tribunul Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 De 2 zile imi scartie cand apas pedala de ambreiaj. Scartie si cand am motorul pornit si cand am motorul oprit. Din cate mi-am dat eu seama ar fi cam 2 scartiituri, unul in masina in zona pedalei altul parca se aude la motor (am pus pe cineva sa apese). Scartiitul din zona motorului nu se aude de fiecare data cand apas pedala, parca ar fi: odata se aude odata nu se aude. Am uns cu un spray mecanismul de la pedala dar nimic, face la fel. Sa fie cablul pe duca? Mi-e frica sa nu-mi cedeze cablul in trafic. Link to comment
ticolino Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 da, e de la cablu. asa imi facea si mie pana sa-l schimb. probabil s-a rupt burduful (da, cablul de ambreiaj are un mic burduf) si s-a scurs vaselina, a intrat praf, etc. eu iti recomand sa-l schimbi, desi eu am mers cateva luni cu el scartaind... Link to comment
john Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Si la mine scartie. Si ambreiajul si acceleratia. Se poate rezolva la garantie ? Link to comment
tribunul Posted June 14, 2005 Author Share Posted June 14, 2005 Pai sa stii ca-l schimb, sa nu ma trezesc pe Dealul Negru cu cablul rupt. Ai idee cam cat costa si daca trebuie sa iau un anumit tip, ma gandesc ca sunt mai multe tipuri, adica mai proaste sau mai bune. Sa ma duc la un magazin anume? Link to comment
ticolino Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 eu am dat pe el 280k, de la magazinul de la apaca. e original daewoo. Link to comment
tribunul Posted June 14, 2005 Author Share Posted June 14, 2005 Pe unde vine magazinul de la Apaca? Da-mi un detaliu, un punct de reper, eu stau in Beceni si nu stiu de magazinul respectiv. Cum poti fi sigur ca este original Daewoo? Are eticheta cu Daewoo? Mie mie cam teama sa cumpar o prostie de cablu si sa ma lase pe drum, iar astia de la noi sunt in stare sa-ti vanda orice. Acum nu e vorba de bani e vorba de siguranta. Link to comment
Leutzu Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 (edited) trbunul, decat sa te duci pana la apaca (in militari) fa matale o plimbare pana la magazinul daewoo de pe vacaresti (la abator inspre piata Timpuri noi pe partea stanga), este mult mai aproape, au preturi destul de mici si sunt piese originale. Edited June 14, 2005 by Leutzu Link to comment
cocoman77 Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 salut !!! Am si eu o problema cu ambreiajul si m-am gandit sa o spun aici, chiar daca sun putin in afara topicului. Soo...oricat de usor as lucra cu ambreiajul, acesta cupleaza brusc si motorul da in nas. Din cate am constatat pe la jumatatea pedalei, motorul transfera prea brusc puterea la roata. Sa fie discul??????...sau exista ceva ce se poate regla???? Merci Link to comment
Leutzu Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 In general cand este discul uzat acesta patineaza si nu iti cupleaza cum trebuie adica accelerezi si motorul doar se tureaza nu iti da si cuplu rotilor, ceea ce cred ca ai tu se poate datora placii de presiune (cred ca asa se numeste) aceasta nu mai actioneaza suficient ambreiajul motorul ramanand in sarcina. Link to comment
ZLI Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 salut !!!Soo...oricat de usor as lucra cu ambreiajul, acesta cupleaza brusc si motorul da in nas. <{POST_SNAPBACK}> incearca sa-l reglezi cum scrie in carte. e posibil ca atunci cand il mai ridici sa cupleze mai lin. ai grija sa-i lasi jocul ala, ca latfel ramane rulmentul de presiune mereu in sarcina. la mine scartaia si am bagat vaselina cu un spray. Link to comment
tribunul Posted June 15, 2005 Author Share Posted June 15, 2005 trbunul, decat sa te duci pana la apaca (in militari) fa matale o plimbare pana la magazinul daewoo de pe vacaresti (la abator inspre piata Timpuri noi pe partea stanga), este mult mai aproape, au preturi destul de mici si sunt piese originale. <{POST_SNAPBACK}> Cred ca stiu undei magazinul de la Vacaresti, este aproape de intersectia cu strada care da la palatul "pionieriilor". Dar cel de la Pasajul muncii cum vi se pare? acum sunt la BUCUR OBOR si azi vreau sa-l cumpar apoi sa ma duc sa-l schimb, iar magazinul de la Pasajul Munci este mai aproape de mine. Trebuie sa mai iau ceva bolturi, piulite, saibe, etc ca sa schimb cablul de ambreiaj? Link to comment
ticolino Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 nu trebuie sa mai iei nimic. iti trebuie insa o mana f. lunga si subtire (poti folosi si un prelungitor lung de clicket ). daca esti la obor vezi ca mai este un magazin, la intersectia cu ferdinand parca. pe stanga, cum vii de la obor. a fost de olcit, acum e si daewoo. Link to comment
Shenck Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 De la Muncii am luat mereu piese ieftine dar FOARTE PROASTE. Eu sint multumit de mag de pa Vacaresti. La Apaca nu am ajuns pina acum. Link to comment
sprite Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Cred ca stiu undei magazinul de la Vacaresti, este aproape de intersectia cu strada care da la palatul "pionieriilor". Ai grijă că sunt două magazine. E vorba de al doilea, tot pe partea stângă, dar cam la mijlocul distanţei între Pionierilor si Timpuri Noi. Deci ăla mai "îndepărtat" de intersecţia pe care o ştii... Link to comment
tribunul Posted June 15, 2005 Author Share Posted June 15, 2005 Multumesc, o sesizare importanta, eu ma duceam la primul. Link to comment
Shenck Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Vezi si asta http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...pe=post&id=2974 Link to comment
tribunul Posted June 16, 2005 Author Share Posted June 16, 2005 Am fost la magazinul de pe Vacaresiti si am luat cablul de ambreiaj, a costat parca 260.000 lei. Intradevar scartia din cauza cablului vechi La capatul dinspre cutie cablul are un burduf din cauciuc care cedase, se rupsese si atunci cablul (sarma) incepe sa rugineasca. Se mai poate merge asa cu el, cred ca iarna s-ar putea sa inghete si atunci cand apesi pedala de ambreiaj sa ramana blocata la fund. Link to comment
Uncle-Sam Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 (edited) aduc topicul sus cu aceeasi problema. Imi scartaie pedala si se apasa foarte greu si in hopuri. Prima data am crezut ca e de la cablu. L-am schimbat impreuna cu pedalierul si mi-a mers mai usor o vreme, acum iar a inceput. M-am uitat la o cutie de viteze pe care o aveam prin curte si am remarcat ca furca ambreiajului si axul pe care se plimba rulmentul de presiune se pot gripa foarte usor daca nu sunt unse. In concluzie, trebuie sa fac cumva sa ung acel mecanism. Problema e ca nu exista nicio gura de vizitare a carcasei ambreiajului, asa ca voi da o gaura ca sa pot baga o seringa cu un furtun la capat. Concluzia e: furca/sistemul de la ambreiaj mergand greu, forteaza cablul si pedalierul, facandu-le sa scartaie. Revin cu noutati imediat dupa ce rezolv cutia pe care o am de rezerva Edited July 21, 2010 by Uncle-Sam Link to comment
getablonda Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 (edited) Chestia am patit-o si eu: mergea greu si avea si un scirtiit. Initial am crezut ca e pedalierul (era o discutie veche pe aici). Imediat m-am convins ca nu are cum, cind m-am minjit de vaselina de la el. Luind-o pe fir in jos, la apasare, ambreiajul dadea si o senzatie de sufa care freaca pe ceva. Am schimbat cablul si... am constatat ca nu era cazul - nu era el vinovat. Cind am dat cu niste spray pe la prinderea cablului de pirghia de pe cutie, a avut loc revelatia. Imediat am simtit diferenta. Totusi, a trebuit sa mai dau o data, pentru ca nu a tinut. A doua oara am insistat la axul pirghiei si de atunci merge usor si nu mai scirtiie. Edited July 22, 2010 by getablonda Link to comment
Uncle-Sam Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 @getablonda: iti scartaia cablul in capul filetat care se prinde de tija furcii de ambreiaj? Eu am dat azi gaura, am uns furca ambreiajului, dar nu s-a simtit nicio diferenta. La mine stau lucrurile cam asa la prima vedere: tija pedalei de ambreiaj e usor stramba, iar cablul freaca la intrarea in camasa (se vede uzura pe buza camasii). O sa incerc maine sa o indrept si sa ung si la prinderea tijei unde a zis geta Link to comment
Uncle-Sam Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 Am dat din nou pedalierul jos, am uns cablul de ambreiaj cu spray pt lant de moto si furca de la ambreiaj. Merge ceva mai bine, dar nu cum ar trebui Link to comment
getablonda Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Io cred ca nu obtii nimic ungind cablul de ambreiaj. Cred asta pentru ca nu ai cum sa-l ungi suficient de bine decit daca il desfaci - stiu de la bicicleta. In al doilea rind, nu sunt bune uleiurile spray - trebuie o vaselina groasa acolo. Probabil sprayul tau este pentru curatat lanturi de transmisie. Lanturile de generatie mai noua nu se mai ung, doar se curata din cind in cind. Mai bine schimbi cablul si mai vezi pe urma cum merge. Link to comment
Viktor Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Lanturile de generatie mai noua nu se mai ung, doar se curata din cind in cind. Mai exact? Lanturile noi contin grasimi? Link to comment
Uncle-Sam Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 Sprayul pe care l-am folosit, actioneaza la fel ca degripantul, doar ca in 10 min se coaguleaza si devine mai gros ca vaselina Link to comment
Salex Posted August 4, 2010 Share Posted August 4, 2010 ... in 10 min se coaguleaza si devine mai gros ca vaselina ... Si crezi ca asta l-a ajutat ??? Stau si ma intreb ce se va intimpla la iarna Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now