remix Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 (edited) hai mah totusi... 6.45 e consum onorabil. acum depinde si cum mergi cu masina si pe unde. ultimul meu consum e de 7.2 :"> Edited July 13, 2005 by remix Link to comment
Pedala Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Am fost si eu stresat de problema asta mult timp. Concluziile mele: 1. Spray-ul este frectie la picior de lemn pe carburator nedemontat. Nu are cum sa curete nimic. Defapt ce sa curete? Canalele la clapete si eventual poate jiglerele de aer. 2. Eu am desfacut carburatorul acum doua zile. Ce am descoperit? Jeg si depuneri in camera de nivel constant. Jiglerele in schimb curate. Si asta dupa 140000km. Ce se infunda defapt? Canalele de vacum + canalele de frana de motor, compensare la mers in gol la cald, etc. Cel mai important la mine: canalul prin care se creeaza vacum pentru a se deschide treapta a ii-a aproape complet obturat. Jiglerele de benzina pentru cele doua trepte se afla in camera de nivel constant si erau perfect curate. Concluzie: Desfaceti si curatati carburatorul singuri, de ce nu la un service sau mecanic si reglat apoi. Eu il reglez singur. Ridic turatia pana la un nivel la care motorul merge rotund. Dupa care umblu la amestec pana cand obtin turatia cea mai ridicata la care motorul merge rotund, fara sa se inece. Trebuie testat si in mers. Observatia cea mai buna se face la plecarea de pe loc. de ce da in nas se mai scade amestecul. Dupa care se reduce turatia panala un nivel la care motorul merge rotund. Se fac mai multe incercari pana cand se obtine performanta dorita. Link to comment
ticodriver Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Si eu am fost la reglaj la autofilaret si degeaba. Tot 7,2% si inainte si dupa reglaj, desi mi-au scazut relanti-ul de la 1280 la 950 ; probabil ca am eu piciorul prea greu :"> Link to comment
Caucazianu' Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Cosumul in oras este influentat de foarte multi factori, de ex: aglomeratie, stilul de condus, distanta parcursa (daca se merge doar pe distante scurte si motorul nu apuca sa ajunga la parametrii normali de functionare consumul va fi mai mare) Eu am facut cu tico al meu aproape 10.000 km (il am de 9 luni) si mi-a iesit consumul intre 6 si 6,5; afara 4,5. Nu am umblat niciodata la carburator si nici nu am nici o intentie pt ca fct. ft. bine. Ar fi de preferat sa nu umblati la carburator daca nu va pricepeti cu adevarat. Si inca o chestie reglajul se face numai pe tester de noxe nu "dupa ureche", in parcare nu o sa-l reglati corespunzator in veci. Link to comment
pankrator Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Am fost si eu azi la service pentru reglare de carburator.Diferenta de consum inca nu o stiu dar motorul merge mult mai bine acuma, mai rotund si nu este asa turat.Operatiunea m-a costat 300 de mii.Fac si cunsumul in curand si revin cu detalii... Link to comment
Senna Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Am auzit ca o buna metoda ar fi sa alimentam cu benzina Shell V Power Racing si sa-i dam talpe urmate de frane de motor. Se laudau unii ca ar curata tot prin carbelitor. Link to comment
TONY_ERA Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 am fost sa fac ITP-eu azi si au gasit noxe..cica de la reglajul carburatorului...la autofilaret au tester si unde mai exat ? thx Link to comment
zoosy Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 am fost sa fac ITP-eu azi si au gasit noxe..cica de la reglajul carburatorului...la autofilaret au tester si unde mai exat ? thx <{POST_SNAPBACK}> da, au. acolo am facut si eu. www.filaret.ro Link to comment
blondu Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 da, au. acolo am facut si eu. www.filaret.ro <{POST_SNAPBACK}> care e adresa exacta? aveti un nr de tel pt programare ..ca ala de pe site..spune ca nu e alocat Link to comment
ticodriver Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Eu am sunat la 335.97.29 pt programare. Service-ul e pe straduta care face legatura dintre Calea Viilor si TRafic Greu (puncte de reper, pe Viilor e Colegiul Viilor, iar pe Trafic Greu e straduta din dreptul AMOFM - Agentia Municipala pt Ocuparea Fortei de Munca), dar nu se poate intra decat dinspre Viilor, dinspre Trafic Greu fiind interzis. Link to comment
bigtico Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 in sibiu stiti unde regleaza bine si cat costa Link to comment
Senna Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Pentru curatarea carburatorului, e indicat sa se procedeze ca la Dacie, sa se tureze motorul si apoi sa se optureze admisia, adica sa fie "tusit" motorul? Unii zic ca ar fi sanse sa se alinieze fantele segmentilor si sa creasca consumul de ulei. Eu unul nu cred asa ceva. Link to comment
ticolino Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Cum sa se alinieze fantele segm? nu au opritoare? se invart segmentii pe piston cum vrea muschii lor? Link to comment
Pedala Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 E o tampenie. Din cauza vacum-ului creat se "trage" avansu vacumatic de la aprindere si mai sare calamina de pe chiuloasa si capu' pistonului. Dar problema la cei care fac asta vine de la o aprindere prost reglata si nu de la carburator Link to comment
ZLI Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 (edited) imi consuma ~6 in afara, am dat jos carburatorul, am desfacut cat mai putin, am curatat cu spray si jet de aer, pus la loc. consum 4,6 mixt cu talpa (cam 100km in buc si 200 afara) fara nici un reglaj. Edited August 29, 2005 by ZLI 1 Link to comment
D.C.L. Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Eu am Tico de doar 2.5 luni. De consum in afara sunt foarte multumit, iar in interior nu cred ca sare de 6. Problema mea este ca uneori ralantiul ramane foarte turat, in timp ce alteori scade foarte mult sau chiar se opreste motorul (mai ales cand motorul este rece). E cazul sa merg cu el la vreun specialist, sau imi vad de treaba pana se intampla ceva rau? De cand am luat masina nu am facut altceva decat sa-i schimb toate filtrele si sa-i verific franele. E cazul sa mai fac si alte chestii (reglaje) pentru a preveni ceva rau? Link to comment
pesteimputit Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 poti sa vii la intalnire sa o supui unui testdrive poaet iti zice careva ce mai trebuie sa ii faci! Link to comment
blondu Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 (edited) Azi dimineata cand sa plec la munca ii dau prima cheie si porneste, insa dupa 5 secunde turatia motorului scade pana se opperse complet. Dupa ii dau cheie din nou fara nici un succes insa...mai stau 10 secunde si ii dau cheie din nou si de data asta porneste desii destul de greu. Acum nu stiu ce sa mai zic, fiindca bujiile le-am schimbat sambata si fisele si capacul de la delcou sunt si ele noi... De la ce naiba se intampla chestia asta ca ma enerveaza cumplit ? Apropo, la service-ul de la Filaret...regl;area carburatorului si curatarea lui se faccu instrumente sau la ochi? (ma refer la tester de noxe) A mai facut cineva reglarea + curatarea carburatorului? Daca da spuneti-ne si noua unde, cat a costat si daca au facut treaba buna. Multumesc, Edited September 5, 2005 by blondu Link to comment
Pedala Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Ca sa-mi sustin metoda de reglat carburatorul ca fiind cea mai eficienta o sa atasez o pagina din manualul de service de la Suzuki Alto un model mai vechi. Carburatorul este acelasi dar fara soc automat. Metoda de reglat carburatotul este aceeasi cu mentiunea ca in tarile in care exista norme pentru noxe dupa reglaj se verifica si se umbla la surubul de amestec daca e nevoie. Deci daca nu va intereseaza noxele folositi cu incredere. Oricum nu cred sa nu iasa... reglat_carb.pdf Link to comment
adostar Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 I-am facut consumul in oras. 6%. nu am umblat la carb de cand e masina si nici nu am de gand. vroiam doar la soc sa-l reglez putin sa nu mai fie asa turat dimineata cand plec la serv. dar nu stiu ce sa fac. 1 Link to comment
adostar Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 am incercat sa misc surubul de reglaj pt. soc dar nu pot de nici o culoare. e teapan! cum naiba sa-l misc surubul ala ca sa nu mai fie asa turata dimineata ? Link to comment
ToPser Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Eu am anulat socul automat pe timpul veri(cu toate ca imi functioneaza perfect) este adevarat ca acum cand este mai rece dimineata mai face fitze (cine a avut dacie berlina si deschidea socul mai devreme pe timp rece stie !!!),iar surubul de relanti fiind intepenit si neexisind pos. sa folosesti o surubelnita (decat una f.scurta)am introdus intre surub si cama respectiva o placuta pe post de distantier!!! Am incercat mai multe grosimi pana mi-a convenit turatia de relanti. Mi-a fost frica ca o sa cada de acolo dar nu este nici un pericol caci arcul este f.tare. De mentionat ca au disparut problemele la pornire cu motorul caldut(opriri de 1-2h ) cand soclul automat incepea sa se inchida si provoca pornire mai greoaie!!! Daca prezinta interes ce am facut eu voi pune poze! 1 Link to comment
adostar Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 (edited) NU MAI CITA MESAJUL ANTERIOR ! deci ala care vreau eu sa-l misc este surubul de relanti? in schema scrie doar surub reglaj soc!!!! deci ce se intampla daca umblu la el? se modifica si mersul in gol adica relantiul? Edited September 6, 2005 by VAXXi 2 Link to comment
adostar Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Cum se poate regal socul dar fara a se modifica turatia motorului la relanti? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now