Jump to content

Recommended Posts

Eee, nevasta-mea si-a lovit masinuta. A franat prea tarziu si s-a oprit in fundu' unuia.

Rezultatele : bara julita si crapata (se inlocuieste), far spart (se inlocuieste), aripa dreapta usooooor lovita (se repara) si capota aproape insesizabil (se repara desi se poate lasa asa).

Partea cea mai tragica e data la care se va intampla asta ... 25.01.2006

Link to comment
  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Di-Bas ... pe imputernicirea de reparatie de la ei catre Allianz scrie ceva de genu' : "reparatia se va efectua in service Di-Bas si decontarea se va face tralalalalala"

Avand in vedere ca pocnitura e mica si se poate circula cu masina, nu ma agit. In principiu, eu am fost multumit pana acum de Di-Bas.

Link to comment

am lovit masina acum doua luni. am fost astazi la radacini de pe b-dul timisoara si m au programat luni, norocul meu a fost ca au gasit pe stoc ce trebuia sa mi inlocuiasca mie.daca vreti va pun si poze cu masinuta mea lovita si cu matizul care a avut muuuult de suferit.

Link to comment
  • 1 month later...

Ajunseram si in 25.01 asa ca am dus dimineata masina consoartei la service.

Era cat pe ce sa nu mai gasesc bara ce trebuie schimbata pentru ca baietii, dragii de ei, o dadusera spre vopsire, pentru alta masina. In fine, am lamurit lucrurile si sper ca maine-poimaine sa fie gata si sper sa iasa bine vopsirea.

 

v

ps.Hmmm, cam tarzior plecati la munca domnu' Sato ...

Link to comment

Masina a fost gata vineri si pare Ok.

Din pacate doar partile vopsite (bara si aripa) sunt curate asa ca nu pot sa ma pronunt 100% dar am impresia ca, intr-adevar, au nimerit coloarea. Scurgeri de lac nu vaz.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am patit-o si eu acum cateva luni,era o curba cu line de tramvai,eu langa linie(nu pe linie) semnalizand ca virez stanga,ma asigur in oglinzile retrovizoare si in fata si trec la manevra de virare stanga cand ma ia in plin un cielo care venea cu viteza mare din curba pe linia de tramvai.

 

bara fata zgariata,aripa fata stanga infundata,stalp stanga fata,prag stanga fata,portiera stanga fata infundata.Acolo pe moment nu mai vira roata din cauza aripei si nu se inchidea portiera,am tras-o la loc sigur si am tras de tablaraie pana am indreptat aproape aripa si am facut sa se inchida usa.

 

1.am fost scos eu vinovat de accident (nu mi se pare normal pt ca circulam regulamentar)

2.cielo era pe linia de tramvai(nu are ce cauta acolo)+ca daca depasesti trebuie sa o faci pe partea drepta in cazul in care masina din fata vireaza stanaga la intersectie

 

am bagat-o la DiBas in service,a durat 3 zile,acum e ca noua,CASCO e pe Allianz,nu ma intrebati cat a costat ca habar nu am.

Link to comment

Pai sa-ti zic eu de ce ai fost gasit vinovat:

1. Neasigurare la schimbarea directiei de mers

2. Linia de tramvai este considerata cale de rulare si este marcata corespunzator cu linie punctata, cu exceptia refugiilor, unde si linia este continua si exista si indicatorul ocolire la dreapta.

Lamurit ? :)

Edited by Mircea
Link to comment

niste kalosi(de fapt aveo,dar e acelasi lucru) trosniti

ps: ce ciudat e conceputa bara din spate. nu se sparge... :->

ps: pozele cu air-bagurile sarite, sunt de la kalosul(aveo) albastru

post-851-1140641733_thumb.jpg

post-851-1140641743_thumb.jpg

post-851-1140641760_thumb.jpg

post-851-1140641782_thumb.jpg

post-851-1140641864_thumb.jpg

post-851-1140641874_thumb.jpg

post-851-1140641885_thumb.jpg

post-851-1140641896_thumb.jpg

Edited by zack
Link to comment

@Lucian : Da, da uitate la habitaclu! Asta e important! Sa nu iesi tu sifonat! :-?

 

@Zack : Alea au fost lovite in carambol? ca cunt lovite si in fata si in spate!

Ar fi intresante si date despre viteze si cu ce s-au pupat!

Link to comment
pai din cate vad eu in poze habitaclul e intact in proportie de peste 90% si totusi lalos nu e considerata masina de 5 stele la siguranta! :)

nu ai vazut ca a luat 5 stele la impact frontal la NHTSA ?! ba chiar a luat 4 stele in lateral, tot in testul de la NHTSA.(4 stele in lateral pentru modelul cu air-baguri laterale, cel fara air-baguri laterale are 3 stelute in lateral)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...