Emy Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Salutari ! Sunt mai nou pe forum si am o intrebare. Am un Cielo model 97 si aud mereu fasait cand deschid busonul la rezervor. Banuiesc ca se formeaza presiune in rezervor datorita vaporilor. Am schimbat busonul, dar problema e aceeasi. Aveti ceva recomandari ? Link to comment
ovi_jer Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 E normal sa fie presiune.La vremea aia nu sa pus canistra de vapori pe cielo la craiova. Link to comment
khhamsin Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Poti sa gauresti busonul, sau schimba-ti rezervorul cu unul gaurit... Asta daca insisti, fin'ca presiune avem toti :"> Link to comment
VAXXi Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Bate-te peste gura. Trebuie sa fie presiune in sistem, ca altfel pui pompa sa munceasca mai mult. Eu cand am plecat cu busonul slab strans, mi s-a aprins check-engine. Link to comment
khhamsin Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Stiu, dar daca omul insista sa ramana fara... Si-a schimbat si busonul, e serioasa treaba ! Link to comment
tolin Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Am un Cielo model 97 si aud mereu fasait cand deschid busonul la rezervor.Banuiesc ca se formeaza presiune in rezervor datorita vaporilor. Am schimbat busonul, dar problema e aceeasi. Aveti ceva recomandari ? Sa-l lasi asa, ca asa trebuie. Link to comment
BlueBear Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Dar ce se intampla cand miroase a benzina in masina dar nu vine de la motor pentru ca in portbagaj miroase de mori? Gaurit nu cred ca e (rezervoru) Link to comment
ovi_jer Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Da bancheta spate la o parte si capacul de plastic de la pompa de benzina.Verifica etanseitatea pompei de benzina si starea furtunelor tur si retur de pleaca din ea daca sant stranse bine sau daca vreunul este fisurat. Link to comment
undoz Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 la mine nu se aude nici un fasait, de la ce poate fi? Link to comment
ovi_jer Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Verifica ce am zis mai sus + furtunele de la buson la rezervor ,eventual si busonul. Link to comment
Leutzu Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 stiu ca sunt in alta parte decat la sectiune de biciclete (bicicleta mea e un tico) dar nici mie nu imi mai face nici un fel de presiune in rezervor, desi tin minte ca acum cativa ani cand umbla taicamiu la rezervor se auzea un fasait...la tico ce si cum verific??? Link to comment
sorin77 Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 (edited) ...am tot cautat topicuri vis a vis de canistra de vapori. Inteleg ca la modelele mai vechi de Cielo, Espero, etc ...nu este canistra de vapori. Vrem sau nu vrem cine are un astfel de model de masina fara canistra de vapori are presiune in rezervor.Presiunea e cauzata de evaporarea benzinei. Intrebare 1. Aveti careva cunostinta ca la aceste modele sa existe vreun mecanism gen supapa, care sa refuleze in caz ca presiunea din interiorul rezervorului creste prea mult? Intrebare 2. Aveti idee cat de mult poate creste presiunea datorata vaporilor de benzina in rezervor? ...o masina cu rezervorul plin, lasata in soare, m-as astepta sa creasca nivelul benzinei prin incalzire, iar daca nu are pe unde se refula, ar trebui sa crape ori rezervorul ori ceva pe la tubulatura. Voi ce credeti? Edited September 16, 2005 by sorin77 Link to comment
kata Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 Aceeasi problema am si eu dar m-am linistit. Busonul de la benzina are un fel de supapa actionata de un arc care cedeaza la presiune mai mare. Cedeaza in sensul ca elibereaza din presiune. Initial am avut un buson fara astfel de supapa (cre' ca nu era original) dar am gasit unul de Cielo cu supapa; asta pe care il folosesc in prezent. Link to comment
BlueBear Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 Sunt 2 supape: una la buson si alta se afla sub masina intr-un loc mai mult ascuns . Teoretic e de culoare verde deschis si mai exact este langa alimentarea cu benzina a rezervorului. Seamana mult cu filtrul de benzina de la o dacie si are o parte in legatura cu rezervorul iar alta direct in afara. In timp se poate infunda cu noroi deci se poate da jos si curata fara probleme. Mirosul de benzina in portbagaj se rezolva cu schimbarea busonului de la alimentare. Link to comment
sorin77 Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Ieri am mers sa alimentez. Aveam benzina putina in rezervor (un pic peste indicatia de rosu, a ceaului de bord). Am desfacut busonul si m-am speriat ce presiune era inauntru, parca niciodata nu a fost atat de mare presiunea in rezervor. Am hotarat sa identific supapa din capacul busonului de benzina. Am identificat-o si am apasat pe ea cu o surubelnita, initial a deschis mai greu, garnitura ei era lipita. Am mai apasat de cateva ori pe ea si acum merge mai usor. Sper ca de acum inainte sa nu se mai faca supra-presiune in rezervor si aviz celor care au aceasta problema sa isi verifice respectiva supapa sa nu aiba garnitura lipita Aici s-a mai discutat de supapa verde. Ovi_jer spunea depre chestia verde ca citez "Exista dar nu are rolul decit al unui dop la cielo..." Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now