Jump to content

Inchidere Centralizata


Recommended Posts

Am si eu o problema cu inchiderea de la un Cielo Coreean 1995, ( cutie hidramata si Full Options, adus din Coreea pe comanda) ...pe care o apuca nebuneala si incepe si inchide/deschide usile intr-o veselie...am mai citit pe aici ce discutii au mai fost pe tema asta dar nu am gasit nici un fir intrerupt, nici porbagajul deschis...nimic...singura solutie a fost sa imi scoata inchiderea usilor de pe alarma ( a scos mufa ) si acum inchid usile cu cheia si doar armez alarma...

Poate ma ajutati si pe mine sa gasesc o solutie ca pana acum banuiesc ca este de la alarma dar ...nu mai stiu ce sa cred...HELP

 

 

Va multumesc !

Link to comment

Hmmm,

a) "Inchide/deschide intr-o veselie" adica o apuca asa nebuniile din senin

sau

b) Tu o inchizi si ea o deschide imediat sau viceversa?

Daca e a), atunci ai doua variante:

1. Gasesti pe cineva care sa se priceapa si sa aibe bunavointa sa scormoneasca putin in alarma (e probabil de la alarma sau de la modulul de actionare al inchiderii daca asta e separat)

2. Faci ce-a zis Maniaku.

Foarte posibil ca daca 1 nu tine sa ajungi oricum la 2.

Daca e b), atunci ai probleme cu unul din actuatoarele ce au contacte de cap de cursa (unul e sigur la usa soferului si al doilea ar putea fi la usa pasagerului de langa sofer).

Link to comment

Am patit si eu chestia asta la Cielo; manifestarea nu era asa de zbuciumata cum povestesti tu, dar lucra aiurea (din cand in cand deschidea dupa cum ii venea chef). S-a rezolvat prin schimbarea actuatorului de la portiera soferului, care e un fel de mic sef peste celelalte :)

Link to comment

Mic sef in sensul ca are 5 fire(2 in plus fata de celelalte) si in functie de ce face el se iau si celelalte actuatoare dupa el. Descrie un pic mai in detaliu problema.

Link to comment

In mod sigur atunci cind a fost montata alarma , pt. legatura la masa s-a folosit coloana de directie( multi din cei care monteaza alarme procedeaza asa) si cu timpul aceasta masa nu mai este perfecta si alarma v-a lua masa prin inchiderea centralizata a masini determinind inchiderea, deschiderea aleatorie a usilor.

Link to comment

Exista un fir care merge undeva langa cheia de contact si care zicea tipul care a umblat ca este masa...si intr-adevar cand a umblat acolo a inceput nebunia cu inchisul si deschisul...Daca nu este bine pus acolo unde sa ii spun sa il puna ?!!

 

Nu ma pricep prea bine dar tipul care a umblat mi-a schimbat un motoras zice el la usa soferului...o chestie neagra capsulata si cu un arc cred inauntru...dar nu s-a rezolvat problema...acutatorul acesta unde este mai exact ?

 

Am patit si eu chestia asta la Cielo; manifestarea nu era asa de zbuciumata cum povestesti tu, dar lucra aiurea (din cand in cand deschidea dupa cum ii venea chef). S-a rezolvat prin schimbarea actuatorului de la portiera soferului, care e un fel de mic sef peste celelalte :)

 

Ai idee cam cat costa alta mai exact si care ar fi cea mai buna ?

 

Pai daca o ai de cand ai si masina poate te risti de cateva sute de mii si o schimbi si ai rezolvat problema

 

Dau un exemplu...pornesc masina plec de pe loc si dupa 4 min de mers ...fara gropi pe sosea...incepe si se deschid/inchid usile continuu...dupa 2-3 min de facut asa se calmeaza si apoi o ia de la capat cand ii vine nebunia...daca nu rezist 2-3 min opresc mototul scot cheia...si pot spune ca o apuca ori imediat dupa ce repornesc ori dupa 5-10 min..:-(((

 

Hmmm,

a) "Inchide/deschide intr-o veselie" adica o apuca asa nebuniile din senin

sau

b) Tu o inchizi si ea o deschide imediat sau viceversa?

Daca e a), atunci ai doua variante:

1. Gasesti pe cineva care sa se priceapa si sa aibe bunavointa sa scormoneasca putin in alarma (e probabil de la alarma sau de la modulul de actionare al inchiderii daca asta e separat)

2. Faci ce-a zis Maniaku.

Foarte posibil ca daca 1 nu tine sa ajungi oricum la 2.

Daca e b), atunci ai probleme cu unul din actuatoarele ce au contacte de cap de cursa (unul e sigur la usa soferului si al doilea ar putea fi la usa pasagerului de langa sofer).

 

Nu mai posta consecutiv. Foloseste functia EDIT pentru a adauga informatie in postul tau.

Link to comment

Cristina, din ce spui se pare ca Nini a avut dreptate. Deci, pana sa te bagi la alte ganduri si cheltuielei, trebuie rezolvata problema "masei". Daca cine a umblat nu reuseste sa gaseasca una mai buna, incearca sa gasesti vreun vecin sau ceva asemanator care sa-l fi vazut mai mesterici pe la masini. Asta asa "do it yourself". Altfel, poat ete rezolva (alt)cineva de la un atelier de montat alarme.

Asa, ca fapt divers, masa este denumirea generica pentru un circuit electric ce vine de la minusul bateriei. Masa asta vine de fapt peste tot prin masina prin intermediul... caroseriei (mai sunt cateva circuite ce pleaca cu cablu direct de la baterie, dar pentru majoritatea consumatorilor, masa este tabla caroseriei). Deci firul cu pricina trebuie legat fie la un surub aflat in contact direct cu caroseria (dar nu doar cu vopseaua, ci cu tabla) fie la un fir care la randul lui e astfel legat (mai exista de regula fel de fel de conectori nefolositi pe ici pe colo, dar cel ce face legaturile trebuie sa se asigure ca acolo e o masa "ferma" (rezistenta fata de minusul baterie, adica tabla caroseriei 0 sau cat mai mica) in orice conditii (cu sau fara contactul pus, nu "dispare" -creste rezistenta- la gropi sau mai te miri ce conditii).

Link to comment

Ok ! Pai o sa il pun pe individ sa imi schimbe masa de acolo in alta parte pe caroserie...asta in weekend ca nu pot mai devreme si nu umblu eu inca pe acolo prin bord ca am masina de 1 luna si nu vreau sa ajung ca la dacie...ca femeie sa stau toata ziua cu nasul in reparatii ca mai am si altele de facut...

Oricum sper sa fie asta problema o sa va spun saptamana viitoare...

merci mult de tot !

 

 

Cristina, din ce spui se pare ca Nini a avut dreptate. Deci, pana sa te bagi la alte ganduri si cheltuielei, trebuie rezolvata problema "masei". Daca cine a umblat nu reuseste sa gaseasca una mai buna, incearca sa gasesti vreun vecin sau ceva asemanator care sa-l fi vazut mai mesterici pe la masini. Asta asa "do it yourself". Altfel, poat ete rezolva (alt)cineva de la un atelier de montat alarme.

Asa, ca fapt divers, masa este denumirea generica pentru un circuit electric ce vine de la minusul bateriei. Masa asta vine de fapt peste tot prin masina prin intermediul... caroseriei (mai sunt cateva circuite ce pleaca cu cablu direct de la baterie, dar pentru majoritatea consumatorilor, masa este tabla caroseriei). Deci firul cu pricina trebuie legat fie la un surub aflat in contact direct cu caroseria (dar nu doar cu vopseaua, ci cu tabla) fie la un fir care la randul lui e astfel legat (mai exista de regula fel de fel de conectori nefolositi pe ici pe colo, dar cel ce face legaturile trebuie sa se asigure ca acolo e o masa "ferma" (rezistenta fata de minusul baterie, adica tabla caroseriei 0 sau cat mai mica) in orice conditii (cu sau fara contactul pus, nu "dispare" -creste rezistenta- la gropi sau mai te miri ce conditii).

Link to comment
Exista un fir care merge undeva langa cheia de contact si care zicea tipul care a umblat ca este masa...si intr-adevar cand a umblat acolo a inceput nebunia cu inchisul si deschisul...Daca nu este bine pus acolo unde sa ii spun sa il puna ?!!

 

Nu ma pricep prea bine dar tipul care a umblat mi-a schimbat un motoras zice el la usa soferului...o chestie neagra capsulata si cu un arc cred inauntru...dar nu s-a rezolvat problema...acutatorul acesta unde este mai exact ?

Si uite asa incredintind masina pe miinile unuia , altuia (meseriasi domne) in speranta ca o sa te coste mai putin ajungi de fapt sa te " rupi " in loc sa te "cirpesti". Asta este valabil nu numai pt. cazul de fata care este(vorba lui Vanghelie), dealtfel, minor.Actuatorul ( motorasul) usa fata stg. a fost schimbat degeaba, spune-i "meseriasului" sa prelungeasca acel fir si sa il fixeze pe caroserie, de preferat pe dublura stilpului stg. fata. :o fftopic: Si deaia au ajuns masinile astea (daewoo) la fel ca daciile prapadite, pt. ca tot felul de "meseriasi de strada" se pricep la ele iar service-urile au ramas "ultima reduta" la care trebuie apelat numai si numai daca Gigica, Ionica sau mai stiu eu cine, cu naduf saracu" , declara ca il depaseste . :thumbl:

Link to comment
  • 7 years later...

Salutare la toata lumea. Am cumparat o inchidere si as dori sa o instalez pe un Cielo EXE 2005 in locul celei vechi. As dori cateva sfaturi privind legaturile pe care trebuie sa le fac. Modulul original al masinii nu mai exista, au ramas doar firele plus actuatoarele din portiere, dintre care cel din usa soferului este cu cinci fire. Am incercat sa fac legaturile insa au ramas doua fire de la actuatorul cu 5(verde si albastru) si nu sti unde sa le leg.Va rog cateva sfaturi. Atasez si schema electrica a modulului de inchidere pe care l-am cumparat.Mentionez inca o data ca as vrea sa folosesc instalatia originala pentru a nu mai trage alte fire.

  • post-37777-0-77740300-1361380598_thumb.jpg

 

Link to comment
  • 4 years later...

Salutare !!!

Un prieten de al meu are un Espero. Acest Espero are o alarma K9 ,care nu mai functioneaza . Am cumparat o închidere centralizata PNI 288 ( mentionez ca usile se închid și se deschid perfect din butonul care se afla pe panoul usi soferului.Rugamintea mea este ,ca cineva să se uite pe net la schema montaj PNI 288 ( nu pot posta foto) și sa îmi spuna și mie care fire si cum se leagă, la actuator ori direct la butonul de pe usă. Mulțumesc ,anticipat !!!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...