catalinxjoker Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Salut. Am si eu o problema cu o nubira 2. Masina, in urma unei gropi luate, trage extrem de mult dreapta. Am facut unghiul de fuga, s-au uitat la masina, dar au spus ca nu au vazut nimic in neregula. Precizez ca are un joc roata, in stanga dreapta [ <--O--> ] cu tot cu telescop. si se aude si un troncanit cand merg incet virat sau intorc. Se poate sa fie uzate flansele de la amortizor, si din cauza asta sa traga dreapta? Link to comment
smv Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Halal meseriasi ! Ai face bine sa-i ocolesti spre binele tau si al participantilor la trafic. Uzura nu putea sa apara brusc. Ceva s-a distrus in acel soc (rotule, rulment flansa ...). Link to comment
Salex Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Subscriu ! Pe lista celor posibil afectate as adauga tija amorizorului. Oricum, imposibil sa nu apara ceva la testarea geometriei. Mergi si la alti "meseriasi". Link to comment
Geo_ZGA Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Multe piese le poti verifica si tu... ridica masina pe cric si trage de roata spre lateralul masinii, spre exterior, de sus si de jos... sa vezi daca ai joc lateral in rulment. Rulmentul de la flansa se poate verifica cu amortizorul scos... pivotul sau capul de bara cu roata scoasa si desfacute de pe jamba, se simt la mana... bucsile se vad. Dar, cel mai simplu, vorba colegilor: schimba mecanicul, e imposibil ca o masina sa traga mult intr-o parte si totul sa fie bun. Mai ai o varianta (eu sunt patit cu asta): jamba stramba. Dar la tine se mai si aud sunete ciudate. Link to comment
catalinxjoker Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Tind sa cred ca flasa de la amortizor este distrusa, masina vireaza si putin sacadat, cateodata. Iar cand merg cu masina doar cand iau o curba la stanga cu ceva viteza, masina parca pleca de sub mine. nu am reusit zilele astea sa bag masina pe groapa ca am garajul ocupat, sa ma uit mai atent. Dar se poate ca din cauza flansei sa traga masina dreapta in halul ala.? Iar cand merg cu spatele si las volanul liber, masina o ia in stanga, rotindu-se si volanul. Link to comment
Salex Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 (edited) Scoate dopul din capatul monturii amortizorului (sub capota), este posibil sa ai o confirmare ... Edited October 4, 2013 by Salex Link to comment
abarth_mcm Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Revin si eu cu o mica problema -la viteza de peste 80-85km/h se aude un usor zgmotor, aproape insesizabil care provine de la rotile din fata cel mai probabil. Zgomotul este asemanator unui harjait de cui pe o tabla. Se aude destul de incet, dat se aude: doar la viteza de peste 85km/h. -zgomotul a aparut oarecum o data cu schimbarea rotilor de iarna, dar cred ca e doar o coincidenta. Rotile sunt echilibrate si nu bate nimic. -ce am mai schimbat la masina: placutele frana in urma cu 1,000km si rulmentii in urma cu 15.000-20.000km (nu mai tin minte exact) Sugestii de unde ar putea proveni zgomotul? Eu nu exclud nici rulmentii, desi i-am pus SKF si desi daca erau rulmentii era alt tip de zgomot + ca se auzea si la viteze mici.. Sau placutele sa fie? Dar de ce nu s-au auzit de la inceput? Link to comment
Geo_ZGA Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 posibil sa nu fie coincidenta... anvelopele de iarna sunt mai zgomotoase, toate huruie pe asfalt. Link to comment
Danutz1987 Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 Am si eu o problema la nubira 2, se aud pocnituri urate la rotile fata cand virez putin, sau cand trec peste denivelari mici, am fost la service,au verificat capete de planetara,bucsi,pivoti,capete de bara ,bielete si totul este in regula.Ce altceva ar putea fi?Anul trecut am schimbat si palierii, dar fara rulmenti,posibil sa faca rulmentii acel zgomot sau amortizoarele care sunt cat de cat moi si au ceva joc in tija!! Link to comment
abarth_mcm Posted October 17, 2013 Share Posted October 17, 2013 posibil sa nu fie coincidenta... anvelopele de iarna sunt mai zgomotoase, toate huruie pe asfalt. O sa le pun la loc pe cele de vara si sa vad daca zgmotul persista. Totusi, nu e zgomotul specific huruitului de rulare. Este ca si cum ai scrijeli o tabla. Zgomotul e f fin, aproape insesizabil, dar exista la viteze peste 80-85km/h. Link to comment
alexinno Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 Revin si eu cu o mica problema Aceeasi poveste dupa ce am schimbat rulmentii fata: rezolvat dupa ce am departat putin cu o surubelnita tabla protectoare din spatele discului, freca pe el, de aici zgomotul. Link to comment
abarth_mcm Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Multumesc de sfat. O sa incerc si eu Zgomotul nu e cine stie ce, daca nu cunosti masina nu sesizezi. Dar totusi exista si e suparator pt mine Link to comment
MafvsPyro Posted March 13, 2015 Share Posted March 13, 2015 Buna ziua, Am si eu o nelamurire, am observat ca pe partea dreapta in dreptul barei de torsiune unde vine prinsa bieleta antiruliu exista o distanta f mica intre bieleta si fuzeta si am observat urme de frecare . La efectuarea virajului la stanga daca plec mai intepat se aude un harait si presupun ca de acolo provine acel zgomot. Acum intrebarea e cum rezolv problema exista cumva o solutie? Mecanicul zice ca majoritatea au aceasta problema. Mentionez ca recent sau schimbat: -capete de bara -pivoti -bielete antiruliu -brat dreapta(scimbat crezand ca e stramb celalalt) -sau facut unghiurile si au iesit cum trebuie Link to comment
PAULL Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Salut povestea mea este urmatoarea Am un cielo exe din 2003, am avut huruit puternic pe fata in mers la peste 40Km/h, evident am fost in sevice si am schimbat rulmentii pe fata, cand am plecat din service parca nici nu mergeam cu masina, asa de lininiste era, f multumit. Dupa o sapt huruitul a reaparut, m-am intors in service dar totul este ok? ce sa fie, de unde este zgomotul? am nevoie de ajutor la acasta intrebare. Multumesc anticipat. Link to comment
Geo_ZGA Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Verifica tabla de protectie a discului, sa nu fie stramba si sa atinga in disc. Totusi, intreb... cum au pus rulmentii noi, cu presa sau batuti cu ciocanul? Vaselina au rulmentii in interior, la bile? Link to comment
Corneda Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 (edited) Simptom: harsait ritmic la roata stânga fata ce creste odată cu viteza, ca doua table ce se freacă scurt, câteodată se aude foarte tare, dacă deschid geamul este foarte pronunțat. Zgomotul apare la fiecare drum mai lung, se aude cam 5 km și dispare la fel de misterios cum apare. Dacă ating câtuși de puțin frana, se face liniște și revine la eliberarea pedalei. Mașina nu merge înfrânata. Am avut etrierii curățați și servisati la garnituri acum doi ani. Pareri? Edited July 24, 2015 by Corneda Link to comment
cris06 Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Posibil sa fie pistonul etrierului semiblocat. E o boala a etrierilor DAC (mai ales cei montati pe ultimele masini Cielo). Link to comment
Corneda Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Am scos azi roata, etrierul si placutele si am curatat un pic discul de rugina pe buza interioara. Pistonul pare ok, intre tabla de protectie disc si discul propriu zis nu aveam mizerii. Acum sa vad daca mai face. Invartind de disc cu placutele scoase parca tot am auzit o data sunetul. Era ca si cum ar agata o tablita undeva in spatele discului. Vedem; multumesc de pont. Link to comment
iulian38 Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Buna seara, Am si eu nevoie de un sfat referitor la o problema pe care o am la masina mea. Am o nubira 2 SX 2005 cu gpl din fabrica si anul trecut am facut ceva reparatii la ea si a mai ramas o mica problema: Dupa reparatiile efectuate in Craiova la service ROKOR, mi-a mai depistat ca imi bate un rulment pe stanga dar nu mi l-au schimbat pentru ca nu aveau piesa pe stoc si trebuia sa astept inca 2 zile. Nu am putut astepta fiind cu niste treburi de rezolvat si am plecat. Ajungând acasa ( Rosiori de Vede) gasesc rulmentul la un service din oras ( vanzatorul mi-a spus ca rulmentul se potriveste si la masina mea ( rulmentul fiind pentru Cielo executive). Am cumparat rulmentul si am plecat la un service din oras sa-l înlocuiesc. Toate bune pana aici, am inlocuit rulmentul si am plecat din tara. Ce am constatat era ca desi am inlocuit rulmentul tot se mai simtea putin ceva, dar pentru moment se simtea destul de putin. Acum dupa vreo 6000 km a inceput sa uruie ceva din ce in ce mai tare pe partea stanga ( unde am schimbat rulmentul), uruia când luam viraj stanga mai mult, si tot asa am ajuns la 11500 km si continua sa uruie din ce in ce mai tare , mai ales când virez la stanga ( se aude un uruit si o mica bataie) iar când virez la dreapta zgomotul aproape dispare dar de tot. Ma poate lamuri cineva ce s-a intamplat? Ce trebuie sa fac ? Mai pot merge asa pana ajung in tara inapoi ( asta inseamna sa mai fac vreo 10000 km pana ajung in tara)? Multumesc Link to comment
tunning4life Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Stanga fata sau stanga spate? Ridica masina pe cric si vezi daca are roata joc vertical. Asa stiam ca verifici daca rulmentul e problematic. Bataia nu cred ca e din rulment, poate fi roata dezechilibrata 1 Link to comment
iulian38 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Stanga fata sau stanga spate? Ridica masina pe cric si vezi daca are roata joc vertical. Asa stiam ca verifici daca rulmentul e problematic. Bataia nu cred ca e din rulment, poate fi roata dezechilibrata Buna ziua, Stanga fata este problema, nu am ridicat masina pe cric pentru a verifica jocul de care spuneti dar am incercat sa misc cu talpa piciorului daca se misca roata si este ok. Voi incerca sa si ridic pe cric pentru a verifica jocul de care spuneti maine, azi sunt foarte ocupat si nu am timp si va voi anunta ce constat dupa verificare pe cric. Sa fie ceva legat tot de rulmentul pe care abia l-am inlocuit sau este legat de roata ? . Multumesc pentru raspuns Link to comment
tunning4life Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 (edited) Pui o mana la ora 12, una la ora 6 si tragi hotarat sus/jos. Daca are joc, se cere schimbat rulmentul. Capetele de planetara mai pocnesc in curbe. Posibil la tine sa fie combinație de janta stanga spate indoita/dezechilibrata si problema de pe fata. Cand ai echilibrat ultima data jantele? Edited March 1, 2016 by tunning4life Link to comment
iulian38 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Pui o mana la ora 12, una la ora 6 si tragi hotarat sus/jos. Daca are joc, se cere schimbat rulmentul. Capetele de planetara mai pocnesc in curbe. Posibil la tine sa fie combinație de janta stanga spate indoita/dezechilibrata si problema de pe fata. Cand ai echilibrat ultima data jantele? Ok , am inteles Jantele le-am echilibrat in Decembrie anul trecut când am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna. Si Nu inteleg ce legatura are cu janta de pe stanga spate , daca eu simt asta la roata de pe stanga fata ? Mnltumesc pentru sfat! Link to comment
tunning4life Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Am patit eu o chestie de genul asta. Cu dreapta spate indoita simteam in volan si in podea la viraje la dreapta la viteze mai mari de 60 la ora. Face la orice viteza la tine? Simti si in volan sau doar in podea? Sau cum simti bataia respectiva? Link to comment
iulian38 Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Am patit eu o chestie de genul asta. Cu dreapta spate indoita simteam in volan si in podea la viraje la dreapta la viteze mai mari de 60 la ora. Face la orice viteza la tine? Simti si in volan sau doar in podea? Sau cum simti bataia respectiva? Da , la mine face la orice viteza, in volan nu simt nimic, in podea se simte. la viteza mai mare creste uruitul si se aude si bataia mai tare.Cand merg cu volanul in pozitie dreapta , in fata merge masina adica, se simte acceptabil, când incep sa virez la stanga incepe sa se auda din ce in ce mai tare si uruitul si bataia iar când virez la dreapta aproape ca dispare totul dar nu de tot, se mai simte foarte putin ceva. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now