ZLI Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 E undeva sub filtrul de aer, in spatiul dintre carburator si motor. Daca tot am ridicat capota si am schimbat fisele, m-am apucat sa verific si traseele alea exterioare ale carburatorului, si am descoperi vr-o doua trasee infundate si supapa asta. Plus cateva furtunuri imbatranite. A avut cineva probleme cu ea? Pe unde se gaseste? Link to comment
laurentziu83 Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 (edited) Nu e valva pcv? http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...l=valva%20p.c.v auzisem pe undeva ca ar fi diferita culoarea la tico Edited June 13, 2005 by laurentziu83 Link to comment
aztec Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 care din astea 2.. si la ce folosesc amandoua? Link to comment
pesteimputit Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 zli nu e supapa aia MOV cu negru? daca aia e e valva pcv.. schimb-o urgent si o sa vezi ca de acolo sunt toate problemele tale cu datul in nas Link to comment
Senna Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 (edited) E vorba de supapa care se vede vag in a doua poza (cea din dreapta) Prima supapa (poza din stanga) este folosita de mecanismul de marire a turatiei de relanti la pornire bazat pe electrovalva Edited June 13, 2005 by Senna Link to comment
pesteimputit Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 adica asta! habar nu am la ce foloseste Link to comment
Senna Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 La acesta ora incep sa meditez profund si sa imi pun retorica intrebare: Ne va lumina si pe noi un specialist adevarat in carburatoare de Ticozauri? Ca pe cat de mica masina, pe atat de complex e carburatorul, compenseaza... A, cu furtunele cred ca singura varianta e sa cumperi furtun la metru si sa le confectionezi manual, nu cred ca se gasesc gata facute ca ar fi prea multe repere si nu-si bate nici un vanzator atata capul. Link to comment
Shenck Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 P'aia portocalie am scos-o ca nu stiam ce face si a mers masina la fel. Link to comment
pesteimputit Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 (edited) din cate am priceput eu urmarind traseul cosmelia aia portocalie are functia de a creste relantiul (cred) Edited June 13, 2005 by pesteimputit Link to comment
Senna Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Pai eu nu asta ziceam, ca portcalia creste relantiul? Scoate mufa de alimentare de la electrovalva sa vezi ca nu mai porneste accelerata la cald ca apoi sa-si revina in 2-3 secunde la normal Link to comment
ZLI Posted June 14, 2005 Author Share Posted June 14, 2005 adica asta! <{POST_SNAPBACK}> da! aia. am sa ma uit in manual sa vad ce e cu ea. am tot facut niste teste si cand deschid a doua treapta nu mai merge motorul rotund. Link to comment
aztec Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 am fost azi la service si l-am intrebat pe mecanic.. prima poza este o supapa de recirculare ceva, daca se strica, cica sare furtunul din ea. cea de-a 2-a este supapa pvc si daca se strica zornaie.. asa mi-a zis , pana una alta merg bine, daca stie cineva mai multe , sa posteze Link to comment
depe Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Intrebare: Piesa asta din care ies doua fire albe, ce este? Link to comment
Senna Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 (edited) Poza chiar reprezinta un compartiment motor de Tico? Ghici ciuperca ce-i? Edited June 14, 2005 by Senna Link to comment
dreaQ Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Este de tico numai ca este rotita sau "in oglinda". Link to comment
ZLI Posted June 15, 2005 Author Share Posted June 15, 2005 cea de-a 2-a este supapa pvc si daca se strica zornaie.. <{POST_SNAPBACK}> a mea e blocata in pozitia inchis Link to comment
3CPO Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Poza chiar reprezinta un compartiment motor de Tico? Ghici ciuperca ce-i? <{POST_SNAPBACK}> Da este un tico dar model dupa anul 2000 si nu din '98 Link to comment
gelumitu Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Fratilor nici una din supapele alea, nu e supapa PCV. Supapa PCV are culoarea Negru cu mov si in ea intra un furtun ramificat ce vine de la capacul chiulasei si din filtrul de aer, si duce in carburator undeva după jiglorul principal inainte de a intra combustibilul in galeria de admisie, iar rolul ei după cum s-a mai vorbit este de a prelua o parte din presiunea ce se creeaza in blocul motor (in carter, dar ajunge in capacul chiulasei prin niste orificii), si tot odata regleaza turatia de relanti. Motorul merge mai rutund. Cand se strica aceasta zornaie, deoarece ea in interior are 1 sau 2 arculete( la mine se vad 2 , e posibil sa fie unul si sa fie rupt)si tot atatea supape care in mod normal sunt inchise(presate de arc). Depresiunea din galeria de admisie+ presiunea din carterul motorului ce ajunge prin orificii in capacul chiulasei , deschide mai mult sau mai putin supapele valvei PCV. Link to comment
ibogdan75 Posted November 20, 2005 Share Posted November 20, 2005 Intrebare: Piesa asta din care ies doua fire albe, ce este? Am si eu aceasta piesa cu doua fire pe ticolosul meu. Ai aflat cumva ce este? Link to comment
adostar Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Am si eu o problema. dimineata porneste frumos dar dupa cateva secunde moare...daca apasa acceleratia in timpul asta motorul isi revine la normal. ce sa fie oare? Link to comment
AZH Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 @adostar, mai mareste-i relantiul la rece, va sta ceva mai turata pana se incalzeste motorul, dar nu se mai opreste.Succes Link to comment
bebestrumf Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Fratilor nici una din supapele alea, nu e supapa PCV. Supapa PCV are culoarea Negru cu mov si in ea intra un furtun ramificat ce vine de la capacul chiulasei si din filtrul de aer, si duce in carburator undeva după jiglorul principal inainte de a intra combustibilul in galeria de admisie, iar rolul ei după cum s-a mai vorbit este de a prelua o parte din presiunea ce se creeaza in blocul motor (in carter, dar ajunge in capacul chiulasei prin niste orificii), si tot odata regleaza turatia de relanti. Motorul merge mai rutund. Cand se strica aceasta zornaie, deoarece ea in interior are 1 sau 2 arculete( la mine se vad 2 , e posibil sa fie unul si sa fie rupt)si tot atatea supape care in mod normal sunt inchise(presate de arc). Depresiunea din galeria de admisie+ presiunea din carterul motorului ce ajunge prin orificii in capacul chiulasei , deschide mai mult sau mai putin supapele valvei PCV. Cum adica zornaie? in ce situatii? Link to comment
tolin Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Cand se strica aceasta zornaie, deoarece ea in interior are 1 sau 2 arculete( la mine se vad 2 , e posibil sa fie unul si sa fie rupt) Cand zornaie si auzi doua zgomote distincte, de la cele doua arcuri, abia atunci e BUNA supapa. Cand auzi doar un singur zgomot, abia atunci e REA. Cand nu auzi ceva, e JALE, ori arunci supapa, ori mergi la doctor. Link to comment
bebestrumf Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Cand zornaie si auzi doua zgomote distincte, de la cele doua arcuri, abia atunci e BUNA supapa. Cand auzi doar un singur zgomot, abia atunci e REA. Cand nu auzi ceva, e JALE, ori arunci supapa, ori mergi la doctor. Cand se aud arcurile? La relanti, cand accelerezi sau tot timpul? Inca nu am sesizat care este zgomotul specific celor 2 arcuri... Link to comment
zalmoxis Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Hai mai ca tu faci misto ...CAND O SCUTURI LA URECHE SE AUD ZGOMOTE ....(vezi ...supapa vreau sa zic) "> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now