ZLI Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 (edited) se simte ceva cu filtrul ala? (la turatii mari) fftopic: de unde ai facut piti rost de turbina aia? vezi ca trbuie sa dai avansul la aprindere mai mic! Baga in benzina un produs care creste cifra octanica (se gaseste in benzinarii). si ai grija ca poti sa avariezi motorul daca creste preiunea prea mult. De obicei cand pui turbina pe motoare cu benzina sau "NOS" trebuie sa pui si un sistem care evita arderea cu detonatie. (are un senzor de detonatie pus pe blocul motor, si un sistem care reduce avansul in cazul detonarii (si la cele cu turbina limiteaza presiunea printr-o valva) fftopic: Edited April 10, 2005 by ZLI Link to comment
SORAN Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 La turatii maricele parca am simtit, acum nu mai stiu de la ce se trage ca intradevar masina merge mai bine dar nu stiu daca e de la esapament de la filtru sau de la niste modificari aduse in acelasi timp cu restu pe la aprindere... Link to comment
just matiz Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Am facut un drum mai lung dupa montarea acestui filtru si va spun ca nu e un placebo. Pante pe care le urcam cu a III-a, le-am parcurs cu a IV-a. Nu sunt un priceput in a le masinilor dar cred ca aceasta este un semn al cresterii cuplului. Masina este putin mai vioaie, are zvac, si atunci cand cuplez A/C pierderea de putere este tolerabila. Ce ma ingrijoreaza este ca uitandu-te in lumina prin acest filtru vezi o multime de puncte luminoase!!! <{POST_SNAPBACK}> Am sunat la firma respectiva si m-au lamurit. Eu aveam impresia ca este vorba de filtru conic dar se pare ca e doar un filtru identic ca forma cu cel original care se monteaza in locul acestuia. Zgomot specific are ? Oricum nu cred ca se va auzi zgomotul facut de filtru din cauza evacuarilor care le am dar macar sa se simta la mers Multam si astept raspuns Link to comment
SORAN Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Nu filtrul este cel care face zgomot, ci lipsa acelui tampon de aer si a cutiei care se scoate teoretic cand montezi mun filtru sport. Daca tragi teava ma refer atunci o sa sa auda ceva diferit. Cum e la mine in poza de mai sus nu e diferenta la zgomot. Link to comment
SORAN Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Nu s-a mai discutat nimic de mult aici, chiar nu si-a mai pus nimeni filtru sport? Instalatia mea pana la urma acum arata cam asa, ca in poza,dar mai am ceva de facut la ea. Link to comment
george Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 ai grija sa-l intretii cum trebuie , sa-l speli regulat si sa-l ungi cu ulei Link to comment
SORAN Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Modelul asta cum am eu nu se unge cu ulei ca e alt tip de element filtrant e un fel de burete cu niste proprietati mai speciale zic ei. Link to comment
pesteimputit Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 sorine de unde ai luat furtunul? Link to comment
SORAN Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 De la unii care se ocupa cu furtune industriale e o groaza de bani 500.000 metru cam asa si nici nu prea vand la metru asta e partea mai nasoala. E un furtun cu niste proprietati mai speciale rezista la temperatura, la vaccum, e flexibil etc Link to comment
pesteimputit Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 si cu putin noroc va si la mine pe masina Link to comment
SORAN Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Cu putin noroc sa-ti ajunga cat mi-a ramas mie. Oricum e mai sigura treaba ca nu mai are nici un loc prin care sa intre praf! Link to comment
pesteimputit Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 (edited) stiu las ca vedem joi poate imi faci si mie rost de un colier din ala de strans furtunul pe carburator) Edited October 19, 2005 by pesteimputit Link to comment
Senna Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 poate imi faci si mie rost de un colier din ala de strans furtunul pe carburator) Iti aduc eu cateva. Marimea 60...80 e O.K? Am si mai mici pe la firma, ma uit maine prin magazie ca sigur am si mai mici. Link to comment
SORAN Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 60-80 ala trebuie. Are vreo 65 diametru care trebuie strans! Link to comment
pesteimputit Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 multumesc foarte mult ne jucam maine cu filtrul Link to comment
SORAN Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Peste ai pus ala sau te ocupi de altele? Link to comment
pesteimputit Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 din pacate am dus masina in service si o iau cand ma intorc in tara Link to comment
ZLI Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Am gasit asta. E filtru de alto. in principiu stiu ca tico este identic. http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=E-2570 Link to comment
vazilro Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Mi-am montat si eu de vreo 2 zile un filtru de aer conic. Ce sa zic, intr-adevar se tureaza mai bine si ii putin mai "aspra" masina. Chestia ii ca mi-o aparut un huierat-fluirat sau ce o fi, un zgomot ciudat pana ce se incalzeste putin motorul. Dupa aceea dispare. Este normal? Rog pe cine si-o mai montat (la matiz) sa ma ajute cu un raspuns. Mersi. Link to comment
SORAN Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Se auzea si inainte insa era atenuat de corpul filtrului clasic. Nu sunt probleme. Link to comment
th3_grimreaper Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Mi-am luat si eu un filtru sport din ala tip "fara intretinere", conic, si as vrea sa-l montez fara cutia filtrului original (adica in genul cum il avea Soran in ultima poza). L-am avut o perioada montat cu tot cu cutie, iar pentru etansarea cutiei am distrus un filtru original ca sa-i folosesc doar marginea (filtrului). Insa nu mi-a placut ce iesise acolo, asa ca am cumparat un nou filtru original pana rezolv cu tubulatura. Intrebari: -ce diametru are carburatorul de Tico, la exterior? Rog pe cineva sa faca o masuratoare, dar sa fie precisa... -unde s-ar putea gasi niste furtun din asta, fie el si scump? (asta-i intrebare mai mult pentru Soran...) -pentru un plus de zgomot, ar da randament o carcasa dintr-un material gen plastic/metal, in jurul filtrului conic? Sau e mai indicata o tubulatura filtru-carburator dintr-un asemenea material? Sau ambele? Link to comment
SORAN Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Firma pentru tubulaturi este in Bucuresti prin bulevardul Ghencea si se numeste Augument. Link to comment
C0braArt Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Am tot cautat ceva,dar nu am gasit nimic.Doresc si eu sa aflu mai multe detalii privitor la cum sa pun un filtru sport pe Tico,de care,de unde sa cumpar(eventual daca are cineva) si ce trb sa fac pe "acolo" sa il bag.Daca mai e un topic sa lase cineva un link sa pot sa vad si eu. Numai bine. Link to comment
Gamerul Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Uite aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...=7395&st=80 sau http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...=7395&st=60 Link to comment
C0braArt Posted December 7, 2007 Share Posted December 7, 2007 Aha,ok,ms. Soran,unde ai bagat furtunasele de vacum care venea la capacelul stock,cel prin de carb? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now