meconu Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Tot asa am si eu o problema la roata fata dreapta...cand virez stanga se aude un troncanit in dreapta, iar in mers constant trepideaza volanul si mi trage stanga directia...cu toate ca am schimbat capul de planetara zilele trecute...de unde ar putea veni acele batai totusi? Link to comment
Covidiu Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Acum doua zile am schimbat la Espero meu (1.5 DOHC) amortizoarele fata (OPTIMAL Germania), rulmentii din capetele lor, capetele de bara si pivotii; cu toate astea la roata din dreapta fata tot se mai aude o bataie la denivelari. Ce altceva sa mai verific? Link to comment
big2shae Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 Cand virez stanga (cel mai des in sensul giratoriu se intampla) am un zgomot la roata stanga fata. Nu e un zgomot continuu,nu e bataie, e un 'hrashcait' de parca ar agata ceva, parca ar freca pe o tabla. A mai patit cineva? Ce e de facut? Link to comment
Nu_stiu_totul Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Am patit eu,cand au fost ploile si noroaie. A intrat noroi intre discul de frana si o aparatoare din tabla. Am desfacut rotile si am curatat , am bagat o foaie de smirghel am dat de cateva ori si nu a mai facut. Link to comment
dj.martzian Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Salut, Precizez ca de la o vreme al meu Cielo Exe (aprox 63.000km la bord )a inceput sa aiba probleme: -la viteze mici (pana in 60Km/h) chiar daca este in viteza sau lasata pe liber, se aude un scartait foarte fin (ca si cand ceva nu mai este lubrifiat corespunzator) -iar la viteze mai mari de peste 60km/h se aude un "huruit" in habitaclu amplificat de viteza cu care ma deplasez - a.i la viteze mai mari de 130km/h abia mai auzi muzica de la casetofon sau abia te mai intelegi. -de asemena, uneori la viraje stanga la plecarea de pe loc se aude ca o lovitura ("tronsnitura") scurta. De curand am fost cu masina la un service si la recomandarea mecanicilor de acolo,dupa o verificare preliminara(capete de bara, amortizoare, flanse , etrieri, verificat cu levierul pivoti, , lovit cu ciocanul in rotile fata/spate - "toate sunt bune domnule") am schimbat bieletele antiruliu si bucsele de la bara stabilizatoare. Anul trecut am mai fost la un alt mecanic...aceasi diagnoza:"domnule masina nu are nimic, trebuie alergata!" Bineinteles ca scartaitul respectiv nu a disparut, la fel zgomotul si huruitul! Citind posturile din acest topic am ajuns la concluzia ca drept cauze ar putea fi: 1)rulmentii; 2)etrierii 3) suportul motorului de langa filtrul de aer? Apelez la sfatul specialistilor de pe acest forum pentru problemele mele. Se pare ca in service-urile din RO urmaresc doar sa schimbe ceva acolo repede si sa te jupoaie de bani! PS: imi puteti recomanda un mecanic bun din Bucuresti unde as putea sa merg sa fac o diagnosticare! Multumesc! Drum bun si fara evenimente rutiere! Link to comment
cris06 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Zgomotul rotilor poate fi dat de: anvelope, jante (roti neechilibrate) si rulmenti. Trosnitura poate fi cauzata de uzarea flansei amortizorului (rulmentul din capat) sau capatul de bara. Tebuie investigat cu atentie si rabdare. Link to comment
dj.martzian Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Salut, Rotile sunt echilibrate corespunzator...Cu jantele nu sunt probleme...Anvelopele sunt Debica Navigator...iar rulmenti trebuie investigati. Captele de bara au fost investigate la un service...baietii de acolo au zis ca nu sunt probleme la ele(dar nu prea am incredere in ei, o sa mai investighez). Legat de flansa amortizorului(rulmentul din capat) cum poate fi verificat? Multumesc pentru informatii. Link to comment
Englishman Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Pe masina e cam greu sa-ti dai seama. Trebuie demontate si observat jocul cu piesa in mana. Link to comment
antreprenor Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 espero din 96,motor 1.5,16v ,are 228.000 km am un zgomot ,,uruit,, la trenul de rulare fata ,ce apare dupa viteza a IIIa in sus am schimbat anvelopele .nici o modificare are cineva o idee ? multumesc frumos Link to comment
Englishman Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Rulmentii de pe fata. Link to comment
marius.nita Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 Am un scartait permanent la trecerea peste cea mai mica denivelare de pe sosea. Scartaie si cand apas cu mana pe aripa din stanga. Nu pot sa localizez zgomotul.. parca din capatul de bara.. e posibil? Alte variante ar fii amortizor sau flansa. Any ideas? Roata nu are niciun fel de joc, doar ca scartaie ceva cand lucreaza suspensia... si ma dispera ca nu imi dau seama de unde vine. Link to comment
argon Posted September 19, 2010 Share Posted September 19, 2010 (edited) daca scartaie cand apesi masina pe loc, si nu cand invarti de volan, nu cred sa fie capatul de bara, atunci lucreaza mai mult din bucsa de la prinderea bieletei in caseta...ai putea verifica si acolo. Edited September 19, 2010 by argon Link to comment
marius.nita Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Si banuiesc ca n-are nimic daca ii bag niste ulei sau WD40 acolo, nu? Link to comment
argon Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Nu vad ce sa aiba, dar daca sunt terminate bucsele, ar trebui schimbate. Link to comment
meconu Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Am constatat ca am burduful rupt de la planetara in urma unui uruit la roata stanga din fata.Faptul e ca nu am timp sa merg intr-un service timp de 2 saptamani fiind prins cu niste probleme...e grava situatia sau o mai pot amana putin timp? Link to comment
Englishman Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 (edited) Pai nu din cauza uruitului ai burduful rupt, ci invers. Daca planetara e deja varza, poti merge linistit asa pana se rupe de tot. Daca inca se mai poate remedia, atunci trage masina pe dreapta ca sa n-o strici de tot. De grav, normal ca e grav, te poti trezi intr-o intersectie ca se rupe de tot si masina va trebui remorcata/tractata. Balanta e in mainile tale. Edited October 15, 2010 by Englishman Link to comment
meconu Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 (edited) Ieri am facut ITP-ul si nu avea acel uruit si nici burduful rupt...de azi de dimineata mi-a aparut zgomotul in drum spre serviciu, iar cand m-am uitat la roata am vazut burduful rupt. Merci oricum pt ajutor si o sa fac tot posibilul sa ajung la un service. Edited October 16, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
Englishman Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 (edited) Am un zgomot caruia nu am reusit sa-i dau de capat intr-o saptamana intreaga, oricat m-am straduit. E un zgomot ca de frecare, la roata stanga fata, SACADAT, un fel de "fosh-fosh" - nu stiu cum naiba sa-i mai spun... - Am permutat caucioacele, am schimbat placutele de frana, am verificat etrierii, degeaba. ( nu sunt blocati, aluneca usor pe culise, roata nu se incalzeste aiurea) - Am oprit si motorul in mers lasand masina in inertie, scoasa din viteza, tot se aude. - Burduful de la planetara e cat se poate de intreg. - Calc frana in timpul mersului, TOT se aude. E ca si cum roata ar avea intr-un punct o bucata de pahar de plastic care falfaie. - Protectia aia de tabla a discului nu atinge, am verificat. Dupa ce merg o bucata buna si se incalzeste bine motorul, parca se aude mai putin. Ma gandesc la rulment, asta ar mai fi, dar rulmentul nu face zgomot sacadat, e mai degraba un uruit constant. Ce pana mea a mai ramas de verificat ca ma scoate din sarite ?! Edited November 2, 2010 by Englishman Link to comment
Banderas_232003 Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Idei ce-mi vin in mite: 1. strange piulita amortizorului; 2. mergi fara capacul de la roata; Link to comment
cristidavid Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Fashaitul asta depinde de viteza masinii? Ai zis ca te-ai uitat la etrieri, asta inseamna ca te-ai uitat si la placute? Ai mers pe undeva cu mult nisip sau ai trecut printr-o apa unde ai bagat roata adanc? e posibil sa intre ceva intre tabla de protectie si discul de frana Link to comment
Englishman Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Nu am capace la rotile de iarna. Depinde de viteza, da. Face doar dupa 40/h si continua in sacadare rapida pana la 100 unde devine imperceptibil. Placutele le-am schimbat deja... Piulita din capul flansei amortizorului? Hmm...incerc si pe asta. Link to comment
Viktor Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Nu-i vreun capat de colier la vreun burduf? Eu as incerca-o la rece, adica pus cricul sub bascula exact linga roata, suspendata, scos din viteza si invirtind de roata respectiva. Link to comment
cristidavid Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Ai pus cumva, placute de frana noi pe discurile vechi? poate sa faca asa pana cand se rodeaza placutele si se dau dupa disc (daca ai oarecare "santuri"). Link to comment
Englishman Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 (edited) Nu, nu sunt placute noi, sunt unele de aiurea, puse de proba. Cum a zis si Viktor, am suspendat roata si nimic, asa nu se aude nimic . In seara asta, fiind rece, am crezut ca innebunesc, se aude din ce in ce mai tare. Dupa vreo 15 km insa, liniste totala. Deci, doar la rece. Am fost la un service azi si mecanicul savant de acolo zice, dupa ce se uita, ca ar fi placutele. Nu i-am mai zis ca le schimbasem cu cateva ore inainte. Edited November 2, 2010 by Englishman Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now