Nu_stiu_totul Posted July 8, 2005 Share Posted July 8, 2005 Nu_stiu_ce sa zic de consumul tau! La mine ultimul consum facut "ochiometric" a fost 25l la 200Km numai urban si cu AC pornit tot timpul Asa e Cielo "gurmand" si daca mai e ceva dereglat "te rupe"! Link to comment
lauriciu Posted July 8, 2005 Author Share Posted July 8, 2005 asta inseamna consum de 12.5l/sutakm, este mult, mie in oras cu AC nu imi sarea de 10, de aceea sunt disperat. cu 7 litri am facut in jur de 74km in oras cu AC, mers batraneste =9.5l la sutakm, asta pana sa pice 2 injectoare. Link to comment
red_gle Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Intr-un post anterior descriam o problema care a ramas nerezolvata. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry226912 Resetarea Iac si ECM nu a dat rezultate decat pe moment. Dupa ce am mai sapat, am gasit la senzorul de temperatura din filtrul de aer clemele largite in conector. Ar putea fi aceasta cauza problemei sau mai trebuie sa sap? Link to comment
iso Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 (edited) Curata IAC-ul si "scaunul" acestuia de pe admisie si fa reset ECM . Edited March 16, 2007 by iso Link to comment
red_gle Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 (edited) Fac precizarea ca problema se manifesta destul de rar, in medie o data la doua saptamani, iar uneori isi revine de la sine, adica ecm-ul intr-un final stabilizeaza din mers turatia motorului. Alteori repornirea motorului rezolva problema. Asta ma face sa cred ca pe undeva este un contact imperfect pe parte electrica. Problema nu apare niciodata la pornire la rece, ci atunci cand motorul este cald, chiar daca a mers doar 15 minute. De cateva ori probhlema a aparut si in mers. Edited March 16, 2007 by red_gle Link to comment
ovi_jer Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Daca erau probleme la senzorul de temperatura aveai si martorul motorului aprins.Verifica si eventualele pierderi de vacuum la galeria de admisie. Link to comment
red_gle Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Problemele s-au agravat. Ieri seara, nu stiu daca incalzirea vremii are importanta, a pornit foarte greu, la a treia sau a patra incercare, la ralanti motorul se oprea. Azi dimineata a pornit la prima cheie, ralantiul era undeva la 1200. Link to comment
ovi_jer Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Ai 1-2 injectoare care nu inchid bine si la cald iti ineaca motorul. Link to comment
red_gle Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 (edited) Am gasit fisa centrala oxidata bine de tot la capatul dinspre delco si peria din capac delco terminata - inlocuit capac delco. Pe moment am curatat locul si sunt curios sa vad ce se mai intampla. E posibil din cauza asta sa fi avut probleme si cu ralantiul? Edited March 20, 2007 by red_gle Link to comment
ovi_jer Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 Poate fi si asta o cauza dar ar fi trebuit sa se manifeste si la rece. Link to comment
ccc78 Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Buna forumistilor, poate ma ajutati si pe mine cu un sfat. Am un Cielo din 1995 pe benzina si am observat in ultimele 2 zile ca am probleme la pornirea in conditii de caldura foarte mare. Am plecat vreo 10 km in oras, am oprit vreo 2 ore si cand m-am intors fiind foarte cald afara am pornit clima vreo 5 minute, stand pe loc, apoi cand sa o i-au din loc motorul nu mai vroia sa se tureze mai mult de 500-600 de turatii/minut, accelerandu-l imi murea. Am incercat sa o turez de vreo 3-4 ori dar fara rezultat. M-am dus cu taxiul acasa iar peste 2 ore m-am intors (afara se inserase) si a pornit fara probleme. Astazi figura s-a repetat iarasi. Nu stiu ce are. Sa fie oare pompa de benzina? Dar de ce doar la cald face probleme si nu si la frig? Are legatura cu clima? Poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine ca tare nu as vrea sa dau vreo 5 mil pe o pompa noua de benzina. Multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Dupa cum vezi s-a mai discutat aici .Foloseste functia inainte de a posta. Pompa de benzina costa numai 200 lei dar pina sa ajungi la ea mai tebuie studiata problema. Filtrul de benzina cand a fost schimbat ultima data?Verifica tensiunea de incarcare pe baterie cu AC-ul pornit. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now