geof Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Deschid un topic care va avea in special raspunsuri subiective. Va place design-ul Kalos-ului? Si ce ati vrea sa mai inmbunatati la el? Sa incep eu. Avand in vedere ca unul din criteriile de alegere a masinii a fost design-ul, va dati seama ca imi place foarte mult, mai ales sedanul (in general nu prea imi plac masinile hatchback). Consider ca are o linie foarte fluida, bine desenata; iti dai seama ca a fost o masina facuta chiar de designeri (nu de ingineri). Daca as vrea sa imbunatatesc ceva la ea, as vrea sa fie mai putin inalta si sa aiba rotile cu diametrul un pic mai mare. Link to comment
arp Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Idem, cu mentiunea ca-mi plac mult mai mult farurile de Daewoo si nu cele de Chevy. Varianta in 3 usi este superba!!! Link to comment
vlad35 Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 (edited) Si mie imi place cel mai mult cel in trei usi. Despre faruri eu zic ca alea de Chevy dau mai bine pe 4 usi iar cele de Daewoo pe cel in 3/5 usi. Cel cu 4 usi ar putea arata mai bine din spate. Are fundu cam sus. Edited June 24, 2005 by vlad35 Link to comment
VAXXi Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Trebuia si o optiune "aproape da" Masina e inalta, rotile sunt prea mici fata de cat ar fi trebuit. O regula de design auto zice ca pentru a arata bine, inaltimea masinii trebuie sa fie cel mult de 2 ori diametrul rotii. Nu imi place cabina, e prea inalta; stiu ca e o cerinta pentru a putea oferi senzatia de spatiu interior, se intalneste tendinta asta la multe masini... dar parca e prea autobuz Am vazut mai intai Kalos sedan; mi-a placut; hatchul il vazusem in poze, si am zis "clar, sedanul e mai frumos decat hatchul". Dupa aia am vazut si hatchul live, si designul acestuia e intr-adevar mai inchegat decat sedanul (arata mai fluid); dar tot sedan mi-as lua Link to comment
geof Posted June 24, 2005 Author Share Posted June 24, 2005 Da, poate ca ar fi bine de introdus inca o optiune (ceva de genul "Nici da, nici nu"), dar nu stiu daca pot, chiar daca sunt initiatorul topicului. In privinta farurilor, mie imi plac cele Daewoo, si am avut norocul sa am din acestea (chiar am fost printre primii care au avut astfel de faruri). Desi, cum am mai spus, in general nu-mi plac masinile hatchback, Kalos-ul cu 3 usi imi place si mie foarte mult. Link to comment
body Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Eu habar nu am ce faruri am ( e modelul nou cu semnalizatorul inglobat in far) .Da , imi place , cu mentiunea ca daca era o idee mai scund era beton ! Link to comment
florinbad Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Ca viitor posesor de Kalos HB , am votat: DA! Link to comment
geof Posted June 24, 2005 Author Share Posted June 24, 2005 (edited) Eu habar nu am ce faruri am ( e modelul nou cu semnalizatorul inglobat in far) .Da , imi place , cu mentiunea ca daca era o idee mai scund era beton ! <{POST_SNAPBACK}> Cel cu semnalizatoarele inglobate in far sunt cele numite model Daewoo. Celelalte (cu semnalizatoarele separate) sunt modelul Chevrolet iar pe forum au fost de numite "Sabii Jedi". Edited June 24, 2005 by geof Link to comment
Gica Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Ca viitor posesor de Kalos HB , <{POST_SNAPBACK}> Pe bune ? ? Mie cred ca imi place ce am luat : 5 usi, sabii jedii, daca avea eleronash era perfect. Intr-adevar, are dreptate si Vaxxi sedanul cam inalt, aduce a Logan... Link to comment
AND Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 (edited) Am votat asa si asa , cu toate ca-mi place mai mult decat Logan per total :"> , acesta din urma nu pare asa cocosat din cauza cabinei inalte precum Kalosul. Iar cum a zis VAXXi , rotile par prea mici, si nu pare destul de lata pt cat e de inalta ..pare pur si simplu cam ghemuita. Cam asa vad bubele design-urilor modelelor urmatoare: Logan - patratoasa Kalos - ghemuita Clio Symbol - cocosata Accent - mica si joasa Albea - design invechit cel mai urat profil : Albea (80's) cel mai urat profil , de la mijloc spre portbagaj : Logan (prea multe linii drepte , parca e desenat in Windows paint!) cel mai urat posterior : Logan cea mai frumoasa per total : Kalos cea mai urata forma, de la mijloc spre portbagaj : Clio Symbol (vai de cocoasa lui) cel mai frumos , fazut din fata : Accent (e grav) , si Logan pe 2nd place. cea mai reusita , cand privita din balcon : Logan (monovolum) Edited June 24, 2005 by AND Link to comment
arp Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Si privind prin teava de esapament cam care ar fi clasamentul? Link to comment
Satori Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 As schimba rotile cu unele de 15 si acelasi talon ca acum, as pune un cowbar din ala original si un eleron pe spate (oricum nu se vede mai nimic prin luneta, macar sa il vad pe ala). Link to comment
AND Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Pai nu stiu , uite-te tu si spune-mi si mie "> Link to comment
florinbad Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Pe bune ? ? Da, pe bune, dar nu in vitorul apropiat ci in viitorul indepartat (toamna-primavara)! PS: 185/60 R14 (cat are Kalos-ul) vi se par ... micute? La HB sunt perfecte, parca se "muleaza" pe forma masinii, parca fac parte din masina, parca fac un întreg cu masina, si tot asa... Popoul sedanului este un pic caraghios dar numai daca este portbagajul gol ! Link to comment
vlad35 Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 "Popoul sedanului este un pic caraghios dar numai daca este portbagajul gol" Corect. Am carat eu, odata, niste saci cu nisip si masina arata mult mai bine. Link to comment
ASIMO Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Lovin'it! Orice masina mi-as fi luat, nu cred ca mi-ar fi placut mai mult! Link to comment
K-Pax Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 PS: 185/60 R14 (cat are Kalos-ul) vi se par ... corect este 185/70 am votat DA...cel putin asta a mea (care nu pot sa o ridic ca ii vama inchisa) cu 5 usi mi se pare foarte reusita, iar cu eleronul ala de pe luneta ... de modificat as modifica rotiile - R15 - si i-as pune trapa in rest - Lovin'it! - Link to comment
totti Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Ba chiar 185/60 e corect! Nici nu cred ca exista cauciucuri 185/70... Link to comment
K-Pax Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Ba chiar 185/60 e corect! Nici nu cred ca exista cauciucuri 185/70... <{POST_SNAPBACK}> la mine asa scrie: Anvelope 185/70 R14 Link to comment
ASIMO Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 185/60 R14 are SE si SX. S are 175/70 R 13. @KPAX - e gresi in lista de preturi de la Autohaus! pe talon e 185/60 R14. Si eu as vrea 15 sau 16. Link to comment
K-Pax Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 @KPAX - e gresi in lista de preturi de la Autohaus! pe talon e 185/60 R14.Si eu as vrea 15 sau 16. <{POST_SNAPBACK}> mea culpa Link to comment
florinbad Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Lista accesoriilor de la UnionMotors (am marit ca sa se vada mai bine): Link to comment
K-Pax Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 fftopic: pana la urma ce reprezinta raportul asta de 185/60 ? h/l ? Link to comment
ASIMO Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 185 e latimea in mm a suprafetei de rulare (latimea cauciucului) si 60 este inaltimea talonului rotii (distanta de la margine jentii pana la marginea rotii) exprimata in procente din latimea suprafetei de rulare. De exempu, la noi, talonul va fi de 111 mm (60% din 185). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now