lauriciu Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Cu dantura de pe curea am patit-o si eu, insa dintii lipsa se aflau chiar jos la roata dintata, initial cand m-am uitat la curea, ea nu era nici prea slaba dar nici rupta si am crezut ca nu are nimic. Da din nou capacul de la distributie jos si cu o tubulara sau inelara cu cot, de 15 parca, invarte de surubul pinionului de la axa cu came si vezi daca se invarte si axa si vezi si cureaua toata. Link to comment
cristeck Posted July 2, 2005 Author Share Posted July 2, 2005 Mai am o intrebare, sa nu mor prost. Rola intinzatoare de la cureaua de distributie trebuie schimbata la fiecare schimbare de curea? Cum e mecanismul de trebuie schimbata asa de des? Am fost la un magazin de pe Brancoveanu (care mi se pare destul de scump) si cureaua e 400 000 si rola 1 400 000. Iar pe autodaewoo.ro nu aveau rola asta. Link to comment
ovi_jer Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Nu e obligatorie schimbarea rolei odata cu cureaua dar la a-2-a curea schimbata trebuie si rola. Link to comment
cristeck Posted July 2, 2005 Author Share Posted July 2, 2005 (edited) Asta cam asa e, ovi_jer, insa nu am schimbat-o pana acum si as vrea sa stiu ce anume se uzeaza la ea. Stiti cumva vreun magazin cu preturi bune? Ca asta de care am zis mi se pare cam scump, concluzie la care am ajuns prin compararea preturilor unor piese care le-am luat de la ei si preturile pentru aceleasi piese care le-am vazut pe forum. Edited July 2, 2005 by cristeck Link to comment
Wolfman Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Iti va spune mecanicul daca mai merge sau nu. Cand am schimbat la 150.000 curelele si rola, aceasta avea un sunet cand o invarteai cu mana. Si vezi ca o gasesti la juma' de pret pe la mecanicii woo, le raman role noi de la masinile in garantie la care nu schimba rolele decat pe hartie. Link to comment
i93mid Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Iti va spune mecanicul daca mai merge sau nu. Cand am schimbat la 150.000 curelele si rola, aceasta avea un sunet cand o invarteai cu mana. Si vezi ca o gasesti la juma' de pret pe la mecanicii woo, le raman role noi de la masinile in garantie la care nu schimba rolele decat pe hartie. <{POST_SNAPBACK}> Ce faza de cacao!!!La alte marci cum e skoda,vw,renault cand se schimba kitul se inlocuiesc si rolele nu numai cureaua!romanu de la woo Link to comment
Nu_stiu_totul Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Ce mai ironie ... Ce treaba are mecanicul Daewoo? Daca ai bani schimbi tot ce vrea muchiul tau ... sau iti cumperi o masina de marca si schimbi tot ce vrea muschiul lor Tu alegi ! Link to comment
i93mid Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 pai si daca iti schimbi rola ''pe hartie'' esti mai destept nu? Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 i93mid @ la daewoo rolele intinzatoare se verifica si se schimba numai daca este nevoie. Link to comment
i93mid Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 nu prea imi dau seama cum se poate masura gradul de uzura al acelor role... Link to comment
Wolfman Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Pai daca fac "galagie" cand le invarti cu mana ce mai verificare trebuie... Treaba cu rolele schimbate pe hartie este tocmai la masinile care fac 60.000 in garantie si mecanicul trece pe deviz si rola schimbata, ca doar plateste fabrica, cu toate ca rola este OK... Link to comment
BogdanG Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Ce faza de cacao!!!La alte marci cum e skoda,vw,renault cand se schimba kitul se inlocuiesc si rolele nu numai cureaua!romanu de la woo <{POST_SNAPBACK}> Asta crezi tu ,eu la VW nu am schimbat decit o data rola intinzator la mine in 120.000 km facuti ,daca rola e buna ce sens are sa o schimbi ,la fel e si la TD sau TDI ,problema este ca rola intinzatoare intra la consumabile deci o platesti in garantie asa ca te obliga sa o schimbi ,noroc ca la TDI se schimba la 90.000 km cureaua si la 100.000 km iese masina din garantie si multi nu o mai schimba si scot masina la vinzare . Link to comment
cristeck Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Daca tot se umbla la curea e bine sa se schimbe si rola, tot se demonteaza o groaza de chestii sa ajungi la curea. Plus ca nu ai nici o garantie ca in 5 - 10 000 km nu se duce si rola, chiar daca la prima vedere e foarte buna. Si e bine sa pui piese de calitate. Oricum, daca pui piese mai ieftine banii castigati inseamna doar cateva sute de mii (depinde si de natura reparatiei, desigur). Si chiar nu se merita. Eu unul am cumparat si cureaua si rola originale. O sa le schimb pe amandoua. Link to comment
cristeck Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 Gata. S-a rezolvat. Cureaua de distributie avea vreo 8 dinti rupti in partea de jos, de la pinionul arborelui cotit. Rola intinzatoare era cam dusa si mai si pirdeam lichid de racire pe la garnitura pompei de apa. Schimbat curea, intinzator si garnitura ... totul e ok acum. Alte probleme aparute la motor in urma aceste probleme: 0. (motor SOHC). P.S. garniturile de pompa de apa care sunt pe piata in momentul acesta sunt foarte proaste calitativ. Daca aveti posibilitatea luati de la fabrica de la Craiova. Sunt 2 garnituri existente pentru pompa de apa. Una, mai proasta, se gaseste pe piata, indiferent de magazin, iar alta, mult mai buna, nu se gaseste decat la fabrica. Si nici aia nu sunt prea "amabili". Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now