kretu Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Cum adica fara air box ? adica nu avea nici un fel de filtru inainte de carburatoare ? Este posibil sa aibe o priza de vacum inainte de corpul clapeta care sa actioneze o supapa care elibereaza mai multa benzina, asta nu ar fi o problema. Asta nu ar fi o problema, se pune un filtru cu aceleasi caracteristici minus 25% sau ... ai prins ideea. Link to comment
sorinm Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 (edited) Adica am scos eu airboxul si nu l-am mai pus. Carburatoarele trageau direct aer si nu mai functionau corect. Ideea ta nu o sa functioneze. Uita-te pe mai toate karturile cu motor de japoneza si ai sa vezi ca au airbox-ul. Sunt niste carburatoare mult prea bine construite incat sa poti compensa tu cu alta inginerie. In fine, deviem de la subiect. L.E. Motocicletele de generatie noua se bazeaza pe presiunea aerului care intra pentru o functionare corecta. Asta se numeste RAM AIR DIRECT. Acelasi GSXR l-am pus pe stander , si in a 6.a i-am dat blana. Motorul functiona anormal si iti dadea impresia de un mers defectuos. In sarcina mergea perfect din cauza ca a fost proiectat pentru a absorbi aerul cu presiune. Edited July 22, 2011 by sorinm Link to comment
Pedala Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Scoti cu grija plutitorul (piesa portocalie din poza) si verifici cuiul pantou. Acesta trebuie sa aiba varful din cauciuc intact. Verifici deasemenea ca mecanismul sa nu aiba urme de deformare sau uzura. Daca dai carburatorul jos iti recomand sa ai si setul de garnituri pentru carburator precum si garnitura dintre carburatorvsi galeria de admisie (vine separat) Link to comment
kretu Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 (edited) Am reusit ! Aseara am montat carburatorul si a mers din prima foarte bine, nu ma asteptam sa se curete ata de bine fierbandu-l dar se pare ca este o metoda buna. (Atentie trebuiesc scoase toate garniturile, O-ringuri si tot plasticul) Nu am descoperit o problema vizibila dar banuiesc ca a fost ceva infundat. Aveti foarte mare grija la garnituri, este recomandat sa fie schimbate ( eu nu am facut asta ci doar le-am scos cu grija) si la cele doua supape de sens adica una cu un plastic maro deasupra si cealalta cu un cilindru (greutate) de alama Acum sunt foarte fericit Dupa un an de mers cu el infundat acum mi se pare ceas. Daca mai este cineva cu probleme de genul asta le recomand o ciorba de carburator, bon apetit Daca motorul tremura si are turatie variabila, uitati-va cu o lanerna in interiorul carburatorului in timp ce merge la relanti, nu ar trebuie sa vedeti nici macar un strop de benzina, daca are turatie variabila sunt sanse mari sa fie probleme la sistemul de alimenare. Edited July 23, 2011 by kretu Link to comment
comyd Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 salut! am cumparat recent un tico din 2000 si consuma aprox 10% in oras. poate cineva sa-mi spuna unde se poate reglea un carburator in rimnicu sarat sau macar in buzau? multumesc. Link to comment
Vulturu Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Buna sunt nou pe aici desi sunt posesor de Ticalos de doi ani. Am si eu o problema mai exact sunt nelamurit cu pozitia clapetei din carburator cum trebuie sa fie ea si de unde se poate regla. A si inca ceva relantivu de unde se poate regla??? Link to comment
RRelu Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Am luat si eu un carburator (sh) sa ma mai joc prin el si am gasit exact aceleasi jicloare ca si Kinetix (de euro2) si o sa incerc sa modific pe rand mai multe prin el ca am consumul putin cam mare fata de carte si scoate putin fum dupa cum urmeaza: -micsorarea nivelului benzinei in camera de nivel constant (multumesc de idee Kinetix-tablita la cuiul poantou) -micsorarea jiclorului de benzina la camera I a carburatorului (am un prieten care se pricepe si are mai multe jicloare pentru 3 masini diferite si poate se potriveste ceva) -daca nu se ajunge la nici un rezultat o sa mai micsorez jiglorul de ralanti si progresiune al camerei I sau/si jiclorul de aer al camerei I a carburatorului sa il maresc -la sfarsit o sa incerc sa mai maresc jiglerul camerei II de benzina pentru demaraj mai bun Link to comment
dlaurentiu Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 sunt nou pe aici, si cu ocazia asta salut toti membrii forumului, tot cu o problema vin si eu: detin un tico, care a fost segmentat in urma cu 2 zile. dupa segmentare masina nu mai sta sub nico forma la relanti si in mers motorul nu merge deloc uniform. daca am luat piciorul de pe acc se opreste imediat motorul. mentionez ca nu ma pricep deloc la mecanica. orice pareri sau sfaturi sunt binevenite. Link to comment
RRelu Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Cred ca iti trebuie marit ralantiul din moment ce se opreste si poti gasi aici detalii cum se regleaza! Link to comment
dlaurentiu Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Cred ca iti trebuie marit ralantiul din moment ce se opreste si poti gasi aici detalii cum se regleaza! salut si mersi pentru raspuns. din cate am inteles eu, problema poate fi nefunctionarea electrovalvei din moment ce motorul are aceleasi simptome fie ca merge cu alimentarea de curent pt electrovalva deconectata fie ca e conectata. presupun ca e intrerupt firul sau ceva. ce pot sa fac in acest caz? Link to comment
RRelu Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 In acest caz trebuie sa urmaresti firele sa vezi unde este problema,sau daca alta este problema fii mai explicit!Inainte sa segmentezi motorul mergea bine?(de obicei motorul poate fi mai "strans"dupa segmentare pana se rodeaza putin si am intalnit asa ceva ca la tine si nu prea tinea ralantiul si a trebuit marit).Daca este un fir intrerupt este alta problema ,dar nu ai spus si la cald si la rece nu sta la ralantiu fii mai explicit! Link to comment
dlaurentiu Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 am testat firele si nu au nicio problema, au curent pe ele. inainte motorul mergea la relanti. cand pornesc masina, sta aprox 3 min turata fara sa se opreasca, apoi cand trebuie sa revina la normal se opreste. cum se mareste relantiul ? ps. se opreste si la cald si la rece, am mers asa cu ea cam 20 km si la fel face. Link to comment
RRelu Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Incearca sa reglezi ralantiul la cald din surubul 2(poza de la pagina 10) dupa ce s-a incalzit motorul!Vad ca nu prea ai citit ce s-a spus pe aici pana acum. P.S.:gasesti toate detaliile daca citesti de la inceput! P.S.:scuze surubul 1! Link to comment
dlaurentiu Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Incearca sa reglezi ralantiul la cald din surubul 2(poza de la pagina 10) dupa ce s-a incalzit motorul!Vad ca nu prea ai citit ce s-a spus pe aici pana acum. P.S.:gasesti toate detaliile daca citesti de la inceput! P.S.:scuze surubul 1! ok mersi de ajutor, o sa incerc astazi, revin cu rezultatul mai tarziu. am pornit motorul, a stat 3 minute turat, am reglat relantiul, nicio diferenta tot se opreste...ma intreb daca se opreste din cauza segmentarii nereusite, o sa o duc pana la urma la carbo-test. e apropae de mine si ma costa in jur de 150 de ron pt reglarea carburatorului insa trebuie sa fiu sigur ca problema este carburatorul Link to comment
RRelu Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 Posibil sa ai vreun gunoi in carburator ... ...sa sa traga aer fals pe la carburator ! Link to comment
RRelu Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 Am masurat si verificat un jiglor de dacie si merge perfect la filet si o sa incerc cu un prieten sa modific carburatorul! Link to comment
RRelu Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Azi am verificat jigloare de Oltcit si merg la filet chiar si cele de progresie(0,40mm),deci se gasesc jigloare cine vrea sa faca modificari . Link to comment
vali-05rzj Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 ia zi , RRelule noutati ceva cu carburatorul , ca sunt curios ,al meu e er2 Link to comment
RRelu Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Din pacate nu am garaj si pe vremea asta ... Ceva am mai facut (carburatorul meu e non euro),am masurat (metoda ruseasca cantitate de apa se lasa sa se scurga prin jiglor si se masoara timpul in care umple un bidon - cea mai buna metoda) toate jigloarele pe care le am si se potrivesc la filet (Dacie,Oltcit) si am descoperit ca singurul care se potriveste la mine si este ceva mai mic(pentru prima camera ,pentru economie) este cel de progresie de Oltcit care se poate monta in locul celui de Tico non euro de ralanti si progresie,iar toate celelalte jigloare care s-ar potrivi ar mai fi de Dacie dar ceva marit(gaurit cu un burghiu mai mare) pentru camera a doua a carbuaratorului (jiglorul principal) cine vrea demaraj mai bun. Pentru tine Vali (euro 2) ar merge schimbat pentru economie tot jiglorul de ralanti si progresie cu unul de Oltcit (tu ai 68,8 si de Oltcit e de 50) iar la fel ca la mine la camera a doua pentru demaraj (jiglorul principal) cred ca ar merge de Dacie (tu ai 120 si de Dacie e de 135,145) La amandoua carburatoarele se poate pune joglor de 80 cum e cel de la aer in locul jiglorului de progresie de la camera a doua (non euro e de 72,5 iar euro 2 e 68,8) Dar ...e destul de greu .Daca cu un jiglor mai mic nu merge sau nu merge bine masina se mai gaureste cate putin (nu pe toata lungimea gaurii) pana se obtine un debit suficient ca masina sa nu dea in nas,etc.Daca joglorul e mai mare si nu merge sau nu merge bine nu prea mai ai ce sa faci doar sa incerci sa obturezi gaura cu ceva sau sa umpli gaura cu metal si sa dai alta gaura dar nu prea se gasesc burghie .Verificarea o sa dureze ceva , la fiecare modificare (cata o modificare pe rand) trebuie mers cel putin zeci de kilometri sau o suta pentru a se vede diferenta la mersul motorului ,ca sa nu mai vorbesc de testele de consum,demaraj,etc.! Am cautat jigloare pe la magazinele de scutere si nu am gasit decat tot de relanti dar pentru a inlocui jiglorul principal la treapta intai nu am gasit (ambele carburatoare au jiglor de 98,8 deci trebue unul mai mic) . Deci puteti cauta si voi care ati desfacut carburatorul si vorba aia mai multi ochi mai multe pareri si poate gasim ceva! Promit ca o sa revin cu detalii de indata ce o sa ma apuc de modificari , dar deocamdata trebuie sa vad daca iau ITP-ul joi ca expira! Link to comment
gabitza28 Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 (edited) Va salut, De curand am achizitionat un Tico,an 2000,euro 2.Am cateva probleme cu el,dar cum ma pricep cat de cat la surubelnite si chei sper sa trec peste ele. In primul rand spuma in capac-saptamana asta schimb garnitura de chiulasa(nu scoate fum nici la pornire nici in mers). Are un consum exagerat,am facut 320 km cu un plin,am incercat reglajele din posturile voastre,dar nu s-a simtit nici o imbunatatire.Cand am demontat carburatorul am observat clapeta celei de a doua camere blocata,am gresat-o e ok acum,dar tot consuma.De asemenea,garnitura de sub carburator e crapata,dar nu am gasit de clingherit,iar cea din setul de garnituri nu este buna,masina nu sta la relantiu. Am schimbat termostatul,deoarece era blocat pe inchis si antigelul cald nu ajungea la termoelement. Relantiul in soc nu sta decat cu pedala apasata. Cel mai grav dintre toate este faptul ca imi lipsesc din partea dreapta a compartimentului motor toata cutia aceea ce comuta summer/winter precum si unitatea(nu stiu cum ii spune) care face legatura cu Lovato,care nu se aprinde in momentul in care pornesc motorul. Cum am gand sa pastrez masinuta,va rog sa ma ajutati macar cu un sfat sau adrese e service/dezmembrari unde sa gasesc acele piese lipsa. Multumesc. Edited March 6, 2012 by Salex Link to comment
RRelu Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 In primul rand clapeta de la camera 2(prima camera privind din fata masinii) se deschide numai la turatii mari ;tu trebuie sa vezi daca clapeta de soc -prima camera (a doua privind din fata masinii) este inchisa complet cand motorul este rece si daca se deschide de tot cand motorul este cald (le verticala) ,daca nu se deschide complet creste consumul si trebuie reglata din rotita alba.Piese din dezmembrari poti gasi mai repede pe internet ,sunt multe anunturi majoritatea in Bucuresti ,trebuie neaparat sa ai toate piesele si cred ca ai si apa in ulei deci trebuie sa rezolvi astea deocamdata ! Link to comment
gabitza28 Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Stiu de a doua camera,numai ca era blocata,am muncit ceva sa o fac sa culiseze,baga apa in ulei tocmai de aceea am spus ca trebuie sa schimb garnitura saptamana aceasta.M-ar ajuta mult sa stiu denumirile pieselor lipsa. in momentul in care mi se va permite,voi posta masina si tot ce fac si voi face la ea. Multumesc. Link to comment
RRelu Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Cred ca este mai simplu sa cauti pe cineva cu dezmembrari cu Tico dupa 2000 adica euro 2 ,atentie celelalte sunt non euro si nu au unele piese la carburator(unitatea Lovato de exemplu) si te uiti vizual ce lipseste la tine si iei de pe alta masina! Link to comment
ToPser Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Am schimbat termostatul,deoarece era blocat pe inchis si antigelul cald nu ajungea la termoelement. Aici faci o confuzie.Este vorba despre"' circuitul mic sau inchis" si "circuitul mare sau deschis" ! In faza initiala cu motorul rece si termostatul inchis apa circula numai in interiorul blocului motor si caloriferul de incalzire ,dupa ce apa se incalzeste se deschide termostatul si apa circula si prin radiator ! Prin termoelement sau termosoc (cel care deschide clapeta de soc ) circula apa direct din blocul motor ! Ar fi fost o greseala constructiva ca prin el sa circule antigel abea dupa deschiderea termostatului ! Daca ai fi avut termstatul blocat pe inchis ,aveai de mult garnitura de chiulasa arsa ! L.E. Consum mare am avut si eu iarna asta in jur de 8% ,normal as zice eu pt ca nu am fact decat drumuri scurte pana la job si pana acolo decat 2,5 km ! Link to comment
Budan Catalin Posted March 18, 2012 Share Posted March 18, 2012 Buna ziua tuturor.Mi-am bagat si eu mainile in carburatorul ticolosului,si am descoperit cu stupoare ca statea prins doar in doua suruburi,pe aceeasi parte,iar garnitura de jos de pe galerie era pur si simplu mototolita.Am desfacut carbul tot si am mai gasit o membrana,din cate inteleg,de la compensatorul de mers in gol la cald,care este gaurita.Avand nevoie de masina,am remontat totul asa cum am gasit,dupa spalare si inlocuit garnituri,l-am prins ca lumea cred eu pe galerie,si am facut reglajele dupa cum am gasit pe forum.De mers merge,dar membrana aia rupta nu cred ca face bine,rau e ca nu gasesc de cumparat pe aici,nu stiu cum sa fac.Prin alte orase se gasesc astfel de piese de carburator?pe aici abia gasesc garnituri Stie cineva cum sa fac rost de asa ceva? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now