FLEX Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 ... io l-am aruncat ... Link to comment
laurentziu83 Posted September 27, 2004 Share Posted September 27, 2004 Am aruncat si eu filtrul ala. Era NEGRU pur si simplu. Deci se merita suta in suta. Link to comment
sprite Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 eu, FLEX, multam tare pentru filtrul "de polen"! (...pe care mi l-a montat aseara, la intalnire, pe intuneric. Ma rog, la lanterna...) Isi face treaba excelent! Micsoreaza un pic debitul de aer, da' nu e rau. Am, in schimb, o alta idee, pe care o sa o aplic maine: in loc de filtrul de hota (care e foarte gros), am sa "trag" pe burduful ala un ciorap de dama! Serios, nu glumesc. Efectul cred ca e acelasi, plus ca imi "colecteaza" si frunzele, nu mai raman in ventilator... Oricum o sa-ti arat joia viitoare... Ce zici? Link to comment
NFS Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 am sa "trag" pe burduful ala un ciorap de dama! Serios, nu glumesc.[...] Ce zici? Ai naibii fetishistii astia! Link to comment
sprite Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 Ai naibii fetishistii astia! Na, belea, ca m-am facut de cacao! Link to comment
laurentziu83 Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 Da sa nu fie unu' purtat o zi intreaga ca dup-aia mergi cu toate geamurile deschise La mine la AC, oricat m-am chinuit nu am reusit sa-l montez intre ventilator si elementii de racire, nu am reusit pur si simplu sa desfac ventilatorul de elementul de AC. Ca sa fac asta cred ca ar trebui sa dau tot bordul jos altfel nu vad cum. Deci eu filtru nexam de-acu pana la primavara, pana se termina cu efectul de aburire al geamurilor. Aviz amatorilor care vor sa si-l monteze unde l-am pus eu si vor sa mearga asa tot timpul anului. Link to comment
NFS Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Am, in schimb, o alta idee, pe care o sa o aplic maine: in loc de filtrul de hota (care e foarte gros), am sa "trag" pe burduful ala un ciorap de dama! Serios, nu glumesc. Efectul cred ca e acelasi, plus ca imi "colecteaza" si frunzele, nu mai raman in ventilator... Am aplicat eu ideea cu ciorapul, pina la urma! Mi se pare beton. Jetul de aer nu e deloc obstructionat, poate ca praf va mai arunca totusi, in schimb cred ca scap de frunzulitze si floricele, daca nu se rupe ciorapul. Link to comment
ileana Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 daca nu se rupe ciorapul va recomand ciorap cu lycra 20 DEN Link to comment
laurentziu83 Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 intr-adevar, trebuia un sfat dintr-asta. rezista la peste 50 de grade? Link to comment
micul gigant Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Pana la urma unde trebuie montat un astfel de filtru pe un matiz E3 cu AC? Am observat in ultima vreme ca aerul ce-mi intra prin sistemuld e ventilatie are un miros ciudat, parca ar fi mult praf... Ma ajuta cineva? Link to comment
Satori Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Avand in vedere ca exista o intrare si mai multe iesiri, sa gandim inginereste... Deci intrarea. PS: Citeste topicul de la inceput, s-a scris ce si cum. Link to comment
dvasy Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Baieti ... imi cer scuze pentru off topic ... Imi curge lichid de la aerul conditionat pe covorasul de cauciuc din dreapta soferului ... A mai intalnit cineva fenomenu ...e de rau? Va multumesc mult ...si inca o data imi cer scuze Link to comment
NFS Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 dvasy > E condens de la aerul conditionat. Vezi ca au mai patit si altii: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4357 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=802 Link to comment
dvasy Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Multumesc frumos pentru raspuns ...si da...exact asa a fost ...furtunelu amarat era iesit ... exact sub bord ... cam neingineresc plasat daca ma intrebati ...puteau sa il prinda cu ceva ... impins tot timpul de picioare o sa tot iasa...da rezolvam eventual cu o brida ceva ... Oricum ... many thanks Link to comment
Gl.06.RIU (Daniel) Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 (edited) Dar eu ma gandesc totusi (shi am sa pun shi in practica)k in loc de nush ce hatie de filtru de la aparate specializate, am putea folosi chiar filtru de aer de la motor . Maine ma duc sa imi iau unul k e ieftin , shi il decupez frumos cu un cutter apoi in pun exact inaintea burdufului , shi astfel sa speram k scap de orice problema . Trebuie mentionar k in dreptul gurilor de aer de la stergatoare am adaugat eu un fel de plasa neagra din material textil , cu ochiuri relativ mici , shi asa am scapat de impuritatile mari ale mediului inconjurator. (shi nu se vede deloc plasa aia ) daca am gandit gresit sa ma corectati , k nush cat de buna e ideea mea pana ce nu o aplic pe gigant Limbajul IRC a fost sanctionat corespunzator. Edited August 17, 2006 by Mircea Link to comment
luck33ro Posted August 16, 2006 Share Posted August 16, 2006 La AC ma gandesc ca e bun de plasat filtrul inaintea vaporizatorului, care se umple de mizerii, miroase si nu mai e eficient...a pus cineva asa? Link to comment
Gl.06.RIU (Daniel) Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Salut baieti ! Nu a mers ideea mea cu fitru normal de aer , asa k am pus filtru de hota , grosime 5mm, sau 7mm, eu am folosit de 7 mm si merge foarte bine. Fluxul de aer se simte bine si la treapta 1 a vetilatorului .Buna ideea asta cu filtru ca acum nu mai am un fir de praf prin masina si sta si mai mult siliconul pe bord . Pa pa ! Link to comment
ga^dele Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 am si eu o mare intrebare...filtru asta de aer..cel de hota efectiv... oare in compozitia lui nu contine ceva nociv noua?????????????? Link to comment
NFS Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Categoric. Ma miram eu de ce se fereste nevasta-mea sa gateasca! Nociv rau filtrul de la hota. Uite, bunicii mei n-au avut hota... si au trait spre suta de ani! Link to comment
ga^dele Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 (edited) ... intrebarea e daca nu are in compzitie care ajuta la oprirea particulelor si la trecerea aerului prin el sa elibereze anumite substante in aer... by the way...mi-am pus si eu unul azi...daca mor o sa va anunt )"> Edited August 26, 2006 by ga^dele Link to comment
dreamlike Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 Multumesc de ajutor, am si eu dar se simte jetul de aer putin mai slab. Efectul insa, sper sa fie cel scontat. Link to comment
NFS Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Din cauza ca tot am desfacut si umblat pe sub bord ca sa cotrobai dupa firele de la ceas am zis ca e momentul sa vad si ce "s-a prins" in capcana pusa acum 16 luni! Rezultatul il vedeti in prima poza. In a doua vedeti unde se pune ciorapul (poza facuta "prin" usa de la torpedou). Tin sa mentionez ca in aceste 16 luni de la montare, n-am mai vazut/simtit decat FOARTE VAGI urme de praf intrand in habitaclu indiferent de treapta pe care era ventilatorul! Link to comment
laurentziu83 Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Ah, NFS, ce amintiri mi-ai trezit cu filtrul ala... cand era si matizul meu mai intreg Link to comment
octavian30ro Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Imi spune si mie cineva care sunt dimensiunile filtrului ca sa nu tai de doua ori filtrul de hota? merci Link to comment
Mircea Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Primul post al acestui topic, daca ai fi avut curiozitatea sa-l citesti integral, ti-ar fi raspuns la intrebare... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now