine apasat pe el cand dai la automat. Intamplator, un prieten mi-a zis sa incerc pornirea cu comutatorul pe pozitiz 0 si surpriza a mers. Deci la instalatia mea ( landi renzo) pozitia I este pornirea pe benzina si trecerea la 2000 ture pe gaz, pozitia O pornirea pe gaz si pozitia II pornirea pe benzina. Cat despre defectiunea pe benzina ce credeti ca am descoperit? Furtunasul care este inclus in pompa de benzina era crapat si tragea aer fals bine ca nu am schimbat pompa de benzina cum ma sfatuise de bine un mecanic '' foarte priceput'' Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Aer fals nu tragea dar pierdea presiune de benzina. Link to comment
victoras Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 (edited) Exact, pierdea presiune, aer nu poate sa traga decat atunci cand nivelul de benzina este mic in rezervor Edited July 4, 2007 by ovi_jer Nu mai cita inutil mesajul anterior. Link to comment
d3ss3nn3 Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Am fost cu masina in service , mi-au reglat ceva pe la gaz (consuma foarte mult adic 20% in oras) ...iar acum e superrrrr consuma 22% si daca dau drumul la AC deabia mai plec cu ea de pe loc !!! Cine imi recomanda un service bun pt instalatii de GPL ...fac cinste !!!! Link to comment
EM!L Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 (edited) Daca acum merge mai prost decat inainte, cred ca ti-au dereglat, nu reglat instalatia! Chiar mai rau decat era ea dereglata! Edited July 5, 2007 by Emil Popescu Link to comment
Mircea Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 Mergi la Marpaco. Vezi ca avem topic dedicat pentru asta. Link to comment
adi1973 Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Emil Popescu said: Daca acum merge mai prost decat inainte, cred ca ti-au dereglat, nu reglat instalatia! Chiar mai rau decat era ea dereglata! vreau sa-ti spun ca merge impecabil de doua zile pe gaz si benzina ,doar ca la gaz acest simpton persista atunci cind se incalzeste motorul. ciudat este ca si motorul se incalzeste destul de greu 7-8 km. concret pina sa ajunga temperatura motorului la 90 de grade nu am ce sa-i reprosez...dupa asta scade si puterea motorului si merge si in suturi dupa cum va spuneam. in schimb pe benzina este totul ok nici consumul nu este rau pe gpl 12-13% in oras ...eu cred ca pt un motor de 1800cm este bine ...si inca ceva : aceste probleme sint doar pe mers constant 50-60km pe ora,nu si atunci cind accelerez..pot ajunge cu ea si la 170 dar daca o las sa scada iar la 60 mergind constant cu motorul cald iar apare acest mers in suturi cu svicnituri Link to comment
SysOp Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 (edited) Salutare! Aveti idee daca se poate pune instalatie secventiala GPL pe Cielo '95 noneuro? Stiu ca de la injectoarele de benzina, benzina ajunge in cilindrii prin niste valve, dar nu stiu cum ajunge in cazul instalatiei secventiale. Stiti cumva unde se pun acele injectoare de GPL, si cum ajunge gazul in camera de ardere? Multumesc! Edited July 6, 2007 by SysOp Link to comment
bella Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Eu stiu ca NU se poate pune secventiala. Vezi aici cateva detalii. Link to comment
papie Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 SysOp said: Cauta pe forum, s-a discutat. Din cate imi aduc aminte (din ce am citit) trebuie montata sonda lambda, chestie care implica multe modificari care nu cred ca isi au rostul la un Cielo '95 (vizavi si de pret). Merge suficient de bine si cu instalatia GPL destinata acestui tip de motor (non-euro). PS. Te bagi la niste cheltuieli care nu cred ca vor justifica investitia (ma refer la idea ta cu instalatie secventiala). Link to comment
Mircea1180 Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 (edited) Salut. Am un cielo standard lpg din 2006 cu 12000 km parcursi ( instalatia gpl pusa din fabrica) . Nu am reusit pana acum sa ii fac un consum pe benzina, dar pe gpl am un consum de 15% urban si 12% extraurban (autostrada buc.-pitesti 90-100km/h)...consumul extraurban e aproape dublu fata de cum ar trebui sa fie ( 6.4 l gpl / 100km - oficial). Alimentez doar de la butan gas si din cate am inteles au cel mai bun gaz. Masina merge f bine in rest, nu am ce sa ii reprosez. Edited July 6, 2007 by Mircea Lipsa majuscule Link to comment
ovi_jer Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 SysOp said: Salutare!Aveti idee daca se poate pune instalatie secventiala GPL pe Cielo '95 noneuro? Stiu ca de la injectoarele de benzina, benzina ajunge in cilindrii prin niste valve, dar nu stiu cum ajunge in cazul instalatiei secventiale. Stiti cumva unde se pun acele injectoare de GPL, si cum ajunge gazul in camera de ardere? Multumesc! Da se poate pune fara probleme insa pretul este dublu fata de una care trebuie la tine.Pe galeria de evacuare exista stutul in care se infileteaza sonda lambda insa nu am intalnit pe nimeni care sa fi reusit sa-l desfaca pentru a pune sonda.In majoritatea cazurilor s-a optat pentru galerie de admisie de opel cu sonda pe ea de la dezmembrari.La secventiala trebuie date gauri in galeria de admisie pentru a monta duzele prin care intra gazul. Daca faci 20-25.000 km pe an merita investitia instalatiei secventiale. Link to comment
acn13_costel Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 SALUTARE . Tot am asteptat un raspuns colegilor. Va rog stie cineva unde gasesc un set de garnituri ptr. o instalatie de gas tip ROMANO? Saudaca cumva stiti daca se potrivesc de la alte instalatii? A mea este montata la RAMNICU SARAT si sun la astia de o luna si ma tot amana ca saptamana viitoare ca nu a venit comanda si tot asa povesti. A.m un espero 1,8; euro 2; din 1998. Multumesc si scuze de deranj. Link to comment
AliBaba Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 (edited) La Rimnicu Sarat, la "Popesti" (patronul se numeste Popescu, banuiesc) ? Ghinion. Mult-laudati in "lumea taximetristilor", buni meseriasi (in fond), dar mizerabili ca oameni. Pacat. Nu strica sa intrebi inainte. Edited July 9, 2007 by AliBaba Link to comment
czandrew Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Hm, are cineva vreo idee de ce nu mai merge indicatorul ala de nivel de langa comutatorul gaz/benzina (ledurile verzi, adica)? Atunci cand o trec pe gaz, se aprinde becul rosu si ramane asa. Masina merge normal, fara sa fie influentata de indicatorul ala. Singura problema e ca trebuie sa resetez frecvent "numaratorul de kilometri" si cand ajung la vreo 400 stiu ca tre' sa fac plinul iar. Presupun ca e vreo magarie electronica - instalatiile (pentru ca am patit treaba asta pe doua masini distincte) au una 12.000 de la ultima revizie (aia de 1000 km, imediat dupa instalare) si cealalta vreo 6.000 km (instalatia e pusa demult). Inca o treaba, la Espero 1.8, GPL pus la Majore (nu stiu sigur marca instalatiei si ploua de rupe afara, ca sa ma uit acum, e BRC sau Lovato): stat la relanti, incalzit motorul, dat talpa spre 3000 rpm ca sa comute pe gaz, comuta (se aprinde beculetul rosu de care ziceam), dupa care moare. Am incercat sa o tin din acceleratie, nimic, e imposibil. Problema a debutat mai demult cu zguduituri, caderi de turatie si "dat in nas" la mers normal pe gaz, dar reuseam sa merg mai departe, fortind-o din acceleratie (o calcam pana trecea de momentul critic), acum nici macar nu mai sta motorul pornit. Link to comment
acn13_costel Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Da este adevarat ceea ce spui societatea se numeste NIFA COM parca . Sincer nu am avut probleme de genul a umbla la instalatie dar am in jur de 120mii km cu ea si ar cam trebui schimbate membranele alea ca am vazut caci sau cam intarit, in plus am fost odata la ei si iam explicat ca imi porneste greu si am miros de gas dupa ce o opresc si ei miau intarit arculitul de la supapa de pe plaman. Spunindu-mi ca totul e ok acum. Nu prea sant seriosi in ale reviziilor. Am probleme cu indicatorul de exemplu, am povestit mai sus: jocul de lumini intre ledul rosu si primul verde( parca e salvare asa fac) sun la ei povestesc ajung de la piatra acolo si imi schimba senzorul de pe butelie spunandu-mi caci ala e de vina. Bineinteles contracost 50ron. Am plecat de acolo bucuros fac plinul si cand ajung la piatra neamt ce sati mai spun la fel. Nu stiu ce sa mai cred despre ei inainte erau mai promti, au fost multi colegi din oras si au montat la ei dar acum la fel ca si mine nu mai au incredere. Mie miau spus sec : pai vino inapoi sal schombam cu altulde parca as sta la 5 metrii de ei. Asta e ce mai dar nici aici la piatra la japcarii astia ca nimic nu stiu. Am dat acest anunt am zis ca poate mai sant colegi care stiu ce se poate potrivi sau poate mai este si alta reprezentanta cu instalatii romano. Multumesc oricum. SALUTARE COLEGULE. Tot ce iti pot spune e sa verifici un pic sigurantele alea de la instalatia de gas sau vezi poate ti-au sarit vreun fir de pe la o electrovalva, am patit si eu odata. Mai poti verifica daca nu cumva e infundat filtru de gas sau am mai vazut la cineva, fusese pe un drum de tara si a rupt firele de pe sub masina ce fac legatura de la butelie si calc. sau plaman. Si asta poate fi o solutie. Oricum tre sa te duci totusi la cineva care cunoaste caci cu electricul nu e de jucat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now