AZH Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 De ceva vreme scoate cam mult fum si apa, cred, pe toba finala.A si papat ceva ulei, adica vreo 5-600 ml la 8000km. A mai patit cineva asa ceva, sau imi puteti da niste sfaturi cu ce ar trebui sa intreprind? Multumiri anticipate. Link to comment
tribunul Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Cred ca tu ai verificat faza cu fumul dimineata, adica atunci cand ai pornit masina pt. prima data in ziua respectiva? AM DREPTATE? Orice motor papa ulei, indiferent cat de bun/nou este motorul tot papa ulei, poate sa fie si motor de mertzan tot papa. Daca tu ai reusit sa-ti dai seama ca papa cam juma de litru la 9k km si e corect e cam mult, esti sigur ca nu-l pierzi pe undeva? Faza cu fumul; verifica cand motorul este cald, adica atunci cand ai ajuns cu masina la destinatie. Daca verifici cu motorul rece te poti insela, ea scoate abur pe teava de esapament si te poti pacali usor, se confunda destul de usor "aburul" cu "fumul". De aici si apa care o elimina pe teava de esapament. DA este normal sa scoata apa, picaturi. Daca scoate fum si cand ai ajuns la destinatie si are o culoare usor albastrui insemna ca te paste o segmentare si atunci asta este si cauza pentru care-ti consuma ulei. Link to comment
zoosy Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 ar trebui sa ne spui si despre fum cum este... negru sau alb-albastrui ... sa ne dam si noi seama de la ce o fi. ca idee, daca e negru (cand o turezi mai tare in principiu, nu si la relanti) probleme sunt in zona evacuarii, dar daca fumul este albicios atunci ala e fum de ulei si ar trebui sa iti pui cateva intrebari. dar sa speram ca e negru... Link to comment
AZH Posted June 20, 2005 Author Share Posted June 20, 2005 In primul rand va multumesc de promtitudine.Culoarea fumului este spre negru si iese ceva mai mult atunci cand o turez(pornesc aerul), dar pt o perioada scurta de timp, dupa care nu mai iese asa mult, la aceeasi turatie. Acum a inceput sa imi dea niste rateuri, adica nu mai merge rotund la relanti.Pentru rateuri ar trebui sa ii verific aprinderea? Cred ca cel mai bine ar fi sa vin si eu la o intalnire, dar nu prea pot pt ca am un Bebe de 1,7 ani si ma solicita la maxim, adica mai tot timpul meu liber este directionat catre el. Va multumesc de intelegere. Link to comment
keluboss Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 ma gindesc ca apa e de la condens Link to comment
Leutzu Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 @florin...fumul negru este datorat arderii incomplete. Link to comment
AZH Posted June 21, 2005 Author Share Posted June 21, 2005 Am gasit!!!!! Una dintre fise nu mai functioneaza, sper ca asta sa fie "buba".Revin cu informatii dupa ce schimb fisa. Link to comment
Leutzu Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Aia era problema, datorita nefunctionarii acelei fise, acel piston nu prea ardea benzina din el...si rezulta fumul negru, adica ardere incompleta. Acum am si eu o intrebare, nu iti tragea si masina mai greu???? Link to comment
zoosy Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 cu siguranta fisa a fost problema... aceeasi problema am avut-o si eu asta iarna. Link to comment
pesteimputit Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 nea... problema lui era ca trebuie segmentat motorul... o sa va spuna si el Link to comment
AZH Posted June 24, 2005 Author Share Posted June 24, 2005 @peste Luni merg la service sa-mi verifice presiunea din capu' la piston, si va spun daca o sa fie nevoie de segmenti.Dar odata ce a spus Pepino ca trebuiesc segmenti, cred ca asta este.Va tin la curent. Link to comment
pesteimputit Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 luni ma duc si eu la service poate ne vedem acolo tot la grand garage? Link to comment
AZH Posted June 24, 2005 Author Share Posted June 24, 2005 Am o recomandare pentru Auto marcus.Am 2 avantaje:sunt la 5 min de mine si merg cu recomandare.Dar merg doar pentru constatare luni.Ca dupa trebuie sa-mi cumpar cele trebuincioase, si va mai dura ceva, pt ca sunt proaspat intors din concediu, si miros a prost, material vb. Link to comment
brusli Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 De ceva vreme scoate cam mult fum si apa, cred, pe toba finala.A si papat ceva ulei, adica vreo 5-600 ml la 8000km.A mai patit cineva asa ceva, sau imi puteti da niste sfaturi cu ce ar trebui sa intreprind? Multumiri anticipate. <{POST_SNAPBACK}> intre nivelul minim si maxim e 1 litru de ulei. n-are masina nimic. Link to comment
AZH Posted November 8, 2006 Author Share Posted November 8, 2006 Cam tarziu raspunsul, dar mai bine mai tarziu. Problema s-a rezolvat prin segmentare, asa cum a spus si Pepino. Rog a se inchide topicul. Link to comment
adostar Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 @AZH - De curiozitate! Cati km avea motorul inainte de segmentare? Link to comment
AZH Posted November 9, 2006 Author Share Posted November 9, 2006 (edited) 91.000 km, dar sunt al treilea proprietar(nu sunt sigur pe nr de km), si mi-a spus mecanicul ca a fost foarte neingrijit motorul, adica mai mult ca sigur ca schimbul de ulei nu a fost facut nicioadata sub 15.000km(asta a spus mecanicul). Edited November 9, 2006 by AZH Link to comment
vasiledintomis Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 te-ai uitat si la bujii? cum aratau? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now