iso Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 (edited) ... chiar asa cum se poate desface ? ... la Cielo . Edited April 19, 2008 by ovi_jer Link to comment
lauriciu Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 eu am reusit sa o scot prin miscare stanga-dreapta, dar tre sa ai ceva sforta si o carpa sa nu-ti alunece mana.alta metoda nu stiu Link to comment
lauriciu Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 cum dracu sa o tai??? daca ai nevoie vreodata sa o pui inapoi?? incearca sa o scoti miscand de ea stanga-dreapta chiar daca te vei chinui un pic, eventual cu ajutorul unui amic, unu tine de mai jos de schimbator altul misca de maciulie. Link to comment
Dragos82 Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Eu asa am facut.Cauciucul ala e turnat iar dupa cauciuc e ceva din plastic Link to comment
andreib Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 (edited) Nu este turnat ci este bagat acolo la temperatura...Ca sa il scoti trebuie sa incalzesti pe la vreo 100 de grede celsius si ar trebui sa iasa. Am gasit o recomandare de efectuare a operatiunii prin scoatere tijei din timonerie si introducerea maciuliei in apa fierbinte (100' C). Daca vrei sa-l mai folosesti incearca metoda asta, daca nu flex-ul sau bomfaierul (si eu tot asa l-am scos la Matiz). Edited June 23, 2005 by andreib Link to comment
ovi_jer Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 andreib are dreptate cu metoda de scoatere.Atasez mai jos operatiunea exacta. Link to comment
webcath0s Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Salutare.. Am vazut pe aici cateva Cielo cu capul de la schimbator inlocuit!Operatiunea asta am vrut sa o fac si eu insa mecanicul care are grija de masina mea mi-a zis ca nu se poate inlocui din cauza acelui sistem...Voi cum ati procedat? Mersic Link to comment
Englishman Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 (edited) Se ia una bucata fierastrau (bomfaier) si se taie maciuca perpendicular pe axul schimbatorului, dar putin inclinat, sa nu ajungi la fier. Singura metoda asta este. Eu asa am facut, dar pe deasupra am scurtat si tija , i se parea prea lunga. Inelul care se trage in sus pentru marche-arriere l-am elimitat, dar nu-i simt lipsa deloc. La mersul inapoi, se ridica efectiv cu doua degete ceea ce a mai ramas acolo, adica baza de plastic pe care a fost lipit inelul respectiv. A, nuca respectiva este destul de desteapta. Daca se doreste, se poate demonta in 3 bucati si se poate schimba pielea ( care acum e neagra) cu alta de orice culoare . Intial a fost rosie, dar nu se potrivea cu interiorul ( evident...) si am ales negrul. La fel, daca se jeguieste, se schimba rapid. E de la firma Pilot, la fel ca si rama cromata din imagine. Edited December 12, 2006 by radux Link to comment
ovi_jer Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Functia aduce multe raspunsuri. Nefolosirea ei aduce warn dupa warn. Ce ai dracu sunt koreeni astia.Dupa ce ca nu folosesc bomfaierul la ansamblare au descoperit si metoda de demontare tot fara bomfaier Link to comment
NeneaDraky Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Oky, am inteles fara cu demontarea maciuliei, dar se gasesc maciulii care sa nu necesite stricarea inelului pt marche-arriere ( IN CRAIOVA DE PREFERAT )? sau tre sa fac cum a facut Radux? Sincer mi-e frica sa nu stric ceva pe acolo Link to comment
Lao Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Pai depinde numai de ce fel de maciulie gasesti. Eu taiasem numai 3-4 mm din buza superioara a acelui inel de plastic si functiona fara probleme. Depinde daca maciulia noua vine lipita pe fier sau mai lasa ceva spatiu liber. Link to comment
NeneaDraky Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 in principiu ar merge cam toata maciuliile pe care le gasesc.. scurte ar fi mai indicate nu? Link to comment
Englishman Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Ca sa se potriveasca pe inelul de marche-arriere, maciulia trebuie sa aiba dedesubt un spatiu adecvat pe care se "pupa" inelul cand il ridici. Daca pui o maciulie fara spatiul ala dedesubt, va merge, nici o problema si asa, dar o sa ai un schimbator ca la Dacie...de 1 metru ! Ideea e ca trebuie sa pastrezi cursa inelului pana unde vrea el sa se ridice si daca ii pui o "maciuca" normala, fara spatiu dedesubt, atunci aceasta va trebui fixata tocmai in varful tijei, ceea ce duce la supradimensionarea intregului ansamblu : adica se face ditamai batul : luuuuuung ! Link to comment
andreiorga Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Eu m-am gandit sa pun nuca de schimbator de la Renault pentru ca majoritatea masinilor de la ei au cutia ca a "noastra". Poate ne spune EM!L cum se procedeaza cu nuca de la schimbatorul de la Renault Link to comment
EM!L Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Cum se procedează la demontarea de pe un Reno (că schema de demontare de pe Cielo e postată mai sus) sau cum se procedează cu adaptarea ei pe Cielo? Citeşte, de mai sus, explicaţiile colegilor despre condiţiile necesar a fi îndeplinite ca "transplantul" să aibă succes. Din ce zice @Englishman deduc faptul că singura "piesa" ce ar putea pune probleme este inelul de marche-arriere, dar n-ar trebui să ai prea mari dificultăţi chiar dacă îl înlături şi păstrezi doar "baza" (asta în varianta în care nu e compatibil cu noua "configuraţie"). Vezi aici şi cum arată la Laguna II (poate te ajută cu ceva). Link to comment
andreiorga Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 Am pus de Opel Astra G...de piele. Vine ca turnata 1 Link to comment
RD-Woo Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Doar maciulia sau maneta cu totul? nu ne arati si cateva poze? Link to comment
scMOBILAscm Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Cam asa arata la mine. Chinuri mari ca sa o scot pe cea originala de la Cielo, si anume: Am crestat un X pe maciulie si am decojit`o. Apoi cu un feon* am incalzit nuca si am scos`o prin rotire cu un prosop. * feon profesional, nu de uz casnic Link to comment
RD-Woo Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Nuca schimbatorului de la ce masina este? Link to comment
KumKum Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Opel Astra G daca nu ma insel. Link to comment
scMOBILAscm Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 (edited) Va confirm ca este de Astra G, intra cu forta si nu va da batai de cap in legatura cu inelul. Am mai vazut si la Opel Corsa C si Opel Vectra ...B cred. Era din 2001 Edited December 2, 2010 by Salex Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now