xeonix Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Da chiar.. Hondayele au duze cu 3 spritzuri. ma gandesc ca, daca or fi tot koreene s-or potrivi cotele.. care stie cotele fizice si cotatiile de pret pentru duze de hyunday (eventual si accent, ca sunt supermarfa, scuipa in sinusoida, capetele jos si centrul sus)? Ma gandeam sa modific si stergatorul de la pasager, sa-l trag in opozitie cu cel de la sofer si sa-i intorc polaritatea, ca sa se miste ca la Mertzan A-Klasse, amandoua de la mijlocul parbrizului spre lateral. atunci sa vedeti degrivare! Link to comment
john Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 (edited) Pai si daca nu sunt coreene tot se potrivesc, ca au cote asiatice. Cu stergatoarele m-am gandit si eu dar nu ma pricep la tras in opozitie mai deloc, o singura data mi-a iesit dar atunci umblam la stergatorul soferului, nu al pasagerului . Eventual incearca cu polaritatea cand la unul, cand la altul, cand la ambele, poate iese ceva misto Parerea mea e ca o degrivare buna a parbrizului duce si la o degrivare a grijilor soferului si implicit creste siguranta ... circulatiei. Bafta si sa ne tii la curent (cu polaritate normala, pe cota europeana) edit: citare inutila a postului anterior Edited July 10, 2008 by john Link to comment
closchkutza Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Da chiar.. Hondayele au duze cu 3 spritzuri. ma gandesc ca, daca or fi tot koreene s-or potrivi cotele.. care stie cotele fizice si cotatiile de pret pentru duze de hyunday (eventual si accent, ca sunt supermarfa, scuipa in sinusoida, capetele jos si centrul sus)? Ma gandeam sa modific si stergatorul de la pasager, sa-l trag in opozitie cu cel de la sofer si sa-i intorc polaritatea, ca sa se miste ca la Mertzan A-Klasse, amandoua de la mijlocul parbrizului spre lateral. atunci sa vedeti degrivare! S-ar putea sa ai o problema cu dimensiunile stergatoarelor... Link to comment
john Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Cu dimensiunea stergatoarelor in nici un caz , poate altele... O alta idee ar fi sa incerci cu WD40, spray-ul minune, am inteles ca rezolva cam orice problema. Si daca merge, il vopsesti repede in verde © vaxxi Link to comment
martiz Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 A incercat cineva cu duze gen "Skoda Octavia"? Sunt acele duze care pulverizeaza pe tot parbrizul! Link to comment
banzay Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Sa ne dea cineva niste preturi si vedem ca daca sunt scumpe... dublam valoare matijilor Link to comment
martiz Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Acum stau si ma intreb daca nu cumva trebuie schimbata si pompa de la stropitoare! Link to comment
_escu Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Din experienta celor cu Logan care si-au pus duze de Peugeot 206 care pulverizeaza, s-ar spune ca trebuie schimbata si pompa. Cel putin la Logan pompa nu asigura presiune suficienta... la Matiz s-ar putea sa nu fie cazul ca baga pompita aia in draci. Ca idee de pret, doua duze originale Peugeot sunt cam 40 - 50 ron. Cele de Octavia sunt mai scumpe cam cu 50%. Ma bate si pe mine gandul sa pun astfel de duze pentru ca cele ale Matizului sunt aiurea rau. Daca le orientez spre centrul parbrizului lovesc in stergatoare, iar daca le orientez putin mai in sus jetul ricosaza din parbriz si sare la cativa metri in spatele masinii. Enervant si ineficient. Link to comment
nonel Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Pai de ce nu incerci cu duze de Tico? Sunt si f. ieftine. Eu am dat 5 Ron pe amandoua. Sa vezi jet ce ai si nici nu mai bate in stergator sau deasupra. Singurul inconvenient este ca se consuma mai mult lichid de parbriz. Si montajul se face relativ repede. Bafta. Link to comment
_escu Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 A, pai stiu avantajele si dezavantajele duzelor de Tico, dar dupa ce am vazut cum se comporta duzele care pulverizeaza lichidul pe tot parbrizul, cele cu 2 sau 3 jeturi mi se par... pistoale cu apa Link to comment
nonel Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Asa e, ai dreptate. Daca gasesti pe undeva poate postezi si tu un pret ca ma bate si pe mine gandul Link to comment
xeonix Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Dupa ce imi scot masina din service de la Vaslui (ramasesem cu ea in drum, s-a spart radiatorul, deci e nashpa) ma duc pe la dezmembrari si pe la dimitrov, la magazin de coreence, ca sa vad ce se gaseste... toate Hyundaiele au duze cu 3 jeturi, de iti spala parbrizu fara de stergator.. am ramas uimit la i10 (Matizul de la Hiunday) cum se spala parbrizul intr-o clipa... Revin la timpul lui.. Link to comment
closchkutza Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Sunt date dreaq duzele astea...si iti curata si pamantul(ca de stradiu de praf trece repede)..si mustele stalcite si gainatii si alte chestii d-astea? Link to comment
xeonix Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Sunt date dreaq duzele astea...si iti curata si pamantul(ca de stradiu de praf trece repede)..si mustele stalcite si gainatii si alte chestii d-astea? Cam "DAP".. adica cam curata bine... basca daca mai pui si lichid d'ala jmekeru de iarna da jos si chiciura aia din cateva "pompe".. apropos.. sa vedem ce duze sunt cu incalzire, am vazut in oferta de la Skoda "duze spalare parbriz cu incalzire"... Ce masini coreene au aceasta optiune? Link to comment
banzay Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Uita ca la astea cu incalzitu nu m-am gandit... dar oare nu o merge daca pui vreo rezistenta in vasul ala? Link to comment
closchkutza Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Ma, voi n-aveti ce face? Nu stiti cum sa dati foc la masina? Link to comment
banzay Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Offtopic... la cate probleme mi-a facut in ultima vreme... cred ca o sticla de 2 L cu benzina ajunge nu > ... Acum pe bune... o rezistenta mica nu cred ca ar afecta chiar asa incat sa ia foc ceva... sau... cand iti e lumea mai draga...sa-ti ia foc motorul... s-a intamplat si la case mai mare (ferarriul lui balint parca) Link to comment
Mendex Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Pana la urma a montat cineva? Trebuie modificat ceva? Duzele de Skoda sunt la fel si pe Octavia si pe Fabia? Multumesc Link to comment
_escu Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 (edited) Am in mana doua duze VDO de Peugeot 206, cele cu pulverizare. Am fost incantat cand le-am primit dar entuziasmul mi-a trecut repede. Sa zicem ca s-ar putea monta, desi e o problema si cu sistemul de prindere (trebuie sa fie largite gaurile in care intra)... dar problema cea mai grava e ca nu pot functiona. Din pacate nu sunt reglabile si pulverizeaza paralel cu directia de montare. La Peugeot 206 sunt montate pe capota adica departe de parbriz si inclinate fata de acesta datorita formei capotei, dar la Matiz ar pulveriza in cel mai fericit caz pana la maxim jumatate din inaltimea parbrizului. Sau nici macar, sunt pur si simplu prea aproape de parbriz/stergator. Jetul nu este reglabil pe inaltime ca la duzele clasice si am inteles ca la niciun model cu pulverizare nu este reglabil. Pacat ca nu se pot monta, mai ales ca pompita de Matiz face fata cu brio... PS: imi place la nebunie zgomotul ca de turbina care se aude atunci cand suflu prin ele. E cu totul alta tehnologie fata de duzele cu jet, de-aia si costa atat de mult. le: am pus si o poza ca sa va faceti o idee Edited August 1, 2008 by _escu Link to comment
banzay Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 (edited) Si nu poti pune o garnitura de plastic/cauciuc cu panta un pic ca sa ridici jetul si sa bata spre mijlocul parbrizului de exemplu? PS: am vazut cu stergatoarele incalzite cum e... sub stergatoare sau in partea de jos a parbrizului sunt niste dungi ca la luneta in spate care incalzesc parbrizul si automat si stergatoarele... la un subaru si la un chrysler am vazut... Edited August 1, 2008 by banzay Link to comment
_escu Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 M-am gandit sa pun ceva sub ele in fata, dar ar iesi o tiganie (ar trebui o inclinare de minim 15grade) si nici nu cred ca as mai putea folosi sistemul de prindere al duzei. Dupa cum se vede, una din urechile de prindere este chiar... stutul prin care intra lichidul in duza. Link to comment
banzay Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Largesti gaura, iei o saiba groasa de plastic si o pilesti la ce unghi vrei, o lipesi peste gaura cu un super glue, si fixezi in saiba frumos duza. Desi cred ca te-ai gandit si tu la asta... Daca cazi un pic pe ganduri, sigur gasesti tu o solutie convenabila Ia zi... cat ai dat pe 1 buc. duza peugeot? Link to comment
_escu Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Gratis, mama soacra. Le-am luat de la un Peugeot decedat . Serios, masina respectiva a iesit dauna totala... pana si duzele sunt julite putin in partea superioara, probabil in urma unei rasturnari. Doamne fereste... Ca fapt divers, soferul masinii a scapat doar cu o arsura la mana provocata de capsa pirotehnica a airbagului de volan si cu cateva vanatai neimportante. Link to comment
gion Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 am reusit si eu azi sa schimb duzele de matiz cu duze de tico 7.5 RON bucata .A durat mai mult decit am prevazut deoarece am intilnit probleme la fixarea lor. Am incercat cu garnitura peste grila, am incercat si sub grila si in nici o pozitie nu statea. In incercarile astea am rupt un piciorus de la una din duze. Pina la urma am pilit putin din piciorusele de la cele 2 duze , am pus garnitura pe partea de sus a grilei fara a mai razui nimic de pe grila ( cred ca aici am gresit , dar uitasem explicatiile lui flex) si pe partea de jos le-am fixat cu cite un bat de chibrit si o sirma tare. Nu am reusit in nici un fel sa pun a-l 2-lea clips si am montat stergatorele. Stergatoarele am impresia ca nu au mai intrat pina jos exact ca in pozitia initiala , si nici nu mi-am dat seama ce le tine. A inceput sa ploua , si a trebuit sa ma grabesc. Am reglat jetul la duza din partea soferului si bate aproximativ ok . La duza din dreapta nu am mai reusit deoarece se pare ce se misca foaaarte greu si mi se tot indoia agrafa cu care incercam, am renuntat pina miine. Impresia mea este ca nu e jet prea puternic. Nu sint multumit de prestatie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now