Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Buna ziua!

 

Madkat, you tha' master!

Bineinteles ca a inceput sa scada iar nivelul in borcanas, aproape pana la epuizare :scarpin:

 

Ma duc iar la service ( de aceasta data la alt service) si mi-au zis clar ca e furtunasu care pleaca din borcan undeva fisurat...

 

Si din nou ai avut dreptate ... nu il gasesc nicaieri... am incercat si online dar toti zic ca au, defapt fac confuzie sau nu stiu eu sa ma exprim.. ei de fapt au furtunul celalalt care intra in pistonas, de asta de la borcanas parca nu a auzit nimeni...

 

Apropo ... cineva poate sa-mi dea o idee de unde as putea face rost? :banana:

Link to comment

Furtunul nu se mai gaseste de acum ceva timp

 

Poti sa iti faci din orice furtun de diametru identic - dupa ce il verifici sa nu reactioneze prost in contact cu lichidul de frana

 

Daca curge imediat sub borcanel ai avea o sansa sa il scurtezi oleaca - eu asa am facut.

Link to comment

Multumesc de sfaturi... o sa incerc ... desi mi se pare cam greu accesul acolo...

Asta i-am spus si lu nenea in service... domle daca nu gasim... taie din asta dal naibii sau confectionam din altceva... da nu avea chef probabil si a zis ca lasa ca sa cautam furtun ca daca punem de altu reactioneaza nasol cu lichidu si nu facem nimic...

 

Off... daca si sa le dai bani te rogi de ei atunci... suntem pe un drum gresit tare...

Link to comment

Mergi frumos la un magazin cu piese auto, generalist. Imposibil sa nu aiba furtun la metru. Iti recomand furtun de benzina, cu insertie de pinza. Cel mai probabil nu va avea nici un fel de probleme cu lichidul de frina. Cauta un diametru cit mai apropiat de ce ai tu nevoie.

Edited by Salex
Link to comment

Buna ziua,

 

Am citit si rascitit topic-urile pe tema ambreiajului pentru a gasi o asemanare cu problema mea: pedala de ambreiaj este moale, actioneaza abia la cativa cm de podea. Am schimbat cilindrul acum cateva luni pentru ca pierdeam lichid. Acum nu pierd lichid, am facut aerisirea cum am citit pe forum dar fara efect. As incerca sa schimb pompa (cilindrul master) dar am o problema la surubul de jos de la pompa, este in dreptul unor tevi de la servo si nu stiu cum sa-l desfac. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Multumesc.

Link to comment

am scris pe undeva despre treaba asta.

la surubul ala de jos ajungi dupa ce dai la o parte si vasul de expansiune. Iti trebuie insa o tubulara mica de 13, prelungitor cu cruce cardanice. Si nu ai treba cu tevile de servo, nu e nevoie sa le desfaci.

Link to comment

am scris pe undeva despre treaba asta.

la surubul ala de jos ajungi dupa ce dai la o parte si vasul de expansiune. Iti trebuie insa o tubulara mica de 13, prelungitor cu cruce cardanice. Si nu ai treba cu tevile de servo, nu e nevoie sa le desfaci.

 

Am dat jos deja vasul de expansiune...o sa caut o tubulara mica, cruce am, sper sa mearga...Multumesc

Link to comment
  • 6 years later...

Intr-o ora o dai gata, Dj'u. O piulita din aia lunga de 30/11mm cu 8x1.25 pe filet (cel putin eu din asta am folosit sa cada pe filetele prezoanelor existente) din comert cum zice Geo pe vreo 50 bani sau cit o fi, doua prezoane, flex, bormasina, o bucata de smilgher acolo pentru finisaj, adeziv blocare filete (ori aft de sudura pentru pirghia fixa) si la treaba.

In prima faza am mers pe un upgrade a unei pirghii originele insa am abandonat planul datorita faptului ca nu-mi placu cum a iesit filetul, ori materialul fu nitel casant, ori filiera nu mai face fata si pe alocuri rupe din filet si n-o iesit perfect dupa cum ar trebui sa arate un filet. Astfel am trecut la prezoane ce-s dure si cu filet de-a gata. Din fericire imi cazu in mina prezonul combinat de 8 cu 6 mm si piulita incorporata din care sa prelucrez capul tijei. Oricum, aveam de gind sa sudez o bila de rulment in capul unui prezon dupa care sa o aduc la forma si cotele dorite/cerute.

Capul ala cu virf nu cere mare inginerie (ci nitica initiativa) in a fi prelucrat. Am taiat jos filetul (doar filetul) de 6mm de pe prezon, prins prezonul in in bormasina si strins la mina pentru a nu deteriora filetul de 8mm, pornit atit flexul (cu disc gros de finisat, nu de taiat) cit si bormasina si am inceput modelatul piulitei pe piatra flexului. Ambele tije scurtate la cote, tija fixa strinsa bine in filet cu adeziv blocare filete si cam atit. Un finisaj final si la revedere.  

Apropo, un ~15mm plus extindere a tijei in cazul de fata.

 

cote tija.JPG

Edited by Viktor
Link to comment

Se rezolva, Mihai. Asta la vreo Luni - Marti pecind deschid un cont in care sa decartati ai 75 heuroi/buc (de nu cer prea mult) ca deh, materia prima-i scumpa s-apoi de manopera ce nici n-am luat-o-n calcul nici nu mai vorbesc, da' treaca-mearga ... In banii aia suport taxele de transport . Se mai inscrie careva ? Sigur nu ? Haidi-ti bre ca-i chiar ieftin, d-apoi cit sa mai las din una-suta-heuroi (pret original) ... 😎

 

Mai mult ca sigur le rezolvati si singuri, mai ales ca aveti la dispozitie schema (in care am omis a nota lungimea totala de 73mm) Ori, descarcata si imprimata schema apoi inminata unui strungar in zona sa o execute. O rezolva iute pe strung si cel mai probabil cea de a-2-a piesa (dinspre cilindru) dintr-o bucata din material brut. Le-as face eu cu placere doar ca devine mult mai imbirligata treaba, cu taranganeli pe la posta, una - alta ...

Link to comment
On 6/29/2018 at 1:31 PM, Salex said:

Varful ala se potriveste perfect cu parghia levierului 😉

Intr-adevar. Acum, dupa ce bijuteria fu montata, setata si testata, o putem numi reusita. Capul respectiv cade la fix, cu o extindere de +10mm a tijei si o rezerva de 5mm a pistonasului in cilindru pentru a nu ramine tensionat pe fundu' cilindrului.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...