ovi_jer Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Esti sigur ca nu ti-a zis ca este D1? Link to comment
pesteimputit Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 fftopic: Tuebingen e cumva pe langa tutlingen? On Topic.. ce draq astia la noi deabia acum au bagat matiz Euro3 asa ca ce mai mira... Link to comment
tuf5075 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 (edited) ovi_jer@Crede-ma ca de ce la inceput a fost doar interes...apoi am cerut date foarte exacte din simplu motiv financiar: euro 2 platesti ca impozit 7 euro si ceva pe 100 de cm3...iar pt euro 1...sau..dublu...cam 15 euro si ceva...deci sigur e doar GKAT... Acu ramane sa vad ce se poate face ...dar pentru mine e un mister...cum de au pus aici(unde trebuia sa fie full echipate ..ca doar e concurenta mare, mare...) Gkat si in ROm...unde nu aveau concurent..pun EURO 2????? pesteimputit@ Tubingen e la 40 de km de Stuttgart...si de ce te referi la Tuttlingen,da e aproape..daca e vorba doar de tutlingen...total alta poveste. Da, ma asteptam si eu sa nu aiba euro 3..dar nici 2..RUSINICA!!!!!! Si acu asa o intrebare ...daca ii cumpar catalizator...pentru a o face EURO 2..ii mai trebe si sonda L...si Steuergerät ????? ca daca totul ar fi 150 de euro(second)...paote ar suna interesant...si unde se poate face asta?? In Rom se face? si ca idee manopera la cat ar ajunge? Salutari Edited June 12, 2005 by dj78lan Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Gkat = Geregelter Katalysator ( catalytic converter). Deci ai catalizator si este chiar euro2.Problema e ca nemtii la impozitare nu respecta normele euro si au facut normele lor D1-D5. Acum sa fim seriosi,tu vroiai masina euro 3 la 1500 euro? Link to comment
andreib Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Nu e o problema de manopera care este realizabila (chair daca mai greu, diind necesare si modicarea ECM, paote chiar schimbarea sa ca sa recunoasca datele sondei lamda) ci de omologare RAR, care din cate stiu eu este destul de complicata. Link to comment
tuf5075 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 (edited) ovi_jer@ La impozitare depinde tipul EURO!!!! si pentru ca acu m-a intrigat putin subiectul...sa sustin afirmatia, am atasat tabelul ... Si da, sigur cu toate ca are catalizator...tot...nu e euro 2...din pacate. > Dar ca sa fiu si mai sigur o s amerg sa fac AU...gazele...dar paote cineva sa-mi spuna parametrii intre care se incadreaza Euro 2?? Ca era un tabel pus de andreib...dar m-am uitat pe verificarea AU care a fost facuta anul trecut...si nu prea erau parametrii comuni...dar o sa caut azi pe net sa vad ce zice TÜVul...cam care ar trebui sa fie normele... Si referitor la masin ade 1500 de euro...da, asta e...dar acum crede-ma ca sunt masini si la 300 de euro(Opel vectra ...si mai vechi...si si cu Euro 2)...deci pretul nu e o scuza ...si 96...fara euro 2 zic eu ca suna cam ciudat , dar asta e...nu mai comentez ca a fost politica lor... Impozit_auto.doc Edited June 12, 2005 by dj78lan Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Indiferent ce cauti tu masina asta nu o poti inscrie in romania decit daca ai schimbi motorul cu unul euro 3 de pe alta masina daewoo. P.S Daca tot ai citit tabelul lui andreib : in 1996 se inscriau masini decit cu euro2 . Link to comment
tuf5075 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 ovi_jer@nu ma interes sa o inscriu in Rom...ceea ce era intersant era o schimbare in euro 2...daca nu presupune prea multe...ceea ce automat implica o scutire de 150 de euro la impozit...in fiecare an...deci ar suna bine... Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Sa zicem ca ar fi euro 2 si nu te incadrezi din cauza uzurii , numai schimbarea catalizatorului si sondei lambda te costa 400-500 euro.Tii masina mai mult de 2-3 ani? nu cred. Link to comment
tuf5075 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 ovi_jer@nu. nu o s-o tin mai mult...dar !!!! am vazut cataliz de espero (gebraucht )EURO 2 cu 35 euro...apoi cat mai poate sa fie sonda??? si de asta ziceam eu ca o sa fie poate sub 150...bine, manopera sa zicem ca o sa fie in Rom..automat mai ieftin, mai sunt 60 de euro omologarea la TuV...dar tot cam la 150 de euro ar fi...si atunci cand o s-o revand...suna altcumva, de fapt mult mai bine cand spui ca omu o sa plateasca impozit 150 in loc de 300...deci cumva ar fi ceva motive ca sa ma interesez... Totusi nu am primit rasp : s-ar putea face in Rom..si cam ce ar insemna manopera? Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Intereseaza-te ce anume cer cei de la TUV.Nu o sa iei un pret mai bun in germania ca in romania pe ea.Mai conteaza la dezmembrari daca e euro 1 sau euro 2? Link to comment
tuf5075 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 (edited) Am intrebat si asta..si mi-au zis sa merg la o reprez. Daewoo si sa-i intreb pe ei cum se face trecerea...nu e treaba TUV????? ciudat,,,dar asta au zis... Edited June 12, 2005 by dj78lan Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Pai daca sonda lambda si catalizatorul sant bune poate nu ar mai ramane de facut decit o rescriere de soft in ECM.Apropo la TUV ti-au zis ca e euro 1 dupa acte sau dupa emisiile de gaze? Link to comment
tuf5075 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 (edited) sO...nici nu s-au uitat la masina, a luat brieful si a venit cu un dosar(cu un tabel identic ca si cel pe care l-am aratat...si mi-a zis ca e euro 1..ma rog, ca sa-l citez Gkat...discutia a fost cumva mai lunga din 3 motive: - am citit aici pe forum ca majoritatea celor care au cataliz si sonda...sunt euro 2... - m-a indus putin in eroare anul de fabric..96....(aici a zambit semnificativ...) - mai ales pe brief scire E2...mi-a explicat ca acest euro 2 nu are leg cu tipul euro, daca era EURO, trebuia sa scrie EURO 2, nu E2 ...??? ... De asta o sa merg sa le cer lor exact ce noxe trebe sa emita un euro 1 si un euro 2???? sa vad ce si cum... Da, si deci s-ar gasi piese...acu inteleg ca nu ar trebui sa schimb steurgeratul...sau merge doar o rescriere de soft...si daca merge se poate face in ROM...si sunt sanse sa fie afectate performantele masinii ( consum...in special pentru ca acu pot spune ca sunt multumit din acest pdv..)??? Oricum multe multumiri de raspunsuri!!!! Edited June 12, 2005 by dj78lan Link to comment
ovi_jer Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Intreaba ce anume fac ei si ce trebuie.Daca fac ei verificarea e treaba usoara dar daca cer hartie scrisa de la daewoo ca a fost modificata iti spun sigur ca renunti la treaba asta ) Link to comment
tuf5075 Posted June 12, 2005 Author Share Posted June 12, 2005 Oricum ei trebuie s afaca omologarea cumva...masoara si ei gazele fara dubii...dar acu partea cu Daewoo nu am idee...deci sa-i intreb daca am nevoie de ????? adeverinta ca am schimbat la un service Daewoo piesele??? Oricum daca le schimb in Rom...nu prea sunt recunoscute...ca am intrebat de GPL...pus in Rom cu acte si rasp a fost NU!!!! ca au si ei ateliere care pun gazul...dar la niste preturi care au taiat orice reactie ulterioara... Dar bun, o sa merg si sa-i intreb de ce acte am nevoie...si apoi o sa revin cu detalii... Dar nu am primit nici un rasp (ca poate nici nu mai are rost sa ii intreb) la intreb legate de Rom: -afectarea performante -pret estimativ manopera. MGF. Link to comment
tuf5075 Posted July 26, 2005 Author Share Posted July 26, 2005 OK...legat de acest subiect, pt ca sigur am aflat ca masina are Euro 1...si daca tot am luat inelele alea de centrare de la Reiff,,,au acolo o oferta interes, pot face de la Euro 1 la euro 2 sau D3...deci pentru a scadea taxele... Acum pretul au zis ca e de 185 inclusiv Tuv-ul, ceea ce zic eu ca e OK... Dar acu intrebarea: ce pot face ei in banii astia, ca nu pot schimba Catliz, sonda L...si altele...deci eu presupun ca e ceva de electronica... Are >- cineva idee cam despre ce e vorba? Ce anume fac ? A facut cineva? Astept rasp voastre, Link to comment
CT_ZDB Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 cred ca e vorba de o rescriere de soft... (chiptuning) dar in sensul opus (adica iti ia caluti si iti reduce noxele) Link to comment
tuf5075 Posted July 27, 2005 Author Share Posted July 27, 2005 Aha..deci exact ce am crezut si eu...faptul ca ia caluti e cam rau...dar acu intrebarea a doua, eu acu o sa-i pun cand ajung GPL...si daca astia o sa rescrie softul...nu o sa afecteze cumva consum...sau buna functionare? Link to comment
someonedan Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 bun, toata povestea asta cu sau fara EURO afecteaza cumva circulatia in afara tarii a masinii? Pt ca eu vreau sa fac o "mica" calatorie pana in Spania cu Espero-ul meu 1.8 (fabr. 1997) si vreau sa stiu daca in afara de Cartea Verde imi trebuie si vreo nebunie din asta de dovedit ce Euro are masina... ca eu oricum nu stiu. Ma gandesc daca vor europenii sa vada ce categorie de Euro are o masina fabricata in Asia... paradoxal, nu ) Link to comment
ovi_jer Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Nu conteaza daca e euro sau nu.Cea ce iti trebuie gasesti aici . Foloseste cu incredere functia . Link to comment
someonedan Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Sa mor de stiu in ce categorie de "EURO" se incadreaza masina mea... Espero 1.8, fabricat 1997 - prprietate a subsemnatului din august a.c. Aflu de la unii ca ar trebui sa scrie in cartea de identitate... As, de unde? Apoi, ma intreb si eu de ce o masina fabricata in Asia ar trebui incadrata la vreo clasa de "EURO"... Si totusi, ca se apropie vreme sa platesc vigneta pe anul viitor (suma stabilita in functie de clasa de poluare, dupa cum se stie) CUM AFLU DACA MASINA MEA ARE EURO1; EURO2 SAU E, PUR SI SIMPLU, NON EURO... ??? Link to comment
Esperatul Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Zi-mi numarul de omologare (e in cartea de identitate pe poz 5 ) si iti zic. Link to comment
claudiu Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 CAND PLATESTI NU E NEVOIE SA STII TU PENTRU CA STIU EI,IAR DACA AI M-AI PLATIT VIGNIETA TE POTI UITA PE CEA VECHE PENTRU CA E SANTAT PE EA Link to comment
tuf5075 Posted December 16, 2005 Author Share Posted December 16, 2005 Da, si acu pot da un raspuns la intrebarea mea... Am vb la sediul central Chevrolet si din pacate au confirmat ceea ce au zis cei de la TUV, adica pana in 96 inclusiv, Daewoo a fost in Germania cu Euro 1, apoi din 97 Espero a avut euro 2... Si mi-a spus ca e posibila trecerea la Euro 2 prin schimbarea catalizatorului...dar care costa cam 300 de euro. Ciudat si incredibil, dar asta e... Din ciclul lipsuri mari la Daewoo, putem cita: lipsa comp bord si euro 1 in anul 96... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now