Jump to content

Bună ziua am un aveo 1.2 benzina și am probleme cu relantiul


Recommended Posts

Bună ziua grup am și eu o problema cu un aveo 1.2 din 2008 menționez că dimineața când pornesc nu sta relantiul abia după 2. 3 key și accelerat un pic își revine apoi după ce merg cu o treapta m ai mare înainte de ajunge la semafor scot pe liber  se oprește menționez că am verificat furtunele de vacuum supapa de sens nu m ai știu ce să i fac am sesizat că pe știutul care iese din capac culbutori aerul iese afara în loc să tragă spre motor este normal orice informație m a poate ajuta va mulțumesc frumos 

 

Link to comment

in primul rand, ce motor ai, daca ai b12s1, ala de 1150, e posibil ca din cauza clapetei de acceleratie sa faca asa. la b12s1 clapeta de acceleratie e motorizata si ea controleaza relantiul, nu are supapa speciala. prima data as porni de la o curatare temeinica a clapetei. 

cat despre sistemul pcv, nu-ti fa griji, acolo iese sau intra aer in motor in functie de regim, ar merita si o schimbare a supapei pcv, dar ai grija sa iei originala, ca astea aftermarket sunt proaste. vezi ca supapa aia functioneaza in ambele directii. 

dar masina trage bine, se alimenteaza corect? 

 

edit: masina e pe gaz? 

Edited by rich1974
Link to comment
Acum 11 ore, rich1974 a spus:

in primul rand, ce motor ai, daca ai b12s1, ala de 1150, e posibil ca din cauza clapetei de acceleratie sa faca asa. la b12s1 clapeta de acceleratie e motorizata si ea controleaza relantiul, nu are supapa speciala. prima data as porni de la o curatare temeinica a clapetei. 

cat despre sistemul pcv, nu-ti fa griji, acolo iese sau intra aer in motor in functie de regim, ar merita si o schimbare a supapei pcv, dar ai grija sa iei originala, ca astea aftermarket sunt proaste. vezi ca supapa aia functioneaza in ambele directii. 

dar masina trage bine, se alimenteaza corect? 

 

edit: masina e pe gaz? 

Salut da mașină este cod B1 cu motorașul pas cu pas incorporat iar pe gaz face la fel cineva zicea că ar putea fi și axul cu came

Link to comment

deci, eu am motor b12s1, sper ca si dumneata ai la fel. ca incepand din toamna 2008 au inceput sa puna b12d1, cu doua axe cu came. 

la mine, pe benzina merge normal, dar pe gaz tot asa face, se opreste la franare, mai ales cu ac-ul pornit. problema este din reglarea gazului din cauza regimului cut-off. sistelul asta cu clapeta motorizata e pacatos la gaz. exista o setare la gaz numita pressure release. poti incerca sa te joci cu setarea aia, daca o ai, la mine la instalatie nu exista, dar am citit despre ea. 

daca si pe benzina face asa, e mai grav, cred ca tot din clapeta este, in prima faza trebuie curatata, inclusiv partea electrica. 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...