rich1974 Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 (edited) pai oricum motorul merge pe benzina atunci cand il pornesti. Edited July 24, 2009 by rich1974 Link to comment
dante Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 ala care a zis ca nu e filtru de gaz pe instalatie e un idiot , mie nu-mi mai mergea de loc pe gaz si cand am desfacut filtrul era acolo plin cu un praf negru de ziceai ca e pilitura de fier,am cumparat un filtru care a costat cam 23.ooo lei si s-a rezolvat problema-am tot o instalatie italieneasca nu-i stiu numele si o sa revin cu poze sa va arat unde e filtrul asta mic, in orice caz e in afara pompei de gaz salut...imi poti spune si mie unde se afla filtru de gaz...aminstalatie BIGAZ... Link to comment
pvsilviu Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Asa cum am scris mai sus am schimbat calculatorul si totul parea ok . Asta pana cand a trebuit sa scot borna de la baterie . De atunci ( cel putin asa cred caci o buna perioada am mers numai pe banzina ) cand trece pe gaz dureaza cam 2 secunde pana i-i vine gazul ( daca stau pe loc se opreste ) . Am fost azi la service si nu am rezolvat nimic ( mai incercam si maine ) . Sper sa nu fie vaporizatorul cum spuneau acolo si cum am citit pe aici ca m-am cam saturat sa le schimb pe astea scumpe ( chiar daca am 85000 km pe gaz ) . Instalatia e omegaz ( sau calculatorul ) . Va tin la curent si astept pareri . Link to comment
ing3r Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Exact aceeasi chestie am patit-o si eu , daca eram pe loc si trecea pe gaz se oprea motorul sau scadea turatia ff mult. E vb de un timp mort, 1-2-3 sec pana iti vine gazul. Eu ma rezolvat-o la service GPL, mi-a rotit de o chestie la emulatorul de gaz, cam o juma de tura a rotit parca. Acum dureaza o secunda ca sa treaca pe gaz, e ok. Spune-le de chestia asta in service, e posibil sa dea roade! Link to comment
Akon Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Salut baieti m-am hotarat in final sa pun gpl pe Chevroletul Lacetti al meu dar inca sunt in dubii unde ar fi cel mai bine sa o montez.Nu as vrea totusi sa fie foarte departe deaorece in caz ca se deregleaza ceva sa nu bat sute de km.Din ce am auzit la voi la Valcea ar fi ok baietii si mi-a mai recomandat cineva Deva dar poate cunoasteti si altii in Craiova sau Tg Jiu care fac treaba ok.Multumesc Link to comment
dante Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 salut...imi poti spune si mie unde se afla filtru de gaz...aminstalatie BIGAZ... imi raspunde si mie cineva? o sa pun poze cu instalatia mea montata... Link to comment
rich1974 Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Salut baieti m-am hotarat in final sa pun gpl pe Chevroletul Lacetti al meu dar inca sunt in dubii unde ar fi cel mai bine sa o montez.Nu as vrea totusi sa fie foarte departe deaorece in caz ca se deregleaza ceva sa nu bat sute de km.Din ce am auzit la voi la Valcea ar fi ok baietii si mi-a mai recomandat cineva Deva dar poate cunoasteti si altii in Craiova sau Tg Jiu care fac treaba ok.Multumesc pai la pitesti nu te tenteaza? Link to comment
pvsilviu Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Multumesc de sfat ing3r , maine ma duc cu ea si le spun . Oricum ieri am schimbat si membranele de la regulator ( 130 roni ) si tot degeaba . Traiasca firma la care lucrez ca ea a platit . Am uitat sa va zic ca e secventiala instalatia si cand s-a prajit calculatorul a avut initial tot ceva de genul asta dar nu asa de mare perioada . A rezolvat-o prin setarea timpilor de trecere ( ceva de genul 1 sec. e si pe benzina si pe gaz ) . Nu prea stiu de ce nu reuseste acum . Sper sa rezolv maine ca in oras cu porniri dese e naspa rau . Link to comment
lascarica Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 imi raspunde si mie cineva? o sa pun poze cu instalatia mea montata... Pune poze sau cauta pe traseul pina la vaporizator (chestia aia mare si rotunda care nu are treaba cu motorul ) ...deobicei e in electrovalva de siguranta ... intra 2 fire in ea Link to comment
pvsilviu Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Gata s-a rezolvat . A setat calculatorul din nou si merge . Cu o singura diferenta ca a setat un amestec mai sarac sau cam asa ceva ( adica pe dos decat normal ) . Ca idee asta a fost ieri ca azi mi s-a oprit ventilatorul ( si deci ac-ul ) si am venit de la severin la craiova in soba . Nu scap de una ca dau de alta . ("> Link to comment
Darescel Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Am alimentat si eu cu GPL saptamana trecuta de la Rompetrol Urziceni venind de la Brasov catre Constanta. Imediat dupa ce am plecat din statia Rompetrol masina nu a mai vrut sa comute pe GPL. Am mers in continuare catre Constanta pe benzina gandindu-ma ca o sa rezolv problema (electrica in mintea mea) in Costanta. Era prima oara in 80k Km cand mi se intampla acest lucru. Am mers a doua zi la service in Constanta. S-au pucat baietii de treaba, au lucrat la partea electrica, au inlocuit ceva relee la instalatia GPL insa nici un rezultat. Au demontat apoi conducta de alimentare ce vine din rezervor catre filtru GPL si surpriza: de acolo a iesit putin gaz si apa. Au demonat apoi vaporizatorul si au gasit apa si in asta. Butelia era plina. Asa ca au demontat butelia din portbagaj si am lasat-o in service pana a doua zi pentrua fi golita. A doua zi mi-au remontat butelia, mi-au schimbat membranele la vaporizator, am alimentat cu GPL si totul a fost OK. Am sunat la nesimtitii astia de la Rompetrol si m-au spus sa le trimit documentele sa vada despre ce e vorba. Intrebarea mea e daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si cum a rezolvat problema cu smecherii astia care pun apa in loc de gaz? Am sorti de izbanda daca apelez la ANPC? Link to comment
lascarica Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Dacum te duci cu apa din butelie si se rezolva Eu am avut o experienta mai putin trista... in butelie de 60 (in care intra deobicei max 54) mi-au pus 64...cum dracu a incaput nu stiu...noroc ca nu era apa ca la tine... Link to comment
lascarica Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Care stie un pret pt o instalatie GPL pt Lacetti 1.6 . Pe net am gasit la 2000 Tomasetto pt euro 4, e mult/putin? Link to comment
andrew Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Care stie un pret pt o instalatie GPL pt Lacetti 1.6 . Pe net am gasit la 2000 Tomasetto pt euro 4, e mult/putin? Cred ca e corect pretul. Cand am pus eu Tomasetto pe Matiz a fost 1900RON acum aproape 2 ani. Link to comment
64ELY Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Unde le-ati montat?Sunteti multumiti de ele?Se simte o reala economie de combustibil?Ce probleme au aparut?De unde alimentati cu Gpl? Eu am montato la Trg. Jiu la vumar si sunt foarte multumit de ia. Cu masina fac si taxi si fac cam 500 km cu ia in 24 ore(ieu ziua si fiul noapte).La capitolul economie nu mai vorbesc.Probleme nu am avut iar gpl bag numai de la OEV nubira sx 2003 instalatie marini traseu suceava - buzău 330km - 24 .3 litrii de gaz cu viteza intre 80-110 in regim de noapte(fara aglomeratie si forjări) masina cam plinută (mergeam la mare 2 adulti si 2 copii + bagaje) se putea mai bine? o am aproape de un an si are la bord vreo 120 000km Acuma si tu ,doar nu vrei sa scoti consum 7% e Nubira totus si sa nu spui caci nu ai bagat picioru in aceleratie cind o demarai.Fi multumit si roagate sa consume sub 10%. Link to comment
Bimm3r Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Am o Leganza cu instalatie BRC AT90 STAG 100. I-am bagat 27L de GPL si am mers 130km. Mi-a rezultat un consum de 24%. Am mers 80% urban, 20% extraurban. Nu am tras foarte tare de ea, dar nici nu am mers la consum. Masina imi consuma in jur de 15%, dar a stat pe bara cam 6 luni si acum am reinceput sa o folosesc. De la ce poate fi consumul imens de GPL? Link to comment
Darescel Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Am alimentat si eu cu GPL saptamana trecuta de la Rompetrol Urziceni venind de la Brasov catre Constanta. Imediat dupa ce am plecat din statia Rompetrol masina nu a mai vrut sa comute pe GPL. Am mers in continuare catre Constanta pe benzina gandindu-ma ca o sa rezolv problema (electrica in mintea mea) in Costanta. Era prima oara in 80k Km cand mi se intampla acest lucru. Am mers a doua zi la service in Constanta. S-au pucat baietii de treaba, au lucrat la partea electrica, au inlocuit ceva relee la instalatia GPL insa nici un rezultat. Au demontat apoi conducta de alimentare ce vine din rezervor catre filtru GPL si surpriza: de acolo a iesit putin gaz si apa. Au demonat apoi vaporizatorul si au gasit apa si in asta. Butelia era plina. Asa ca au demontat butelia din portbagaj si am lasat-o in service pana a doua zi pentrua fi golita. A doua zi mi-au remontat butelia, mi-au schimbat membranele la vaporizator, am alimentat cu GPL si totul a fost OK. Am sunat la nesimtitii astia de la Rompetrol si m-au spus sa le trimit documentele sa vada despre ce e vorba. Intrebarea mea e daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si cum a rezolvat problema cu smecherii astia care pun apa in loc de gaz? Am sorti de izbanda daca apelez la ANPC? Revin cu ceea ce am reusit sa rezolv cu cei de la Rompetrol in problema descrisa. Dupa ce le-am trimis documentele amintite m-au sunat baietii de la Rompetrol si mi-au spus ca in aceea zi au efectuat testul de etanseitate cu apa la rezervorul din statia Urziceni. Le-am spus ca am fost primul care a alimentat dupa ce a plecat cisterna de langa rezervor. In final au recunoscut ca este vina lor si m-au despagubit cu bonuri de carburant. Link to comment
ing3r Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Felicitari pt curaj si pt insistenta! Bravo! Link to comment
fue Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) Salut!Am un cielo din 96' cu instalatie gpl . Nu am fost primul proprietar.Am o problema cu instalatia deoarece trebuie sa incalzesc f bine motorul(mai mult de 15 min)k sa pot sa schimb pe gaz.In caz contrar mi se opreste motorul.Este vreun reglaj anume?Daca da va rog spuneti-mi.Multumesc Edited September 19, 2009 by Mircea Nu mai folosi limbaj irc! Link to comment
lascarica Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 S-ar putea modulul de comanda sa fie cu probleme. E cu 3 pozitii? Poti porni pe gaz direct? Link to comment
fue Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 S-ar putea modulul de comanda sa fie cu probleme.E cu 3 pozitii? Poti porni pe gaz direct? nu pot porni pe gaz direct.Da e din acela cu 3 pozitii Link to comment
vilbrochen Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Daca astepti sa se incalzeasaca motorul, functioneaza bine pe gaz? Dupa cum ti-a spus si @lascarica, comutatorul poate fi problema. Imprumuta de la cineva unul indentic, cu trei pozitii si vezi cum se comporta. Stiam ca tipul acesta de comutatoare(manuale), sunt ptr. motoarele pe carburatie. Link to comment
geo_myly Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 vreau sa pun si eu o instalatie gpl cielo dohc 2003 am gasit la 1500 cu pulverizare si la 2300 de ron secventiala ce ma sfatuiti Link to comment
lascarica Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Secventialele sint pt masini model nou. Dublezi valoarea masinii cu asa ceva Poti pune o injectie pt masini cu sonda, sau ieftineala model carburatie. Conteaza destul de mult si cine o pune. Mai citeste pe aici inainte, sa vezi care are mai putine probleme. Link to comment
gheatzz Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Masina CIELO e3, an fab 2004, gpl pus in 2008.07 BRC Problema 1 : Daca merg un pic mai tare pe gaz.. adica sa schimb undeva la 4500.. cand ajung la destinatie si o parchez, miroase foarte urat, a sulf.. sau a ceva in genul. E normal? Problema 2 : Mi se aprinde CHECK ENGINE cand merg pe gaz, daca merg pe benzina 15 km se stinge, daca trec iar pe gaz.. dupa 15 km iar se aprinde. Imi dau seama ca e de la instalatia de gaz.. dar ce?. (p.s. am instalatie de 1 an si 3 luni.. si e asa din prima zi in care am pus-o, mesterul care mi-a pus instalatia a zis sa merg putin pe benzina ca dupa dispare si nu mai apare niciodata, s-a stins, dar s-a aprins iar.. si nu am mai insistat ca nu am mai avut timp). Ceva solutii pentru problema 1 si 2?. 1 raspuns la topicul care tocmai a fost inchis : Vezi ca mirosul ala sa nu fie mirosul de mercaptan, gazul ce miroase urat adaugat gazelor inodore pentru a face mai usoara detectarea lor. Deci ai grija cu tigara aprinsa pe langa masina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now