smoke Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Am tot citit de ea - chestia aia ce se pune in benzina - si am cautat la Moll - dar au doar o solutie care se conecteaza la valva pvc printr-un furtun si spune clar ca nu se toarna in benzina - deci - mai exista si de asta care se toarna - vreau sa stiu si eu cum se numeste - adica mai exact - si care din astea 2 solutii e mai buna pt a curata un carburator de tico ? Multumesc. Link to comment
ciprian Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Eu am luat de la MOL, intreaba de solutie de curatat carb si o sa-ti arate ei ce au. Cand am cumparat eu, erau doua variante 1) 180.000 produsa in USA 2) 75.000 sau asa ceva, companie din canada dar produsa in romania. Am luat 2) am pus doza de soc adica tot flaconul la 30 L. Nu stiu ce eficienta a avut, tocmai mi-am reglat si carb asa ca sunt optimist ... Sper ca ajutat cu ceva ... Cel mai bine e asa intrebi pentru ca au sigur! Link to comment
RIon Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Carburatorul se curata cel mai eficient daca il demontezi,iar solutia optima se numeste DECARBUROL. Pe eticheta ai si instructiuni. Link to comment
smoke Posted June 24, 2005 Author Share Posted June 24, 2005 pai asa am facut - am intrebat la ei si mi-au aratat decat asta de se conecteaza la valva pcv - si au zis ca altceva nu au - cred ca trebuie sa caut alt mol. Probabil stii cum arata un carburator de tico - asa ca demontatul iese din discutie , ca altfel asa ajung So-stie cineva cum se numeste - sa ma duc si sa spun "vreau `insert name here`!" safe Link to comment
RIon Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Eu zic ca e cel mai bine dat jos, cu un manual sau o schema il demontezi si faci la loc fara preamulte batai de cap, sau mergi la un service. Da dupa, nu vei mai avea multe probleme. Eu am desfactu si dublucorp si monocorp si le-am montant back Link to comment
aztec Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 sant sticlute de 100ml parca, ce se toarna in rezervor, dar nu stiu exact cum se numeste, pt ca de fiecare data cand cumpar asa ceva , citesc mai atent instructiunile decat denumirea, scrie ceva cu curatarea injectoarelor si carburatoarelor.. data viitoare incerc sa retin si denumirea.. dca vrei ceva sigur, incearca sa folosesti combinat si un spray de carburatoare, ca solutia aia ce se toarna in benzina mai mult curata instalatia si rtaseul pe unde intra benzina, mai ramane "shokul avtomat" si alte componente... Link to comment
RIon Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 se gasesc si in benzinarii, metro etc., scrie pe eticheta ce si cum fac, sunt 2+2 parca, dar si altele... Link to comment
smoke Posted June 24, 2005 Author Share Posted June 24, 2005 as folosi eu si un spray de curatat carb - dar trebuie sa mai si aflu pe unde sa dau cu el - daca e cineva pe aici care a facut operatiunea si poate face un mic walk-through - e perfect - spray-ul deja il am... tot astept pe cineva care a retinut numele...aztec - poate data viitoare te uit si la nume. Link to comment
brusli Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 spray de curatat carburator e foarte bun. nu mai demontati si reglati si alte solutii de dacie. se scoate filtrul de aer. se porneste motorul si se pulverizeaza in carburator Link to comment
Maxx Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 Da e excekebt! Doar ca nu se da tot tubul ca ardeti garniturile !!!! Atentie mare! Eu am patit asa ceva Dar da rezultate Benzina carca si kilometrii galeata la toata lumea Link to comment
smoke Posted June 27, 2005 Author Share Posted June 27, 2005 pai si cat de mult sa dau ? 1-2-3 jeturi ? fii te rog mai explicit avand in vedere ca exista si riscuri. TNX. Link to comment
Maxx Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Se porneste motorul si se lasa sa se incalzeasca pana cand porneste electro-ventilatorul sau mai bine zis pana se deschide termostatul! Dupa se scoate capacul de la filtru de aer, se scoate si filtrul si ramane doar carburatorul! Apoi tii acceleratia cu mana stanga si dai cate un jet si dupa accelerezi! Atentie - Tendinta motorului este e a se opri asa ca o accelerezi! Si repeti jeturile prin toate orificiile de la carburator, atat gaura mare cat si jigloarele din dreapta adica gaurile mai mici. Concluzie dai cate un jet, accelerezi, dai cate un jet, accelerezi, pana cand simti la un moment dat ca merge lin masina. Maxim 1/2 din tub daca nu simti nimic Mult succes! Benzina carca si kilometrii galeata la toata lumea Link to comment
paulp Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Cauta in orice magazin mai rasarit (Metro, Carefour, Cora) la raionul de auto, Carburator&Injector Cleaner, marcile sint multe, dar ceva mai rasarite 2+2, Gasite, Coral Blue, Hexol, Liqui Molly. Link to comment
smoke Posted June 27, 2005 Author Share Posted June 27, 2005 ultimele 2 posturi au clarificat cat se poate de bine problema. TNX. Zilele astea sper sa am timp de operatia pe cord deschis... safe Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now