Jump to content

Panzer 2 - noul Jimny


Geo_ZGA

Recommended Posts

Poate or fi preturile mai mici in tara, dar nu cred ca mai e 200 lei pe undeva... mai aveam o oferta de 360 lei, dar era departe de mine si nu prea mi-au placut detaliile.

Toate luminile interioare sunt pe o nuanta de portocaliu aprins, care bate usor spre rosu, player-ul are comenzile iluminate cu rosu, covorasele de pe la tavite si bureteii de pe usi au detalii cu rosu...

  • Like 1
Link to comment
  • 1 month later...
5 hours ago, Viktor said:

Avantaje ?

Estetice doar 🙂

2 hours ago, Akon said:

Arata interesant, trebuie scoase la ITP sau nu sunt alibaba ?

Nu stiu, imi voi pune problema peste inca un an, cand va veni primul ITP. Sunt aliexpress, desi teoretic au stante, sunt sigur ca nu sunt omologate.

Important e ca sunt vizibile, daca erau mai slabe ca cele halogen nu le montam.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Vineri am facut prima revizie oficiala. 12.500km, au schimbat uleiul (0w20), filtrele de ulei, aer si polen. Au verificat si curatat sabotii spate, nu au gasit nimic in neregula. Au strambat din nas ca "ati facut multe modificari", adica suspensia, iar mie mi-a pasat de parerea lor... nu :)) Au mai complet putin antigel si am decartat 1000 lei.

Urmeaza sa mai vina cateva maruntisuri de la chinez, voi reveni cu update.

  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Maruntisuri, husa frana de mana (pe acelasi stil ca volanul) si pernute pentru fetele de usi, la cot.

Cand au fost zapezile am constatat ca, pe sosea cel putin, farurile aduna zapada pe ele ca intr-o palnie... drept urmare am comandat un kit universal de spalare faruri (butonul dedicat trebuie sa vina), cand se mai incalzeste incerc sa-l montez. Si o folie de protectie pe faruri, semnale si proiectoare.

481909418_1622861465267661_3511436654526048974_n.jpg

481710749_1830631507768882_3403381971525251447_n.jpg

  • Like 2
Link to comment

Ha ?! Ceia ce graiam eu la un momentdat ca nitica caldura degajata de halogen in faruri ii benefica, fix in acest scop, a nu permite instaurarea zapezii, ghetii pe faruri. 

Link to comment

Asa este, dar lumina ledurilor este superioara si nu voi renunta la ele pentru cateva zile de zapada pe an. Spalatorul de faruri ar trebui sa fie suficient si va fi util si in caz de ploaie/mizerie de pe sosele.

Link to comment

De acord cu ceea ce spui, am pus pe Lacetti leduri pe scurta si le-am demontat pt a evita probleme la ITP, acum mi se pare ca noaptea e bezna cu halogen😁

As fi pus OSRAM insa pt Lacetti nu exista aprobare.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Sambata m-am ocupat de izolarea fonica a plafonului... toate STP, strat de bitum vibro si burete fono peste.

Nu a devenit S klass ca liniste interioara, dar ceva diferenta este, e putin mai bine.

Si ca maruntis, am inlocuit sigla de pe grila cu una neagra.

480258447_9312898152079136_310946916426522536_n.jpg

479989166_9312897722079179_7837503359628337650_n.jpg

480240159_9312897185412566_6499200926293753227_n.jpg

7042d8ee-45d7-4dd6-ae02-315ef9ad5e2b.jpg

a8a7afd5-ec07-422a-a1fe-d826c06336ac.jpg

  • Like 3
Link to comment

Tavanul n-o sa-l simti decat atunci cand ploua 🙂 sau da cu grindina, ma rog, ceea ce nu-ti doresc.

Link to comment
35 minutes ago, VAXXi said:

Tavanul n-o sa-l simti decat atunci cand ploua 🙂 sau da cu grindina, ma rog, ceea ce nu-ti doresc.

M-a interesat sa mai dispara din zgomotul facut de roof rack. Si ceva, ceva, ajuta. Mai la vara ii bag spuma si in spate, pot doar sa sper ca va fi acceptabil la interior.

Grindina a vazut deja anul trecut, nu a fost deloc afectata tabla.

Link to comment
2 hours ago, VAXXi said:

Nu ca strica tabla, ci ca se aude apa pe tabla ziceam 🙂

 

Pai cine o aude, cand roof rack-ul acopera orice gand si sunet? :))

30 minutes ago, Viktor said:

Suzuki in general nu s-au obosit cu izolarea fonica. Fete de usi subtiri... Zgomot roti in rulaj ?

Nu s-au obosit deloc, singura izolatie pe plafon era o panza prinsa pe cartonul interior (pe care am si aruncat-o, nu mai avea loc). Rotile sunt surprinzator de silentioase, dar asta probabil e din cauza calitatii Toyo. La capota i-am pus eu, in aripile spate si usile fata eu... pe podea nu m-am agitat, nu are rost sa mai adaug greutate.

Per total nu e zgomot deranjant de nicaieri, mai putin roof rack.

Link to comment

Maruntisuri ce pot fi aduse la adevar. Batrioarele ce le-am calarit cu anii Swift-ul si Ignis-ul ca si motorizare, dai in ele ca surdu-n doba si n-au nici pe naiba, rezistente trocarice. Daca nici pe astea mai noile nu le-au "gingasit" treaba-i buna, consumabile si talpa.

Link to comment
1 hour ago, Viktor said:

Maruntisuri ce pot fi aduse la adevar. Batrioarele ce le-am calarit cu anii Swift-ul si Ignis-ul ca si motorizare, dai in ele ca surdu-n doba si n-au nici pe naiba, rezistente trocarice. Daca nici pe astea mai noile nu le-au "gingasit" treaba-i buna, consumabile si talpa.

Mecanica este de conceptie "stil vechi", cu mici modificari pt noxe si standarde de siguranta. Totul relativ simplu, usor de lucrat (mai putin sub bord, unde doar manutele unui japonez mic intra).

Link to comment
9 hours ago, Geo_ZGA said:

pe podea nu m-am agitat, nu are rost sa mai adaug greutate.

De ce nu pui doar spuma daca nu vrei greutate ? Podeaua si pasajele rotilor au cel mai mare impact in diminuarea zgomotului

Mi se pare mult sa adaugi insonorizant complet pe tabla, ala e mai mult pt vibratii,zgomotul este absorbit de burete, poti vedea asta la masinile de lux. Oricum pt a avea un NVH mic e o arta, este proiectata intr-un anumit fel masina, suspensie, geamuri, chedere etc

Iti recomand cauciuc elastomeric,ieftin si bun.

Edited by Akon
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...