vladmihai Posted April 9, 2024 Share Posted April 9, 2024 Salutare. Deschid acest topic in ideea că poate cineva sa mai confruntat cu problema mea. Am un aveo 2010 1,4 16v la 300000km mersi doar de mine. Până zilele trecute toate bune. La un mers afara din oraș sa blocat pompa de apa și a făcut presiune până a spart un furtun. Am fost la mecanic, schimbat toate furtunele( zice el că erau îmbătrânite) schimbat termostat cu tot cu carcasa,sonda apa,pompa apa,spălat radiatoarele...cu alte cuvinte cam toată instalația. Acum mașina circula apa corespunzător, nu fierbe nu nimic. Dar,au apărut 2 anomalii: - temp la apa creste mai mult la relanti decât la drum normal -P0080 ceva pe admisie din cate am citit pe net. De menționat senzorul de la vibrochen a fost schimbat acum ceva vreme că nu se mai tura bine. Pornirea la rece acum este bâlbâită. Am discutat cu mecanicul zice că ar putea fi roata dințată de la admisie cu joc și de aceea acest comportament Ceva păreri/idei? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now