ovi_jer Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Korean de cielo sau nemtesc de supernova. Link to comment
bella Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 .....Deci nu se poate verifica ca cei de pe spate. fftopic: Ovi, sa inteleg ca metoda cu miscatul rotii tinand o mana la ora 12 si cealalta la ora 6 nu este concludent in cazul Cielo? Merci. Link to comment
ovi_jer Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Rulmentii de pe fata nu isi fac joc.Decit incep sa huruie. Eventual verifici jocul in articulatii sau la rulmentul din capul telescopului asa 1 Link to comment
Englishman Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 (edited) Nu vreau sa para o linguseala, dar oare ne dam seama cat de norocosi suntem ca exista oameni ca Ovi printre noi, oameni care ne protejeaza de " sfaturile" rau intentionate ale mecanicilor de prin service-urile care nu urmaresc decat sa ne jupoaie? Adica sa ma duc intr-unservice si sa-mi zica aia ca trebuie sa cumpar planetara, cand de fapt nu trebuie decat un rulment? pai sa nu-i omori?? De aceea zic ca sfaturile astea sunt AUR. Stiu ca sunt off-topic, dar promit ca nu mai fac . Edited December 13, 2006 by radux Link to comment
Englishman Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 (edited) Urmarea povestii : ma duc la magazin, cer rulment de fata de cielo, platesc 450.000, o tai rapid la service. Mi se desface juma` de masina, mi se scoate rulmentul vechi care ERA intr-adevar uzat, dupa cum am presupus, si dau mecanicului rulmentul cel nou-nout. Asta se uita la mine, se uita la rulment, la masina si-mi zice " Dom`ne , asta nu e rulment de Cielo, NU se potriveste, e mult prea mic !!! " Am crezut ca se prabuseste cerul pe mine... Era ora 17.30, dupa amiaza asta. Ei trebuiau sa inchida, iar magazinul de unde am cumparat piesa banuiam ca este deja inchis... Dau telefoane, sunt luat rapid de un prieten cu masina lui, ma duc la magazin ( care era inca deschis ) si ii trantesc rulmentul in fata vanzatorului : " Bre, iti bati joc de mine?? Asta nu e rulment de Cielo !" - zic eu nervos. Asta se uita lung la mine si-mi zice : " Dar nu mi-ati zis ca Cielo d-stra este EXECUTIVE !!!! Asadar , trebuie ALT rulment, pe care il avem, dar costa 850.000 ROL !!" Sa mor, nu alta... Pe cutia rulmentului astuia scria Opel Vectra, Astra si Nexia, si se cheama Fag ( parca) si este nemtesc. Ma rog, rulmentul de Executive este MUUULT mai mare decat cel de Cielo normal, asta era ! Dupa ce mi s-a inlocuit, nu se mai aude absolut nimic, este o liniste destul de apasatoare in masina, indiferent de virajele luate. Si tare mi-e ca am avut rulmentul asta dus de multa vreme si abia de curand mi-am zis ca nu e normal ce se aude. Edited December 13, 2006 by radux Link to comment
alexmohora Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Câţi rulmenţi sunt pe faţă la Cielo? Şi eu îi cam ”miros” că sunt uzaţi (cel de pe dreapta). Se aude un huruit gen uuuuuuu în mers pe la 60 - 70km/h şi au apărut şi zgomote în viraje care nu erau până acum. În rest, thanks God, nici un fel de alt zomot la roţi/suspensie. Şi mai am un zgomot dubios la motor la rece care e greu de descris - pare a fi de curea uzată/rolă sau în fine ceva continuu - nu e bătaie şi nu e metalic. Ceva aăaăaăa cu alternanţe. Ar putea fi pompa de apă? Apare numai dacă e foarte frig afară şi se duce după ce se încălzeşte motorul. Curele sunt toate schimbate de curând. Scuze că întreb aici dar nu dau de topicul în care se discută despre zgomote la motor. Link to comment
ovi_jer Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Cate unul la fiecare roata.Cati km are masina? Roti ovalizate?Cauciucuri uzate neuniform? Link to comment
alexmohora Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 (edited) 105.000km Roţi aliaj îndreptate şi echilibrate în octombrie 2006 cu ocazia echipării cu anvelope de iarnă noi Dunlop Winter Sport. Discuri frână + plăcuţe noi (Septembrie 2006) Amortizoare de aproximativ 20.000km Koni - nu cred că ar putea da astea zgomotul. Am avut nişte probleme cu pistonaşul de la etrierul dreapta care se bloca şi am cam mers cu roata încinsă. Edited January 5, 2007 by alexmohora Link to comment
ovi_jer Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Problemele au fost dupa schimbarea discului? Link to comment
alexmohora Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Nu. blocarea pistonaşului era şi înainte de schimbarea discurilor zgomotul de asemenea era şi înainte Link to comment
b96kln Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 am un cielo din 96 si vreau sa-l bag in reparatii capitale (momentan partea de articultii si suspensie). pina acum nu am schimbat nimic la el legat de articulatii sau suspensie si nici fostul proprietar nu cred ca a facut-o vreodata. drept urmare este barca-varza trancane scartaie si toate alea. am fost la un service de cartier pt o constatare (sa-mi zica ce piese sa cumpar) si mai mult nu am reusit sa aflu de la ei . cica altceva nu mai am ce sa schimb... si nu prea imi vine sa cred. cam asa arata lista mea de cumparaturi: amortizoare fatza spate 4 buc flanse amortizoare fatza spate 4 buc bucse bascula st dr 2 bucati (cele ce pot fi schimbate) bucse bielete bara antiruliu st dr 2 buc (sau perechi?) pivot roata st dr 2 buc cap bara st dr 2 buc rulmenti fatza spate 4 buc arcuri spate 2 bucati (sunt rupte) vreau sa schimb tot ce se poate. mai trebuie ceva schimbat in afara de asta? daca se poate dati copy/paste si adaugati sa fie o lista completa la sfarsit ca sigur mai trebuie si altora mersi Link to comment
DGT Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 NU sunt destule!?Schimbi aproape toata suspensia!Daca la service ti-au spus atat inseamna ca restul nu trebuie schimbate!Nu vad ce service e ala care nu vrea sa iti ia banii!Chiar mi-e frica ca te pune sa schimbi prea multe.Masina a mers numai pe drum de tara?Oricum Cielo a stat bine la suspensii!Si cred ca al tau e si coreean. Link to comment
livium Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Nu prea ai de schimbat si altceva. Si eu i-am facut aceeasi operatie "batranului" (e din '95) asta toamna. Aceleasi piese au fost schimbate, plus un cap de planetara si acuma se pare ca vine randul fratelui sau . Link to comment
LYM Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Q: dupa ce refac echilibrarea la toate rotile trebuie sa refac si geometria? Link to comment
ovi_jer Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Nu, numai cand se inlocuiesc elemente de suspensie-directie. Link to comment
dobrescucris Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Salut! Tocmai am schimbat si eu suportii si rulmentii (flanse parca le zice) la suspensiile fata. Asta dupa ce am reclamat la service troncanituri la denivelari (in special sine haotice de tramvai), pe suspensia spate mai mult, dar parca si pe fata. In consecinta am schimbat ce am zis mai sus + bucsele de la puntea spate. E de bine, diferenta e vizibila, nu mai troncane, cred ca ce a ramas e doar zgomotul normal de suspensii. Acu nu mai iau sinele cu viteza 1, ci cu 2 Acum o mica curiozitate: de ce una din flanse sta mai sus cam cu 1.5 cm decat cealalta? Vorbesc de partea de cauciuc (caciula amortizorului) vizibila din compartimentul motor. O fi cauciucul ala mai moale la una din ele..? Sau s-a strans prea mult ceva.. sau s-a uitat vreo piesa? Link to comment
Englishman Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Dupa ce mi s-a inlocuit, nu se mai aude absolut nimic, este o liniste destul de apasatoare in masina, indiferent de virajele luate. Si tare mi-e ca am avut rulmentul asta dus de multa vreme si abia de curand mi-am zis ca nu e normal ce se aude. Ma autocitez ca sa adaug ceva de actualitate : rulmentul in cauza s-a dus IAR , dupa 3 luni de functionare ...culmea e ca a inceput foarte brusc, pe nepregatite sa se auda , si se aude extrem de tare... huruiala in toata legea! e posibil sa nu se auda nimic o perioada indelungata si dintr-o data s-o ia razna ? sper ca tot el e de vina si nu altceva... Ovi? Link to comment
Englishman Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 FAG, parca si scria ca ar fi Made in Germany. Link to comment
Englishman Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Demontat azi roata dreapta cu pricina, rulmentul FAG - impecabil !! sunetul se propaga destul de ciudat de la roata stanga ! rulmentul original la care nu se umblase niciodata era varza. Inlocuit = a disparut orice zgomot ! Deci firma FAG e buna pana la urma ! Link to comment
padre Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Salutare! Cielo al meu la denivelari scoate un sunet in partea dreapta fata. Eu am banuit ca e flansa de la amortizor, dar un mecanic mi-a spus ca e amortizorul. Amortizorul poate fi schimbat separat ? sau trebuie sa ii schimb ambele amortizoare de pe fata?? Multumesc! Link to comment
bella Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Este ideal si recomandat sa le schimbi pe amandoua. gandeste-te ca cel care ramane pe masina are deja o uzura care se poate transpune in probleme de directie, stabilitate, etc. Numai bine. Link to comment
Bel_Ze-but Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Demontat azi roata dreapta cu pricina, rulmentul FAG - impecabil !! sunetul se propaga destul de ciudat de la roata stanga ! Citind posturile tale ma gandeam ca esti un alter ego... Cu alte cuvite confirm ca ceea ce poate parea defectiune a rulmentului dreapta provine de fapt din stanga. Eu am schimbat in decurs de doua luni mai intai pe dreapta si pt. ca zgomotul n-a disparut total (ba chiar s-a accentuat putin dupa un timp) si pe cel din stanga. Tot FAG . Nu ma pot pronunta asupra calitatii pt. ca n-au trecut nici trei luni...Ca sa nu mai zic ca initial, prin decembrie banuiam ( necunoscand bine masina) ca zgomotul facut in virajele dreapta luate cu viteza mai mare provine de la planetara. (Incepusem chiar sa ma interesez de preturi la cap, manopera, etc.- suna exact ca la bulirea planetarelor la vechile dacii). Link to comment
CATA_ASD Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 (edited) Salut. Am si eu o problema si daca nu ma pricep la mecanica intreb aici: am un cielo GLE '96 AC iar problema ar fi urmatoarea:Imi trage mult in dreapta (la viteze de peste 100 km\h trebuie sa tin volanul cam la 10 grade spre stanga ca sa rulez drept, am zis la viteza asta pt ca atunci ,,este cel mai sesizabil") si imi si trepideaza volanul.Am schimbat in toamna amortizoarele si flansele (cumparate de la un mag Daewoo) cat si un cap de bara pe parte dreapta (dar din motive financiare nu a fost nou nout), si inca o chestie, tot din motive financiare am la ora actuala 4 anvelope total diferite pe masina.Deci daca imi puteti da vreo informatie v-asi fi recunoscator. Edited April 12, 2007 by CATA_ASD Link to comment
livium Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 @CATA_ASD, batai nu ai la rotile din fata cand treci peste denivelari, sau cand iei vreo groapa? Pentru ca si mie tot asa imi tragea anul trecut, iar remediul a fost schimbarea pivotilor, bucsilor si a capetelor de bara (cam tot trenul fata ) si, evident, o reglare a directiei. Mai verifica si presiunea in roti, pentru ca, daca exista diferente, de asemenea masina poate sa traga intr-o parte. Cel mai bine e sa faci o vizita pe la un service, pentru ca nu-i de glumit cu directia. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now