ChevySan Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 @AB: la epica e o chestie destul de inteligenta, nu stiu daca se poate adapta ceva si la kalos. Bipaitoarea de centura nu incepe sa urle decat daca rulezi cu > 20km/h. Si dupa ce a inceput nu se opreste, sau cel putin nu s-a oprit dupa vreo 10 beep-uri. Aşa e şi la Aveo cu menţiunea că mie mi s-a părut că porneşte la 25 sau la 30 km/h. Şi se opreşte după 90 de secunde. Link to comment
Lucian M Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Ce dreq mare filozofie mai dezbatem acum cu bipaitoarea aia?! M-am saturat pana la refuz de solutii care de care mai interesante, asa ca vin eu cu una- cea mai simpla si mai multumitoare (zic eu): se ia firul de la centura si se inchide circuitul !!! In felul acesta va disparea forever ledul aprins din bord si va sari si air-bag-ul in caz (Doamne-pazeste) de accident. Era asa de greu de nu s-a gandit nimeni? Iar bipaitoarea va piui si cand e nevoie sa ne anunte de faruri aprinse etc. M-ar interesa mai degraba cum sa nu mai bipaie daca am usa deschisa si cass-ul pornit decat sa nu se auda la centura... Link to comment
dreaQ Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Eu mai folosesc solutia: centura din dreapta trasa prin spatele scaunului si infipta corect la scaunul din stanga. Nu mai beep aie deloc. )"> Link to comment
kaloman Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 O simpla catarama de la o centura veche rezolva problema mai simplu si mai elegant. (catarama "dummy") Nu e nevoie de tensionat centurile inutil, nici de umblat la partea electrica (fir, conector, etc) Link to comment
Abram Burel Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Puteţi chiar băga orice în fanta aia (desigur e de dorit să puteţi şi scoate). Poate fi din orice material. Important e să nu se rupă pe acolo şi să nu mai puteţi băga pe urmă centura. Eu am vrut iniţial să-mi fac o chestie cum zice Kaloman dintr-o riglă de plastic, dar până la urmă am zis că e mai simplu cu conectorul de sub scaun. Poate la maşini unde nu ai acces la un asemenea conector, asta cu "dummy" e cea mai simplă soluţie. Link to comment
vladawd Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 dar cu anulatul bipurilor de la usa deschisa si cheie in contact ce se mai aude ? Link to comment
Abram Burel Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Pai, nu e rezolvat din postul 3? Dca nu mai vreti bipuri, scoateti "ciripoiul" (marca inregistrata Ovi) de tot si cu asta basta Va pot garanta ca nu vor sari air-bag-urile din cauza asta Link to comment
Figaro Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 (edited) Pana la urma ne face si noua o poza cineva la nemernicul asta de beeper ? M-am uitat pe sub tot bordul si nu iese la iveala. Ma scoate din sarite faza cu usa deschisa si cheia in contact. N-as vrea sa risc sa decluplez ceva ce nu trebuie odata cu difuzorul de bipuri. Vreau doar sa stiu unde e ca sa-l bulesc (vad eu cum) si restu sa ramana intact. Stie cineva unde exact e si cum arata? P.S. eu nu port centura si nu-mi piuie nimic niciodata si nici nu se opreste motorul sau alte cataclizme frectii etc. Edited June 28, 2007 by Figaro Link to comment
Abram Burel Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 The chime module is located above the instrument panel fuse block. Asteptam sa-i faci tu poza Link to comment
Razv Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 Iar la 407 e si mai si ... porneste masina, urla bipaitoarea, si daca nu ti-o pui, se opreste motorul in cateva minute Eu ma plimb foarte frecvent cu un 407 full options ... si 100% nu se opreste motorul ... doar tin vreo 2 3 minute beepurile. Purtati centura... mai ales la Aveo ... sau ati uitat ca are doar o stea jumatate? Link to comment
Figaro Posted July 21, 2007 Share Posted July 21, 2007 Depinde care din Aveo. Sedan s-a facut muci pe teste fata de cel cu 5 usi (scor maxim la impact frontal) Eu m-am bagat sub bord (cu ceafa pe pedale) si am vazut "cutiuta muzicala" de marimea unui sapun, era maronie daca nu ma insel si intra o mare cupla cu 7 fire in ea. Am scos mufa dupa ce am vazut ca asta e terminalul circuitului si nu mai iese din ea nimic spre alte lucruri si asta e modelul. Sa nu uitati sa o puneti la loc cand o duceti prin service sau revizie Link to comment
RauL:) Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Totusi o solutie nu este pentru anularea beepului cand e usa deschisa? Am tot citit, dar degeaba. Centura o port tot timpul si vreau sa bipaie in continuare in caz ca nu o pun. Dar faza cu bipul la usa si cheia in contact e criminala. Pui muzica si daca lasi usa deschisa bipaie in continuu de ne omoara pe toti. Ar fi o solutie pt anularea beepului doar pt usa, fara centura? Link to comment
Abram Burel Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Se poate: gasesti cutiuta care bipaie si desfaci din soclul ei firul verde deschis de pe pinul 2. Link to comment
puchi Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 (edited) Bai frate ,unde naiba e ciripitorul ala ca nu-l gasesc nicaieri . N`are nimeni o poza .Ma seaca usa deschisa -versus ciripitor . Figaro!! .Unde-i frate ciripoiul ala ?? Edited November 8, 2008 by puchi Link to comment
Abram Burel Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Pai, nu se aude unde e? Link to comment
puchi Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Pai se aude.Da nu`l gasesc . Tu l-ai gasit?.Sau te bagi in seama . Link to comment
Abram Burel Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Eu l-am gasit sub scaun. Ma rog, coada lui Link to comment
b32ngu Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Va salut! Sunt nou pe site si am descoperit eu o metoda pt stresul ala de beep cu usa deschisa...Cand se inchide usa are un buton care se actioneaza sa se aprinda si becul de la plafoniera este cel de pe stalp, trebuie sa il stiti. Acolo are un surub, il scoateti si scoateti mufa.Dar are si unele dezavantaje...nu mai indica pe bord martorul acela ca usa este deschisa, nu se mai aprinde plafoniera cand usa este deschisa, nu se mai sting farurile cand deschideti usa sa iesiti din masina...Sper sa fi fost de ajutor cuiva...Eu am si airbag-uri laterale si imi este aiurea sa scot mufa de sub scaunul soferului...Aaaa si beep-yl de la centura mi s-a sticat de mult ca m-a invatat unu' sa bag cheia acolo sa ii anulez beepaitul si nu mai merge... Link to comment
wwillym Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 ...Aaaa si beep-yl de la centura mi s-a sticat de mult ca m-a invatat unu' sa bag cheia acolo sa ii anulez beepaitul si nu mai merge... Unde ai bagat cheia ca sa anulezi beepaitul? sau ce ai facut...? Eu nu am inteles...! Poate caldura-i de vina Link to comment
DevBreak Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 @wwillym Pui contactul in a doua treapta, este pozitia la care incepe sa beculeasca tot bordul, la pozitia 3 porneste motorul Link to comment
b32ngu Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Am bagat cheia acolo unde bagi si centura de siguranta si l-am stricat... Link to comment
sergiuhusca Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Nu era mai simplu sa sa scoti mufa? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now