mosoru Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Ce ar putea scirtii in zona cilindrului de ambreiaj la fiecare actionare si cum se remediaza? Link to comment
ovi_jer Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Tija cilindrului de ambreiaj pe parghia levierului,levierul furcii in bucsi sau furca pe rulmentul de presiune. Link to comment
pixelconscious Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Cand apasam ambreiajul se auzea un scartait cam enervant. L-am rugat pe un mecanic sa rezolve, iar el a scos joja cu un strop de ulei si a dat pe la pedala. A repetat operatiunea de 2 ori iar scartaitul a disparut. De atunci au trecut doi ani si nu am mai avut probleme. Acum a reaparut (mai timid) dar ma simt generos, cred ca o sa-i dau doi trei stropi de ulei cu o pipeta )"> Link to comment
ovi_jer Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Da,daca scartaitul este de la pedala atunci scartaitul provine de la boltul acesteia.Pentru o rezolvare de durata trebuie scos afara si pus vaselina pe el. Link to comment
steff Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Salut! Am si eu o problema si as dori un raspuns cat mai urgent! Am completat in borcanelul cu lichid pt.ambreiaj lichid de frana DOT-4 original Daewoo si dupa aprox.50km, a doua zi cand am verificat borcanelul era gol. Am observat apoi ca pe capacul acestuia scria ca trebuie folosit numai lichid DOT-3. Ce e de facut???? Link to comment
Wolfman Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 DOT 4 e compatibil DOT 3, mai bun chiar. Link to comment
steff Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Ok, dar dupa ce am completat co Dot-4 am pierdut tot lichidul din borcan! Cineva mi-a zis ca DOT-4 e mai puternic decat DOT-3 si s-ar putea sa-mi fi "mancat" garniturile. Despre ce garnituri ar putea fi vorba si daca se gasesc in comert Link to comment
Wolfman Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Despre lichid de frana se discuta aici. Link to comment
BlueBear Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Cu toate ca topicul este despre cilindru...dati-mi o idee la urmatoarea problema: cilindrul a fost schimbat, lichidul de asemenea, pedala cu bolt si garnituri schimbata si ea. DAR ca si inainte de a face aceste schimbari dupa 20-30 km mers prin oras de cate ori apas pedala de ambreiaj nu are o cursa libera si incepe sa "scartaie" atat la apasare cat si dupa ce iau piciorul de pe ea. Mentionez ca pana in momentul in care motorul ajunge la temperatura optima pedala functioneaza ca noua. Mai bine zis problema este dupa ce se incalzeste motorul. Sunetul se aude atat in interior cat si in exterior; Link to comment
BlueBear Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Vad ca inca nu si-a dat nimeni cu parerea la problema mea ... Reactualizez prin a spune ca se aude in zona furcii de ambreiaj. Din cate stiam eu asta nu se strica-uzeaza cu una cu doua...astept opinii. Link to comment
ovi_jer Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Poate fi de la furca sau chiar levierul furcii. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Am mai cautat si am vazut ca trebuia sa postez aici cu problema mea... Deci in aproximativ 6 luni lichidul din paharul instalatiei hidraulice a ambreiajului a scazut vreo 5 mm. Ce ma sfatuiti ? Sa-l completez ( numai cu DOT 3 sau pot sa pun si DOT 4 ) , sau sa merg la service sa vada ce-i cu cilindru ? Ambreiajul merge normal eu m-am uitat si nu vad scurgeri ... da' vad si eu asa ca un " om batran " ! Va multumesc ! Link to comment
danutza Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Avand in vedere ca nu a fost schimbat de mult eu as zice sa-l schimbi tot cu dot4.Cauta in interiorul masinii sa vezi daca nu iti curge pe la pompa de ambreiaj. Link to comment
Nu_stiu_totul Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 M-am uitat la pedala ambreiaj ... adica am pus mana ... si n-am sesizat nimic. Oricum pierderea e foarte mica adica 5 mm pe pahar in 6 luni ... "> Pompa de ambreiaj are circuit comun cu cilindrul ? La revizie o sa schimb totul ... M-am uitat pe factura si am schimbat lichidul la ambreiaj in 12.01.2007 ... deci astept opinii ... mai ales ca a venit iar barza si bugetul e sarac Link to comment
Viktor Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Nu cred ca are rost ca intr-o instalatie fabricata pentru DOT3 sa folosim DOT4. O fi mai eficient DOT4 nu zic NU, dar nu pentru mult timp,folosindul intr-o instalatie de tip DOT3. DOT4 va distruge toate garniturile (tot ce este guma,cauciuc). Link to comment
Tommy Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) Se foloseste Dot4 compatibil Dot3 sau mai bine Dot5.1 Nu e mult un bidonas de 0.25L, fa-i si o aerisire daca tot umbli pe acolo ca nu strica, in principiu daca nu e negru, nu agata cutia, e in regula. Lichidul se schimba cam la 2 ani sau 30 de mii, la cielo circuitul pt ambreiaj e separat fata de cel de franare. Edited February 19, 2009 by Tommy Link to comment
Salex Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (1) Nu cred ca are rost ca intr-o instalatie fabricata pentru DOT3 sa folosim DOT4 ... (2) folosindu-l intr-o instalatie de tip DOT3, DOT4 va distruge toate garniturile (tot ce este guma,cauciuc). 1. FALS, are mare rost. 2. Iarasi FALS, DOT4 compatibil DOT3, nu-ti distruge nimic. Cum zicea si Tommy mai sus, daca tot vreti sa faceti o treaba pina la capat, folositi DOT 5.1. Atentie : DOT 5.1 nu e acelasi lucru cu DOT 5 !!! DOT 5 ataca garniturile din instalatiile DOT 3/DOT /DOT 5.1 Link to comment
cris06 Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) "Cum zicea si Tommy mai sus, daca tot vreti sa faceti o treaba pina la capat, folositi DOT 5.1. Atentie : DOT 5.1 nu e acelasi lucru cu DOT 5 !!! DOT 5 ataca garniturile din instalatiile DOT 3/DOT 4 /DOT 5.1" Am facut eu completarea. DOT 5.1 e foarte bun! Edited February 19, 2009 by cris06 Link to comment
madkat Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 (edited) iar scaderea de 5mm in sase luni are o cauza - nu este normala - la mine nu scade DELOC Edited February 19, 2009 by madkat Link to comment
Nu_stiu_totul Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Ai dreptate are o cauza ... dar eu nu o cunosc. Eu banuiesc ca scaderea s-a produs cand au fost zilele acelea geroase Eu nu ma prea uit sub capota , dar imi aduc aminte ca am pus lichid de parbriz prin decembrie si nivelul era la semnul de maxim. Apoi am pus mai pus lichid de parbriz dar nu-mi amintesc cum era nivelul si acum vreo saptamana am pus lichid si am vazut nivelul lichidului pt. ambreiaj scazut cu 5 mm de unde-l stiam . De atunci arunc mereu cate o privire (contrar obiceiului meu) si pare ca nivelul stationeaza ... deci ? Link to comment
Nu_stiu_totul Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 ... si am cercetat mai bine cu o laterna sub bord si am vazut ca vopseaua este atacata (de lichid de fana) care a iesit din cilindrul actionat de pedala ambreiajului. Nu este urma proaspata dar e clar ca acolo a curs lichid de frana candva. Acolo curge din pompa ambreiaj sau din cilindru ? Eu nu sunt un mare mecanic deci rog specialistii sa-mi sugereze sfaturi si sugestii... Multumesc! Link to comment
Salex Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 ... cilindrul actionat de pedala ambreiajului. ... Acolo curge din pompa ambreiaj sau din cilindru ? Pompa. Cilindrul este pe cutia de viteze. Nu o lasa asa, nu stii unde "intentioneaza" sa te lase Link to comment
Nu_stiu_totul Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Nu o las asa. Cred ca sambata o sa rezolv problema. Se gasesc garnituri de pompa ? Se poate repara ? E mai bine sa pun pompa noua ? Care sunt preturile orientative, pompa noua si manopera? Multumesc . Link to comment
Salex Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Eu unul nu stiu costurile. Se pot schimba doar garniturile, insa ar fi mai bine sa schimbi pompa cu totul. E posibil sa ai peretele interior ovalizat sau zgiriat si schimbi garniturile degeaba. Pe de alta parte, daca scurgerea de lichid a incetat, e posibil ca garnitura de cauciuc sa fi prins la un moment dat niste span => pierdere lichid (si presiune, evident). Daca spanul ala a iesit, s-a oprit pierderea de lichid, presiunea e OK si totul functioneaza in parametri. Urmareste-o inca vreo 2 saptamini (daca mergi zilnic) si, daca mai pierde lichid, schimb-o fara retineri. Link to comment
adostar Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Garnituri nu prea gasesti, dar o pompa ambreiaj nu costa mai mult de 100 lei, codul este 96297178 daca te ajuta cu ceva, iar de schimbat nu e greu, o poti face si singur. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now