TBird Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 (edited) Testul de compresie l-am facut in momentul cand am cumparat-o, doar la un cilindru era mai mica da a zis ala de la Daewoo ca e in parametri. Masina are 101000km. Filtru de aer l-am schimbat doar bujiile si fisele nu, dar nu e asta problema. Multumesc pentru un raspuns asa ca pentru prosti . Cat traim invatam >- . PS: Ovi_jer lucrezi cumva in domeniu sau doar din pasiune pentru masina cunosti atatea detalii ? Mi se par enorm de multe. Edited December 5, 2007 by TBirdi Link to comment
ovi_jer Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Cat de mica era compresia la acel cilindru?Era mica la inceput si apoi crestea sau a fost mica pe toata durata testului? Iti recomand secventiala pentru a evita rateurile in admisie daca sunt probleme pe un cilindru. Link to comment
TBird Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 (edited) Nu stiu sa iti zic cat era. Pentru ca nu imi am vazut valori exacte, a masurat cu un aparat care nu mai era gradat erau sterse omul le invatase pe derost . Stiu doar ca la celelalte se ducea acul pana la jumate, iar la al 4-lea pana aproape de jumate. Edited December 5, 2007 by ovi_jer Link to comment
raskala Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Ai incercat sa dai la automat cu acceleratia apasata la maxim dupa ce moare? Nu am incercat sa repornesc cu pedala apasata la maxim, dar sigur am incercat sa dau "lung" la automat (aprox. 1 min) facand pedale, dar fara succes. Am observat adesea faptul ca dupa ce dau pe liber (de la 2500-3000 ture), turatia coboara pana aproape de 600 ture si apoi revine la 900, cateodata chiar se balbaie pe la 500 de ture, pana sa revina la relanti. Link to comment
ovi_jer Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Cand scade sub 5-600 rot/min incearca sa treaca pe benzina si atunci probabil se ineaca.Incearca cu pedala apasata la maxim. Link to comment
raskala Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Sincer...eu mi-as dori sa gasesc cauza pentru a elimina efectul. Nu ma incalzeste prea tare daca porneste cu pedala calcata la maxim atata timp cat ea se opreste in momentul in care o scot pe liber. Deci, poti sa-mi dai un sfat, mai exact cam pe unde "s-o caut" de bube? Cred ca am sa ma duc sa o pun iar pe calculator sa vad ce spun cei care mi-au montat instalatia. Link to comment
ovi_jer Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 (edited) Semnal de turatie pentru instalatie de gaz de unde au tras?De la fisa centrala sau de la firele bobinei de aprindere? Pornirea cu pedala apasata confirma daca este inecata sau nu. Edited December 6, 2007 by ovi_jer Link to comment
zeus85 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Este posibil sa consume si gaz si benzina in acelasi timp? Este normal daca ramai fara benzina sa nu porneasca nici pe gaz? Ce sa le spun sa verifice cand ma duc la service la gaz? Link to comment
ovi_jer Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Este posibil daca injectoarele nu mai inchid bine sau emulatorul(releul) care taie injectoarele in timpul functionarii pe gaz este defect. Link to comment
mgrigo2000 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 (edited) Normal trebuie sa poti porni direct pe GPL oricand, insa fiecare tip de comutator benzina/GPL are o procedura anume de pornire direct pe GPL. Ai calculat un consum de GPL? Poate nici nu iti comuta si ai doar impresia ca mergi pe GPL, cand iti consuma doar benzina. (in mod normal cand se termina benzina, si consuma ambele, ar trebui sa mearga cat de cat motorul in continuare pe GPL, nu sa moara). Edited December 12, 2007 by mgrigo2000 Link to comment
zeus85 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Ma gandeam ca pierd benzina pe undeva daia sta becul aprins chiar daca mergeam pe gpl.Dar ce e ciudat e ...ca...se consuma si gpl si benzina. In momentul in care masina nu a mai vrut sa porneasca pt ca a ramas fara benzina, m-am uitat special si la butelia de gaz si scazuse si nivelul la gpl. Link to comment
mgrigo2000 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 (edited) Miroase a benzina pe langa masina? Incearca sa scoti fisele de la injectoare, sa nu mai deschida deloc, si mergi asa pe GPL, vezi daca iti mai scade benzina si cum se comporta motorul, daca isi pastreaza puterea dinainte de scoaterea fiselor, sau devine mai lenes pe GPL. Asa iti dai seama daca iti consuma benzina cand esti pe GPL, si daca da, daca e din cauza emulatorului sau a pierderilor pe la supapele injectoarelor. Asa te asiguri si ca pe drum switchul de GPL nu comuta aiurea inapoi pe benzina, fara sa iti dai seama. Daca face asta fara sa fi stiut pana acum, o sa afli asa pentru ca o sa ti se opreasca motorul la comutarea aiurea deoarece ai scoase fisele injectoarelor. Zi ce fel de switch ai, poate reusim sa invatam cum poate sa porneasca direct pe GPL. Edited December 12, 2007 by mgrigo2000 Link to comment
chiper_dan Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Vreau sa pun gaz pe o Leganza , am cautat pe net am trimis un mail si iata ce am primit. Nedumerirea mea este urmatoarea instalatia MARINI cu electronica STAG 100 la >> pretul de 1500 lei cu tva si montaj inclus dar care este o instalatie >> clasica aspirata aceasta Instalatie mrini este identica cu BRC at90 STAG 100? adica are aceleasi functii sau ii lipseste ceva si compenseaza cu alte prostii. La astia nu au BRC , iar in alta parte nu pun in 2 rate decat cash .ASA ca sa fie sanatosi On September 13, 11:02 am "Autoservice-gpl.ro" <office@autoservice-gpl.ro> > wrote: >> Buna ziua >> >> O instalatie gpl performanta este TOMASETTO SECVENTIAL cu injectie >> directa de gaz . >> >> Pretul instalatiei este de 2300 lei cu montaj si tva inclus , >> Plata se poate face in doua rate dar acest aspect il discutam la >> service . >> >> Montajul se efectueaza la service-ul nostru din CHITILA , STR. T. >> VLADIMIRESCU , NR 113 .cu o programare in prealabil . >> >> Varianta nr 2 este instalatia MARINI cu electronica STAG 100 la >> pretul de 1500 lei cu tva si montaj inclus dar care este o instalatie >> clasica aspirata ----- Original Message ----- BAroane lumineaza-ma ca la cate am citit pe forumurile astea ma cam sperii Numai bine Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Referitor la BRC cu STAG 100 sau Marini cu STAG 100 instalatia este asemanatoare numai ca difera vaporizatorul la care Marini nu se ridica la nivelul celui de la BRC. Referitor la secventiala TOMASETTO cu STAG 200 pretul este de 1900 lei la toti partenerii Agrom mai ales la masinile daewoo unde nu se intampina mari probleme la montaj. Link to comment
chiper_dan Posted December 16, 2007 Share Posted December 16, 2007 multumesc Baroane , am trimis un mail firmei respective . Sa vedem care e raspunsul . Numai bine Link to comment
mgrigo2000 Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 ovi_jer, care sunt parametrii de functionare si reglajele la care vaporizatorul BRC este superior comparativ cu Marini?. Link to comment
ovi_jer Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Marini se deregleaza frecvent si pe motoarele mari nu asigura debit suficient. Link to comment
alexinno Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 De o instalatie Landi Renzo clasica pt un Cielo non-euro,Ovi_jer,ce parere ai?Se gasesc consumabile pt schimb(filtru etc....)?BRC e net superior asteia sau sunt pe aproape?Aici in Braila nu am gasit BRC la un pret rezonabil.Mi se cer 1300 lei pe instalare pt Landi Renzo.Multumesc! Link to comment
ovi_jer Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Da este o instalatie foarte buna Landi Renzo . Link to comment
alexinno Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 (edited) Imi trebuie si emulator pt injectoare?Ce electronica necesita?Se gasesc usor in Romania consumabile pt schimburi (filtru etc....)de la acest producator de instalatie?Eventual pe unde?Multumesc! Edited December 17, 2007 by alexinno Link to comment
ovi_jer Posted December 17, 2007 Share Posted December 17, 2007 Nu este obligatoriu emulatorul la masina ta dar sa mai lase si din pret Piese gasesti la cei care monteaza acest tip de instalatie.Reviziile trebuie sa le faci tot la ei pentru a nu pierde garantia. Link to comment
zeus85 Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 (edited) Dupa revizia de astazi la GPL, se pare ca din cauza gazului de proasta calitate,instalatia a fost afectata si mergea atat pe benzina cat si pe GPL . In cele din urma problema s-a rezolvat dar se pare ca mi-au reglat instalatia prost, pt ca abia plec de pe loc. De unde pot da drumu la gaz inca un pic si in ce directie se invarte; stiam ca pt a da drumu la un debit mai mare trebuie invartit in sens invers acelor de ceasornic Edited December 18, 2007 by zeus85 Link to comment
ovi_jer Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 (edited) Poate mai degraba din cauza montajului sau ceva defect la instalatie se alimenta dual.Nu are legatura calitatea gazului cu aceasta problema.Mai deschide robinetul de pe furtun o jumatate de tura. Edited December 18, 2007 by ovi_jer Link to comment
alexinno Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Instalatiile Bigas din prezent merita sau e teapa?Au o promotie la 1000 lei pt Cielo noneuro... Link to comment
ovi_jer Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 (edited) Prin 2002 cand am avut pe cielo erau destul de bune.Teoretic ar trebui sa fie bune si acum. Edited December 18, 2007 by ovi_jer Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now